וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: יום ההולדת הלוהט בעולם האופנה

רונית מטיאס

25.12.2019 / 10:40

וגם: מדליקים נרות לחנוכה, במכבי תל אביב מוציאים את היכל התהילה לרחוב, עושים כבוד לבנייה הירוקה

יופי של עסקים

יקי כביר, צחי חגג', לירן ויצמן, יוגב הראל. שוקה כהן
יקי כביר, צחי חגג', לירן ויצמן, יוגב הראל/שוקה כהן

סוכנת הדוגמניות רותם גור, בעלת סוכנות R&R BY ROTEM & ROBERTO חגגה יומולדת בבר ה-GIGI בשדרות רוטשילד בתל אביב.

סרג דרעי וגוש קראו. שוקה כהן
סרג דרעי וגוש קראו/שוקה כהן

בחוגגים: איש העסקים לירן ויצמן שהגיע לחופשה מאמסטרדם; יוגב הראל; איש העסקים ג'וש קראו מבודפשט; אייל ולדמן, מייסד מלאנוקס; יזם הנדל"ן צחי חג'ג'; ארנון תורן, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי; סרג' דרעי, מנכ"ל קבוצת רנואר; אתי קובו, כלתו של בבו קובו; רוברטו בן-שושן, השותף של גור; סוכן הדוגמניות שי אביטל. דוגמניות הסוכנות ביניהן סופיה מצ'טנר, דורית רבליס , אביטל לנגר, נועם בוהדנה האחיינית של מירי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
רותם גור ואייל ולדמן. שוקה כהן
רותם גור ואייל ולדמן/שוקה כהן
seperator

חגיגת המכבים

ניר אדרי, סקוטי וילבקינד, יאיר מלכה, יאניס ספרופולוס.. אלעד גוטמן,
ניר אדרי, סקוטי וילבקינד, יאיר מלכה, יאניס ספרופולוס./אלעד גוטמן

רגע לפני שקבוצת מכבי תל-אביב הגיעה לחנוך את היכל התהילה מחוץ להיכל מנורה מבטחים בתל-אביב, התייצבו המכביסטים לארוחת צוהריים בקפה גרג בדיזנגוף סנטר שקושט בגוני צהוב וכחול. לשולחן הארוך הוגשו סלטים, דגים, פסטות ועוד מטעמים של אלעד אמסלם, השף הראשי של הרשת, ולקינוח סופגניות שעוטרו בכחול וצהוב. החגיגה המשיכה בהדלקת נר ראשון של חנוכה עם הרב שלמה גלוייברמן, וחשיפת היכל התהילה.

יואב פלאטו שאון, שמעון מזרחי, אנט פלאטו שרון. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
יואב פלאטו שאון, שמעון מזרחי, אנט פלאטו שרון/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

יאיר מלכה אמר כי אין סימלי יותר מלהדליק נר ראשון של חנוכה עם המכבים-כוכבי קבוצת הכדורסל מכבי ת"א, שמביאה לנו הרבה כבוד. עו"ד שמעון מזרחי הדליק את הנר הראשון וברך את עם ישראל ואת שחקני מכבי ת"א על הניסים ועל הנפלאות. דורון ג'מצי אמר כי לראשונה בתולדות מכבי ת"א הוחלט להוציא מחוץ לגבולות היכל מנורה מבטחים את "היכל התהילה" של מכבי ת"א ולהנגישו לקהל הרחב, וחשף כי במתחם יוצבו עשרות פריטים היסטוריים וסנטימנטליים, בהם 6 גביעי אירופה, מזכרות מהניצחונות המפורסמים, חולצות שחקנים ופריטים אישיים של כוכבי מכבי. האוהדים יוזמנו להצטלם עם גביע אירופה, להתחרות בקליעה לסל מול שחקני מכבי ועוד.

seperator

חגיגה ירוקה

אבנר ישר, אבי יעקובוביץ, אבי מוסלר, רון חולדאי, נתן חץ ומאהש רמאנוג'ן. אביב חופי
אבנר ישר, אבי יעקובוביץ, אבי מוסלר, רון חולדאי, נתן חץ ומאהש רמאנוג'ן/אביב חופי

מגדל ToHa של גב-ים ואמות, קיבל את תואר LEED Platinum - הדירוג הגבוה ביותר בעולם לבניה ירוקה. מגדל ToHa, המעוצב בצורה גאומטרית המזכירה קרחון, הפך לאייקון שייחודיותו באה לידי ביטוי בעיצוב אדריכלי של האדריכלים רון ארד ואבנר ישר, ובשילוב אלמנטים ומערכות חדשניות שהופך אותו, יחד עם מגדל אטריום, לבניין הירוק ביותר בישראל.

את האות העניק מאהש רמאנוג'ן, מנכ"ל המועצה האמריקאית לבנייה ירוקה (USGBC) שהגיע במיוחד לביקור ראשון בישראל. רן חולדאי יריית תל-אביב אמר כי החשיבות שהוא מייחס לתחום הבניה הירוקה נובעת מהיבט אקולוגי, ומהיבט יעילות-צריכת אנרגיה ואריכות ימים של בנין והוסיף כי תל-אביב שותפה בברית ערים שלקחו על עצמן להוביל תחום זה.

אבי מוסלר, מנכ"ל אמות אמר כי בנייה ירוקה היא לא מותרות, אלא חובה של כל אחד מאתנו, בטח בקרב מי שעוסקים ביזמות ובניה, ומגדל אטריום של אמות הוכרז עם השקתו למגדל המשרדים הירוק ביותר, בתהליך שהובילו לראשונה בישראל, והם גאים על המשך העשייה החשובה בנושא זה עם קבלת התקן המחמיר בעולם גם עבור מגדלToHa .

אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים, אמר כי הסמכת מגדל ToHa ל LEED Platinum-מכניסה סטנדרט ורף חדשים וגבוהים למגדלי המשרדים בישראל, כמבנה ירוק, עם פרמטרים של חסכון באנרגיה ומים, באופן שמשפיע בין היתר גם על העלאת פריון העובדים ומעולם לא נבנה פרויקט ייחודי מסוג זה בישראל ששינה את קו הרקיע של תל-אביב ומהווה את טביעת האצבע שלה.

בחוגגים: נתן חץ, מנכ"ל אלוני חץ; יעל ביגון, מנכ"לית המועצה הישראלית לבנייה ירוקה, חן שליטא מנכ"ל אלפא פרויקטים, בנג'י זינגר מנכ"ל wework ישראל; אבי רוזן, מנכ"ל נוה גד; אליאס טנוס, מנכ"ל ב.ס.ט.

seperator

לינק לבאטמן

עמי ורון פדרמן ,רונן ניסנבאום. סיון פרג',
עמי ורון פדרמן ,רונן ניסנבאום/סיון פרג'

עמי פדרמן, סגן יו"ר מועצת המנהלים של מלונות דן ורונן ניסנבאום, מנכ"ל הרשת השיקו במלון לינק בתל-אביב, תערוכת ציורים של אומני רחוב מובילים לציון 80 שנים לבאטמן ובהשראתו. פדרמן אמר שעשו בלינק חיבורים למה שאנשים אוהבים ובמקרה הזה דמותו של באטמן, והוא היה המום מתגובות האנשים וההד שהיצירות יצרו, וגאווה לתת במה לאומני רחוב צעירים להציג את העבודות שלהם, שהחברים מעבר לכביש במוזיאון ת"א לא יציגו לעולם.

גלית דוהן רונן ניסנבאום טלי קידר ועמי פדרמן. סיון פרג',
גלית דוהן רונן ניסנבאום טלי קידר ועמי פדרמן/סיון פרג'

יוסי פוקס, מנכ"ל ובעלים חברת LDI נציגי באטמן בישראל אמר כי ברגע שנכנס למלון לינק שמח לראות שלא מדובר במלון שמרני ורגיל, אלא במלון שנותן במה לאמנות רחוב בועטת ומרתקת - באטמן שנוצר ב-1939 שנה קריטית בתולדות העם היהודי, מה גם שחלק מהיוצרים של באטמן היו יהודים שחיפשו את גיבור העל שיציל את העם היהודי. סיבוני אמר שבתערוכה יצרו זווית מרתקת באומנות הרחוב העכשווית והפגישו אותה עם המותג הנצחי באטמן, המהווה השראה בכל העולם.

באמנותיים: טלי קידר, סמנכ"לית השיווק והדיגיטל של הרשת; רון פדרמן, מנהל הפיתוח העסקי; רמה אורם, מנכ"לית מלון דן ת"א; גלית דוהן, מנהלת מלון לינק.

seperator

מסיסיבר

אודי לוי, ערן זרחוביץ, עומרי טימיאנקר, שי  אטיאס. סיון זיו,
אודי לוי, ערן זרחוביץ, עומרי טימיאנקר, שי אטיאס/סיון זיו

מייסדי חברת הסייבר המודיעיני Cobwebs עומרי טימיאנקר, אודי לוי ושי אטיאס, ערכו ב-riverside בתל-אביב, אירוע לסיכום 2019. לוי, מנכ"ל החברה, סקר את ההישגים הבולטים בשנה האחרונה וסיפר כי החברה הולכת להתרחב עוד יותר בשנת 2020 עם גיוס כוח אדם נוסף ופתיחת משרדים נוספים ברחבי העולם שיצטרפו לאלו בסינגפור, ניו-יורק, הודו וגרמניה. ראשי החברה חשפו בפני העובדים את כניסת החברה לתחום הפיננסי. ערן זרחוביץ ששירת עם עומרי טימיאנקר נשיא החברה, בסיירת מטכ"ל היה על הבידור.

seperator

המילה הנכונה

דורון מדלי ותלמה בירו. ניב גלזמן,
דורון מדלי ותלמה בירו/ניב גלזמן

במשרדי טאבולה התקיים כנס "המילה של" שיזמו תלמה בירו מנכ"לית איגוד השיווק וסיגלית הורן גלפרין המשנה למנכ"ל, וחיבר בין בכירי עולם השיווק, הדיגיטל והתקשורת לערב שעסק בשאלה מהן המילים והנושאים שיהיו מהותיים ב2020. עומר מילויצקי, מנהל תחום דיגיטל וחדשנות מיטב דש, בחר במילה GUTS והסביר כי רק מותגים שישכילו לשלב אומץ, מקצוענות, דמיון ונשמה-ימשיכו להוביל ב 2020.

הצרכנים מחפשים מעבר לפרקטיות, מסר ותובנות. גדעון עמיחי, מנהל קרייטיב ראשי ומייסד NONONONOYES בחר במילה "אימג'"-המוח מעבד אימג' במהירות של פי 60 אלף מהר מטקסט ומה שהשתנה היא הטכנולוגיה, הפלטפורמות, הכמות-350 מיליון אימג'ים עולים בפייסבוק כל יום, לכן התמונות חשובות יותר מתמיד-גם לאוף ליין וגם לאונליין. אלירן בן-יהודה, מנהל פעילות עסקית בטאבולה ישראל, בחר במושג JOMO -JOY OF MISSING OUT. " JOMO-סטייט אוף מיינד חדש שמנוגד לפחד מהחמצה חברתית אליו הורגלנו שטוען שזו לא הכמות, זו האיכות, לא משנה כמה אתה צורך אלא מה אתה צורך. מותגים צריכים להבין מה הצרכנים רוצים ולתת להם אותו במדויק.

החכימו: אדהם חסדייה, מנכ"ל אלבוסתאני; יפעת סטאל, מנהלת שיווק PM AM; אבי זיתן, מומחה אסטרטגיה.

seperator

אירועים מדליקים

אורן רווח ושמוליק עטייה. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
אורן רווח ושמוליק עטייה/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

מועדון השגרירים בישראל ערך הדלקת נר ראשון של חנוכה בפנטהאוז של עו"ד ארז נענה שעוצב על-ידי ג'וריג'יו ארמאני. יצחק אלדן, נשיא מועדון השגרירים, הסביר לשגרירים על כללי הדלקת הנרות ומנהגי חג החנוכה ואמר כי החזון של מועדון השגרירים הוא חיבור הקהילה הדיפלומטית באמצעות מפגשים עם ישראלים בולטים בתחומם.

במדליקים: אורן רווח, מנכ"ל אלקליל; יורם נאור, קונסול הכבוד של בליז; איש העסקים דניאל לוין; שלמה אשד, נשיא הבורסה לאבני חן; מיכל מור קופל, מנכ"לית איגוד הדירקטורים; יבואני הרכב דניאלה ויהודה מזרחי; רינת ויזם הנדלן מוטי כוזהינוף; היזם אלי גלייבמן; רועי רוזנק, סגן נשיא לשכות המסחר.

רונית לובצקי, דרור מנדל, יורם דבש ורוני גמזו. אסף לב,
רונית לובצקי, דרור מנדל, יורם דבש ורוני גמזו/אסף לב

פרופ רוני גמזו, מנכ"ל בית חולים איכילוב, ארח את בכירי בורסת היהלומים שהדליקו נרות עם הילדים המאושפזים בבית החולים, חילקו מתנות, סופגניות, סביבונים, ומממתקים. יורם דבש, נשיא הבורסה אמר כי במהלך כל שנות קיומה, בורסת היהלומים תרמה ותורמת לקהילה בתחומים רבים ומגוונים. משם מיהרו חברי הבורסה לחגוג עם הילדים המאושפזים בבית החולים תל-השומר, בהמשך השבוע ידליקו עם חברי כנסת ובאמצע ערכו מסיבת חנוכה לילדי ונכדי חברי הבורסה במלון שרתון סיטי טאוור.

יצחק אלדן ארז נענה סטדיבלדי בורשקוב אנג'אן שקיה חנה ליקו, וסאדה ווארונה. יעקב מהגר,
יצחק אלדן, ארז נענה, סטדיבלדי בורשקוב, אנג'אן שקיה, חנה ליקו, וסאדה ווארונה/יעקב מהגר

15 מעובדי חברת Accenture -מחברות הייעוץ הטכנולוגית הגדולות בעולם, חברה לעמותת נווה ויצ"ו המפעילה מסגרת טיפולית שיקומית בעלת 5 משפחתוני אומנה לילדים ונוער בסיכון, ביקרו בבתים של משפחות אומנה שבכל אחת מהן זוג הורים, בת שירות ו-8 ילדים, הדליקו נרות, שרו שירים, ערכו חידון משעשע בנושא החג ואכלו סופגניות במטרה להפיץ אור בקרב ילדי האומנה.

seperator

בטיחות באתר

שלמה בכור, שקד בנימיני, אורי ידראלי, רותם דור, שר דני וטל ה. יח"צ,
שלמה בכור, שקד בנימיני, אורי ידראלי, רותם דור, שר דני וטל ה/יח"צ

90 סטודנטים השתתפו בהאקתון הראשון שנערך בישראל לבטיחות בבנייה, ביוזמת קבוצת תדהר- מחברות הייזום והבנייה המובילות בישראל והפקולטה להנדסה אזרחית וסביבתית בטכניון. ההאקתון שנמשך 24 שעות ברציפות, עסק באתגרים השונים של בטיחות באתרי בנייה, והפגיש את הסטודנטים עם נושאים מהותיים בעבודה באתרי בנייה. הצוות המנצח זכה בפרס כספי ובאפשרות להוציא את הרעיון אל הפועל באתרי הבנייה ובתמיכה מלאה של תדהר.

בשופטים: נדב בר-נר, סנכ"ל תפעול ותשתיות אינטל ישראל; טל הרשקוביץ, מנכ"ל תדהר בניה; דני הרמן, מייסד ומנהל פרויקט ורסיטל נייצ'ר. במנטורים שליוו: זוהר נבו, מנהל תחום בינוי אינטל ישראל; שגב קיים, מנהל קרן מנוף; צחי פז, מנכ"ל ובעלים סייפגארד.

seperator

טכנולוגיה אמנותית

איל וולדמן, מיכאל קגן, גדעון רוזנברג. מקור יוני וולף,
איל וולדמן, מיכאל קגן, גדעון רוזנברג/מקור יוני וולף

חברת מלאנוקס ערכה במלון לאמנויות אלמא בזיכרון-יעקב, אירוע ל-200 חוקרים ומפתחים הרשומים כממציאים על בקשות פטנט שהוגשו על-ידי החברה, אייל ולדמן, מנכ"ל החברה הודה לממציאים והדגיש את חשיבות ההגנה על הקניין הרוחני על-מנת לחזק את מלאנוקס כמובילה טכנולוגית. באירוע הוענקו פרסים לעשרת הממציאים המצטיינים ל-2019 על-ידי מיכאל קגן, סמנכ"ל טכנולוגיות בחברה וגדעון רוזנברג, סגן יועץ משפטי ראשי. בנוסף חולקו לוחות הוקרה לעשרות ממציאים נוספים שהפטנטים שלהם נרשמו במהלך שנת 2019.

seperator

מהנדסים ומתרגשים

צביקה וילנאי דני הורנשטיין. חן גלילי,
צביקה וילנאי דני הורנשטיין/חן גלילי

רון וקסלר, מנכ"ל קבוצת ישראכרט; עו"ד אופיר אלקלעי, מנכ"ל ההסתדרות; דני הורנשטיין, יו"ר מועדון הצרכנות הוט צביקה וילנאי מנכ"ל המועדון ואבי ניסנקורן, יו"ר סיעת כחול לבן; חנכו במתחם ב.ס.ר שבבני ברק את "בית ההנדסאי" הכולל את משרדי מועדון הצרכנות הוט ומשרדי יחידות הסמך השונות של הסתדרות ההנדסאים והטכנאים. הורנשטיין אמר שזהו יום חג בו מתגשם חלום.

seperator

רגעים קסומים

אמיר כוכבי, מיטל להבי ומיכל גבריאלוב. איתי ולדמן,
אמיר כוכבי, מיטל להבי ומיכל גבריאלוב/איתי ולדמן

מיכל גבריאלוב השיקה בבית האומנים בתל-אביב תערוכת יחיד בה החזירה לחיים נופים ורגעים מתחילת המאה שעברה שלכד במצלמתו סבה שהגיע לראשונה לישראל. אלוף במיל גד שומרון וזוגתו טלי עומר, איש המוסד לשעבר ואוצר בהווה אבנר אברהם, דפנה ואיש העסקים גדעון מורן, ראש עיריית הוד השרון אמיר כוכבי, סגנית ראש עיריית תל אביב מיטל להבי, אלי אילדיס, מיקי רוזנטל, שרון מולדבי התייצבו כשבלט בהעדרו הבעל מיקי שהיה בהופעה בגליל. לא לדאוג הוא התייצב בתחילת השבוע עם קובי ועדה אושר וליאור אשכנזי.

seperator

נסיעה ממותגת

אייל ברקוביץ, אסף אבישר ואון יעקובוסון. רונן טופלברג,
אייל ברקוביץ, אסף אבישר ואון יעקובוסון/רונן טופלברג

אייל ברקוביץ' יוביל את קמפיין פתיחת 2020 של מותג הרכב סובארו מבית היבואנית סמלת. ברקוביץ יככב בקמפיין לצידו של און יעקובוסון, מומחה רכב ונהיגה. היקף הקמפיין כ-3,000,000 שקל כשברקוביץ אמור להשתכר מאות אלפי שקלים. אסף אבישר, מנכ"ל חטיבת הפריות בקבוצת סמלת, קפץ לבקר.

seperator

מלגות ספורטיביות

אילן בן דרור, רומי ולדניצקי, זיוה בן דרור, גילי לוסטיג. מקור עליזה וניצן,
אילן בן דרור, רומי ולדניצקי, זיוה בן דרור, גילי לוסטיג/מקור עליזה וניצן

עמותת "בן דרור" חילקה זו השנה התשיעית מלגות לספורטאים מצליחים, לזכרו של ישראל בן-דרור ז"ל, כדורגלן נבחרת ישראל שנפטר במפתיע לפני 14 שנים. זיווה בן דרור אלמנתו של ישראל ובנה אילן, העניקו את המלגות, לספורטאים המצטיינים בסך 5,000 שקל לכל ספורטאי בטקס במשרדי הוועד האולימפי.

בנוכחים: גילי לוסטיג, מנכ"ל הוועד האולימפי; ברוריה ביגמן, דוברת הוועד האולימפי;, גילי אמיר, יו"ר איגוד השייט; גדי רדום וירדן גזית מנכ"לים משותפים מאיגוד האופניים ועוד.

seperator

פסטיבל פסטות

שי אלון , אלון אזולאי רן כצמן. מקור וילדר,
שי אלון , אלון אזולאי רן כצמן/מקור וילדר

חברת ההסעדה "עידית" מקבוצת מלונות "דן", בשיתוף "פסטה ריקו", חברו לפסטיבל פסטות במקומות העבודה בהם פעילה עידית. לחוגגים הוגשו כ-80 סוגי פסטות טריות עשויות מקמח דורום סמולינה איטלקי משובח, עם דגש על חדשנות, טרנדיות, ושימוש בחומרים טריים וטבעיים. "עידית" מספקת מדי יום כ- 75 אלף ארוחות לעשרות חברות במשק, היקף פעילותה ב-2019 כ-300 מיליון שקל. שי אלון מנכל "פסטה ריקו" ברך על שיתוף הפעולה עם עידית המביאה לחדר האוכל במקומות העבודה פסטה טרייה ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל, עשירה בחלבונים וסיבים תזונתיים. רן כצמן, מנכ"ל עידית אמר כי חברת עידית פורצת דרך בתחום ההסעדה למקומות העבודה, והקונספט החדש יוצע באירועים עסקיים מיוחדים של החברה וכאטרקציה מיוחדת בחדרי האוכל.

seperator

בקטנה

+ עובדי חברת הסטארט-אפ הישראלית AllCloud-חברת ענן המתמחה בטרנספורמציה דיגיטלית של ארגונים, חגגה את זכייתם במקום הראשון בדירוג מקומות העבודה המומלצים בישראל של אתר של Glassdoor, וסיום סבב גיוס מוצלח נוסף על סך 18 מיליון דולרים, בהשתתפות סיילספורס העולמית. רונית רובין, מנהלת הפעילות בישראל ובאירופה אמרה כי הם גאים להוביל קבוצה מגובשת ומקצועית של עובדים שבוחרים כל יום מחדש להגיע לחברה ולתת את המענה האיכותי ביותר ללקוחות תוך שמירה על סביבת עבודה מאתגרת ומתקדמת שמאפשרת פיתוח אישי ומקצועי וכל זאת באווירה משפחתית.

+ בטקס באשכול הפיס ברמלה קיבלו ראש העיר מיכאל וידל ו-70 ילדים תושבי העיר, מחשבים במתנה תרומת עמותת "מחשב לכל ילד" בשיתוף בנק מרכנתיל ותורמים נוספים. "מחשב לכל ילד" הינו מיזם שמטרתו לאפשר לילדים הזדמנות שווה לרכוש מיומנות שימוש במחשב, ולסייע להתפתחותו של הילד והעלאת דימויו העצמי. ויקטור ברגר מנהל סניף מרכנתיל בעיר רמלה ציין שבנק מרכנתיל שחגג בימים אלו 100 שנים להקמתו גאה להיות שותף ארוך טווח לפרויקט קהילתי המעניק תמיכה וחינוך ומנוף לקידומו של דור העתיד.

+ בכנס השנתי של האגודה לזכויות החולה בכפר המכביה, העניק סגן שר הבריאות ליצמן תעודת הערכה לעמותת אביב לניצולי השואה המסייעת לניצולי השואה בישראל במיצוי זכויות ללא כל תשלום, על פועלה בתחומי הנגשה ומימוש זכויות לניצולי השואה ועל פרויקט נקודות זכות - מרכזי סיוע במיצוי זכויות לניצולי שואה בקהילה. הוועדה התרשמה מפעילות העמותה מהמקצועיות ואופן הנגשת הסיוע במיצוי זכויות , בנקודות הזכות ובסיוע במיצוי זכויות לניצולי שואה מרותקי בית. אורלי סיון המנכ"לית הודתה למשרד הבריאות ולאגודה לזכויות החולה על ההכרה וההערכה.

+ מלון לאונרדו רויאל ונציה מסטרה מרשת מלונות פתאל, הוכתר על-ידי בלוג התיירות המפורסם Hotelmypassion. כאחד מבין עשרת המלונות הטובים באיטליה, היקף ההשקעה בהקמת המלון כ-50 מיליון יורו, והוא בעל הדרוג הגבוה ברובע בתי המלון בעיר, במלון 244 חדרים, אולם כנסים גדול, מסעדה, בר, חדר כושר ועוד. רפי כרמון, מנהל אזור איטליה, אוסטריה והונגריה ברשת אמר כי זוהי גאווה גדולה. המלון אירח מאז הקמתו ביוני האחרון אלפי אנשים ובהם מיס איטליה, שחקני נבחרת איטליה ושחקן הקולנוע האיטלקי לוקה ארג'נטרו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully