וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התואר שיכניס אתכם לעבודות הכי מבוקשות בישראל

בשיתוף רשת מכללות אורט, בשיתוף רשת מכללות אורט

13.1.2020 / 7:18

80% משכר הלימוד ממומן לעומדים בתנאים, אין צורך בפסיכומטרי והכי חשוב - זכאות לדיפלומת הנדסאי ואפשרויות תעסוקה בחברות המובילות במשק. ישראל זקוקה להנדסאים ולימודים ברשת מכללות אורט יתנו לכם יתרון משמעותי. כל מה שחובה לדעת לקראת היום הפתוח שיתקיים ב-24.1

סטודנטים לומדים מול מחשב. ShutterStock
ב-2020 ובשנים הבאות ברור שהביקוש בשוק העבודה להנדסאים מכל הסוגים רק ילך ויגבר/ShutterStock

המאה ה-21 היא דיגיטלית, טכנולוגית ומשתנה בקצב מהיר. מקצועות אחדים נעלמים ומקצועות חדשים נולדים, אבל דבר אחד ברור: לא משנה באיזה תחום מדובר, החברות השונות חייבות הנדסאים.

גם ב-2020 ובשנים הבאות ברור שהביקוש בשוק העבודה להנדסאים מכל הסוגים רק ילך ויגבר. בין אם מדובר בחברות הייטק, תעשייה מסורתית או אדריכלות ועיצוב, ישראל זקוקה ליותר ויותר בעלי תואר הנדסאי, התואר הפרקטי ביותר בשוק העבודה.

לימודי הנדסאים: תואר שמוביל למקצוע

הנדסאים הם בוגרי לימודי תואר טכנולוגי אשר נמשך כשנתיים בלבד ובמהלכו הם רוכשים מקצוע טכנולוגי בעל אוריינטציה טכנולוגית יישומית באחד מהתחומים המוגדרים כלימודי הנדסאים. אילו תחומים? אלקטרוניקה, תוכנה, תעשייה וניהול, חשמל, בניין, מכונות, עיצוב תעשייתי, ביוטכנולוגיה ועוד.

לבוגרי שירות צבאי או אזרחי מדובר בתואר שכ-80% ממנו ממומן על ידי האגף והקרן לחיילים משוחררים במשרד הביטחון, ללא התניה במצב כלכלי ואין צורך בבחינה פסיכומטרית. כל אלה הופכים את התואר לנגיש מאוד מבחינת עלות הלימודים והאפשרות להתקבל אליהם.

מהנדסי מכונות. ShutterStock
הנדסאים הם בוגרים לימודי תואר טכנולוגי אשר נמשך כשנתיים בלבד ובמהלכו הם רוכשים מקצוע טכנולוגי בעל אוריינטציה טכנולוגית/ShutterStock

למה אתם חייבים ללמוד ברשת אורט? היתרונות שעושים את ההבדל

בניגוד לתארים אקדמאים רבים, תואר הנדסאי הוא פרקטי מאוד. זהו תואר שמספק ידע ויכולות מעשיות, אשר בעזרתן אפשר להתקבל למגוון רחב של מקומות עבודה. תואר ראשון כולל הוצאה כספית גבוהה, שינוי באורח החיים ולאו דווקא מספק כיוון ברור להמשך החיים. אם אתם רוצים ללמוד כדי להתקדם מקצועית, להשתלב מהר בשוק העבודה ולהרוויח משכורות התחלתיות נאות, תואר הנדסאי הוא התואר עבורכם.

ישנם לא מעט מוסדות שבהם אפשר ללמוד לימודי הנדסאים, אבל כדי להשתלב במהירות במסגרת תעסוקתית ולקבל כלים שיכשירו אתכם לעבודה במאה ה-21, אין ספק שרשת מכללות אורט היא המקום הנכון.

מעבר ליתרונות הרבים שצוינו קודם לכן בנוגע ללימודי הנדסאים, לרשת מכללות אורט יש שני יתרונות שיכולים להיות קריטיים בפיתוח הקריירה שלכם ולהעניק לכם צעד חשוב לקראת העתיד:

מסלול הנדסאי ישיר לתעשייה: רוצים לעבוד בחברות המובילות במשק? בסיומו של מסלול ייחודי ומקוצר זה תשתלבו מיידית בשוק העבודה. רשת אורט פתחה מסלולים ייעודיים, בשיתוף פעולה עם החברות המובילות במשק, שבהם תכנית הלימודים והתכנים מותאמים להשתלבות באותן חברות עם קבלת התעודה. תעשייה אווירית, חברת החשמל, רפאל, אלקטרה, סימנס, רכבת ישראל, אלביט, אל על ואינטל הן חלק מאותן חברות.

למעשה, מיום הלימודים הראשון אתם במסלול שמבטיח לכם עבודה בחברה גדולה. השנה, לדוגמה, נפתח במכללת אורט בראודה מסלול לימודי הנדסאי מכונות בשיתוף פעולה עם חברת רפאל ובמכללת אורט ירושלים קיים שיתוף פעולה עם התעשייה האווירית.

הנדסאי פלוס: תכנית לימודים ייחודית שבנוסף ללימודי ההנדסאים תחזק ותפתח את המיומנויות שאתם חייבים לשלוט בהן כדי להצליח בשוק העבודה במאה ה-21. מפיתוח יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה ועד עבודת צוות, יכולת להניע תהליכים וחשיבה עסקית - כל אלה יהיו חלק מהכלים שתקבלו במהלך הלימודים.

מהנדס מכונות. ShutterStock
מסלול הנדסאי ישיר לתעשייה ברשת אורט יבטיח לכם השתלבות בחברה גדולה עם קבלת התעודה/ShutterStock

ב-24.1 יתקיים יום פתוח ארצי ברשת מכללות אורט ובו יוצגו המסלולים השונים בלימודים הנדסאים. היום הפתוח הוא ההזדמנות שלכם להכיר מקרוב את מסלולי ההנדסאים של רשת אורט, להתרשם מכיתות הלימוד והמעבדות במכללות השונות, לפגוש את המרצים, להיחשף לתכנית הלימודים ולקבל ייעוץ אישי בנוגע לצעד הראשון שלכם בדרך לקריירה.

בעולם בו הטכנולוגיה מתקדמת בקצב מהיר ותופסת מקום מרכזי בכל שטחי החיים, קיים ביקוש רב לאנשי מקצוע בתחומים טכנולוגיים שונים. לימודי הנדסאים במכללות אורט יאפשרו לכם לרכוש, בזמן קצר יחסית, מקצוע טכנולוגי עדכני ומבוקש. בואו ליום הפתוח ברשת מכללות אורט ותתרשמו מהכלים שיובילו אתכם להצלחה ויכולים להיות בידיים שלכם.

לימודי הנדסאים ברשת מכללות אורט: התואר שיכין אתכם לשוק התעסוקה של העתיד

רשת מכללות אורט ברחבי הארץ:

מכללת אורט סינגאלובסקי תל אביב
59 שנים של ניסיון ומסורת הופכים את מכללת אורט סינגאלובסקי שבתל אביב לאחת המובילות בארץ בלימודי טכנולוגיה וניהול, עיצוב ואדריכלות ומקצועות פרה-רפואיים. זה הזמן שלכם ללמוד במקום שמאחוריו שנים של הצלחה.

המכללה להנדסאים אורט בראודה כרמיאל
בואו ללמוד באחת ממכללות להנדסאים הגדולות והמובילות בארץ, אשר חלק ממסלוליה הם בשיתוף פעולה עם החברות המובילות במשק, כך שעם סיום התואר תוכלו להשתלב מהר מאוד בשוק העבודה.

מכללת אורט רחובות
הנה לכם מקום שלוקח אתכם יד ביד אל עבר העתיד בעזרת מעקב וליווי אישי עד סוף הלימודים. במחלקה ללימודי הנדסאים ישנן מגמות טכנולוגיות שונות כגון תעשיה וניהול, אלקטרוניקה, חשמל, מכונות, מכטרוניקה ותוכנה וכל בחירה שלכם תוביל לקריירה מרתקת.

אורט DESIGN כפר סבא, מכללת בוטיק לאדריכלות ועיצוב
אם אתם נמשכים לעיצוב ולארכיטקטורה, זה המקום בשבילכם - קטן, מקצועי, איכותי. אורט DESIGN כפר סבא מהווה מוקד משיכה ללימודי אדריכלות, עיצוב, צורפות, מינהל וחשבונאות באזור השרון והמרכז.

מכללת אורט קריית ביאליק
50 שנים של חדשנות ורמה אקדמית גבוהה ו-100% יחס אישי בלימודים. מכללת אורט קריית ביאליק מעמידה לרשותכם כיתות לימוד חדשות, מעבדות מתקדמות ומעטפת אקדמית וחברתית שהופכת את הלימודים לחוויה שלמה.

מכללת אורט הרמלין נתניה
משקיעים בכם - ורואים תוצאות. איך משקיעים בכם באורט הרמלין? בקמפוס חדשני ומרשים בלב פארק ההיי-טק בעיר, דרך מרצים מובילים בתחומם ועד בניית מסלולי לימוד בפיקוח המכון הממשלתי להכשרה בטכנולוגיה ובמדע - יש לכם כל מה שצריך כדי להצליח.

מכללת אורט ירושלים
באורט ירושלים תמצאו מגוון רחב במיוחד של מסלולי לימוד, מעבדות מתקדמות ומרצים שמשקיעים בקריירה שלכם בעזרת ליווי אישי ורמת הוראה גבוהה ביותר.

בשיתוף רשת מכללות אורט, בשיתוף רשת מכללות אורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully