וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסטרו רשמה הפסד תפעולי של 17 מיליון שקל ברבעון השלישי

גיא בן סימון

28.11.2019 / 13:18

חברת האופנה מציגה קיפאון בהכנסות ברבעון השלישי ואלו הסתכמו ב-434 מיליון שקל בשורה התחתונה, החברה רשמה הפסד של 32 מיליון שקל ברבעון השלישי המניה מציגה מהלך ירידות של 45% בשנה האחרונה

חנות קסטרו. Creative Commons
חנות קסטרו/Creative Commons

התחרות בשוק האופנה ממשיכה להכביד על רשת האופנה קסטרו . החברה הוותיקה של משפחת רוטר פרסמה היום (ה') דוחות לא טובים לרבעון השלישי, ומציגה קיפאון בהכנסות לצד הפסד של 32 מיליון שקל בשורה התחתונה. מניית החברה יורדת בתגובה במסחר בבורסה בתל אביב בכ-5% ובסיכום השנה האחרונה איבדה כמחצית משוויה.

הכנסותיה של קסטרו הסתכמו ב-434 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2019, בדומה להכנסותיה ברבעון המקביל אשתקד. את תשעת החודשים הראשונים של השנה סיימה החברה עם הכנסות של 1.26 מיליארד שקל, לעומת הכנסות של 1.28 מיליארד שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

ההפסד התפעולי של קסטרו הסתכם ב-17.3 מיליון שקל ברבעון השלישי של 2019, בהשוואה להפסד של 8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. בשורה התחתונה, כאמור, קסטרו מציגה הפסד של 32 מיליון שקל, לעומת הפסד של 9 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

עם הירידה כעת נוכח הדוחות הכספיים המאכזבים לרבעון, מניית קסטרו משלימה מהלך ירידות של 45% בשנה האחרונה, והחברה נסחרת לפי שווי שוק של 420 מיליון שקל.

גבי רוטר מנכ"ל משותף של קבוצת קסטרו-הודיס, אמר: "קבוצת קסטרו-הודיס נמצאת במרכזו של תהליך רחב של שינויים בכל מותגי הקבוצה במטרה לחזור לצמיחה, לשפר את היעילות התפעולית של מותגי הקבוצה, ולהמשיך לבסס את מעמדה של הקבוצה המחזיקה במותגי האופנה המובילים - קסטרו, הודיס, איב רושה, קרולינה למקה, אורבניקה, טופטן, קיקו מילנו ואקססורייז - תוך חידוש והצערת בית האופנה קסטרו כמותג האופנה הישראלי המוביל בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully