וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: אנשי העסקים מסכמים שנת התנדבות

רונית מטיאס

8.1.2020 / 9:51

וגם: מי אירח את שר התיירות היווני, מי חגג את מיזוג מזרחי טפחות ובנק אגוד, מי זכה בפרסים מטעם מפעל הפיס ומי זכה בפרסי האופנה של מגזין את?

מובילים ומתנדבים

קינן רבינו, דיויד אריסון, רפי אלול, עידו לוטן. רוח טובה,
קינן רבינו, דיויד אריסון, רפי אלול, עידו לוטן/רוח טובה

אתמול נערך כנס "עסקים מובילים התנדבות" בהובלת עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, המציעה התנדבות בהתאמה אישית לפרטיים ולחברות. בכנס הוצגו טרנדים ויוזמות חדשניות מעולם ההתנדבות, והושק מודל התנדבות חדשני שפיתחו עמותת רוח טובה ו-Deloitte.

עידו לוטן מנכ"ל העמותה מסר כי בשנה האחרונה ישנה עלייה של 10% במספר המבקשים להתנדב כל השנה, ולמעלה מחצי מיליון חיפשו התנדבות באתר רוח טובה, ומעל ל-800 עסקים, צפויים להשתתף ביום מעשים טובים שייערך ב-24 במרץ.

במאזינים: דיויד אריסון, מנכ"ל חברת מודל עשיית הטוב; רפי אלול, יו"ר עמותת רוח טובה; קינן רבינו, סמנכ"ל מיזמי החזון בקרן אריסון; אילן בירנפלד, מנכ"ל דלוייט ישראל; איש העסקים, עימאד תלחמי יו"ר באבקום וכ-100 מנהלי משאבי אנוש ומנהלי אחריות תאגידית מהפירמות המובילות ביניהן: אינטל, טבע, אלביט, החברה המרכזית למשקאות, התאחדות התעשיינים, צ'ק פוינט, נייס, טבולה, מגדל, דלוייט וחמשת הבנקים הגדולים.

seperator

מתמזגים וחוגגים

משה וידמן, יורם דבש, אלדד פרשר.. לירן מימון,
משה וידמן, יורם דבש, אלדד פרשר./לירן מימון

לרגל מיזוג בנק מזרחי טפחות ובנק איגוד ארח יורם דבש, נשיא הבורסה ליהלומים, את חברי דירקטוריון בנק מזרחי-טפחות, בראשותו היו"ר משה וידמן. אלדד פרשר, מנכ"ל הבנק, אופיר מורד, מנהל החטיבה העסקית והאורחים, שמעו סקירה על ענף היהלומים והאתגרים העומדים לפתחו בשנים הבאות.

האורחים והמארחים ציינו כי אחד מהאתגרים הגדולים קשור בעובדה כי בנק איגוד הינו גורם מרכזי בהעמדת אשראי לענף היהלומים בישראל, בתום הדיון והסקירה, נערך סיור ברחבי בורסת היהלומים שכלל ביקור באולם הבורסה שם צפו הבנקאים כיצד נעשות עסקאות יהלומים, בחממה ובאגף הטכנולוגי המהווים ומציגים את החדשנות והתפתחות עולם היהלומים. דבש סיכם את הביקור ואמר כי בנק מזרחי טפחות הינו חלק מענף היהלומים בישראל ותרומת הבנק לענף הינה רבה.

seperator

יאסו בראון

ליאון אביגד הארי תיאוהריס יריב לוין ניר ויצמן. ניר סטולו,
ליאון אביגד, הארי תיאוהריס, יריב לוין, ניר ויצמן/ניר סטולו

ניר ויצמן וליאון אביגד, מבעלי רשת מלונות בראון, דני כהן היו"ר, שלומי טחן המנכ"ל, רועי קדוש, סמנכ"ל ההשקעות של הכשרה חברה לביטוח מבעלי השליטה ברשת, אירחו במתחם הכנסים החדש במלון לייטאהוס בתל-אביב, את הארי תיאוהריס, שר התיירות של יוון, ויריב לוין, שר התיירות הישראלי. שני הצדדים צברו בשנה האחרונה קילומטראז' לא מבוטל שהחל במפגש בו אירח הנציג היווני את הצדדים במגרש הביתי היווני שלו שם שמע מקרוב מאורחיו על ההתפתחות והצמיחה של רשת בראון בשוק התיירות ביוון בו יפתחו על-פי התכנון 19 מלונות חדשים בשנתיים הקרובות.

seperator

מוזיאון במתחם

איל נוה ורון אבידן. ג'ו חפץ,
איל נוה ורון אבידן/ג'ו חפץ

MIXER המפעילה מתחמי עבודה משותפים, השיקה מתחם חדש בקומות העליונות של בניין המשרדים של פרויקט הרצליה הילס שתוכנן על-ידי האדריכל אבנר ישר. בין השוכרים הבולטים במתחם MIXER נמצאים קרן ההון סיכון IGP (Israel Growth Partners) של חיים שני ומשה ליכטמן, מרכז הפיתוח והחדשנות של סמסונג, קבוצת תעבורה, חברת הסייבר Ermetic של שי מורג ומיכאל דולינסקי, Cannabotech המפתחת פתרונות רפואיים מבוססי קנאביס ואחרים.

באירוע ההשקה הפך מתחם MIXER למוזיאון ליום אחד, כש-15 אומנים מהמיזם החדשני ARTUALITY, המחבר בין הטכנולוגיות החדישות ביותר לאמנות וויזואלית הציגו עבודות במציאות מדומה מחוץ לגבולות העולם הפיזי ובזמן אמת. איל נוה, מייסד ומנכ"ל משותף, שותפו דרור קציר ונעמי גרינברג מנהלת מתחם הרצליה, ארחו את: ראש עיריית הרצליה משה פדלון; רון אבידן, מנכ"ל אזורים שהקימה את פרויקט הרצליה הילס עם עופר השקעות; פרופ' רוני גמזו, מנכ"ל המרכז הרפואי איכילוב; ליאור רייטבלט; יאיר עשהאל, מנכ"ל UPS ישראל; סלעית גרניט, ראש אגף השיווק של חברת החשמל; אבי שפירא, מנהל פעילות אנבידיה בישראל; אתי פינקלשטין, מנהלת jumpTAU-תכנית היזמות של אוניברסיטת תל-אביב; דן מור מוביל פעילות הנדל"ן המניב באזורים.

seperator

יוצרים וזוכים

אלכסנדר ליסנסקי מיכל אביעד אביגדור יצחקי יגאל מירטנבאום ואורי ניר. יסיון פרג,
אלכסנדר ליסנסקי מיכל אביעד אביגדור יצחקי יגאל מירטנבאום ואורי ניר/יסיון פרג

מפעל הפיס העניק פרסים לשמונת הזוכים בפרס מפעל הפיס לאמנויות ולמדעים ע"ש לנדאו לשנת 2019 בטקס שנערך במרכז "נא לגעת" ביפו. היקף הפרסים שחולקו לזוכים מסתכם ב-1.2 מיליון שקל כאשר כל זוכה קיבל פרס של 150 אלף שקל. הפרס ניתן כהערכה למדענים, אנשי אקדמיה ואנשי התרבות על מצוינותם, תרומתם והשפעתם על המחקר, המדע, האמנות וחיי התרבות בישראל.

רו"ח אביגדור יצחקי, יו"ר מפעל הפיס, אמר כי פרס לנדאו הוא אחד מהפרסים היוקרתיים ביותר בתחומי התרבות, האמנות, המדע והמחקר, ומהווה אות הערכה, הכרה והוקרה עבור מדענים, אנשי אקדמיה ותרבות על תרומתם והשפעתם בתחומם. את הטקס הנחה השחקן והיוצר ליאור אשכנזי ובין מעניקי הפרסים: פרופסור אלון חן, נשיא מכון וייצמן הנכנס, פרופסור רענן ריין, סגן נשיא אוניברסיטת תל אביב, פרופסור אשר כהן, נשיא האוניברסיטה העברית, השחקן והיוצר סשה דמידוב, הבימאית לירון בן שלוש, סולן להקת הג'ירפות גלעד כהנא.

האורחים נהנו מהופעות אילנית ששרה את "שיר של יום חולין" עם כתריה, דקלה בצעה עיבוד משלה לשיר Here comes the rain again של יורית'מיקס ומהופעה של היוצרת מאיה בלזיצמן שביצעה את השיר "היי שקטה" בעיבוד מיוחד.

seperator

תורמים ומאירים

אופיר גוטמן, רון חולדאי, מירי ארנטל, חיים ארנטל. אביב חופי
אופיר גוטמן, רון חולדאי, מירי ארנטל, חיים ארנטל/אביב חופי

במסגרת קמפיין "צמה של עוצמה" של עמותת זיכרון מנחם ומותג פנטן לאיסוף תרומות שיער לחולות סרטן, הגיעה ניידת התרומות לכיכר רבין בתל-אביב. למעלה מ-100 תורמים ותורמות, מגיל 3 עד 72 התייצבו כשאחת מהן הגיעה בפעם השביעית. לכבוד האירוע האירה העירייה את בניין העירייה עם הכיתוב "צמה של עוצמה" במהלך שעות האירוע. ראש עיריית תל-אביב רון חולדאי, סיפר לאופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל, ולמירי וחיים ארנטל, מייסדי העמותה וזוכי פרס ישראל, כי גם נכדתו בת הארבע תרמה צמה לעמותה.

seperator

טוויסט בעלילה

ליליאנה מור ,  אלון רזגור, גלי אורון בן חיים ורועי רגרמן. לנס הפקות,
ליליאנה מור , אלון רזגור, גלי אורון בן חיים ורועי רגרמן/לנס הפקות

חברת חמת השיקה את המותג החדש TWIST המציע אתר מכירתי עם חווית קנייה וירטואלית בו יוכל כל לקוח לעצב ברז על פי טעמו האישי. האירוע התקיים בחנות ה-POP UP בדן דיזיין סנטר בבני-ברק, שנפתחה במיוחד להשקה, ותהיה פתוחה במהלך ינואר, כשהמבקרים ייהנו מחוויה וירטואלית בה ישתמשו במסכי ענק כדי לחוות את עיצוב הברז לבד עם אנשי מקצוע ומעצבים מטעם חמת.

רועי רגרמן, מנכ"ל קבוצת חמת אמר כי בשנים האחרונות עולם הברזים למטבח ולחדרי האמבט הוא עולם של אופנה, סטייל, חדשנות ולא עוד מוצר גמר בניה ומקבוצות מיקוד וסקרי צרכנים עלה שאין אף פלטפורמת מכירה המאפשרת להוסיף למוצר טאצ' אישי, מה שהוביל אותם ליצור את TWIST, הקונספט המאפשר באמצעות ממשק אינטרנטי ייחודי ליצור ולהתאים לעצמם את הברז האידיאלי, ואמר כי עומלים על תרגומו לשפות נוספות כדי להשיקו במדינות נוספות בעולם. עוד הוא אמר כי הוא בטוח כי ההשקעה הכספית הגבוהה בקונספט ובמותג החדש, יחשפו אותם לקהלים חדשים ויגדיל את החשיפה והמודעות של הציבור למוצרים עם TWIST וחדשנות מתוצרת ישראל.

במשיקים: ליליאנה מור, סמנכ"לית דן דיזיין סנטר, המעצב אלון רזגור, גלי אורון בן חיים, סמנכ"לית שיווק ומכירות חמת.

seperator

תורמים לעלם

נאוה ברק, גיל אגמון, שלמה ינאי. איציק בירן,
נאוה ברק, גיל אגמון, שלמה ינאי/איציק בירן

עמותת עלם המסייעת לנוער וצעירים בסיכון חגגה 36 שנה להקמתה בערב התרמה בסמולרש באוניברסיטת תל אביב שהוקדש לנוער בסיכון. נאווה ברק, נשיאת עלם, שלמה ינאי היו"ר וענבל דור-קרבל המנכ"לית, גייסו למעלה מ-1.5 מיליון שקל לטובת פעילות העמותה. אות יקירי עלם הוענק לשלומית ואהוד אלישר, ממשפחת אנשי העסקים הירושלמית, שתרמו משמעותית להנצחת בנם אלון ז"ל למרכז נוער ולניידת רחוב של עלם. באמנותית: אלי יצפאן וריטה.

גד זאבי, רות שרון. איציק בירן,
גד זאבי, רות שרון/איציק בירן

בתורמים: בעז דותן, ממייסדי אמדוקס; טליה וגד זאבי; גיל אגמון, מנכ"ל ובעל השליטה בדלק רכב; איציק שיינפלד; צביקה שווימר, מנכ"ל אלקטרה צריכה; יעל ושבתי שביט; נתן חץ, מנכ"ל אלוני חץ; דורון לבנת; מישל מלמד, מנכ"לית "חבר"; שי דהאן, מנכ"ל אלדן תחבורה; עו"ד צבי אגמון ואורנית גורן-אגמון; יוסי בר נתן, מייסד ומנכ"ל שובל ביטוחים; מיכל ודוד פורר, מבעלי ניאופארם; נדב גרינשפון; גד בן ארי, מנכ"ל הקרן לידידות; מושיק ועירית תאומים, יו"ר גיתם; לייזי (אליעזר) אורן, מנחם שלגי נשיא מטריקס, דן ודנה מרגלית .

seperator

משקיעים בגיל השלישי

יאיר סרוסי, יעל בנבנישתי ומוטי קירשנבאום. אודי גורן,
יאיר סרוסי, יעל בנבנישתי ומוטי קירשנבאום/אודי גורן

השבוע נערך אירוע גמר תחרות סטרטאפ השנה 2020 של קרן ההשקעות מגדלי הים התיכון -VENTURES הקרן הראשונה בישראל שמשקיעה במתן פתרונות טכנולוגיים לבני הגיל השלישי. בשופטים מוטי קירשנבאום, יו"ר דירקטוריון מגדלי הים התיכון, יאיר סרוסי דירקטור ומיזמי הקרן הטכנולוגית VENTURES, וד"ר יעל בנבנישתי, מנכ"לית קרן ההשקעות; נטלי מאירי, מנכ"לית 8200 אימפקט; טל קרתן, מנטור ומרצה בינלאומי בעולם היזמות; פרופ דן ג'וסטו, מנהל מערך הגריאטריה תל-השומר ודיירי המגדלים.

הסטרטאפים הציגו Life Assistant- מושב שמאפשר לעבור ממצב ישיבה לעמידה; Effectivate-אפליקציה לשיפור הזיכרון; Clanz-שבב שמזהה קולות זעקה בגני ילדים ובמוסדות קשישים; Meditemi-רובוט שמחליף מטפל; ו-WeCare-אפליקציה לניהול אורח חיים של חולה אלצהיימר. במקום הראשון זכה הרובוט Meditemi, שמחליף מטפל לבני הגיל השלישי, של היזמים הישראלים רפי אבירם, מנכ"ל Meditemi ודן שקרק, מנהל הפיתוח שיטוסו לתחרות הבינלאומית בלונדון Longevity Leaders World Congress באפריל 2020, ואולי יזכו בסטרטאפ המבטיח של השנה.

seperator

הולכים על בטוח

ארנון תורן, שי מיקה וזוהר בן זינו. רפי דלויה
ארנון תורן, שי מיקה וזוהר בן זינו/רפי דלויה

רשת ההנעלה WESHOES שבבעלות עמוס הורוביץ-היבואנית הרשמית של מותג הנעליים Blundstone, חגגה ב"שבע" 150 שנה למותג האוסטרלי, כשישראל נחשבת למדינה הראשונה בעולם שהחלה את החגיגות הבינלאומיות, וצמיחת המותג מתבטאת בגידול משמעותי במכירות, וכניסתו לשווקים נוספים, כשישראל נחשבת למדינה השנייה בעולם אחרי אוסטרליה שמוכרת הכי הרבה זוגות.

המוזמנים נהנו מארוחת-ערב של השף עומר מילר, מיצגים שמדמים שטיח שמתאים לנעליים, קיר צמחים, נגן דידג'רידו-כלי נגינה מסורתי אוסטרלי, והופעה של להקת לולה מארש. כחלק מהחגיגות נוצרה קולקציית קפסולה עם חריטה של 150 על המגף שתימכר בארץ באתר האונליין של Weshoes ובסניפים נבחרים אך ורק בשנת החגיגות, ומבוססת על דגם 500 האייקוני של המותג וניתן לומר שזוהי נעל אספנות.

אדם בלייק, מנהל המותג העולמי שהגיעה במיוחד להשקה, סיפר כי לאור השריפות שמתחוללות בחודשים האחרונים באוסטרליה, Blundstone תורמת 100,000 דולר אוסטרלי לתמיכה במשבר השריפות הגדול, והם עובדים בצמוד לארגוני צדקה אוסטרליים כשהכסף נתרם גם כנעליים לכבאים ולמתנדבים.

בחוגגים: רן אשכנזי, משנה למנכ"ל WESHOES; מיכאל הורביץ דיירקטור, זוהר בן זינו מנהלת השיווק בחברת WESHOES, ארנון תורן מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי; עופר ירום מנכ"ל עזריאלי קום; רן גורן, סמנכ"ל שיווק ואסטגטרגיה קניוני עזריאלי; גולן יפרגן, מנהל פיתוח עסקי בקניוני ביג; אילן דביר מנכ"ל ביג פאשן.

seperator

אמנות בינלאומית

ענת בר נוי, שי זימאק, הרן כסלו, ירון הרמתי. דוריאן קרידו,
ענת בר נוי, שי זימאק, הרן כסלו, ירון הרמתי/דוריאן קרידו

בגלריה זימאק בתל-אביב, נפתחה תערוכה של האמן הרן כסלו, זוכה פרס האומן הצעיר של משרד התרבות. בערב הפתיחה נמכרו כמעט כל העבודות בסכומים שבין 3,000 ל-7,000 דולר. שתיים מהעבודות נרכשו עבור אוסף "ג'ני וחנינא ברנדס" של עו"ד חנינא ברנדס. בין הרוכשים אשת הנדל"ן והאספנית גלילה ברזילי-הולנדר המתגוררת בבלגיה שפתחה בבריסל חלל אומנות בו היא מציגה אומנות עכשווית בינלאומית וכוללת באוסף גם אמנים ישראלים רבים.

seperator

לה בל אנאבל

אנאבל ויובל ברנדויין. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
אנאבל ויובל ברנדויין/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

אנאבל ציצין, בעלת מותג נעליים על שמה, השיקה את פתיחת חנות הפופ-אפ שלה ב- בקניון גינדי TLV וסיפרה כי הקימה את המותג היוקרתי שלה ב-2016 ומאז הוא צובר תאוצה בקרב כוכבות הוליוודיות ובלוגריות אופנה מובילות בעולם. ציצין למדה מנהל עסקים במרכז הבינתחומי בהרצליה, ואת הכשרתה האופנתית רכשה ב-Ecole des beau arts בפריז ובבית הספר לאופנה מרנגוני במילאנו, כשכל דבר שהיא רואה הוא השראה, טבע, אומנות ואנשים.

לאה שנירר, אנאבל ואתי קובו. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
לאה שנירר, אנאבל ואתי קובו/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

היא מעצבת נעליים מבלי להתייחס לעונות השנה ועל כן הנעליים הן רב עונתיות היא מגדירה אותן אלגנטיות, אקסטרווגנטיות ונשיות. את הנעליים היא מייצרת במפעלים מובילים באיטליה, הדגם הראשון אותו השיקה הוא דגם עם עקב בצורת A . הפופ- אפ יפעל 3 חודשים. להשקה הגיעו הבעל איש העסקים יובל ברנדווין והחברות לאה שנירר ואתי קובו.

seperator

החיים ברשת

ענת אגסי, איריס מאירי, ענת פרץ דוידי וציפי רומנו. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
ענת אגסי, איריס מאירי, ענת פרץ דוידי וציפי רומנו/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

אשת יחסי הציבור והעסקים ציפי רומנו, חגגה בסטודיו של האמן והמעצב הרב תחומי שמעון בוזגלו, את השקת סדרת הרשת דוקו ריאליטי AFTER בכיכובה שעתידה לעלות לאוויר ביוטיוב בשבת הקרובה. רומנו הציגה את הטיזר הראשון של התוכנית שתעסוק בסיפורה האישי, מול תהליך בניה פיזית ופנימית. בסדרה תעבור רומנו תהליך רוחני לבניה מחודשת של הנפש והנשמה באמצעות ליווי צמוד של המנטורית אירית עובדיה, ובניית ועיצוב מחדש של דירתה עם מעצבת הפנים איילת שבו.

איילת מייזנר, גלית פולק, הדר חלילי-ליאור, אירית עובדיה. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
איילת מייזנר, גלית פולק, הדר חלילי-ליאור, אירית עובדיה/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

במשיקים: איילת מייזנר, מנהלת אסטרטגיה ותוכן בבנק הפועלים, גלית פולק, מנהלת מחלקת תקשורת שיווקית והדר חלילי-ליאור, מנהלת שיווק משכנתאות; ענת אגסי, מנהלת תחום אדריכלים באלוני, איריס מאירי סמנכ"לית סחר ורכש, וענת פרץ דוידי מנהלת השיווק; האדריכל גדי פרידמן והמעצבת מירב דהאן; הסטייליסטית סנדרה רינגלר; המנטורית אירית עובדיה.

seperator

אופנה במגדל

הילה ורני רהב מאיה נגרי. יח"צ,
הילה ורני רהב מאיה נגרי/יח"צ

במתחם האירועים POP&POPE נערך טקס פרסי האופנה ה-4 של מגזין "את" במהלכו הוכתרו 16 הזוכים לשנת 2019 ב- 17 קטגוריות. המוזמנים נהנו מסושי, קינוחים ואירוע בפורמט מסיבה.

אלי שגיב ולנה לרנר. אביב חופי
אלי שגיב ולנה לרנר/אביב חופי

באופנתיים: אלי שגיב וזוגתו לנה; מיכל אנסקי ולוה האריש שזכו בתואר מעוררות ההשראה, מעצבת האופנה מאיה נגרי; הילה ורני רהב.

seperator

בקטנה

+ יפעת ברון, מנכ"לית עמותת itworks בשיתוף שגרירות ארה"ב, חברת מעו"ף ומשרד העבודה והרווחה, ערכו במשרדי חברת אינטל בפתח תקווה, את כנס women in tech לקידום והעלאת המודעות לנושא תעסוקת נשים ערביות בהייטק המהוות כיום פחות מאחוז מסך העובדים בהייטק. כ-80 מהנדסות מהחברה הערבית ובכירות בעולם ההייטק פגשו את אורחת הכבוד ג'ניפר קלרמן נספחת התרבות של שגרירת ארה"ב; ד"ר גלית דשא, מנכ"לית יוזמת power in diversity; תמי רוטפלד, מומחית גיוס בסטרטאפים.

+ קבוצת BBB הכוללת את רשתות מסעדות ההמבורגר BBB, בורגרים ומוזס, הצהירה על נטילת אחריות חברתית תאגידית ויצאה במהלך ראשון אקולוגי ירוק, במסגרתו מפסיקה את השימוש בפלייסמטים המונחים על השולחנות בכל המסעדות של רשתות BBB ומוזס, כשצפויים צעדים נוספים, דוגמת צמצום תפריטי הנייר ומעבר לתפריטים דיגיטליים, צמצום השימוש בקשיות שתייה מפלסטיק בכל מסעדות הקבוצה, ועוד. אהובה תורג'מן מבעלי ומנכ"ל קבוצת BBB אמרה כי קבוצת BBB מודעת לאחריות החברתית והתאגידית לאמץ את נושא הקיימות כגישה ניהולית, המשתלבת באסטרטגיה העסקית וההשפעות החברתיות, הסביבתיות והכלכליות של פעילות למען איכות הסביבה והמטרה בשלב הראשון היא לצמצם משמעותית את צריכת החומרים שאינם מתכלים, ואחריו יבואו צעדים נוספים, שאת חלקם ניתן כבר להתחיל ולראות בשלושת הרשתות המשתייכות לקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully