וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מועדון עדיף יוצא ביום הטבות לאנשים עם מוגבלויות

3.12.2019 / 10:14

במסגרת יום שוויון הזכויות לאנשים עם מוגבלות עורכים מועדון הצרכנות עדיף וחברת ישראכרט את "יום העדיפים". חברי המועדון יהנו משורת הנחות והטבות בבתי עסק שונים

נכה בכיסא גלגלים. ShutterStock
בעל מוגבלות/ShutterStock

מועדון הצרכנות עדיף בשיתוף עם חברת ישראכרט עורכים היום את "יום העדיפים" במסגרת יום שוויון הזכויות לאנשים עם מוגבלות. במהלך היום יזכו חברי המועדון בהטבות והנחות שונות.

בין היתר יוכלו חברי המועדון להנות מקפה חינם ברשת ארומה ישראל, הנחות בנסיעה במוניות, הנחות על ספרים ברשת סטימצקי וחבילות מפנקות ברשת סבון. בנוסף יזכו חברי המועדון בהנחות על מוצרים ופעילויות ממוקדות של הקהילה כגון הנחה בהזמנת חופשה מונגשת בטרווקסי, על בגדים מיוחדים במירקל ותוסף לכיסאות גלגלים מזמיר.

מועדון עדיף הוקם במטרה לאגד את אוכלוסיית האנשים עם המוגבלויות המונה כ-1.1 מיליון איש בישראל לכוח צרכני כלכלי מוביל בעל עדיפות בכל תחומי החיים שבזכות יתרון הגודל כמועדון יכול להציע הצעות ערך, הנחות, הטבות ושירותים שלפרט אין יכולת להשיג ובכך לאפשר לפרט ניהול נכון יותר של ההכנסה הפנויה במשק הבית.

המועדון פועל על בסיס רקמת שתי וערב של קשרים חברתיים ועסקיים, למידה מעמיקה והיכרות של השוק מחד וצרכיו של האזרח עם המוגבלות מאידך לתחילתו של עידן חדש בתפיסת החיים של בעל המוגבלות ומארג הצעות ערך לשיפור איכות חייו ושילובו בפסיפס החברתי של החברה בישראל.

את ההטבות ניתן לממש במקום הרכישה על ידי שימוש בכרטיס האשראי של המועדון.

להצטרפות למועדון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully