וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציית משלוחי האוכל Wolt מתרחבת לרמת השרון

שני מוזס

8.12.2019 / 6:21

אפליקציית המשלוחים שהחלה לפעול בישראל לפני כשנה בתל אביב מרחיבה את איזור הפעילות ונכנסת לרמת השרון

שליח של וולט WOLT. ShutterStock
וולט/ShutterStock

Wolt אפליקציית משלוחי האוכל שפשטה על רחובות תל אביב והגיעה לאחרונה לאזור הרצליה-כפר שמריהו, מרחיבה את פעילותה ונכנסת לרמת השרון.

בין המסעדות שנכנסות בימים אלה לפעילות תחת שירות המשלוחים של החברה נמנות מסעדות דוגמת עדנה ורשתות כמו חומוס כספי, וניליה, עד העצם אקספרס, רולדין, פלאפל בריבוע ואחרות.

כיום זמן ההמתנה הממוצע למשלוח באזור רמת השרון עומד על 90 דקות, ולהערכת החברה השירות של Wolt יאפשר להציע משלוח בזמן ממוצע של 31 דקות כשלצורך הרחבת השירות גויסו עשרות שליחים.

מרכז פעילותה של וולט ישראל בניהולו של אמרי גלאי החל בתל אביב יפו, התרחב בהמשך לרמת גן וגבעתיים, ובחודש שעבר הגיע גם לאיזור הרצליה וכפר שמריהו, וכעת כאמור לרמת השרון.

וולט היא למעשה אפליקציית משלוחי אוכל המאפשרת הזמנה ממסעדות ומעסקי מזון (גם כאלה שאינם מבצעים בעצמם שירות משלוחים) וכן מעקב אחרי סטטוס ההזמנה ומיקום השליח באמצעות מפה בזמן אמת. וולט מציעה זמני משלוח קצרים יחסית עם זמן אספקה ממוצע של כ-35 דקות (30-20 דקות בתל-אביב).

חברת Wolt הוקמה ב-2014 בפינלנד, ומאז התרחבה ליותר מ-20 ערים מרכזיות בעולם. בישראל החלה החברה לפעול לפני כשנה עם 26 מסעדות, וכיום היא פועלת עם למעלה מ-500 מסעדות.

תחום משלוחי האוכל חווה התעוררות בישראל על רקע הרכישה של חברת תן ביס על ידי Take Away ההולנדית בסכום של 135 מיליון אירו.

  • עוד באותו נושא:
  • וולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully