וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עושה זאת שוב: הציטוט של טראמפ שמכביד על השווקים

3.12.2019 / 12:42

הנשיא האמריקאי אמר לכתבים בלונדון במסגרת פסגת נאט"ו, כי במובן מסוים עדיף לחכות לאחר הבחירות לחתימה על הסכם סחר עם סין

נשיא ארה"ב דונלד טראמפ , קמפיין בחירות, פלורידה, 27 בנובמבר 2019. רויטרס
דונלד טראמפ/רויטרס

"במובן מסוים, אני אוהב את הרעיון של לחכות לאחרי הבחירות לעסקה עם סין, אבל הם רוצים לעשות עסקה עכשיו ונראה האם העסקה תהיה נכונה כעת", כך אמר הבוקר (ג') הנשיא האמריקאי דונלד טראמפ לכתבים בלונדון במסגרת פסגת נאט"ו.

לשאלה האם יש לו דד-ליין אמר טראמפ: "אין לי דד-ליין, לא... במובן מסוים אני חושב שיהיה טוב יותר להמתין עד לאחר הבחירות, למען האמת". הדברים הללו של טראמפ מגיעים בהמשך לדיווח כי סין מתנה את החתימה על השלב הראשון בהסכם הסחר בהסרת המכסים שהטילה ארה"ב באופן מיידי.

החוזים העתידיים על המדדים המובילים בוול סטריט עברו לירידות על רקע הציטוט של הנשיא האמריקאי, בהמשך לירידות שנרשמו אתמול בניו יורק בצל נתוני מאקרו חלשים בארה"ב וחששות מפיצוץ שיחות הסחר בין המעצמות.

אתמול צייץ טראמפ על כוונתו להחזיר את המכסים על פלדה ואלומיניום המיובאים מברזיל וארגנטינה, בטענה כי המדינות ביצעו כביכול מניפולציה על המטבע המקומי על מנת לייצר עבורן תנאי סחר נוחים יותר. המדינות הללו הוחרגו מהמכסים שהטיל טראמפ במאי 2018, על מדינות בהן מקסיקו וקנדה.

בתוך כך, סין הקשיחה עמדות על רקע התערבותה של ארה"ב במתנהל בהונג קונג. טראמפ חתם בשבוע שעבר על הצעת החוק, התומכת בדמוקרטיה בהונג-קונג, וסין אסרה בתגובה פעילות של מוסדות זכויות אדם אמריקאים ומעגן של ספינות צי אמריקניות בהונג-קונג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully