וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי הגיע לסכם את שנת המס החולפת?

רונית מטיאס

15.12.2019 / 8:51

וגם: כנס משקיעים בצריפין, בפלייטיקה חוגגים, במלאנוקס אמנותיים, בקיקו מילאנו מתרחבים

מסיימים שנה

יגאל דור, אלונה מירון, חדוה בר, אילן בירנפלד, דן הלפרן. לירון בוזגלו,,
יגאל דור, אלונה מירון, חדוה בר, אילן בירנפלד, דן הלפרן/לירון בוזגלו,

ד"ר חדוה בר, המפקחת על הבנקים, שהודיעה לאחרונה על סיום תפקידה, הייתה הדוברת המרכזית בכנס "תום שנה מסים חשבונאות ומעבר" לשנת 2019, שערכה פירמת הייעוץ וראיית החשבון Deloitte במתחם האירועים והכנסים Valley בכפר-סבא. בכירי תחום הכספים, המיסוי, הרגולציה, החשבונאות והביקורת דנו בין היתר בסוגיות מיסוי בליווי עסקאות, פסיקות ושומות, מיסוי כלכלה דיגיטלית, צירופי עסקים, תקן החשבונאות החדש IFRS16, סוגיות אקטואליות בהערכות שווי, ודיגיטציה וטרנספורמציה של מערך הכספים. כמו כן, התקיים פאנל בנושא הטבות מס בישראל והשלכות הרפורמה בארה"ב.

במאזינים: רו"ח אילן בירנפלד-יו"ר ומנהל עסקים ראשי Deloitte, רו"ח יגאל דור-שותף מנהל, רו"ח דן הלפרן-שותף מנהל וראש מערך הייעוץ, רו"ח אלונה מירון-שותפה וראש חטיבת המס; רו"ח יקי גולד, ראש אשכול ביטוח, מיסוי, ביקורת ואי תלות, רשות ניירות ערך; חן אלטשולר, מנהלת אסטרטגיית חדשנות, אלטשולר שחם; דורית כספי, מנהלת חווית עובד וקשרי קהילה גלובאלי סודה סטרים; אלוף במיל' אליעזר שקדי.

seperator

משקיעים בצריפין

ניסים גוזלן, איתן לוי, אוהב דנוס. גיל מגלד,
ניסים גוזלן, איתן לוי, אוהד דנוס/גיל מגלד

במטרופוליטן בתל-אביב, נערך כנס המשקיעים הראשון של מתחם צריפין החדש. המשתתפים נחשפו לזינוק המתוכנן של באר-יעקב מ-30 אלף תושבים בדרך להפוך לעיר חדשה בת 120 אלף תושבים הכוללת תוספת של עשרות אלפי יח"ד ו-2 מיליון מ"ר לתעסוקה ומסחר. בתוך שנים ספורות יהפוך מתחם צריפין בבאר-יעקב לאחד ממרכזי התעסוקה והמסחר הגדולים והנגישים במרכז הארץ, עם מרכז עסקים עירוני המתוכנן לפי מודל הקנטונים המפורסם של ברצלונה.

בנוכחים: איתן לוי, בעלי אילה אגם שאמר כי "המגדלים שלנו הם הסנונית הראשונה בתוך מתחם עסקים, מסחר ומגורים ענק שמתפתח ונבנה במקביל לאלפי יח"ד חדשות".

במשיקים: איתן לוי וג'קי סוויסה, בעלי 'אילה אגם' הבונים את מגדלי המשרדים הראשונים במתחם; אוהד דנוס, מומחה נדל"ן; נסים גוזלן, ראש המועצה המקומית באר יעקב.

seperator

למען החמניות

גיא לאופר, קרין לאופר דיין ועירא לאופר. אורי שדה,
גיא לאופר, קרין לאופר דיין ועירא לאופר/אורי שדה

אתמול ננעל במתחם האירועים "אביגדור" יריד הלייף סטייל ABOUT US של קרין לאופר-דיין, יזמית ובעלת חנות הקונספט "קרינה" - בית לתוכן ואופנה. היריד שהתקיים לראשונה בתל אביב נפתח עם תצוגת אופנה תחת הכותרת EXPECT THE UNEXPECTED בחסות CAMPARI, שרווחיה נתרמו לפרויקט חמניות" - פרויקט תמיכה חברתית ורגשית ליתומים.

ארז קומרובסקי וקרין לאופר דיין. אורי שדה,
ארז קומרובסקי וקרין לאופר דיין/אורי שדה

באופנתיים: חניתה כץ, מנכ"לית דאטה פול; עירא לאופר, מנכ"ל חברת JUST שהפתיע את אחותו קרין והגיע לביקור בישראל במיוחד לרגל היריד; גיא לאופר, איש נדל"ן ואח של; יזהר אפרתי, מנכ"ל IBBLS ויאיר לוי סמנכ"ל השיווק; יוליה אפק, מנהלת שיווק קמפרי ישראל; קרן זיידמן וענבל כספי, בעלת מותג abalulu; רונית חלפון, מבעלי "סאקס".

ענבל כספי וקרן זיידמן. רונית מטיאס,
ענבל כספי וקרן זיידמן/רונית מטיאס
seperator

שם המשחק

ברי סחרוף רוברט אנטוקול. תמר פולטין,
ברי סחרוף רוברט אנטוקול/תמר פולטין

רוברט אנטוקול, מנכ"ל ומייסד חברת המשחקים הבינלאומית פלייטיקה, סיכם עוד שנה מוצלחת במיוחד במסיבת חורף ב-Expo Tel Aviv , כי מסורת לא שוברים, בעיקר לאחר שהחברה השלימה השנה 3 רכישות של חברות משחקים בינלאומיות, באמצעותן הורחב פורטפוליו המשחקים של החברה והועמקה אחיזתן בעולם הקז'ואל גיימינג.

בחלק האמנותי: ברי סחרוף, אליעד נחום, כנסיית השכל והופעה חד פעמית של הרכב שנתפר במיוחד לאירוע שכלל את ירמי קפלן, דנה ברגר, חמי רודנר, יהלי סובול וערן צור שביצעו את מיטב להיטיהם, ולסיום מסיבה עם התקליטן דני תובל.

פלייטיקה היא בין חברות משחקי הרשת המובילות בעולם עם מעל 30 מיליון משתמשים.

אדוה לב, שרונה בוצר, יונתן מאור, אדם רכיב, אבי וויסנבר. שיר בן אמיתי,
אדוה לב, שרונה בוצר, יונתן מאור, אדם רכיב, אבי וויסנבר/שיר בן אמיתי
seperator

נדל"ן זה כאן

כרמית בר און,זאב בילסקי,תמר מגדל וחני אבינרי. מירי בן צור,
כרמית בר און,זאב בילסקי,תמר מגדל וחני אבינרי/מירי בן צור

במשרד עו"ד מיתר ליקוורניק גבע לשם טל, נערך כנס נדל"ן מגמות וחדשנות.

בנוכחים: זאב בילסקי, ראש מטה הדיור הלאומי; רון גלר, מייסד משותף, אג'ילפרו נדל"ן והשקעות בע"מ; רונן יפו, מנכ"ל אלעד ישראל מגורים בע"מ; זיו יעקובי, מנכ"ל אקרו נדל"ן; חיים מסילתי, יו"ר לשכת שמאי המקרקעין; עו"ד תמר מגדל, שותפה במחלקת תכנון ובניה במשרד; עו"ד יוסי כהן, שותף במחלקת נדל"ן ובמחלקה המסחרית; עוה"ד אלון יואלי, חני אבינרי, דנה פלד-סלווטקין שותפים במחלקת הנדל"ן, כרמית בר-און, שותפה מחלקת תיירות ומלונאות.

לטענת המשתתפים כי בפריפריה ניתן לרכוש דירות במחירים שפויים ביחס לתל-אביב, ניבא יפו כי תמורות משמעותיות יחולו במחירי הנדל"ן בישראל, ברגע שהקו האדום של הרכבת הקלה יחבר את ערי המטרופולין, ובהן פתח תקוה, רמת גן, ראשל"צ, בת ים ויתר ערי הלוויין - חלק גדול יותר מאזור המרכז יחשב 'תל אביב' וגבולות המטרופולין יתרחבו באופן משמעותי.

seperator

אמנות הדיבור

אלעד מנטוביץ,שלומית וייס, עידו בוקשפן. טל מילר,
אלעד מנטוביץ,שלומית וייס, עידו בוקשפן/טל מילר

במוזיאון ינקו דאדא בכפר האמנים עין-הוד, התקיים כנס המנהלים השנתי של מלאנוקס ל-500 עובדים בתפקידים ניהוליים בחברה המונה כ-2000 עובדים בישראל. נושא הכנס השנה היה LEADERSHIP AND ART DIALOG במטרה לתת לצוות ההנהלה כלים ניהוליים חדשים בדרך חווייתית ושונה.

המנהלים השתתפו בסדנת צילום ופרספקטיבה, סדנת מעבדה בה התנסו ביצירה עם גרוטאות, סדנת אומנות הדאדא במסגרתה התבקשו המנהלים לכתוב משפטים שונים ולא קשורים, אותם המחיזו להצגה.

הרצו על השראה: מיכאל כגן, סמנכ"ל הטכנולוגיות, שלומית וייס סמנכ"לית הנדסת סיליקון; עמית קריג, סמנכ"ל התוכנה בחברה; אודי ויינשטיין סמנכ"ל מערכות מידע; גלעד שיינר, סמנכ"ל השיווק; דרור גולדברג, סמנכ"ל ארכיטקטורת תוכנה; נמרוד גינדי, סמנכ"ל השקעות וM&A; אלעד מנטוביץ, מהנדס פיתוח ראשי בכיר; ועידו בוקשפן, סמנכ"ל צ'יפ דיזיין.

seperator

מילאנו תל-אביב

גליה תורן חן וליאור עשור. רונית מטיאס,
גליה תורן חן וליאור עשור/רונית מטיאס

ליאור עשור, מנכ"ל kiko mIlano, התרגש בסוף השבוע כשחנך בקניון עזריאלי תל-אביב, את חנות הדגל למותג האיפור האיטלקיKiko Milano . עשור סיפר על הגידול הצפוי במספר החנויות ועל פתיחת דוכנים בנוסף לחנויות. הוא גם הביע רצון להתחבר לקהילה, ולהנגיש את המוצרים לכלל הקהל גם מוגבלים, לכן יפתחו בית ספר חינמי מונגש. עשור גם הבטיח כי תהינה הרבה קולקציות, והשאיפה היא להכניס כמות גדולה של מוצרים. גליה תורן-חן, יועצת אסטרטגית של המותג חשפה כי למעלה מ-1400 מוצרי איפור וטיפוח נמכרים בחנויות המותג המעוצבות, ומדובר במותג שהביא את מהפכת האיפור לישראל ומתמחה במוצרים שמחירם נע בין 10 שקלים ועד 99 שקל בלבד. kiko Milano, הושק לראשונה בישראל באפריל 2019 תל-אביב עם חנות בעזריאלי אילון. על עיצוב החנויות בעולם האדריכל קיקו קומה שיצר את האצטדיון האולימפי בטוקיו קיקו פומה קנגו. יש כיום בעולם מעל 1000 חנויות כשבישראל יש 7 חנויות. 400,000 פריטים נמכרו עד היום.

seperator

נחשפים לביוטכנולוגיה

דניאל חיימוביץ,דוד ברקת, אסנת און     וריימונד דואק. עומר מסינגר,
דניאל חיימוביץ, דוד ברקת, אסנת און וריימונד דואק/עומר מסינגר

המכון הלאומי לביוטכנולוגיה בנגב NIBN, ערך במתחם , start up nation central חשיפה ראשונה לתעשיית הביוטק בישראל. בנחשפים: פרופ' דניאל חיימוביץ, נשיא אוניברסיטת בן-גוריון בנגב השותפה לפעילות המכון, שסיפר על חשיבות מכון NIBN לאוניברסיטה ואיך הגיע לתפקיד הנוכחי בעקבות הכרות אישית עם החוקרים פורצי הדרך במכון; הכלכלן פרופ' יוג'ין קנדל העומד בראש עמותת "סטארט-אפ ניישן סנטרל" שהתייחס לחשיבות תחום מחקר הביוטק בישראל; פרופ' ריימונד דואק, ראש מכון מחקר באוניברסיטת אוקספורד וממייסדי ה NIBN שהגיע במיוחד מלונדון, וסיפר על הקמת המכון; פרופ' ורדה שושן-ברמץ, חוקרת שכיהנה כמנהלת המכון הראשונה; ד"ר אסנת און , מנכ"לית מכון NIBNשהציגה את ייחודיות המכון בנוף הישראלי בו נעשה מחקר אקדמי באוריינטציה תעשייתית- יישומית.

seperator

שומעים שזה נפלא

צביקה גיור ושמעון מזרחי. ספי מגריזו,
צביקה גיור ושמעון מזרחי/ספי מגריזו

כחלק משיתוף הפעולה של ניופאן עם מכבי תל-אביב בכדורסל, ומתוך רצון להעניק לשחקנים את חווית הסאונד הטובה ביותר, העניק צביקה גיור, מנכ"ל ובעלים ניופאן לשחקנים אוזניות BOSE Noise Cancelling Headphones 700 עם 11 רמות של ניטרול הרעשים. נכח במעמד החלוקה: שמעון מזרחי, יו"ר מכבי תל-אביב בכדורסל.

seperator

שמים ברז

רועי רגרמן ופיטר ריילי. ערן מילוא,
רועי רגרמן ופיטר ריילי/ערן מילוא

קבוצת חמת, זכתה בפעם הראשונה בתחרות העיצוב הבינלאומית BOY (best of year) award מטעם מגזין Interior Design בניו-יורק ארה"ב, המקום הראשון בתואר מוצר השנה בכל ארה"ב, ניתן בקטגורית ברזי מטבח עם ברז המטבח הייחודי והחדשני LAZY אותו עיצב המעצב האיטלקי רונן ג'וזף. התחרות שהתקיימה זו השנה ה-14 מהווה מדד מצוינות של מעצבי פנים, אדריכלים וחברות עיצוב מהגדולות בעולם, מציגה את המתרחש בעולם העיצוב ומכתירה את המובילים. רועי רגרמן מנכ"ל קבוצת חמת, ופיטר ריילי מנכ"ל האוזר, סיכמו את הנסיעה כהצלחה וגאווה.

seperator

הי דרומה

דנה הירשברג ודידי הררי. יחצ כארדיל,
דנה הירשברג ודידי הררי/יחצ כארדיל

עו"ד דנה הירשברג, מנכ"לית "כארדיל", ודידי הררי נבחרו לארגן ולנהל את פסטיבל style 17 שמושק היום באילת בשיתוף עיריית איילת, תאגיד התיירות, ומשרד התיירות. הפסטיבל ימשך 3 ימים ויכלול מסיבות, הופעות אמנים, הרצאות, סדנאות, פעילויות ספורט, יוגה, פילאטיס ובעיקר מסעות שופינג ללא מע"מ עם הטבות והנחות נוספות.

seperator

הכל נשאר במשפחה

עומרי ושני כספי נגה באנר סוארי. ג'יני הפקות,
עומרי ושני כספי נגה באנר סוארי/ג'יני הפקות

עומרי כספי, המלווה את תלמה מזה עשור, הצטלם לפרסומת חדשה למותג בהשראת השינויים שעברו על עומרי בשנים האחרונות, החזרה שלו לישראל והקמת המשפחה. הסרט מציג את כספי חוזר מאימון הישר אל חיק המשפחה, כך שבאופן טבעי האישה שני ושריי ביתם בת השנתיים וחצי גויסו לצילומים.
נגה בנר סוארי, מנהלת שיווק דגני תלמה קפצה לבקר את המשפחה על הסט.

seperator

בקטנה

+ חברת הגיימינג PLAYSTUDIOS אירחה את FuckUp Nights - המיטאפ הבינלאומי שמדבר על הכישלונות של היזמים. כ-120 יזמים צעירים והיטקיסטים הגיעו, לשמוע וללמוד מתוך הניסיון שלהם על כישלונות.

בדוברים: יונתן מאור, CEO PLAYSTUDIOS ואדם רכיב- CO-Founder&CRO StoreMaven, אבי וויסנבג- CRO LUSHA.CO ושרונה בוצר VP customer success PLAYSTUDIOS, כשכל אחד חלק את סיפורו מעורר ההשראה. מאור ורכיב הקימו יחד את הסטארט-אפ Shaker לימים נפרדו דרכיהם, מאור שנשאר ב- Shaker, מכר את החברה והפך למנכ"ל PLAYSTUDIOS Israel ורכיב ייסד את חברת ה-B2B Saas, StoreMaven.

+ מותג הטיפוח קיל'ס, משיק יוזמה פילנתרופית ייחודית, במסגרתה עוטרו שניים ממוצרי הדגל של המותג בציורים של ילדי עמותת "ילדים בסיכוי" בנושא "התחדשות ופריחה". 10 שקל מכל מכירה של המוצר במהדורה מוגבלת יועברו כתרומה לעמותה לכבוד השנה האזרחית החדשה.

המוצרים המשתתפים במהדורה המוגבלת הם Super Multi Corrective Cream - קרם לחות מתקן המסייע להרים, למצק ולחדש את מרקם העור ו-Ultra Facial Cream - קרם פנים המעניק לחות למשך 24 שעות.

שיתוף הפעולה בין קיל'ס ל"ילדים בסיכוי" החל עם השקת המותג בישראל בשנת 2013. עמותת "ילדים בסיכוי - המועצה לילד החוסה" מספקת תמיכה ותכנים לילדים שהוצאו ע"י רשויות הרווחה ממשפחות מפורקות ורב-בעייתיות, המתמודדות עם התמכרויות, מחלות קשות, תקופות מאסר, נטישה או יתמות. המטרה העיקרית של העמותה היא להעניק לכל ילד הזדמנות דומה לזו של הילדים החיים במשפחותיהם, כך שיוכלו לגדול ולהיות מבוגרים עצמאיים התורמים לקהילה. כחלק משיתוף הפעולה עם העמותה, מועבר שקל מכל מכירה ל"ילדים בסיכוי". את מוצרי קיל'ס ניתן להשיג בחנויות המותג.

+ אוהד קריסטל, מנכ"ל "פאנאטיקס", חתם על הסכם שיתוף פעולה עם מינאס ליסנדרו, נשיא מנהלת ליגת העל היוונית, לשיתוף פעולה רשמי במשחק האסטרטגיה לאוהדי כדורגל, Real Manager. . ליגת העל היוונית מונה 14 קבוצות, כשהבולטות ביניהן אולימפאקוס, א.א.ק אתונה,פאנאתנייקוס ופאוק סאלוניקי. זכייתה של יוון באליפות אירופה בשנת 2004 נחשבת לנקודת מפנה בכדורגל היווני. ליסנדרו אמר כי הם מרוצים מאוד ממשחק הפנטזי הרשמי של Super League Greece, שפותח על-ידי Real Manager וכך גם עשרות אלפי אוהדי כדורגל בכל יוון, שמקיימים אינטראקציה עם המשחק על בסיס יומי. קריסטל אמר כי מנהלת הליגה וקבוצות הליגה מקבלות אותם בזרועות פתוחות ומסייעות רבות בשיווק המוצר לקהל האוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully