וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי הגיע לערב המוצלח של מוזיאון תל אביב?

רונית מטיאס

13.1.2020 / 10:43

וגם: בקשת עוזרים לנערים מהפריפריה החברתית, סדרות אנטי אייג'ינג חדשות והמנכ"ל שחגג יום הולדת שרוט במיוחד

גאלה במוזיאון

רז סמירה, דורון ועדי סבג. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
רז סמירה, דורון ועדי סבג/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

במוזיאון תל-אביב לאמנות, נערך אמש ערב הגאלה השנתי שהיה מהמוצלחים שידע המוזיאון. "פרמידה" הפיקו אירוע שהקונספט שלו היה המוזיאון מציג את עצמו באמצעות מפגשים אישים ומיוחדים של "אנשים ואמנות". התורמים עברו בין גלריות המוזיאון השונות, כשבכל אחת נערך מפגש מרתק עם אנשים מעוררי השראה מעולמות תוכן שונים ביניהם היזמית ואשת התעשייה יהודית ברוניצקי, השף ברק יחזקאלי, השחקן והזמר שולי רנד, הזמרת והשחקנית מירה עוואד, המוזיקאי יוני רכטר והבמאי מאור זגורי, כשכל אחד סיפר על יצירתו ומדוע בחר בגלריה המסוימת לדבר על יצירתו.

ניצה ויובל גביש. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
ניצה ויובל גביש/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

בתום המפגשים הוזמנו כולם לקוקטייל וארוחת-ערב של קייטרינג "מזל טלה" ומופע מוזיקלי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
מאיר ורותי שטרית. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
מאיר ורותי שטרית/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

נכחו: רון חולדאי, ראש עיריית תל אביב־יפו ויו"ר חבר הנאמנים הבין-לאומי של המוזיאון; עו"ד חיים סאמט מ"מ יו"ר הדירקטוריון של המוזיאון; רות שטרית, יו"ר האירוע; טניה כהן-עוזיאלי, מנכ"לית המוזיאון; דורון רבינא האוצר הראשי, ומנהלת הגאלה ועו"ד דינה פפו, אחראית על קשרי חוץ של המוזיאון ארחו את: ג'ניס ודני גילרמן; ניצה ויובל גביש; טלי אנג'ל ואיציק חנקל מבעלי מסעדת פסטל; ורדה וחיים סאמט; כנה וזלמן שובל; הילה ורני רהב; מיכל ודוד פורר, מבעלי ניאופרם; מיכל ועמי פדרמן, מבעלי מלונות דן; יעל מצקין.

ורדה סאמט, דינה פפו, חיים סאמט, טניה כהן עוזיאלי. סיון פרג',
ורדה סאמט, דינה פפו, חיים סאמט, טניה כהן עוזיאלי/סיון פרג'
seperator

בר מזל

מאיה פרר, שירלי בוגנים, וקמא קמילה. רפי דלויה
מאיה פרר, שירלי בוגנים, וקמא קמילה/רפי דלויה

אם היה אירוע שהיה שווה להמיר עבורו את הטרנינג בבגדי ערב, היה זה ללא ספק אירוע ההשקה בארקפה - בית הקלייה בתל-אביב, שערך ד"ר אודי בר, רופא, חוקר ופורץ דרך בתחומו. האירוע שימש להשקת שתי סדרות טיפוח חדשות ומהפכניות, סדרת אנטי אייג'ינג וסדרת שמנים, והשקת התערוכה A DRIVE TO BEAUTY שצילם צלם האופנה רון קדמי.

ליד צור, אודי בר ניקי גולדשטיין. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
ליד צור, אודי בר ניקי גולדשטיין/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

בתערוכה מככבים הכוכבים שהם שגריריו של ד"ר בר ביניהם: אברי גלעד, שירלי בוגנים, דורין אטיאס, עינת ארליך, יעל רייך, מאיה פרר וקרן קולר, ומבוססת על קונטקסט תקופתי המצדיע למודל היופי בעשורים הקודמים באמצעות תפאורה וסממנים אופייניים מקוריים.

ירון ירקוני ואסף וייס. רפי דלויה
ירון ירקוני ואסף וייס/רפי דלויה

אירוע ראשון נערך על ארוחת-בוקר והרצאה של בר שבסופה זכה להפתעה, כשדורין אטיאס, יעל רייך ואברי גלעד שהפציע הישר מתוכנית הבוקר, שיתפו את הקהל בסיפורם האישי ובשינוי שעברו בזכות בר. בערב מתחם ארקפה הפך למסיבה עם פיצות מכל הסוגים, פוקצ'ות עם מטבלים מקסיקנים ובר משקאות. את הסיום המתוק של הערב הביאה השפית המוערכת מיה פרר, שהיפנטה את כולם עם שולחן מתוקים עליו ציירה עם שוקולד וערמה בוירטואוזיות מרנג, פירות יער, תותים, קצפת, וקרם שוקולד.

יעל רייך דורין אטיאס וקרן קולר. רפי דלויה
יעל רייך, דורין אטיאס וקרן קולר/רפי דלויה

בחוגגים: איש העסקים חיים אלפרט שהגיע במיוחד מחו"ל; חלי ורמי דולברג, בעלים ומנכ"ל א.מ.י טכנולוגיות; אילן קרבאסי, מייסד ומנכ"ל אלפא מדיק; האחים אסף ועידו וייס וירון ירקוני, מבעלי רשת ארקפה; עו"ד כנרת בראשי; רוית נמרודי וחברתה הטובה מעצבת התכשיטים גלית שלוש; חלי קז-מלדבסקי, מבעלי וולוו ומכבי חיפה; קורין גדעון ואימא שלה ורדה; מאיה פרר וזוגתה קמא קמילה, מוזיקאית מוכשרת שמעלה בלבונטין 7 מופע צלילים שמתמזגים עם ניחוחות אזרבייג'אן משם עלתה בגיל 12; שירלי בוגנים וחברתה דנה צבילינגר; הצלם גולי כהן וזוגתו האדריכלית ליד צור שסיפרה שהיא עיצבה את הקליניקה הראשונה של בר; דורין אטיאס, יעל רייך, קרן קולר ובן זוגה הצלםרון קדמי; ליאורה טרגאן ובן זוגה בועז לנדמן, בעלי סטודיו לעיצוב תכשיטים.

אודי בר קורין גדעון ואימא שלה ורדה גדעון. רפי דלויה
אודי בר, קורין גדעון ואימא שלה ורדה גדעון/רפי דלויה
seperator

רואים רחוק

שי אגסי ותמי חוטובלי. יוסי אלוני,
שי אגסי ותמי חוטובלי/יוסי אלוני

אגודת ידידי עמותת "רואים רחוק" של קשת נפגשה לבוקר מעורר השראה בבית קשת ברמת-החייל. העמותה מאתרת בני נוער מוכשרים ומצטיינים בתחום האומנות והתקשורת מהפריפריה החברתית והגאוגרפית, ופותחת להם צוהר והזדמנות לפרוץ ולהשתלב בתעשייה הישראלית. 140 נערים ונערות עברו הכשרה במרכזי העמותה השנה, 40 מהם עברו הכשרה במרכז מעורב של יהודים וערבים. 60 נכנסו לקבוצת הבוגרים, כשהעמותה תעזור להם להתקבל ללימודים גבוהים. 20 סטודנטים לומדים בניסן נתיב, רימון, סם שפיגל, האקדמיה למוזיקה ואוניברסיטת תל-אביב.

קרני זיו יעל טבת. יוסי אלוני,
קרני זיו יעל טבת/יוסי אלוני

היו: יו"ר הועד המנהל של העמותה: יואב נחשון, טלי ורניה, לילך סיגן וטלי גורן, סמנכ"לית התקשורת והרגולציה בקשת; גל נאור, דניאל אריסון, אילנית באומן, שי אגסי ותמי חוטובלי, אמי פלמור, עופר נמרודי, ראלי סמית, חלי ועמוס שפירא שנהנו מפאנל בהשתתפות אבי ניר מנכ"ל קשת; קרני זיו מנהלת הדרמה, אדיר מילר וחגי לוי, על אחורי הקלעים של הדרמה הישראלית ועל פריצת הדרך שלה בעולם.

טלי שמש גל נאור. יוסי אלוני,
טלי שמש גל נאור/יוסי אלוני
טלי ורניה מיכל גאון. יוסי אלוני,
טלי ורניה מיכל גאון/יוסי אלוני
טלי גורן,  אילנית באומן וטלי שמש. יוסי אלוני,
טלי גורן, אילנית באומן וטלי שמש/יוסי אלוני
אדיר מילר , חגי לוי  ואבי ניר. יוסי אלוני,
אדיר מילר , חגי לוי ואבי ניר/יוסי אלוני
seperator

העולם שייך לילדים

מעין אמגר, גלית פלח, לאורה קסטרו, רמי שביט, אלונה טפקרו. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
מעין אמגר, גלית פלח, לאורה קסטרו, רמי שביט, אלונה טפקרו/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

רמי שביט, מבעלי המשביר לצרכן, השיק בסוף השבוע את הקולקציה החדשה של מותג הילדים הצרפתי OKAIDI. האירוע נערך בסניף דיזינגוף סנטר של המשביר לצרכן-המשווקת בבלעדיות את המותג. שביט ארח לארוחת-בוקר של "דפיס'" את לאורה קסטרו, מנהלת אזור אירופה והמזרח התיכון של OKAIDI שהגיעה להשקה במיוחד מפריז, קסטרו הציגה את הקולקציה האקולוגית העשויה כולה מחומרים מתכלים וממוחזרים בהם פוליאסטר ממוחזר ב-100%.

באופנתיים: ליאור גביש, מנהלת הדיגיטל והחדשנות בהמשביר, מעיין אמגר, מנהלת תחום ילדים, אלונה טבקארו- מנהלת אוקיידי ישראל.

seperator

יופי של ארוחה

אמנוו בכר, להבית אקרמן, שרון דובר, הרמן וייס. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
אמנוו בכר, להבית אקרמן, שרון דובר, הרמן וייס/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

מסעדת קלארו במתחם שרונה, שימשה לוקיישן מושלם לאירוע שערכו בכירי חברת SeboCalm, להשקת תוסף חומצה היאלרונית מסדרת הטיפוח החדשה של מותג Innovation Premium. ד"ר להבית אקרמן, שנבחרה להיות היועצת המדעית של SeboCalm, הרצתה על המגמה העכשווית בעולם הטיפוח PRE-AGING, העוסקת במניעה מוקדמת של סימני גיל טרם הופעתם. המוזמנים נהנו מארוחת-בוקר והתנסות במוצרים.

במשיקים: אמנון בכר והרמן וויס, מבעלי חברת טטרה-פארם, שרון דובר, סמנכ"לית השיווק; הילה כהן ועדי לוסקי, מנהלות מותג SeboCalm.

seperator

סיפורי סבון

איילת גיטליס, גליה תורן חן, רוברטו בוטינו, יוסי  לגזיאל ונופר מורד. דביר מרדכי,
איילת גיטליס, גליה תורן חן, רוברטו בוטינו, יוסי לגזיאל ונופר מורד/דביר מרדכי

אמש הושקה החנות הראשונה של רשת SABON בקניון הזהב ראשון לציון שעוצבה על-פי הקונספט הבינלאומי החדש. לאירוע הגיעו רוברטו בוטינו, מנכ"ל SABON העולמית; לילך בודפגה, סמנכ"לית מכירות SABON ישראל ונופר מורד מנהלת השיווק; יוסי לגזיאל, מנכ"ל קניון הזהב ראשל"צ ו איילת גיטליס מנהלת השיווק שהציגו את המוצרים החדשים מקולקציית ניחוח WHITE TEA ואת הקונספט הבינלאומי שיושם בארץ שנבנה על בסיס חווית קניה, חנות מזמינה, פתוחה בגוונים בהירים יותר.

בחנות ניתן דגש מיוחד על התנסות אישית וחופשית של המוצרים, ושופרה הנגישות של הצרכנית למוצרי הניחוח והאווירה. מגוון הניחוחות נפרש על פני קירות שלמים, כשבהמשך החנות נפתח איזור 'בודואר' בהשארת פינת טיפוח צרפתית, בה יכולה הצרכנית לשבת לרגע של הפוגה להניח לחושים להתמסר למרקמים והניחוחות.

seperator

אמנת מצוינות

יעלה מקליס, ישראל גל, סיון לנדמן, אופיר פינס-פז. חורחה נובומינסקי,
יעלה מקליס, ישראל גל, סיון לנדמן, אופיר פינס-פז/חורחה נובומינסקי

באולם האירועים של מרכז השלטון המקומי בתל-אביב נערך אירוע חתימה על "אמנת המצוינות" של ארגון "רשת ערי מצוינות", שייסדה קרן טראמפ ושמקדם מצוינות בתחום החינוך (וספציפית במתמטיקה ומדעים). ראשי הרשויות התחייבו באמנה לקדם את המצוינות החינוכית בעריהם ולהגביר את שיתוף הפעולה בין הרשויות, בין השאר לאור נתוני תלמידי ישראל במבחני ההשוואה הבינלאומיים. הנוכחים שמעו סקירות בכירים על המחויבות שראשי הרשויות צריכים להפגין לשיפור הישגי התלמידים באזורם, וקבלו כלים מעשיים על-מנת לקדם מצוינות במתמטיקה ומדעים. סיון לנדמן, מנהלת רשת ערי מצוינות, אמרה כי הכנס הוא הוכחה שלראשי הרשויות יש רצון ונכונות לעשות את הצעדים הנדרשים על מנת להגיע למצוינות, במיוחד בתקופת חוסר וודאות פוליטי, ויש להם כוח עצום ביישום מדיניות שתביא את תלמידי ישראל להישגים כבירים.

seperator

חיים שרוטים

שחר בר דוד ואסף אזולאי. אדיר לוטן,
שחר בר דוד ואסף אזולאי/אדיר לוטן

שחר בר-דוד, מנכ"ל ומייסד שרוטונים, חגג יום הולדת 37 בבית ציוני אמריקה עם הרצאתו החדשה No Filter שעוסקת בסיפורו האישי מעורר ההשראה, מהיזמות הראשונה בילדתו, דרך הקמת הרשת החברתית "מקושרים" ועד היום שהוא מנכ"ל ומבעלי "שרוטונים", החברה הכי ויראלית ברשת שזוכה לעניין רב. בתום ההרצאה המשיכו החוגגים להרמת כוסית בבר הT house.

בחוגגים: ניב פועל, סמנכ"ל תוכן שרוטונים, יובל בינדר-ימונה, סמנכ"ל קריאייטיב, אייל מזרחי, סמנכ"ל לקוחות; לירן דן, סמנכ"ל פרטנר ואחראי על פרטנר tv; נטלי וגיל סבן, סבן ברנדס; אסף אזולאי, ראש מטה שיווק בנק הפועלים; יהב יולזרי- שותף/בעלים פאגאיה (פינטק); אלירן בן-יהודה, מנהל פעילות טאבולה ישראל; איתן עזריה, מאמן מנטאלי "המאנטליסט"; לילך בן-ארצי, cdo מכבי שירותי בריאות.

seperator

קנאביס על הגג

איתי מלכיאור, גיא פרמינגר, ניר זיכלינסקי, אילת טורם, יוגב שריד, ומיכל מור קופל. מקור אייזנברג אליאש,
איתי מלכיאור, גיא פרמינגר, ניר זיכלינסקי, אילת טורם, יוגב שריד, ומיכל מור קופל/מקור אייזנברג אליאש

מועדון הייטק ותעשיה מסורתית שהקימו משרד עורכי הדין עמית פולק מטלון, איגוד הדירקטורים בישראל ופירמת רו"ח PwC Israel , קיים על גג המשרדים ברמת החייל, את כנס "תעשיית הקנאביס בזירה הלוקאלית והגלובלית" שעסק בסוגיות הקנאביס המרכזיות: רגולציה ישראלית עולמית, היבטים פיננסיים גלובליים בהנפקת חברות קנאביס, השקעות הון ומימון ופאנל בנושא מהפכת החקלאות והפיכתו של משק חקלאי לחברה רפואית בעידן החדש.

seperator

נוסעים על בטוח

נטע כדורי, יורגן בילו, אורלי דהן, רוי בכר, זיו בנימיני. Kyle Keener,
נטע כדורי, יורגן בילו, אורלי דהן, רוי בכר, זיו בנימיני/Kyle Keener

במסגרת CES-כנס הטכנולוגיה בלאס וגאס, נערך אירוע הבכורה של EcoMotion-קהילת התחבורה החכמה כחול לבן במטרה להציג את העוצמה הישראלית ולספק מקום מפגש לתעשיית האוטוטק הישראלית הצומחת בשנים האחרונות, בנחשפים נציגי ענקיות הרכב, פורד, וולבו, הונדה וענקיות טכנולוגיה כמו מיקרוסופט, LG, סמסונג. אורלי דהן, מנכ"לית EcoMotion אמרה כי זאת זכות גדולה לתמוך בחברות הישראליות באירוע הכי חשוב בעולם הטכנולוגיה, ולהציג את התעשייה הישראלית הצומחת והבטיחה כי יגדילו את החשיפה והתמיכה עם אירועים נוספים בעולם.

התרגשו: ד"ר ענת בונשטיין, ראש מנהלת תחליפי דלקים במשרד רה"מ; נטע כדורי, מנהלת קהילה ב-Ecomotion; יורגן בילו, מנהל תכנית הסטארטאפים של קונטיננטל; אורלי דהן, מנכ"לית EcoMotion; רוי בכר, סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-Upstream; זיו בנימיני, מנכ"ל ומייסד משותף ב- Fortellix .

seperator

השקה עולמית

הילה בלשניקוב, עידן בר שליט, נועה בר שליט, יפית אלדן. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
הילה בלשניקוב, עידן בר שליט, נועה בר שליט, יפית אלדן/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

בכירי מותג האיפור הבינלאומי SMASHBOX , ערכו בחנות הדגל של המותג בקניון TLV FASHION MALL אירוע השקה למייקאפ החדש Studio Skin Full Coverage , שהפך להצלחה עולמית. עידן בר-שליט, מנהל ההדרכה של המותג, ויפית אלדן, מנהלת השיווק, הציגו בפני מובילי דעה את המייקאפ המהפכני ואת סדרת הפריימרים המתלווה אליו, על הדוגמנית נועה תאומי.

seperator

פופ אפ לבנות

יואב בן יקר, עדי סיצ'וק ומעין טירנגל. תומר פולטין,
יואב בן יקר, עדי סיצ'וק ומעין טירנגל/תומר פולטין

פלטפורמת המתנות הדיגיטלית BUYME הפכה בהשקעה של כמיליון שקל את פלטפורמת המתנות BUYME , למוזיאון ראשון מסוגו להתנסות חווייתית וויזואלית במתנות הפופולאריות ביותר לעובדים לשנת 2020. בין עמדות מסאז', סדנאות יציקת עציצי בטון, הדפסה על תיקים ומיקסולוגיה, מנהלות הרווחה נהנו מצילומי תדמית צבעוניים ומקצועיים במתחם המעוצב, וארוחה של השף-בלוגר גיל אקרמן.

בשקלול מתנות החג, ימי הולדת לעובדים ופעילויות צוותיות לאורך השנה, נמצא שמעסיקים משקיעים במתנות כ-1,700 שקל בממוצע בשנה, כש ב-2019 שיאן המתנות זכה למתנת ותק מהמעסיק בשווי 15,000 שקל.

היו והתנסו: מעין טירנגל, מנכ"ל BUYME; מיקי שהם, מנהלת רווחה מגדל חברה לביטוח; עדי סיצ'וק, מנהלת רווחה ואופרציה eBay ישראל; יעל רוזנגרטן חזן, מנהלת רווחה HOT; לימור שוקר, מנהלת הרווחה של Riskified .

seperator

הארוחה הסודית

יאיר שפירא, טל כהן ועזרא כהן. דנה שרון,
יאיר שפירא, טל כהן ועזרא כהן/דנה שרון

יאיר שפירא, מנכ"ל יקב הרי גליל, ועזרא כהן מבעלי מחלבות גד, שמרו על סוד עד שנפגשו ב"סיקרט" דינר שנערך במזקקת הוויסקי מילק אנד האני בתל-אביב. ביחד עם טל כהן, שף המזקקה, השיקו כוס מהסינגל החדש כרם משגב של הרי גליל.

seperator

הוד והדר

מריה דומארק כוכי איבגי ועלמא קאן. רונן פדידה,
מריה דומארק כוכי איבגי ועלמא קאן/רונן פדידה

הדוגמנית וכוכבת הרשת מריה דומארק הצטלמה לקמפיין הדיגיטל של קניון הדר ירושלים, שיעלה ברחבי הרשתות החברתיות. לכוכי אבגי, מנהלת השיווק של הקניון סיפרה שהיא צפויה להוציא החודש סינגל שלישי ברצף השירים שהוציאה, בשאיפה להגיע להשקת אלבום והוסיפה כי לא הרבה מודעים לזה שהיא שרה, מנגנת ומלחינה.

seperator

בקטנה

+ ועידת התביעות עבור ניצולי שואה מרחבי הארץ יזמה הקרנה מיוחדת של הסרט "נלסון" המגולל את סיפורו של נלסון- חייל יתום, עולה חדש מרומניה- ניצול שואה, שכל משפחתו נרצחה על ידי משמרות הברזל בבוקרשט במלחמת העולם השנייה. הוא ערק משירותו והוחזר לאחר כשנתיים לישראל, נעצר ונשפט. שם הוא מגלה את סיפורו - סיפור נקמה של ילד יתום. קולט אביטל יו"ר מרכז הארגונים של ניצולי השואה בישראל; שלמה גור מנכ"ל ועידת התביעות; המפיק אודי ירושלמי, הבמאי לודי בוקן, השחקן יעקב בודו.

+ חברת Gett, לשירותי מוניות והתחבורה החכמה, יוצאת במהלך במסגרתו היא מפסיקה את השימוש בכלים חד פעמיים במשרדיה. המהלך הוא נדבך נוסף בפעילות החברה בכל הקשור בהעלאת המודעות לשמירה על איכות הסביבה, וצפוי לבטל את הצורך ב-65 אלף כלי פלסטיק ששימשו עד-כה את עובדי המשרד בכל חודש. מארק און, מנכ"ל Gett ישראל אמר כי כחלק מחזון החברה לעשור הקרוב, הוחלט על שורת מהלכים בקרב העובדים שיתנו דגש על ערכי הקיימות וצמצום השימוש בפלסטיק, המהלך החל בישראל ובתקופה הקרובה יתרחב למשרדי החברה ברוסיה ובבריטניה.

+ חברת Binah.ai הישראלית זכתה בפרס Health Innovation award in Health and Wellness, מטעם כנס הטכנולוגיה העולמי CES בלאס וגאס. דיויד ממן, מנכ"ל ומייסד החברה, קיבל את פרס החדשנות בעקבות פיתוחי הטכנולוגיה המתקדמים בתחום הבריאות. Binah.ai פיתחה טכנולוגיה לדליית מדדים רפואיים כמו דופק, חמצן בדם, קצב נשימות, רמת חמצן בדם באמצעות כל מכשיר טלפון חכם, כשהזיהוי מתבצע באמצעות טכנולוגיה של מערכת עיבוד אותות ובינה מלאכותית, על-ידי אפליקציה ייעודית, דרך כל מכשיר אלקטרוני בעל מצלמה, כשאיכות התמונה ושינויי תאורה אינם משפיעים על איכות המדדים. Binah.a

+ פירמת הייעוץ וראיית החשבון Deloitte האירה בירוק את הבניין העגול במגדלי עזריאלי לציון חגיגות 175 שנה לפעילות הפירמה בעולם. הארת המגדל מהווה חלק מקמפיין שיתקיים במהלך 2020, במסגרתו תקיים הפירמה פעילויות ואירועים להנחלת התרבות והערכים של הפירמה לעובדות ולעובדים וללקוחות בישראל ובעולם במטרה להמשיך את המורשת הענפה של Deloitte ליצור אימפקט משמעותי. הבחירה להאיר את המגדל העגול של עזריאלי נובעת מהיותו מקום מושבו של המשרד הראשי של הפירמה בישראל משנת 2000 וצורתו העגולה, המזוהה עם 'הנקודה הירוקה' בלוגו של Deloitte המלווה את הפירמה משנת 2003. Deloitte ישראל התחברה ביוני האחרון עם Deloitte ארה"ב, על בסיס ערכים משותפים ופוטנציאל עסקי אשר זוהה על ידי שני הצדדים, ושילוב יכולות האופרטיביות והגישה למשאבים ולקהל לקוחות רחב של Deloitte US יחד עם החדשנות, האקו-סיסטם, ההייטק והטאלנט הישראליים.

+ שר הכלכלה אלי כהן נענה לאתגר הרשת "מחזר את זה הלאה" שהציבה לו חטיבת ביניים זלמן ארן בחולון בה הוא מתגורר. האתגר שהשיקו בתאגיד המחזור תמיר, קורא לגולשים לקחת חלק במהפכת המחזור ולהשליך אריזות זכוכית לפח הסגול ואולי לזכות בהופעה פרטית של סטטיק ובן אל. כהן קרא לכולם לצאת ולמחזר זכוכית, ולשמור על סביבה ירוקה ונקייה יותר.

+ מיכאל אילוז מנכ"ל טבע נאות, השיק חנות חדשה של NAOT בוונקובר בקנדה בהשקעה של כ- 250 אלף דולר. החנות החדשה מחליפה חנות NAOT שנשרפה ב-2018 ונסגרה בעקבות השריפה. אילוז אמר כי זו החנות ה-8 של NAOT בקנדה, והשנייה בוונקובר שהוא יעד חשוב של החברה בקנדה, בשנה האחרונה מכרה החברה בשוק הקנדי 100,000 אלף זוגות נעליים.

+ עו"ד יעל ליטווין ממשרד עו"ד אריאל דובינסקי הרצתה על זיהוי מוצרים מזויפים במסגרת יום עיון בנושא מניעת זיופים למנהלי ולבכירי המכס, שמטרתה שיפור יכולתם לזהות מוצרים מזויפים שהפצתם פוגעת במשק הישראלי ובלקוח התמים. ליטווין חשפה שיטות שונות, והציגה את מגוון המותגים והחברות המיוצגים על-ידי משרד עו"ד אריאל דובינסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully