וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופרסל מפרסמת ריקול למוצרי פסטה שלה

5.12.2019 / 9:10

בשל חשד להימצאות חרקים במספר מוצרי פסטה מתוצרת "ברוטו" האיטלקית אותם מייבאת שופרסל הודיעה החברה על הורדתם מהמדפים. לקוחות שרכשו את המוצרים יוכלו לקבל החזר

פסטה שופרסל. יח"צ,
פסטה של שופרסל/יח"צ

חברת שופרסל פרסמה הבוקר (חמישי) הודעת ריקול למוצרי פסטה מהמותג הפרטי שלה לאחר שלה חשד להימצאות חרקים זעירים בחלק מהמוצרים. מדובר במוצרי פסטה המיוצרים על ידי חברת "ברוטו" איטליה אותם מייבאת שופרסל.

המוצרים לגביהם תקפה ההודעה הם אריזות 500 גרם של הפסטות הבאות: טליאטלה, פנה ריגטה, פוסילי, פרפלה, קונקיליוני, לומקה ריגטה, ספגטיני מספר 3, ספגטי מספר 5, מקרוני בוקטיני מספר 14, פטוצ'יני לינגוויני, פוזילי חיטה מלאה, ספגטי חיטה מלאה, פוזילי 3 דקות, גנצ'טי 3 דקות, מאפלדה, טריקולור, טריקולור פרפלה ודפי לזניה. בנוסף נכללות בהודעה גם אריזות 400 גרם של קלמרטה וקזרציה ואריזת 250 גרם של קנלוני.

החברה מבקשת להתנצל בפני הלקוחות על חוסר הנוחות ועידכנה כי משרד הבריאות יודע בפרטי ההודעה וכי החברה פועלת להורדת כל המוצרים ממדפי הרשת. הציבור מתבקש שלא לצרוך את המוצרים. לקוחות שרכשו את המוצרים יכולים לפנות לקבלת החזר כספי בגינם. בכל שאלה הציבור מוזמן ליצור קשר עם מוקד שירות הלקוחות של החברה בטלפון 1-800-68-68-68 או דרך אתר האינטרנט של החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully