וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משעון חכם ועד לק ג'ל: כך נראה העשור הישראלי ב-eBay

31.12.2019 / 14:47

שעונים, שמלות, חולצות לנשים. הישראלים עברו לעשות קניות ברשת, וב-EBAY סיכמו עשור עם המספרים, חלקם מפתיעים ביותר. אז מה קניתם הכי הרבה?

העשור האחרון היה המפץ הגדול של הסחר המקוון, עשור בו השתנו הרגלי צריכה בעולם ובישראל, הסחר המקוון נכנס כמעט לכל בית ואין מי שלא זוכר את הכיסוי הראשון שרכש לסמארטפון שלו. הקניות ברשת התרחבו וקיבלו פנים חדשות, לא עוד קנייה חד פעמית, לא רק כיסוי לסמארטפון, גדלנו מאז והאפשרויות הבלתי מוגבלות הפכו אותנו לצרכנים דיגיטליים.

אז מה קנינו? כמה קנינו? מה היה הלהיט של העשור? מה בין 2010 ל- 2020. eBay מסכמת עשור עם כל מה שרציתם לדעת על הקניות ברשת ולא העזתם לשאול.

ילד עם שעון חכם. ShutterStock
השעונים החכמים כיכבו במחצית השנייה של העשור/ShutterStock

הפריטים הכי נמכרים בעשור האחרון

שעוני יד- כ-1 מיליון פריטים
שמלות- כ-770,000
עגילים- כ-770,000
מוצרי לק ג'ל- כ-700,000
חולצות לנשים- כ-690,000

הפריט שעשה את 2010 לעומת 2019

2010- שעוני יד (52,000 פריטים)
2019- מוצרי לק ג'ל- (78,000 פריטים)

נטלי זיו, ראש מערך הדוברות של eBay בישראל, מזרח אירופה, רוסיה ואפריקה:

"הסחר המקוון עשה קפיצה דרמטית בעשור האחרון ואם הקנייה הראשונה של רובנו הייתה כיסוי לסמארטפון הרי שתחום הרכישות בסחר המקוון התפתח מאז רבות והתרחב לקטיגוריות מפתיעות ורחבות בהרבה. אנו ב eBay רואים כי קטגוריית חלקי החילוף לרכב הינה הקטגוריה הנמכרת ביותר לשנת 2019 עם מעל ל-1.2 מיליון מכירות רק בישראל לאורך העשור. גם קטגוריות כגון בית וגן, מוצרים לחיות, בריאות ויופי הכוללים מוצרי אנטי אייג'ינג, אביזרי ספורט ועוד מראים עלייה גבוהה במכירות. נתונים אלו מעידים כי הצרכן הישראלי הינו בעל התנסות חיובית בקניות באתרי הסחר המקוון, והוא כאן כדי להישאר. ההתנסות החיובית ברשת, היכולת לקנות מכל מקום, ההיצע האדיר של הפריטים הכולל כיום 1.4 מילארד פריטים בכל רגע נתון רק ב-eBay, לצד פערי מחירים של מאות אחוזים הפכו את הקנייה ברשת למשתלמת עבור הצרכן הישראלי. כך שאם בוחנים את תחום הצרכנות על ציר העשור, הרי שהקניות ברשת הפכו לערוץ קניות נוסף שלא ניתן להתעלם ממנו והצפי הוא שהוא ילך ויתעצם גם על פני העשור הבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ציפורניים עם לק בצבעי פסטל ניאון. ShutterStock
הלק נשפך כמים/ShutterStock

קטגוריות מובילות

ניידים ואקססוריז עם 17.6 מיליון מכירות. הפריט הפופולארי ביותר בקטגוריה: כיסויים ומגנים (6.5 מיליון), פריט מעניין בקטגוריה: שעונים חכמים (מעל 130 אלף)

בגדים ונעליים עם 11.7 מיליון מכירות. הפריט הפופולארי ביותר בקטגוריה: חולצות טי-שירט (500 אלף), פריט מעניין בקטגוריה: נעלי ספורט (מעל 300 אלף), תיקים לנשים (מעל 95 אלף).

בית וגן עם מעל 10.2 מיליון מכירות. הפריט הפופולארי ביותר בקטגוריה: נורות מסוגים שונים (מעל 700 אלף). פריט מעניין בקטגוריה: בלונים (מעל 200 אלף).

בריאות ויופי עם 9 מיליון מכירות. הפריט הפופולארי ביותר בקטגוריה: מוצרי לק ג'ל (מעל 700 אלף). פריט מעניין בקטגוריה: מוצרי אנטי-אייג'ינג (מעל 240 אלף).

תכשיטים ושעונים עם 6.6 מיליון מכירות. הפריט הפופולארי ביותר בקטגוריה: שרשראות ותליונים (מעל 1 מיליון), פריט מעניין בקטגוריה: תכשיטי פירסינג (מעל 125 אלף).

מחשבים וטאבלטים עם 4.5 מיליון מכירות. פריט מעניין בקטגוריה: טאבלטים וקוראי ספרים אלקטרוניים (מעל 57 אלף).

אביזרי ספורט עם 4 מיליון מכירות. הפריט הפופולארי ביותר בקטגוריה: בקבוקי מים (מעל 85 אלף). פריט מעניין בקטגוריה: גזיות לקמפינג (מעל 27 אלף).

צעצועים ותחביבים עם 2.4 מיליון מכירות. הפריט הפופולארי ביותר בקטגוריה: צעצועי דמויות טלוויזיה וסרטים (מעל 57 אלף). פריט מעניין בקטגוריה: משחקי חשיבה (מעל 90 אלף), חוברות קומיקס (מעל 20 אלף).

מוצרים לחיות עם מעל 1.2 מיליון מכירות. הפריט הפופולארי ביותר בקטגוריה: צעצועים לחיות (מעל 180 אלף).

פריטים ואקססוריז לרכב עם מעל 1.2 מיליון מכירות.

  • עוד באותו נושא:
  • ebay

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully