וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנינה רוזנבלום תהפוך את אינטרנט זהב לחברת קוסמטיקה מקנאביס

עומרי כהן וגלי וינרב

2.12.2019 / 14:30

התמורה המוצעת עבור השליטה בשלד - כ-4 מיליון שקל בחודש שעבר הודיעה רוזנבלום על תוכנית להנפיק את הפעילות, כאשר בעלי הון כעדי צים, חיים הורביץ ורמי לוי הצהירו על כוונתם להשתתף בהנפקה

פנינה רוזנבלום. ראובן קסטרו, ניר פקין
פנינה רוזנבלום/ניר פקין, ראובן קסטרו

אשת העסקים פנינה רוזנבלום, אשר הצהירה בחודש שעבר על כוונתה להנפיק בבורסה פעילות בתחום מוצרי קוסמטיקה מבוססי קנאביס, פועלת לרכוש את השלד הבורסאי של אינטרנט זהב, במטרה לקדם עסקה למיזוג הפעילות לתוך השלד. רוזנבלום, כאמור, התכוונה להנפיק את הפעילות, המתנהלת תחת חברת PRC ("פנינה רוזנבלום קנאביס") ולא למזג אותה לשלד בורסאי, כפי שהיה מקובל עד כה בתחום הקנאביס המקומי.

במצגת שערכה בחודש שעבר למשקיעים בשוק ההון, הודיעה רוזנבלום כי בכוונת PRC לגייס 25 מיליון שקל, לפי שווי חברה של 100 מיליון שקל (לפני הכסף), כאשר בעלי הון כעדי צים, חיים הורביץ ורמי לוי הצהירו על כוונתם להשתתף בהנפקה. היום מסרה רוזנבלום כי "קיבלתי פנייה לבחינת הכנסת הפעילות לשלד בורסאי, ומחובתי לבחון זאת. נכון לעכשיו, PRC ממשיכה בתהליך ההנפקה הראשונית".

חברת התקשורת אינטרנט זהב, לשעבר מקבוצת יורוקום של שאול אלוביץ', הגיעה לחדלות פירעון בתחילת השנה. בעקבות השלמת הסדר החוב שלה ושל החברה הבת ביקום (שהחזיקה בשליטה בחברת בזק), פרסמה אינטרנט זהב הזמנה להציע הצעות לרכישת השלד הבורסאי שלה. שתי הצעות רשמיות התקבלו לרכישת השלד, הגבוהה שבהן של ליאת בידס, שככל הידוע יזמה את הפנייה לרוזנבלום (שהיום נפגשה עם מחזיקי האג"ח של אינטרנט זהב).

הצעת בידס היא לרכישת 75% ממניות השלד הבורסאי תמורת 4.1 מיליון שקל, כאשר יתרת המניות יועברו לידי מחזיקי האג"ח של אינטרנט זהב. הצעה נוספת, של חברת החיתום אייפקס הנפקות, היא לרכישת 90% ממניות השלד הבורסאי עבור 1.8 מיליון שקל.

צפי להכנסה של 36 מיליון דולר מקנאביס

הפעילות אותה מעוניינת רוזנבלום להביא לבורסה כוללת 26 מוצרי קוסמטיקה, אשר כבר משווקים תחת המותג פנינה רוזנבלום, ומוצרי קנאביס אשר מכילים CBD, שכבר פותחו על ידי החברה, ועשויים להגיע לשוק ב-2020. החברה הציגה תחזית להכנסות של 36 מיליון דולר ממוצרי הקנאביס תוך חמש שנים, בנוסף להכנסה יציבה של 3.5 מיליון דולר מעסקי הקוסמטיקה המסורתיים.

במדינות רבות בעולם, בעיקר באירופה, נמכרים מוצרי קוסמטיקה ודרמטולוגיה המכילים CBD, ללא המגבלות המושתות על מכירת קנאביס. השוק הזה הוא היום תחרותי למדי, וגם תלוי אופנה: אין הוכחות חד משמעיות שהמוצרים הם אכן בעלי פעילות דרמטולוגית משמעותית, ולא ברור עד כמה יהווה דווקא רכיב זה אטרקציה במכירת מוצרי קוסמטיקה בעתיד. בישראל מכירתם של המוצרים הללו עדיין אסורה.

PRC, כך עלה מהמצגת לשוק ההון, מעריכה כי כבר ב-2020 היא תוכל לשווק את מוצרי ה-CBD בחו"ל. באנגליה הוקמה חברה בת, אשר חתמה על הסכם יצור עם מפעל אנגלי, והכוונה היא לצאת מאנגליה לשיווק המוצרים הללו בכל אירופה. כמו כן לחברה רישיון לשיווק מוצריה בקנדה, והיא מעריכה כי החל מסוף השנה, כבר יהיה לה גם אישור לשווקם בארה"ב. ב-2021 מקווה החברה למכור גם מוצרי מזון המכילים CBD.

הסכם עם חברה של לארי קינג

באשר לשוק האמריקאי, לחברה הסכם עם חברה בשם SHI, בשליטת מגיש הטלוויזיה האמריקאי לארי קינג, דרכה יופצו מוצרים של החברה לגיל השלישי. SHI תקים אתר אמריקאי שיפיץ את המוצרים הללו בארה"ב, תמורת אחוזים מן ההכנסות לחברת פנינה רוזנבלום קנאביס, וכן תקים אתר ישראלי, שמרווחיו תקבל החברה הישראלית 30%. עוד מתוכנן שיווק דרך eBay ואמזון, וכן קמפיין שיווק בפייסבוק.

ל"גלובס" נודע כי בסוף השבוע הוסרה בקשה לצו מניעה נגד הנפקת פעילות הקנאביס של רוזנבלום. הבקשה הוגשה על ידי שני יזמים, ליאור ויין ואורן מימוני, אשר דורשים נתח מחברת הקנאביס של רוזנבלום בטענה כי היו שותפים לייסודה. בית המשפט בתל אביב המליץ לתובעים למשוך את צו המניעה, משום שסיכויי ההתקבלות שלו נמוכים, וכך עשו. את חברת פנינה רוזנבלום ייצגו עוה"ד בנימין ברץ ורותם רוזנצוויג סימה ממשרד פרל כהן צדק לצר ברץ .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully