וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאפה הודיעה על פתיחת מועדון בבאר שבע במרץ

13.1.2020 / 8:44

המועדון שייפתח במרץ במתחם סינמה סיטי בבירת הנגב ישרת את כלל תושבי הדרום. במועדון הושקעו כ-6 מיליון שקל והוא יביא לעיר הופעות של מיטב האמנים בארץ

אביב גפן בעצרת לזכר ראש הממשלה יצחק רבין, כיכר רבין תל אביב,  2 בנובמבר 2019. ראובן קסטרו
יופיע בבאר שבע. אביב גפן/ראובן קסטרו

קבוצת זאפה מתרחבת ומגיעה גם לדרום הארץ. הקבוצה יחד עם משפחת אדרי וקבוצת איינשטיין הכריזו על פתיחת זאפה באר שבע שימוקם במתחם הבילוי סינמה סיטי במרץ הקרוב. המועדון ישרת את תושבי העיר ואת כלל תושבי הדרום.

המועדון החדש הוקם בהשקעה של כ-6 מיליון שקל. הוא מתפרס על פני 1,000 מ"ר ומכיל מאות מקומות במופעי ישיבה ובמופעי עמידה. המועדון כולו עוצב כלאונג', בדומה למועדוני המוזיקה הגדולים בעולם, וצוייד במערכת סאונד מתקדמת וחדשנית. כמו כן, במועדון יהיו גם חדרי אמנים מפוארים לרשות האמנים והנגנים שיופיעו בזאפה. כמו בשאר מועדוני זאפה ברחבי הארץ, בזאפה באר-שבע יהיה שילוב מנצח של Fine dining ועולם שלם של הופעות חיות, והקהל יוכל ליהנות מתפריט אוכל ושתייה מגוון ועשיר.

לוח המופעים של זאפה באר שבע פורסם לקהל הרחב, כאשר בחודש הפתיחה יופיעו במועדון (לפי סדר האלף-בית): אביב גפן, גידי גוב, ג'יין בורדו, הפרויקט של רביבו, הראל סקעת, יהודה פוליקר, מארינה מקסימיליאן, מועדון הקצב של אביהו פנחסוב, מוש בן ארי, משה פרץ, מתי כספי, עילי בוטנר וילדי החוץ, קובי אפללו, ריקי גל, שרית חדד ועוד רבים וטובים.

גולן עינת, בעלי קבוצת זאפה, מסר: "אנחנו שמחים ונרגשים לצרף מועדון חדש למשפחת מועדוני זאפה. זו היא זכות עבורנו להביא לבירת הנגב את הבית של המוזיקה הישראלית, ואני רוצה להודות למשפחת אדרי על השותפות בדרך החדשה. כמו בכל מועדוני זאפה ברחבי הארץ, גם זאפה באר שבע יהווה בית לאמנים, ויענה על הביקוש הרב של תושבי האזור לסטנדרט חדש של חווית בילוי איכותית".

רוביק דנילוביץ', ראש עיריית באר שבע, מסר: "מועדון הזאפה הוא עוד נדבך חשוב, שמצטרף לתנופת הפיתוח של העיר באר שבע. מדובר בתוכן תרבותי-אמנותי איכותי, שיביא לשדרוג משמעותי של חוויית הבילוי, הבידור והפנאי של תושבי מטרופולין הדרום. כולנו מצפים לפתיחה בחודש מרץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully