וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת bit מציגה: הדרך המהירה והבטוחה לשלם על פיצה

בשיתוף בנק הפועלים, בשיתוף בנק הפועלים

7.2.2020 / 8:01

בנק הפועלים ודומינו'ס פיצה משתפים פעולה וזוהי הפעם הראשונה בישראל שניתן לשלם בגוף מסחרי גדול עם אפליקציית תשלומים. את הקמפיין יובילו בני "משפחת bit" - ציפי שbit, אבי bitר, עדי bitי ושגיא bitבוקס

משפחת ביט בנק הפועלים. יח"צ,
הורים יוכלו לאשר מרחוק את התשלום על הארוחה/יח"צ

בשלוש השנים האחרונות אפליקציית Bit הפכה לאחד מהאמצעים הפופולריים בישראל להעברת כספים, עם קרוב ל-3 מיליון הורדות. לאחר שקטפה פרסים יוקרתיים והביאה בשורה לעולם התרומות והזיכויים, ביט עוברת לשלב הבא ומגיעה לעולם העסקים עם שיתוף פעולה ראשון מסוגו עם המותג המצליח והחדשני דומינו'ס פיצה. מעתה ניתן יהיה לשלם על מוצרי דומינו'ס פיצה באמצעות ביט, ללא הזנת פרטי כרטיס אשראי וללא צורך במזומן, לרבות במשלוחים. דומינו'ס פיצה תהפוך לחברה הראשונה הגדולה בישראל שמאפשרת לשלם דרך אפליקציית תשלומים באופן מסחרי נרחב.

כל בעל חשבון וכרטיס אשראי מגיל 16 ומעלה יכול להוריד את ביט לסמארפטון שלו ובאופן מהיר וקל להעביר או לקבל סכום כסף לחשבון האשראי שלו מרשימת אנשי הקשר במכשיר. מבחינת הקלות והנוחות זה ממש כמו שליחת סמס בוואטסאפ. הפיתוח החדשני יאפשר גם לילדים להזמין מאתר דומינו'ס פיצה באמצעות מספר הנייד של אחד ההורים, כך שהורים יוכלו לאשר מרחוק את התשלום על הארוחה. השירות זמין ללקוחות כל הבנקים.

עדי ביטי, עידו פרידמן, ציפי שביט, גלית פולק, אבי ביטר - משפחת ביט בנק הפועלים. יח"צ,
משפחת ביט. עדי ביטי, עידו פרידמן, ציפי שביט, גלית פולק ואבי ביטר/יח"צ

בליבו של הקמפיין החדש, מבית משרד הפרסום HapPpy, מוצגת ארוחת הערב הלא שגרתית של משפחת bit, כאשר בדומה לקשר הלא צפוי בין השחקנים בקמפיין, כך גם מתנהלת ארוחתם. הליהוק המעניין לקמפיין נוצר הודות לעובדה שלכל אחד מארבעת הטאלנטים קיים צירוף האותיות ביט בשם משפחתו. הקמפיין כולו יהיה בהשראת משפחת "ביט", כאשר האבא יהיה אבי ביטר, האמא ציפי שביט והילדים עדי ביטי ושגיא ביטבוקס.

הקמפיין יתקשר גם את מבצע ההשקה של הקמפיין: למשלמים דרך bit, שתי פיצות משפחתיות ב-80 שקלים בלבד, במקום 143 שקלים.

אסף אזולאי, ראש מטה השיווק והפרסום של בנק הפועלים: "זוהי פעם ראשונה שיש שיתוף פעולה עסקי עם רשת גדולה והמטרה הייתה להעביר בפשטות את המסר: מעתה ניתן להזמין פיצה בדומינו'ס בהקלקה פשוטה דרך bit. בנק הפועלים מוביל את מהפיכת התשלומים בישראל ושיתוף פעולה זה מהווה עוד צעד אחד בדרך לשינוי בהרגלי הצריכה. אנו מודים לכל השותפים בבנק ובדומינו'ס שיצרו את המוצר החדשני, ומבטיחים כי מהפכת התשלומים בבתי עסק באמצעות bit רק בתחילתה".

עידו פרידמן, סמנכ"ל שיווק ופיתוח עסקי בדומינו'ס פיצה: "חדשנות היא בבסיס ה- DNA של המותג, השקנו את עולמות הדיגיטל כבר ב-2009 ואנו כל הזמן מחפשים איך להגיע לקהלים השונים. שיתוף הפעולה עם בנק הפועלים, הינו שלב נוסף בחוויית השירות והדיגיטל שאנו פועלים כל העת להביא ללקוחותינו. הצרכן מחפש כיום חווית קנייה מהירה, פשוטה ובעיקר בטוחה. אנו שמחים להיות החברה הראשונה בישראל להשיק שירות זה ובטוחים ומאמינים כי שיתופי הפעולה דיגיטליים כדוגמת אפליקציית ביט מגדילים את שביעות הרצון והנאמנות בקרב לקוחותינו".

לעמוד האינסטגרם של אפליקציית ביט

לעמוד האינסטגרם של דומינ'וס פיצה

בשיתוף בנק הפועלים, בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully