וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקוחות אתר רמי לוי יוכלו לשלם באמצעות bit

13.1.2020 / 16:47

כחלק ממהלך רחב של רשת רמי לוי הודיעה הרשת על שיתוף פעולה עם אפליקציית התשלומים של בנק הפועלים bit. בהמשך יתאפשר התשלום גם בקופות הרשת ובקופיקס

רמי לוי. ראובן קסטרו
רמי לוי/ראובן קסטרו

רשת רמי לוי ואפליקציית bit משתפות פעולה ולקוחות רמי לוי יוכלו לשלם באתר החברה באמצעות bit גם אם אינם לקוחות בנק הפועלים. האינטגרציה למערכות רמי לוי תתבצע באמצעות פלטפורמת ניהול התשלומים של חברת Swiich.

מדובר בחלק ממהלך רחב של רשת רמי לוי במסגרתו הושק המחסן הרובוטי המתקדם הראשון שיאפשר לספק הזמנות תוך שעתיים, אתר קניות ואפליקציית קניות חדשים, שייצרו חוויית שימוש חדשנית ומתקדמת לכלל הלקוחות ולדור הדיגיטל בפרט. בהמשך תאפשר קבוצת רמי לוי תשלומים באפליקציית bit גם בקופות הרשת וברשת קופיקס.

גולן שרמן, משנה למנכ"ל וממונה על חטיבת החדשנות בבנק הפועלים, אמר כי "חוויית התשלום מהווה רכיב משמעותי בחוויית הקנייה ובשביעות רצון הלקוח. הצרכנים מצפים לתשלום מהיר, פשוט, נוח ובטוח. bit מבוססת על עקרון הפשטות ו'מדברת' בשפה שכולם מבינים, כך שכל אחד, יכול להשתמש בה בקלות. מדובר בשיתוף פעולה עם שותף השם במרכז את ערכי החדשנות ואת חווית הלקוח, שיאפשר ל-bit להוביל את מהפכת התשלומים בקמעונאות."

רמי לוי אמר כי "האסטרטגיה של רמי לוי היא להציע ללקוחות את המחיר הנמוך ביותר מבלי לפגוע באיכות ובשירות. היקף הפעילות בתחום האונליין הולך ועולה בהתמדה, כחברה ששמה את הלקוח במרכז חשוב לנו לספק חוויה מתקדמת שעומדת בסטנדרטים של הדור החדש, שמחפש את הדרך הקלה והפשוטה ביותר לבצע כל פעולה. במסגרת זו אנחנו ממשיכים באופן מתמיד להשיק שירותים מתקדמים השמים אותנו בחזית החדשנות הקמעונאית. שיתוף הפעולה עםbit כאפליקציה המובילה והצומחת בשוק, מתאימה לכלל האוכלוסייה".

  • עוד באותו נושא:
  • רמי לוי
  • BIT

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully