וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נראה מדינה מדהימה": ראינו מקרוב את המהפכה שישראל תעבור עד 2040

בשיתוף קק"ל, בשיתוף קק"ל

5.1.2020 / 6:44

"בישראל מי שלא מאמין בניסים הוא לא מציאותי", אמר בן גוריון. בקק"ל מממשים את חזונו עם מיזם "רילוקיישן ישראלי" והופכים את הנגב והגליל למנועי צמיחה שאליהם יעברו 1.5 מיליון תושבים חדשים. יצאנו עם יו"ר קק"ל דניאל עטר אל המקומות שבעוד 20 שנה תרצו לגור בהם. צפו

צילום: עידו שחם, עריכת וידאו: דפי מקל

לדוד בן גוריון היה חזון ברור לגבי הנגב והגליל - מבחינתו הם היו מנועי הצמיחה של ישראל הצעירה, המקומות שבהם ההתיישבות תוביל לשגשוגה של המדינה. בן גוריון עצמו הראה דוגמה אישית, ואין ספק שערים ויישובים בנגב ובגליל צמחו והתרחבו, ויחד איתם התעשייה, החינוך והחקלאות, אבל לישראל מחכה עוד דרך ארוכה להגשמת חזונו.

מיזם "רילוקיישן ישראלי - קק"ל בונה את ארץ המחר" מציע חזון מפורט לרילוקיישן פנים ישראלי של מיליון וחצי ישראלים לנגב ולגליל. קק"ל תשמש כמובילת החזון ותתאם את פעילותם של כלל הגופים השותפים - מממשלת ישראל וצה"ל ועד למגזר העסקי ולאקדמיה. חיזוק הנגב והגליל יהפוך את ישראל לפי חזון "ישראל 2040" למדינה הנהנית מחוסן כלכלי, ביטחוני, טכנולוגי ואנושי. מדינה מחוברת שכל חלקיה ואזוריה הם חלק בלתי נפרד מהצלחתה. החזון הגדול של קק"ל, כך נדמה, עוד יגרום ל"זקן" להיות שמייח. את מה שבן גוריון חלם, קק"ל עומדת להגשים. איך כל זה יקרה? יצאנו אל הנגב עם יו"ר קק"ל דניאל עטר כדי לראות ולשמוע איך החזון של 2020 יתממש ב-2040.

למיזם "רילוקיישן ישראלי - קק"ל בונה את ארץ המחר"

בשיתוף קק"ל, בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully