וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תו תקן בינלאומי לבתי החולים של אסותא בחיפה וראשל"צ

9.1.2020 / 8:21

תו התקן המחמיר של ארגון ה-JCI הוענק לשני בתי החולים לאחר מבדקי אקרדיטציה מקיפים. בכך מצטרפים בתי החולים לאסותא רמת החייל שקיבל את התקן 3 פעמים ברציפות

בית  חולים אסותא, ראשל"צ. גוגל מפות, מערכת וואלה! NEWS
בית החולים אסותא ראשון לציון/מערכת וואלה! NEWS, גוגל מפות

ארגון ה- JCI העולמי העניק לבית החולים אסותא ראשון לציון ואסותא חיפה את תו התקן הגבוה ביותר לאיכות ובטיחות בטיפול לאחר שעברו את מבדקי האקרדיטציה המחמירים. בכך, הצטרפו המרכזים לבית החולים אסותא רמת החייל שקיבל את תו התקן בפעם השלישית ברציפות לפני כשנתיים. מדובר בתו האיכות המחמיר ביותר שניתן לבתי-חולים בישראל ובחו"ל, המצביע על מצוינות באיכות ובטיחות הטיפול הרפואי הניתן בבית החולים, והוא ניתן לאחר תהליך הכנה ממושך של בית החולים ובחינה של כ-1,300 מדדים שונים על ידי צוות סוקרים בכיר מחו"ל.

עם קבלת ההודעה על קבלת תו התקן היוקרתי אמר מנכ"ל אסותא מרכזים רפואיים פרופ' ארי שמיס כי "אני גאה לעמוד בראשו של ארגון שחרט על דגלו את המצוינות הרפואית, שבאה יד ביד עם סטנדרט השירות הגבוה שאנחנו מעניקים למטופלים שלנו. הציונים הגבוהים שקיבלנו נזקפים לזכותם של העובדים המסורים של בית החולים, החל מדרג ההנהלה, דרך הרופאים, האחיות, המזכירות, הטכנאים, עובדי המשק - לכולם הייתה תרומה משמעותית להליך ולתוצאה הסופית שמסבה לנו גאווה רבה".

מנהל בית החולים אסותא חיפה ד"ר מורשד פרחאת הוסיף כי "יש לנו בית חולים מדהים, עם עובדים שהם נכס אמיתי - איכותיים, מסורים ומחויבים לאיכות רפואית ולשירות בלתי מתפשר. אני גאה להוביל ארגון שכזה ולעבוד לצדם של אנשים שמגיעים לעבודה בכל יום עם ברק בעיניים ותשוקה אמיתית להעניק סטנדרט אחר של שירותים רפואיים".

מנהל בית החולים אסותא ראשון לציון איזי בן עזרא ציין כי תו התקן מהווה חותמת לאיכות ולמצוינות שתמיד אפיינו את בית החולים, "מאז ומתמיד הענקנו למטופלים שלנו רפואה איכותית, מקצועית, אנושית, בסטנדרט בלתי מתפשר ואני גאה בכך שכעת קיבלנו הכרה בינלאומית על כך. נמשיך לשמור על איכות רפואית גבוהה שתאפשר למטופלים שלנו להיות סמוכים ובטוחים בכך שהם מקבלים את הטיפול הרפואי האיכותי ביותר".

  • עוד באותו נושא:
  • אסותא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully