וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומי פרטנרס במו"מ לרכישת 20% מחברת-בת של פוקס

שני מוזס

12.12.2019 / 8:36

מדובר בחברת ריטיילורס שמחזיקה בזיכיון להפעלת המותג נייקי בישראל ובקנדה ושל המותג פוט לוקר בישראל העסקה משקפת לריטיילורס שווי של כ-750 מיליון שקל לאחרונה דיווחה פוקס על מו"מ להתרחבות למספר נוסף של מדינות באירופה

הראל ויזל מנכ"ל ובעלים קבוצת פוקס בבורסה לניירות ערך בת"א, 5 בספטמבר 2010. ראובן קסטרו
הראל ויזל/ראובן קסטרו

זרוע ההשקעות של לאומי פרטנרס בדרך לרכוש 20% מריטיילורס, חברת-הבת של פוקס , לפי שווי של 750 מיליון שקל. ריטיילורס היא למעשה החברה שאוחזת בזיכיונות לרשתות בתחום הספורט שמפעילה פוקס, בהן פוט לוקר ונייקי.

ככל שיבשיל המשא-ומתן בין הצדדים, לאומי פרטנרס צפויה להשקיע 150 מיליון שקל עבור מניות החברה-הבת של פוקס.

השווי הגבוה שמשקפת העסקה לחברת-הבת של פוקס ביחס לזה של החברה-האם, שנסחרת לפי שווי של 1.84 מיליארד שקל, נובע ככל הנראה לא רק מפעילותה הנוכחית, כי אם גם מהפעילות הפוטנציאלית והתרחבותה האפשרית למדינות נוספות.

כיום מפעילה קבוצת פוקס בישראל 22 חנויות של נייקי לצד פעילות בקנדה ו-52 חנויות של פוט לוקר בישראל. בחודשים האחרונים היא מנהלת מגעים להרחבת הפעילות הזו לאירופה.

לפני כחודשיים דיווחנו על כך שקבוצת פוקס חוברת לנייקי ול-‏Foot Locker (פוט לוקר) בדרך להקים פעילות בזיכיון באירופה.

הקבוצה, בראשותו של הראל ויזל, נמצאת במשא-ומתן על הסכם לקבלת זיכיון של חנויות נייקי ופוט לוקר במספר מדינות באירופה. פוקס צפויה לבצע את המהלך באמצעות חברת ריטיילורס ולפתוח ביבשת עשרות חנויות.

קבוצת פוקס מחזיקה בזיכיון להקמת רשת חנויות של מותג נייקי בישראל, אף שאין לה בלעדיות. במהלך השנים האחרונות היא רכשה את כל חנויות המותג נייקי בארץ, למעט חנויות אאוטלט שהופעלו על-ידי זכיינים שונים, ופתחה חנויות נוספות.

לפני כשנתיים וחצי החיבור עם נייקי התהדק, ופוקס חתמה על הסכם עם נייקי קנדה, שבמסגרתו ניתן לה רישיון להקים רשת של חנויות נייקי בקנדה למשך שבע שנים.

קבוצת פוקס סימנה בשנתיים האחרונות את תחום הספורט והרחיבה בו את אחיזתה. בנוסף לפעילות של נייקי בישראל ובקנדה, פוקס קיבלה זיכיון להפעלת רשת ספורט נוספת בישראל - פוט לוקר, רשת רב-מותגית שמשווקת נעלי ספורט של מותגים גדולים, ביניהם גם ניקיי עצמה, אדידס, פילה ואחרים. בתוך כשנתיים וחצי פתחה פוקס כ-52 חנויות של פוט לוקר.

  • עוד באותו נושא:
  • פוקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully