וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורנשטיין אישר את הסדר החוב השני באפריקה ישראל

עומרי כהן

27.11.2019 / 15:19

מלוא הבעלות על החברה תימכר לידי חברת לפידות ואלטשולר שחם גמל ופנסיה. סך התמורות למחזיקי האג"ח מוערכות ב-1.349 מיליארד שקל

יעקב לוקסנבורג. צילום:תמר מצפי, גלובס
יעקב לוקסנבורג/גלובס, צילום:תמר מצפי

נשיא בית השמפט המחוזי בת"א, השופט איתן אורנשטיין, אישר היום במסגרת פסק דין את הסדר החוב השני של חברת אפריקה ישראל, במסגרתו תימכר מלוא הבעלות על החברה לידי חברת לפידות ואלטשולר שחם גמל ופנסיה. בעקבות פרסום ההחלטה, דיווחה לפידות קפיטל לבורסה כי בכך הושלמו כלל התנאים המתלים הקבועים בהסדר החוב.

קבוצת אפריקה ישראל כוללת כיום את חברת הבניה והתשתיות דניה סיבוס ואת חברת אפריקה מגורים שבשליטתה. בנוסף, מחזיקה אפריקה ישראל בקופת מזומנים, הכוללת בין השאר מזומנים בהיקף של כ-184 שאמורים להתקבל בעת השלמת מכירה ההחזקה בחברות דרך ארץ (החברות המפעילות את כביש 6) לידי קרן קיסטון.

לאפריקה ישראל חוב של כ-2.3 מיליארד שקל למחזיקי אגרות החוב שלה משלוש הסדרות (כ"ו-כ"ח). במסגרת ההסדר, ישלמו לפידות קפיטל ואלטשולר שחם גמל פנסיה סכום של 861.5 מיליון שקל מחזיקי האג"ח, כשבנוסף, יקבלו מחזיקי האג"ח את המזומן שבקופתה של אפריקה ישראל. כך, שסך התמורות למחזיקי האג"ח מוערכות ב-1.349 מיליארד שקל.

בתמורה, יסכימו מחזיקי האג"ח לוותר על יתרת החוב כלפיהם ואילו הרוכשים יקבלו בעלות מלאה על אפריקה ישראל, כאשר מניותיה הקיימות של החברה יתבטלו ויימחקו (יאויינו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully