וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ: האם כדאי למאזין למכור את דירתו?

אלון גל

27.12.2019 / 0:00

המאמן העסקי מגיע לוואלה! עסקים: מדי שבוע מייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים את כולנו. הפעם: מאזין ששוקל למכור את ביתו כדי לצאת מהחובות

בני זוג לוקחים הלוואה בבנק. ShutterStock
בני זוג לוקחים הלוואה/ShutterStock

"אני אב ל־4 ילדים קטנים ומחזיר כל חודש כ־7,000 שקל הלוואות ומשכנתא. יש לי חובות אינסופיים, ואני מרגיש שאני נתקע במקום", כך סיפר מאזין למאמן העסקי אלון גל בתוכניתו ברדיו 103FM. "כל חודש אני מגדיל עוד קצת את המינוס, וגומר את החודש בשיניים. אם אמכור את הדירה, ואחזיר את כל החובות שלי אשאר עם כ־800 אלף שקל, אבל אשתי מתנגדת לרעיון. היא טוענת שההלוואות יגמרו, ושהילד הקטן שלי יצא מהגן נוכל לצמצם את ההוצאות שלנו".

אלון לא הסכים וטען שההלוואות לא הולכות להסתיים בקרוב. "בלי שתשים לב אתה תייצר כל פעם עוד ועוד חובות, וזה רעיון גרוע מאוד. ככה לא מנהלים חיים". הפתרון האידיאלי הוא למכור את הנכס בכדי לצמצם את ההוצאות החודשיות, הריביות שאתה משלם יהיו שוות עוד בית".

לטענת אלון כדאי למאזין לשבת עם אשתו לשיחה, להסתכל לה בעיניים, להגיד לה שהוא מבין את הפחד שלה, אבל הצעד הזה יכול להכניס לכם הרבה יותר כסף, ולשפר את המצב שלכם. "תסביר לה שאתם יכולים לתכנן לעצמכם חיים שלמים כמו שאתם רוצים, מבלי להיות בחוב לעולם. תוכלו לחסוך כל חודש כמה אלפי שקלים, ולמנף אותם בהצלחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully