וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ: כך יתגבר בעל המכול על הקשיים

אלון גל

20.12.2019 / 0:00

המאמן העסקי מגיע לוואלה! עסקים: מדי שבוע מייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים את כולנו. הפעם: מאזין בעל מכולת שמתקשה לשרוד בשוק המזון המשתנה

מכולת. ShutterStock
מכולת/ShutterStock

"אני בעל מכולת שכונתית כבר 21 שנה", סיפר מאזין למאמן העסקי אלון גל בתוכניתו ברדיו 103FM. "ב-7 השנים האחרונות יש ירידה דרסטית במכירות, זה אפילו לא מכסה את ההוצאות. רציתי לדעת איך לשנות את המקום אם אני רוצה להמשיך". אלון הסביר את הקושי שיש היום לבעלי המכולות: "הן על סף היסטוריה, לוויתן נכחד", אמר ונתן את הפתרון האולטמיטיבי לטענתו, "מה שעושים קודם כל זה חנות של גלידות פלדמן וכל הדברים בשקל כמו המתנות הקטנות לימי הולדת, המחקים, מחדדים, סיפורים. אם תרצה אני גם אחבר אותך למישהו שיש לו חנות כזאת".

אלון גם נתן דוגמא המסבירה למה החנות הזו יכולה לצבור תאוצה ולהצליח בניגוד למכולת הנמצאת כיום: "אם לדוגמה הורים יחפשו פרסים לימי ההולדת של ילדיהם, הם יבואו אליך לחנות ויקנו".
המאזין תהה מה הוא יכול לעשות עם כל הסחורה שנשארה לו כרגע במכולת, אלון השיב: "תלך לכל המכולות והסופרים בסביבה ותמכור את הכול. תצבע את הקירות במקום שלך ותסדר את המדפים עם כל הדברים הקטנים".

בהמשך ציין המאזין כי הוא גם לקוי ראייה והסביר: "אני מכיר את המכולת כבר 21 שנה, אז איכשהו אני מתמרן את זה עם כל הראייה שלי". אלון הרגיע אותו ואמר כי העסק החדש לא אמור להיות קשה מהבחינה הזאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully