וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהיר וחשמלי: הכירו את הרכב העירוני החדש שמגיע לישראל

1.1.2020 / 12:58

דגם SUNSHINE high speed החדש, הנטען באמצעות שקע ביתי רגיל, יגיע לישראל במהלך חודש ינואר 2020 ויימכר ללקוחות פרטיים ומוסדיים. כלי הרכב במשלוחים הראשונים כבר הוזמנו מראש. היבואנית יו.די.אס אינטרנשיונל: "משקיעים מאמצים רבים כדי לעמוד בביקושים"

האצה בעולם הרכב החשמלי: בתחילת 2020 צפוי לנחות בכבישי ישראל רכב חשמלי זעיר חדש שיגיע למהירות מרבית של 80 קמ"ש. דגם high speed Sunshine שמיוצר בסין, מיועד לשימוש עירוני בלבד של שני נוסעים ( נהג + נוסע ). הרכב החשמלי החדש הוא בעל טווח נסיעה של עד 120 ק"מ, ועם מצבר ליתיום שניתן לטעינה באמצעות כל שקע ביתי רגיל V220.

רכב סאנשיין. אתר יצרן
כל מה שצריך הוא שקע ביתי. סאנשיין/אתר יצרן

פנים הרכב כולל אבזור הקיים כסטנדרט בכל רכבי יוקרה: תאורת פנסי לד כולל תאורת יום, מערכת מיזוג אוויר מקורית, חלונות חשמליים, מראות מתכווננות חשמלית, מצלמה וחיישנים לנסיעה לאחור, מערכת מולטי מדיה מבוססת אנדרואיד עם מסך 9 אינץ', חיבור לסמארטפון וכבל USB, חישוקי אלומיניום, הנעת הרכב באמצעות כפתור וללא מפתחות. לרכב תאוצה של כ - 10 שניות למהירות המקסימלית. נפח תא המטען מפתיע מאד לרכב בממדים אלה, כ 400 ליטר. בחודש הבא צפוי להגיע ארצה המשלוחים הראשונים שנמכרו במלואם הן ללקוחות פרטיים והן לחברות עסקיות וגופים מוסדיים.

היבואנית הבלעדית בישראל, חברת יו.די.אס אינטרנשיונל, מדווחת על התעניינות וביקושים גבוהים, בעיקר מצד רשויות מקומיות, חברות שליחות והפצה, בני הגיל השלישי ונהגים צעירים מאזור המרכז. "דגם ה- Sunshineהחדש הוא בשורה אמיתית לנהגים בישראל ואנחנו משקיעים מאמצים רבים כדי לעמוד בביקושים", אומר ערן שבתאי, סמנכ"ל השיווק של היבואנית יו.די.אס אינטרנשיונל. "יש לנו תקוות גדולות שהרכב החשמלי יהפוך לסמל של צרכנות נבונה, חיסכון בדלק, נהיגה בטיחותית ושמירה על הסביבה".

מחירו של דגם ה high speed Sunshineיהיה החל מ-58 אלף שקל , כולל רישוי, "על הכביש". יש לציין כי בעלי רכב זה נהנים מאגרת רישוי שנתי (טסט) בסכום של 44 שקלים בלבד. בנוסף, יגיע לארץ גם דגם שמגיע למהירות מקסימלית של 50 קמ"ש ויהיה בעל מפרט אבזור זהה, מחירו יהיה החל מ-46 אלף שקלים.

הנהיגה ברכב החשמלי מחייבת רישיון נהיגה מדרגה B (רכב פרטי), ביטוח חובה ומעבר מבחן רישוי שנתי (טסט).

  • עוד באותו נושא:
  • סאנשיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully