וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא להגיע לסופר: שירות מנוי משלוחים חדש ב-Quik

30.12.2019 / 15:12

תמורת תשלום חודשי תאפשר אפליקציית Quik ללקוחותיה לקבל משלוחים חינם של מוצרי סופרמרקט עוד ביום המשלוח. החברה יצאה בקמפיין בכיכובה של להקת היהודים

יח"צ

(בווידאו: הפרסומת ל-Quik בכיכובם של היהודים

חברת Quik הפעילה כבר כשנתיים ומספקת שירותי קניות אונליין נוחים הודיעה כי תרחיב את פעילותה ותאפשר ללקוחותיה לרכוש מנוי משלוחים. בנוסף האזור בו פועלים משלוחי החברה יורחב ויכלול את כל האזורים שבין חיפה ובאר שבע.

עד כה זכו הלקוחות למשלוח חינם ברכישת מוצרי סופרמרקט בסכום העולה על 200 שקלים. כעת מבטלת החברה את מינימום המשלוח ומאפשרת לבצע הזמנה בכל סכום שהו עם דמי משלוח מופחתים של 24.90 שקל בלבד - סכום הנמוך, לדברי החברה בכ-20% מהמתחרות. הזמנה בסכום העולה על 499 שקל תקנה למזמין משלוח חינם. מצטרפים חדשים לשירות יהנו מ-30 יום של משלוחים בתשלום מופחת של 14.90 שקל או חינם בהמנה של 250 שקל ומעלה.

בנוסף, הלקוחות יוכלו לרכוש מנוי בתשלום חודשי של 44.90 שקל ולהזמין משלוח חינם יומי - בתחייבות להגעת המשלוח עד ליום המחרת. מי שישלם על המנוי מראש לנה שלמה יחוייב על 10 חודשים בלבד - כלומר 40.37 שקל לחודש וייקבל התחייבות לקבלת המשלוח ביום ההזמנה.

"אנחנו נותנים התחייבות לכל מנוי שאם לא יחסוך בדמי המשלוח אם יעשה מנוי יקבל את ההפרש חזרה לרכישות באתר, כך שהמנוי הוא למעשה חסר סיכון ומקנה המון יתרונות. מי שמזמין פעם בשבוע משלם פחות מעשרה שקלים למשלוח וחוסך המון כסף בשנה", אמר מנכ"ל החברה אבירם גנות. "לקוחות מחפשים היום להזמין משלוחים טריים כמה פעמים בשבוע וייצרנו את התוכניות האלה בדיוק עבורם ולאחר בדיקה מקיפה בחו"ל מה עובד ומה לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully