וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי אנשי העסקים שטסו להשקת הכרטיס החדש?

רונית מטיאס

1.12.2019 / 10:51

וגם: מגייסים מיליונים לניתוחים לילדים, בתיה ועידן עופר מארחים בביתם בלונדון וחידושים בתחום מוצרי התינוקות

פליי היי

שאול קוברינסקי וגונן אוסישקין. סיון פרג',
סאמר חאג' יחיא וגונן אוסישקין/סיון פרג'

¬¬¬¬גונן אוסישקין, מנכ"ל אל-על וליאור טנר, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד ו-FLY CARD, השיקו בהאנגר 11 את כרטיס האשראי החדש מבית FLY CARD בשיתוף מסטרקארד. טנר הכריז באירוע על שיתופי פעולה חדשים של מועדון הנוסע המתמיד עם קבוצת שופרסל ו-BE, קבוצת סונול, וחידוש שיתוף הפעולה עם קבוצת דור אלון, שיאפשרו ללקוחותFLY CARD ליהנות מתנאי צבירה משופרים של נקודות מועדון.

אורי לוין, לוי הלוי וליאור טנר. סיון פרג',
אורי לוין, לוי הלוי וליאור טנר/סיון פרג'

באירוע נחשף הקמפיין החדש שילווה את המהלך בכיכובה של נינט. סופרפוש הפיקו את האירוע שנבנה בקונספט של "יעדים חובקי עולם", עם מאכלי עמים של קייטרינג "פלפל", ועמדות צילום. בתום מצגת עתה לבמה להקת Arrivel משבדיה, ששרה את שירי להקת ABBA, שהובאה לישראל להופעה חד פעמית עם כל הלהיטים הגדולים של הלהקה המקורית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
לוי הלוי, שאול קוברינסקי, לילך אשר טופילסקי, אורי לוין וליאור טנר. סיון פרג',
לוי הלוי, שאול קוברינסקי, לילך אשר טופילסקי, אורי לוין וליאור טנר/סיון פרג'

בחוגגים: אלי דפס יו"ר אל-על, תמי מוזס-בורוביץ, סגנית יו"ר הדירקטוריון, מנכ"לי אל-על לשעבר חיים רומנו ואליעזר שקדי; שאול קוברינסקי, יו"ר בנק דיסקונט ואורי לוין המנכ"ל; סאמר חאג' יחיא, יו"ר בנק לאומי וחנן פרידמן המנכ"ל; לוי הלוי מנכ"ל כ.א.ל; מאיר שמיר, מבעלי מבטח שמיר; עמי סגיס; איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל; דפנה בסטר נשיאת סופרפוש; טל גרנות-גולדשטיין, מנכ"לית הוט; זהבית כהן, מנכ"לית אייפקס; אריק פינטו, לילך אשר טופילסקי, יעל אנדורן, פרופ' רוני גמזו, עמי גניגר, מודי כידון ולימור אבידור; יפית גרינברג וד"ר בני ארד; עו"ד עמית בכר, יו"ר מחוז תל אביב בלשכת עורכי הדין; נורית דבוש, הפרסומאים גיל סמסונוב, אייל חומסקי, יוסי לובטון, עמית משיח; אורנה הוזמן-בכור, יו"ר נמל אשדוד; עו"ד צפנת דרורי.

נורית דאבוש, יהודית גרייסרו, לימור בוזגלו. רונית מטיאס,
נורית דאבוש, יהודית גרייסרו, לימור בוזגלו/רונית מטיאס
חנן פרידמן ואלי דפס. סיון פרג',
חנן פרידמן ואלי דפס/סיון פרג'
seperator

נאמנים לילדים

יוסף פרס רמי יהושוע רונן טוב שני דרור. פז בר,
יוסף פרס רמי יהושוע רונן טוב שני דרור/פז בר

בסמולרש באוניברסיטת תל-אביב נערך אירוע ההתרמה השנתי של עמותת נאמני מרכז שניידר, במהלכו גויסו מיליון וחצי שקלים לתמיכה בניתוחי השתלות איברים בילדים, לתמיכה בבניין החדש שנבנה בשניידר, ולציוד הרפואי שיש לרכוש עבור הטיפולים. הערב עמד בסימן לב-השתלת לב כפולה: לב מלאכותי ובהמשך לב אנושי.

אפרת בר נתן אורית בנבנישתי ורונן טוב. פז בר,
אפרת בר נתן, אורית בנבנישתי ורונן טוב/פז בר

תרמו, התרגשו ושרו עם תיסלם "רוקנרול": רונן טוב, יו"ר העמותה, ישראל מקוב הנשיא, אפרת בר-נתן המנכ"לית ואביה איש העסקים יוסף בר נתן; אורית בנבנישתי, מנכ"לית תגבור; משה קראדי מנכ"ל "פי גלילות"; פרופ' יוסף פרס, מנהל מרכז שניידר; איש העסקים ישראל מקוב, נאווה ברק.

seperator

יפן בקניון

אשר מתיתיהו , רוני אלין ופרדי אינסאנז וליאור מתיתיהו. אסף לב,
אשר מתיתיהו , רוני אלין ופרדי אינסאנז וליאור מתיתיהו/אסף לב

אנשי העסקים רוני ופרדי אינסאז, ואשר וליאור מתתיהו, פתחו בקניון עזריאלי תל-אביב ובהשקעה של כמיליון שקל את סניף הדגל הראשון בישראל של רשת המוצרים קסימי ווג ximi vogue מיפן. רוני אינסאנז סיפר כי מדובר במותג יפני הפועל ב-77 מדינות בעולם, עם 1,700 חנויות ומחזור שנתי של 6 מיליארד דולר. הרשת מונה למעלה מ-30 אלף פרטים בקטגוריות שונות כמו ציוד משרדי, אביזרים לבית וג'אדטים, מתנות, תיקים, מוצרי חשמל, אביזרי דיגיטל ועוד כשהמחירים נמוכים ונעים בין 5 שקלים ועד 49 שקלים.

אשר מתתיהו המנכ"ל אמר כי הם מתכננים לפתוח החודש הקרוב עוד 6 סניפים חדשים, ובמהלך 2020 יפתחו 20 סניפים, בהשקעה של כ-20 מיליון שקל. פרדי אינסאנז עדכן את ארנון תורן, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי, שחברת SCOOP שבבעלותו ובבעלות אחיו רוני, רכשה לאחרונה 75% מפעילות החברה היפנית בישראל, ובתום האירוע, הם עושים דרכם לאירוע בטוקיו לרגל השקת סניף ענק של קסימי ווג.

seperator

לונדון כן מחכה לה

מסימו פוסולינו יונה בר טל. יח"צ,
מסימו פוסולינו ויונה בר טל/יח"צ

בתיה ועידן עופר ארחו בביתם שבלונדון את אירוע השקת חוג ידידי מרכז פרס בלונדון. חמי פרס סיפר על מרכז פרס שהפך למגדלור של אור המראה את תרומתה של ישראל לעולם טוב יותר. טוני בלייר שלח ברכה בה אמר כי שמעון פרס נותן לו השראה עד עצם היום הזה. יונה ברטל, מי שהקימה את חוג הידידים, אמרה שזהו חלום שהתגשם והיא מתרגשת היום כמו שהתרגשה כשהייתה בארמון בקינגהאם כשפגשו את המלכה במעמד טקס הענקת תואר האבירות.

חמי פרס ויונתן לוריא. יח"צ,
חמי פרס ויונתן לוריא/יח"צ

צפו והתרגשו בסרט על פרס: מסימו פוסוליני, מבעלי רשת רובישון העולמית; מארק רגב, שגריר ישראל בלונדון; איש הנדל"ן נתן לוריא מבעלי מלון נורמן תל-אביב; לורד מייקל לוי ואביר המסדר הבריטי הפילנטרופ דנגוור.

יונה ברטל, בתיה ועידן עופר. מקור יונה,
יונה ברטל, בתיה ועידן עופר/מקור יונה
seperator

שמו ברז

מאסימו גירולדי טלי לוין אלון שגיא וענת פרץ דוידי. אסף לב,
מאסימו גירולדי, טלי לוין, אלון שגיא וענת פרץ דוידי/אסף לב

טלי לוין, מנכ"לית חברת אלוני, אירחה במסעדת התרגול הכחול את בכירי מותג ניופורם האיטלקי - מהמובילים בעולם בתחום העיצוב, שהגיעו לראשונה לישראל לרגל השקת המותג בישראל. המוזמנים נהנו מארוחת טעימות שכללה את כל מנות התפריט, ונחשפו לפרזנטציה בה הוצגו הברזים והמוצרים לחדרי הרחצה, הטרנדים והעיצובים החדשים של המותג. לוין אמרה שכניסת ניופורם לקולקציה של אלוני, מהווה חלק מתהליך הצמיחה של החברה התואמת את אסטרטגיית החברה-הבאת מותגי פרמיום מובילים מהעולם שבקבוצה.

מאסימו גירולדי, טלי לוין,מיכל גינזבורג ואלון שגיא. אסף לב,
מאסימו גירולדי, טלי לוין,מיכל גינזבורג ואלון שגיא/אסף לב

מאסימו גירולדי, מנכ"ל ניופורם העולמי, אמר כי אנחנו עדים היום להתאמה של מערכות הספא היוקרתיות שבעבר היו רק במלונות לבתים ודירות פרטיות, בהתאמה לגודל, איכות המים, כמויות, צריכה ועוד, עד ליצירת מוצר מוגמר המאפשר יצירת ספא ביתי, המשך ישיר למגמת ה-WELLNESS שהולכת ותופסת תאוצה.

יפית ודדי ראובני. אסף לב,
יפית ודדי ראובני/אסף לב

אכלו והתעדכנו: יובל סמואלוב, דדי ויפית ראובני, מיכל גינזבורג, איילת שבו, הדר דור, גלי גתר, ענת רגב, נטע פאר דולב, ענבל ברקוביץ, ארז חייט וגם: אלון שגיא, סמנכ"ל רשת אלוני, ענת פרץ-דוידי, מנהלת השיווק, איריס מאירי סמנכ"לית סחר, יעל בוסני, מנהלת קטגוריית כלים סניטריים, וענת אגסי מנהלת קשרי אדריכלים.

seperator

קולומביה בנמל

תומר בן סניור, סטפן לגר, אביעד צברי. שוקה כהן,
תומר בן סניור, סטפן לגר, אביעד צברי/שוקה כהן

תומר בן-סניור ואביעד צברי, הבעלים והיבואנים של מותג קולומביה, פתחו חנות חדשה בנמל תל-אביב בקונספט חדש שהוא חלק מהמגמה העולמית של המותג וקיים רק בחנות בלונדון. החנות בנמל תל-אביב היא החנות השנייה בעולם בקונספט החדש בו יש תמהיל מוצרים בסגנון קז'ואלי ואורבני ואופנתי יותר.

השניים סיפרו כי המותג קולומביה מופץ בישראל החל מ-2005 על-ידי חברת סער יזמות שבבעלותם, ויש היום 20 חנויות למותג קולומביה בישראל לצד רשתות אאוטסיירס ושבילים, ולמרות הקשיים בעולם הקמעונות הם במגמת צמיחה. הבחירה בנמל היא בשל היותו אזור פעילות, אם הליכה ואם ריצה, והוא אזור אולטימטיבי. לחגיגה הצטרף סטפן לגר הפרזנטור של המותג, זו השנה הראשונה שבה חברת קולומביה בוחרת פרזנטור מקומי והבחירה בסטפן נועדה לפנות לקהל צעיר יותר, אורבני, אופנתי וקולי כמוהו. אגב לסטפן זו העבודה הראשונה כפרנזטור מאז עלה לישראל.

seperator

פותחים מסחר

אמנון שורק איתן יוחננוף ורוני גמזו. רונית מטיאס,
אמנון שורק, איתן יוחננוף ורוני גמזו/רונית מטיאס

הנהלת רשת המרכולים יוחננוף ובני משפחת יוחננוף פתחו את המסחר לרגל רישום מניות החברה בבורסה לניירות ערך בתל-אביב. יוחננוף היא רשת המרכולים השלישית בגודלה בבורסה והשנייה המנפיקה השנה, החברה השנייה בגודלה שהחלה להיסחר בבורסה בתל-אביב ב-2019 וההנפקה החמישית בגודלה בבורסה בעשור האחרון. החברה גייסה 500 מיליון שקל תמורת 21.3% מהון מניות החברה ולפי שווי שוק של 2.35 מיליארד שקל.

ההנפקה היתה מוצלחת עם ביקושים של פי 3 במכרז הציבורי ופי 11 במכרז הציבורי. איתן יוחננוף המנכ"ל אמר כי אחרי שנים רבות כחברה משפחתית ופרטית החליטו לצאת בלב שלם למהלך ההנפקה והפיכת החברה לציבורית, וכי המעבר הבין דורי וצמיחת הרשת דרשו אסטרטגיה שמותאמת למהלכים קדימה וכשה"בוס" - אבי המשפחה אישר, יצאו לדרך. באותו מעמד, הזמין איתן את הרב לברך את ברכת הכהנים - שיברך את עם ישראל לאחדות והצלחה, וזו הפעם הראשונה שברכת הכוהנים נאמרה בבורסה. אורי נבון, מנהל המכירות ופיתוח שווקים בינלאומיים בבורסה אמר כי הם גאים על הצטרפות יוחננוף לבורסה בתל אביב, וציים כי זו ההנפקה השנייה בגודלה ב-2019 והחמישית בגודלה בבורסה בתל אביב בעשור האחרון.

seperator

אוכלים ונהנים

עופר גל,ישראלה שטיר ואוריאל לין. דניאלה מיסן,
עופר גל,ישראלה שטיר ואוריאל לין/דניאלה מיסן

ישראלה שטיר, נשיאת קבוצת שטיר וגיל שטיר, מנכ"ל הקבוצה, קיימו את אירועי שבוע תעשיות המזון והאירוח ה-36 ב"אקספו", תל-אביב, שכלל את תערוכות ישראפוד - תערוכת המזון והמשקה הבינלאומית המקצועית הגדולה בישראל; הוטקס-התערוכה לציוד, שירותים וטכנולוגיות לתעשיות האירוח, ענף הקמעונאות והשוק המוסדי; קיטקס - התערוכה הבינלאומית לטכנולוגיות, ציוד ושירותים למטבח המקצועי וBake & Cake--התערוכה המקצועית לציוד, חומרים ומוצרי אפייה לענף הקונדיטוריות ובתי המאפה.

נציגי עשרות מדינות הציגו את הטרנדים החדשים ביותר שמתוכננים להוביל את ענפי המזון, המשקאות, האירוח והקמעונאות העולמיים בשנים הקרובות, בהיבט הצרכני והחידושים הטכנולוגיים עבור השוק המקצועי. בנוסף התקיימו כנס קמעונאות בעידן החדש 2019, כנס הקולינריה המלונאית משנה את הפניה וכנס מסעדנות לקראת 2020, בשיתוף עם נתיב יועצים ונכחו בו בכירים.

seperator

זה רק ספורט

שוקי דקל שמעון מזרחי שלמה סביה  ועופר בוסתן. גיא יחיאלי,
שוקי דקל, שמעון מזרחי, שלמה סביה ועופר בוסתן/גיא יחיאלי

ברידינג 3 נערך אירוע טקס אנשי השנה בספורט 2019 של עיריית תל אביב יפו. בטקס הוענק פרס "תקוות העתיד" לספורטאים צעירים מנבחרות העתודה בענפים השונים כדורגל, כדורסל, התעמלות אמנותית וג'ודו.

בחוגגים: גילי לוסטיג, מנכ"ל הוועד האולימפי; יו"ר מכבי תל אביב עו"ד שמעון מזרחי; ד"ר שוקי דקל; עו"ד ירון קליין, מנכ"ל חברת אתרים; משה פונטי, יו"ר איגוד הג'ודו; שלמה סביה, מנהל האגף להכשרת מאמנים במשרד התרבות והספורט; עופר בוסתן, ראש מנהל הספורט; ליאור שפירא מחזיק תיק הספורט בעת"א; עו"ד מאור בנימיני, מנכ"ל היכלי הספורט.

seperator

מודים ומלמדים

עדי סופר תאני וזאדי זאיד. מקור וילדר,
עדי סופר תאני וזאדי זאיד/מקור וילדר

עדי סופר-תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל השתתפה באירוע BOOST WITH FACEBOOK בחיפה. בכנס צוין שליותר מ-90 מיליון עסקים בעולם יש עמוד פייסבוק, וליותר מ-25 מיליון עסקים יש פרופיל באינסטגרם, מה שמאפשר לעסקים להגיע ליותר מ-2.5 מיליארד אנשים מידי חודש.

סופר-תאני פגשה את זאיד זאיד, מבעלי מתחם אופנת הנשים T&E משפרעם הנחשב למתחם האופנה הגדול ביותר בישראל לאופנת נשים, שהודה לה על התרומה הגדולה של פייסבוק לקידום עסקים קטנים ובינונים בישראל, ועל כך שפייסבוק העמידה לרשותו כלים להגיע לכול אישה במדינה, ולקדם מתחם האופנה T&E ללא השקעה מטורפת.

seperator

גדולים בטניס

חן בשן, ארז וידר, יניב סקירה, שרון איילון, לילו צרפתי.. צילום יחצ,
חן בשן, ארז וידר, יניב סקירה, שרון איילון, לילו צרפתי./צילום יחצ

עמותת "גדולים מהחיים", ומרכז הטניס והחינוך בישראל- באר-שבע, בשיתוף מועדון הכדורגל הפועל תדיראן באר-שבע, ערכו את אירוע "חובטים לחיים"-הפנינג טניס ספורטיבי, שהכנסותיו להקמת גן חלומות בבאר שבע-גן מיוחד המותאם לצרכי ילדים חולי סרטן.

התרגשו: רוביק דנילוביץ, ראש עיריית באר-שבע; שלומי נומה, מנכ"ל חברת כיוונים; מאיר אלפסי, מנהל אגף הספורט; ארז וידר, מנכ"ל מרכזי הטניס והחינוך בישראל; אלונה ברקת, נשיאת מועדון הפועל באר-שבע; אסתר רחמים, מנכ"לית הפועל באר-שבע; ליאור שמואלי, מנכ"ל גדולים מהחיים.

seperator

בייבילנד

קרן פלס ד''ר אלי פישר וד''ר נורית הראל. אביב חופי
קרן פלס ד''ר אלי פישר וד''ר נורית הראל/אביב חופי

בסוף השבוע ננעלה תערוכת בייבילנד בשיתוף סופר-פארם, בה נחשפו חידושים, פיתוחים וחידושים בתחום התינוקות, מוצרים של מותגים מובילים במחירים אטרקטיביים, מותגי בוטיק לתינוקות, מוצרי טבעי ייחודיים וחנות פופ אפ של סופר-פארם.

קרן פלס קפצה לבקר במתחם ד"ר פישר בתערוכה, כדי לבקר במתחם גדול להורים שהקימה ד"ר פישר, בו קבלו ההורים הסבר על מוצרי התינוקות והילדים, ערכת דוגמיות, מבצעים בחנות המכר, 'כרטיסיות השנה הראשונה שלי' לצילום התינוק ולתיעוד אבני דרך בשנה הראשונה.

פיליפ חדד, עופר לוי, גלי ברגר ואשלי וקסמן. ענת מוסברג,
פיליפ חדד, עופר לוי, גלי ברגר ואשלי וקסמן/ענת מוסברג

פלס הצטלמה עם ההורים, הדר שלו, מנהלת שיווק האגיס, ואלין רומנו, מנהלת המותג, ארחו בביתן האגיס את אשלי בקשי-וקסמן, והציגו בפניה את החיתולים החדשים האגיס אקסטרה קר.

הדר שלו, אשלי ווקסמן-בקשי, אלין רומנו. אבי לליס,
הדר שלו, אשלי ווקסמן-בקשי, אלין רומנונ/אבי לליס

היו ונהנו: פיליפ חדד, מבעלי פיליפ חדד יועצים; עופר לוי, סמנכ"ל שיווק סופר-פארם וגלי ברג, ראש מערך תוכן ותקשורת; וירדן הראל.

seperator

דיוק באופנה

לי לוי, ארז כהן ,רומי נסט , פיטרסיה רמו,גולן נהרדעא. צילום יחצ,
לי לוי, ארז כהן ,רומי נסט , פיטרסיה רמו,גולן נהרדעא/צילום יחצ

ארז כהן, מבעלי דיוק אופטיקס-יבואנית מותגי על באופטיקה, ערך בשואו רום של החברה בראשון לציון ארוחת-בוקר לרגל השקת קולקציית קיץ 2020 של מותג גיגי סטודיו. להשקה הגיעה פטריסיה רמו, דור שלישי לבעלי החברה, שהגיעה במיוחד להשקה וסיפרה למוזמנים על החברה, המותג ודור ההמשך. כהן סיפר על שיתוף הפעולה עם גיגי סטודיו ועל הקולקציה וערך למוזמנים סיור בין המותגים שהחברה מייבאת.

seperator

בקטנה

+ בוועידת פסגת הרכב 2019 מבית מידע כנסים התראיין שר התחבורה והבטיחות בדרכים ח"כ בצלאל סמוטריץ אצל כתבת התחבורה והבטיחות בדרכים ומגישת חדשות 13, ליאור קינן, והתייחס לנושא התחבורה הציבורית בשבת. השר אמר כי הוא כואב בעיקר את ההתרסה, חוסר ההבנה של הרצון לשמור על מרקם בחברה שיש בה כאלה וכאלה.

במאזינים: אילן אופיר, מנכ"ל iCar; נעם קום, יו"ר פורום נוהגים הייטק; אורלי דהן, מנכ"לית EcoMotion; צביקה דן, משנה למנכ"ל הרשות לבטיחות בדרכים; מירי סביון, משנה למנהל רשות המיסים; אבנר פלור, סמנכ"ל בכיר תנועה-משרד התחבורה; גיל לייזר, מנכ"ל CAR2GO; דני שביט, מנכ"ל קבוצת דוד לובינסקי; ד"ר ענת בונשטיין, ראש מנהלת תחליפי דלקים ותחבורה חכמה משרד רוה"מ; ירון מרקוביץ, מנהל תחום רכב, תיירות וטלקום גוגל ישראל; גלעד לוסטיג, מנהל אסטרטגיה בכיר מובילאיי; מיכל גלברט, מנכ"לית Future Mobility IL ; תומר ישראלי, מנכ"ל מידע כנסים ואורית טנא מנהלת הועידה.

+ גלית דוהן, מנכ"לית מלון Link hotel & hub מרשת מלונות דן אירחה את קוקטייל הפתיחה של פסטיבל הצילום הבינלאומי ה-7 PHOTO IS:RAEL. במשיקים: מיה ענר, האוצרת הראשית של הפסטיבל שהציגה את הצלמים הבולטים המשתתפים בפסטיבל; אייל לנדסמן, מנכ"ל PHOTO IS:RAEL; עברי לידר.

+ בפקולטה להנדסה ביו-רפואית בטכניון בחיפה, הגדולה בארץ, חגגו שנה 50 בכנס במהלכו הופיע ליאור סושרד, בפאנל מקצועי עם הבוגרים שישנו את עתיד הרפואה בישראל, והוצגו פריצות דרך מדעיות שיצאו מהפקולטה ביובל האחרון. כ-1,200 בוגרי הפקולטה להנדסה ביו-רפואית בטכניון השתלבו רובם בתעשייה וחלקם באקדמיה ובמרכזים רפואיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully