וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טנאבל רוכשת את אינדג'י הישראלית בכ-100 מיליון דולר

עמרי זרחוביץ'

3.12.2019 / 9:00

טנאבל תפתח על בסיס הרכישה מרכז פיתוח בישראל. אינדג'י מפתחת טכנולוגיית הגנת סייבר לתשתיות קריטיות כמו ייצור חשמל, ייצור תעשייתי של תרופות וכימיקלים ותשתיות אספקת מים

גבר מכניס דולרים לכיס המכנסיים. ShutterStock
דולרים/ShutterStock

חברת Indegy (אינדג'י) נמכרת לחברת טנאבל (Tenable) האמריקאית, שתפתח על בסיס הרכישה מרכז פיתוח בישראל. בחברה האמריקאית ציינו בהודעה כי סכום הרכישה עומד על 78 מיליון דולר וכי לחברה יהיו עלויות נוספות של מעל 15 מיליון דולר בגין העסקה שיועברו לבעלי המניות של החברה הישראלית. מקורבים לחברה מציינים כי לסכום יתווסף תגמול נוסף שיביא את הסכום הכולל לכ-120 מיליון דולר. אינדג'י גייסה מאז שהוקמה סכום של 36 מיליון דולר.

אינדג'י הוקמה בשנת 2014 על ידי ברק פרלמן, עדו טריביצקי ומילֵה גנדלסמן - שלושה יוצאי תלפיות. משקיעי החברה הראשונים היו שלמה קרמר וקרן מאגמה, בהמשך השקיעו בחברה גם הקרנות ורטקס ו-O.G Tech - זרוע השקעות ההייטק של אייל עופר. בין המשקיעים הנוספים בחברה ניתן למנות את האלוף במיל. עמוס ידלין ואת דייוויד פטראוס, ראש ה-CIA לשעבר. החברה מעסיקה כיום כ-65 עובדים, רובם בישראל.

אינדג'י מפתחת טכנולוגיית הגנת סייבר לתשתיות קריטיות כמו ייצור חשמל, ייצור תעשייתי של תרופות וכימיקלים ותשתיות אספקת מים. בתחומים אלה המטרה העיקרי היא להבטיח שלא תהיה חדירה שעלולה להשפיע על קו הייצור, לשנות הרכב כימיקלים בתרופה, להשבית את אספקת החשמל לדאטה סנטר וכדומה.

טנאבל היא חברה סייבר ציבורית שהונפקה לפני כשנה וחצי בנאסד"ק ונסחרת היום לפי שווי של 2.6 מיליארד דולר. החברה הוקמה בשנת 2002 במרילנד, ארה " ב, והיא מעסיקה מעל 1,200 עובדים.

  • עוד באותו נושא:
  • אקזיט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully