וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ: מה יותר חשוב - עבודה או לימודים?

אלון גל

13.12.2019 / 0:00

המאמן העסקי מגיע לוואלה! עסקים: מדי שבוע מייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים את כולנו. הפעם: מאזינה צעירה שמקום העבודה לא מרוצה מלימודיה

סטודנטית מתוסכלת בלימודים. ShutterStock
סטודנטית/ShutterStock

אני בת 22, גרה במרכז ונוסעת מדי בוקר לתל אביב לעבודה", כך סיפרה מאזינה למאמן העסקי אלון גל בתוכניתו ברדיו 104FM. "אני מועסקת במשרה מלאה בעבודה משרדית כבר שנה וחצי, ובחודשיים האחרונים לקחתי יום אחד בשבוע לעצמי לצורכי התפתחות ולימודים. מאז אני מרגישה שעושים לי פרצופים בעבודה ולא מרוצים מזה. גם אני נפגעת מכך במשכורת אך יודעת שמדובר בהשקעה לזמן ארוך. האם עליי לוותר על הלימודים או לוותר על מקום העבודה?"

אלון גל ענה לה: "את נשמעת כמו אישה קשת יום שקמה מדי בוקר וסובלת בנסיעות מרובות לעבודה. האנרגיה שבאה ממך לא נכונה לגילך. למה את עושה את זה לעצמך? למה את מרגישה כל כך מחוייבת למקום העבודה הזה? את צעירה ויכולה להחליף. זאת הפעם האחרונה שאת עומדת להיות בת 22 ואת לא צריכה להיות עבד של שום דבר בגיל הזה. אני חושב שאת יכולה ללכת לתחום המכירות ולעבוד במשמרות שיאפשר לך לעשות דברים נוספים. תפקידך בגיל הזה לחקור את חייך ולא להיות עבד של אף אחד".

"אני מרגישה מותשת", שיתפה המאזינה. "אני מרגישה שאין לי את הזמן לעצמי חוץ מיום הלימודים בו אני לא בעבודה ועושה בו משהו שאני באמת אוהבת".

"אנשים נהיים חולים מעומס רגשי", אלון סיכם. "את מכניסה את עצמך למלחציים שמקשים עלייך לזוז ולבסוף היא תגרום לך לחולי. למה לך? ועוד בגיל 22? קבלי החלטה לעזוב את העבודה ובחרי לך מקום אחר שיאפשר לך לעשות רק מה שאת אוהבת. תרשי לעצמך גם להתלבט אם צריך ותחליטי מה שתחליטי בזמנך. מותר לך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully