וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Anker Innovations פותחת נציגות בישראל

24.12.2019 / 9:15

ענקית הגאדג'טים הבינלאומית מייצרת בין היתר: מגוון מטעני סמאטרפונים, מוצרים חכמים לרכב ולבית, מוצרי סאונד ורמקולים ניידים, אוזניות, מקרני קול, שואבי אבק רובוטיים, מצלמות דרך חכמות, מקרנים לבית ועוד

חברת Anker Innovations הסינית פותחת לראשונה נציגות בישראל. המהלך נועד להרחיב את הפעילות מול המפיצים המקומיים ולהנגיש את כלל מוצרי החברה לשוק הישראלי.

Anker נחשבת למובילה עולמית בעיקר בזכות פיתוחים טכנולוגיים של מוצרים חכמים לרכב ולבית, טכנולוגיות טעינה לסמארטפון, מוצרי סאונד ורמקולים ניידים, אוזניות, מקרני קול, שואבי אבק רובוטיים, מצלמות דרך חכמות ומקרנים לבית.

רמקול של מערכת קולנוע ביתי. ShutterStock
הרבה מאוד מוצרים טכנולוגיים שיכולים להכניס תחרות לשוק/ShutterStock

Anker Innovations נוסדה בשנת 2011 על ידי סטיבן יאנג, שעבד כמהנדס תוכנה של גוגל בקליפורניה ועבר להתגורר בסין. החברה מעסיקה כ-1,300 עובדים. מחזור המכירות השנתי שלה חצה את רף מיליארד הדולר.

לתפקיד מנהל הנציגות בישראל, מונה אדי גנדלמן, שבמהלך 16 השנים האחרונות שימש כמנהל פיתוח עסקי וחבר הנהלה במספר חברות הפצה מובילות בשוק הישראלי. המוצרים כבר מופצים בארץ על ידי באג, אולם בשבועות הקרובים הם יופצו גם באמצעות חברת Future cell.

גנדלמן: "ל-Anker Innovations יש חזון ברור: לשחזר את ההצלחה והפופולריות של שלל מוצריה באירופה ובארה"ב - גם בישראל. הנציגות החדשה תפעל להגדיל את נתח השוק בישראל על ידי הפצה של מוצרים חכמים שמתאימים לכל מטרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully