וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקס ליבריס מכרה לענקית התרופות באייר ול-MPG מגרמניה תוכנות בהיקף 1.2 מ' דולר

צורי דאר

7.1.2003 / 13:18

החברה גם דיווחה כי אוניברסיטת אינסברוק, ענק התרופות השווייצי NOVARTIS, ספריית וינה וספריות נוספות בשווייץ רכשו את מוצר הדגל שלה - 500 ALEPH



אקס ליבריס, חברה ישראלית המתמחה במתן פתרונות תוכנה ובשירותים נלווים לספריות ולמרכזי מידע בארץ ובעולם, הודיעה היום כי השלימה לאחרונה את אספקתן של מערכות תוכנה פרי ייצורה ללקוחות בגרמניה בהיקף כספי כולל של 1.2 מיליון דולר. המכירות התבצעו באמצעות החברה הבת של אקס ליבריס, הפועלת בגרמניה.



המוצרים שנמכרו הם: Metalib - פורטל מידע חדש המאפשר חיפוש בקטלוגים מבוזרים בתוך הארגון או ממקורות חיצוניים ו-SFX, שהוא פתרון קישוריות טכנולוגי. שני מוצרים אלה נרכשו על ידי ענק התרופות באייר וע"י חברת MPG.



כן דיווחה החברה היום כי אוניברסיטת אינסברוק, ענק התרופות השווייצי NOVARTIS, ספריית וינה וספריות נוספות בשווייץ רכשו את מוצר הדגל שלה - 500 ALEPH. באקס ליבריס מעריכים כי מכירות אלה יביאו בעקבותיהן גם מכירות של פתרונות Metalib ו-SFX.



500 ALEPH היא מערכת בינלאומית לניהול ספריות, שבפיתוחה הושקעו בשנים האחרונות מעל ל-5 מיליון דולר. מערכת זו מבוססת על טכנולוגיית שרת-לקוח, מסד נתונים של אורקל וסטנדרטים בינלאומיים. המערכת מותקנת כיום במאות ספריות ב-50 מדינות, והיא תומכת במגוון שפות וכתבים. המערכת היא אינטגרטיווית, ומשמשת ככלי ניהול של כל האספקטים הקשורים בספרייה - הן לספרנים והן למשתמשים.



מחזור ההכנסות השנתי של אקס ליבריס בשנת 2002 הגיע ליותר מ-22 מיליון דולר. החברה פועלת מרמת השרון ומירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully