וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האנשים פה מונעים מציונות": החיבוק שמקבלים העסקים בעוטף עזה

בשיתוף בנק הפועלים, בשיתוף בנק הפועלים

6.1.2020 / 10:28

מיזם "שביל העסקים של ישראל" של בנק הפועלים עובר בין מגוון אדיר של העסקים ברחבי הארץ, אשר מקבלים כלים לניהול העסק באמצעות המרכז לצמיחה פיננסית. צפו במפגש בין בכירי הבנק לבעלי העסקים ובשיתוף הפעולה הפורה שמחזק את הקהילה העסקית בדרום

צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: דפי מקל

בנק הפועלים יזם את פרויקט "שביל העסקים של ישראל" - מסע בן חודש ברחבי הארץ, שנועד להציג את המגוון האדיר של העסקים והפסיפס האנושי שמרכיב אותם לציבור הרחב. במסגרת המסע מגיעים מומחים מקצועיים מטעם בנק הפועלים וגם אנשי המרכז לצמיחה פיננסית למגוון ערים ברחבי הארץ. אל המסע ליישובי עוטף עזה הצטרפו גם מנכ"ל בנק הפועלים דב קוטלר והמשנה למנכ"ל והממונה על החטיבה הקמעונאית דלית רביב, מנהלת האגף לבנקאות קמעונאית בבנק הפועלים שרית בן נתן, יו"ר המועצה האזורית שדות נגב תמיר עידאן, ראש עיריית שדרות אלון דוידי וחברי הנהלת בנק הפועלים שהגיעו לראות את העסקים הצומחים מקרוב.

אנשי הבנק ביקרו עסקים מקומיים מהעיר שדרות וממושבי האזור ושמעו מאותם בעלי עסקים על האתגרים איתם הם מתמודדים, החדשנות וההתפתחות של העסק הפרטי שלהם וכיצד הם שואפים להרחיב אותו. בכירי הבנק החלו את סיורם במשתלת "אביב נוי מפלסים" במושב בית הגדי, משתלה משפחתית עצומה בגודלה אשר מתמחה בגידול מגוון עצי נוי ופרי; בחוות "תקומה הידרופוניקה" שבמושב תקומה, חוות ההידרופוניקה הגדולה בישראל שמצמיחה גידולים על מצע של מים.

לאחר מכן, הם ביקרו במאפיית האיכות "חורי", שהוקמה בשדרות בשנת 1985 על ידי עמוס וראול, ונחנכה מחדש באפריל 2019 לאחר שנפגעה קשות במתקפת הקסאמים לפני כחצי שנה. בעזרת הליווי של בנק הפועלים וניהול פיננסי נכון של בעלי העסק הם הצליחו לאחרונה לחנוך אותו מחדש לתושבי העיר. לבסוף הם ביקרו אצל משפחת כהן המנהלת את החברה המשפחתית "מסיעי שדרות כהן ובניו בע"מ". "אני שמח מאוד על הסיור של אנשי בנק הפועלים", אומר ראש עיריית שדרות אלון דוידי, "מאפיית חורי בעיר נפגעה מרקטה בעבר ורואים כיום את הצמיחה. עסקים הם חלק מהמרכיב החשוב בעיר".

"בנק הפועלים מחבק את העסקים בכל עוטף עזה", אמרה משנה למנכ"ל והממונה על חטיבה הקמעונאית בבנק הפועלים דלית רביב, "האנשים פה מונעים מציונות. הם בוחרים להתיישב ולנהל את העסקים שלהם מכאן. החיבוק והקשר עם הלקוחות הם מה שמייחד אותנו וגורם לעסקים לעבוד איתנו. הקמנו את המרכז לצמיחה פיננסית והוא בית ספר שבו אפשר ללמוד שיווק, מכירה, הכנת תכנית עסקית, ניהול מו"מ ועוד. המרכזים מופנים לכלל העסקים ולא רק ללקוחות בנק הפועלים והם מקבלים בהם העשרה ובעלי העסקים הופכים את העסק שלהם לטוב יותר".

לסדנאות המרכז לצמיחה פיננסית

בשיתוף בנק הפועלים, בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully