וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ: כך תשווק את סדנאות הציור שלך

אלון גל

29.11.2019 / 0:00

המאמן העסקי מגיע לוואלה! עסקים: מדי שבוע מייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים את כולנו. הפעם: מאזין שהחל להעביר סדנאות ציור ומחפש זווית מיוחדת לשיווק

גבר מצייר. ShutterStock
ציור/ShutterStock

nאזין: אני עזבתי את עבודתי כשכיר והתחלתי ללמד ציור בסדנאות. המטרה של הסדנאות הן לא רק הציור עצמו אלא גם לספק שלוש שעות של שקט נפשי ורוגע, התעסקות בדמיון וצבעים ואפילו כזמן איכות זוגי. כעת אני מחפש דרכים לשווק את עצמי ולהגיע למצב שאוכל לפרנס את עצמי. איזה קהל יעד כדאי לי לפנות?

אלון גל: "אתחיל בווידוי אישי. אני מצייר כל החיים, אמי הייתה מורה לציור בבית ספר וכל הבית שלי מלא בציורים שלי. השאלה החשובה ביותר לכל עסק היא השאלה 'למה?'. ם תשאל אלף סוכני ביטוח מה הם עושים הם יתארו לך את התפקיד בדיוק אותו הדבר כי הם יתארו מה הם עושים, הם לא יתארו לי מדוע כדי לבחור דווקא במקצוע הזה ולכן ההבדל ביניהם מסתכם פחות או יותר במי גובה יותר ומי גובה פחות. אתה צריך לשאול את עצמך 'למה' לבחור בך. זו שאלה חשובה מאוד שדורשת ממך לבחון מי קהל היעד שלך. סיפרת שהגיעו אליך זוגות לסדנאות, אם תרצה ללכת לכיוון הזה תוכל לשווק את עצמך באופן הבא:

הרבה זוגות, גם אחים ואחיות מגיעים בגלל השגרה למקומות בהם האינטימיות נעלמת. אחת הפתרונות הן ללכת לטיפול זוגי אך יש גם פתרון נוסף שאתה יכול להציע. תוכל לפנות לאנשים שמחפשים זמן איכות עם בן הזוג או חבר קרוב ולהציע להם מקום בו יהיו להם שלוש שעות סטריליות ובו יוכלו לחלוק חוויה ולייצר תוצר משותף שכמעט בלתי אפשרי בחיי היום יום. ברגע שתציג את עצמך באופן הזה, רוב האנשים שמזדהים עם תחושת השחיקה בשגרת החיים ישר יחושו חיבור אליך ומאותו הרגע הפכת להיות משווק איכותי. לא כי סיפרת לי מה אתה עושה, אלה למה אתה עושה את זה. תוכל גם להציג זאת כסוג של מדיטציה באמצע החיים, ומי שחש שאין לו רגע של שקט, שיגיע אלייך ויצא עם תוצר שהוא מעין תעודה עבורו שהוא בחר להשקיע בעצמו ולקח רגע בחיים כדי לתת לעצמו מתנה.

קהל נוסף אליו תוכל לפנות זה הורים וילדים. אם אני אבא ויש לי ילד או ילדה שהילדים שלהם קצת היפר-אקטיביים תוכל להזמין אותי לקבוצה שכזו שעובדת על מוטוריקה עדינה כשכל אחד מצייר את הנושא המתאים לו, זה ממש סוג של טיפול. גם ילדים שהם סגורים ולא נוהגים לשתף יכולים להוציא דברים מדהימים בציור או כתיבה".

לסיום, תאפיין את קהלי היעד, כתוב בכל אחד מהם את הסיפור הזה ותחשוב איך להדהד את המסר הזה. תוכל לפנות לקבוצות בבתי הספר, צור עמוד פייסבוק יעודי לעסק שלך שפונה לכל אחד מהקהלים. חבר אנשים למקום שמעניין אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully