וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי עסק? קבלו טיפים מנצחים מהמנטור להצלחה עסקית

בשיתוף בנק הפועלים, בשיתוף בנק הפועלים

7.1.2020 / 7:10

במסגרת מיזם "שביל העסקים של ישראל" הזמין בנק הפועלים מאות בעלי עסקים לסדנת מכירות של המנטור ניר דובדבני. יצאנו לשמוע ממנו טיפים לבעלי עסקים ששוקלים להתרחב

צילום: קובי אליהו, עריכת וידאו: דפי מקל

בעלי עסקים רבים מתמודדים מדי יום עם אתגרים עסקיים ושינויים כלכליים וטכנולוגיים שמצריכים מהם ידע וכלים פיננסיים נכונים להתנהלות מיטבית של העסק שתאפשר צמיחה כלכלית. פרויקט "שביל העסקים של ישראל" של בנק הפועלים מסייע לאותם בעלי עסקים לקבל כלים ומיומנויות שמסייעים להם בניהול העסק. במסגרת הפרויקט הרצה מנטור העסקים ניר דובדבני למאות בעלי עסקים במטרה לעזור להם להתייעל, לנהל נכון יותר ולהרחיב את העסק.

"עשינו מסע מטורף של שביל העסקים, מדן ועד אילת", מספר דובדבני, "הגעני לעסקים עד לבסיס, ראינו את הכאבים ואת הקושי, את הביורוקרטיה, הבנו לעומק, כדי לפתור להם את כל ההתלבטויות שיש שם".

"רוב העסקים נמצאים ב-being", מרחיב דובדבני, "מדברים על הצלחה, חושבים על הצלחה, אבל לא עושים את הדבר עצמו. עסק שרוצה להתרחב צריך להתמקד בפרקטיקה. לשאול 'מה אני צריך להיות ברמה הבאה שלי'. בסוף , כדי לגייס עוד עובדים או לייצר עוד לידים לעסק - זה לא יבוא ממחשבות".

הקושי והמורכבות בניהול עסק גורמים גם ללא מעט טעויות. ממה להיזהר במיוחד? "חשוב להבדיל בין התאוריה - התחזית העסקית, ההיתכנות העסקית - לבין התכנית העסקית האופרטיבית", מדגיש דובדבני, "חשוב להפסיק לחיות בסימני שאלה, לחפש לקוחות טובים, להפעיל מנגנונים, לדעת למכור ולהתרחב. הכול מדיד, הכול מכומת - לא תאוריות אלא פרקטיקה".

חבילת ההטבות שתסייע לכם בהרחבת העסק

כאמור, ההרצאה של ניר דובדבני, שהתקיימה במסגרת "שביל העסקים של ישראל", הייתה בסימן התרחבות עסקים ועצות להתנהלות עסקית נכונה. במקביל להרצאה שנערכה במסגרת שביל העסקים השיקו בנק הפועלים את חבילת ההטבות החדשה.

החבילה הייחודית הכוללת שירותים בנקאיים לצד הטבות חוץ בנקאיות, גובשה על מנת לסייע לעסקים קטנים ובינוניים המעוניינים לצמוח ולהתרחב, לאתר מנועי צמיחה בעולם החדש ולספק להם כלים וידע בתחומי מומחיות שונים הקשורים בפיתוח עסקים כמו ייצוא, עולמות הסחר המקוון הגלובלי וכן פתרונות להגדלת שטחי העסק, מימון לרכישת ציוד ועוד.

החבילה מכילה מגוון שירותים החל מפתרונות אשראי לעסקים, שירותי ייעוץ והכוונה של מכון הייצוא ללקוחות המעוניינים לבחון ייצוא לחו"ל, גישה למערכת מסחר דיגיטלית מתקדמת במט"ח, הטבה לפגישת ייעוץ חינם עם יועצי מסחר מקוון וליווי בנקאי עסקי בסניף או בבית העסק.

לפרטים נוספים חפשו פועלים לעסקים או חייגו *2406

*השירותים וההטבות ללקוחות הבנק אשר עומדים בקריטריונים ובעלי זכאות לקבלת החבילה בכפיפות לשיקולי הבנק ובמלאי מוגבל כמפורט בתקנוני הפעילות שבאתר הבנק קבלת אשראי בכפוף לאישור ותנאי הבנק. אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל.

בשיתוף בנק הפועלים, בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully