וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: למי חגגה אל על 70 שנות פעילות?

רונית מטיאס

15.1.2020 / 11:19

וגם: תערוכת היובל בחולון, בד"ר פישר חוגגים לתורמי כליות, חוגגים סוף שנה ברשת פתאל ובבורסת היהלומים מתגאים בהישגים

אוכלים וחוגגים

אמיר שוצמן, גונן אוסישקין ואלי דפס. אילן חתוכה,
אמיר שוצמן, גונן אוסישקין ואלי דפס/אילן חתוכה

אלי דפס, יו"ר אל-על, גונן אוסישקין, המנכ"ל, ואמיר שוצמן, מנכ"ל תמ"מ, ציינו בארוחה חגיגית 70 שנה להקמת המפעל הוותיק. אוסישקין אמר כי מדהים לראות מפעל שקיים כבר 70 שנה מייצר 7 מיליון ארוחות מדי שנה, ומרגש לראות כיצד החברה מוקירה את אנשיה ועובדיה לאורך הדורות, שחלקם נמצאים איתם בארוחה. הוא אמר כי הוא צופה עתיד ורוד ומזהיר עבור תמ"מ, בייחוד כשהמפעל החדש ייפתח, והודה לכל מי שעובד במפעל כי הם מבשלים עם נשמה.

שוצמן אמר כי מדובר בציון דרך משמעותי בחיי החברה והודה לעובדים המסורים שליוו את החברה לאורך השנים והודה לאל-על על הבעת האמון בנוגע להחלטה להשקיע במפעל חדש ומודרני שיאפשר להתקדם ולהתפתח ב-25 השנים הבאות.

seperator

חגיגת הגולף בחוצות

רביב ברוקמאייר וליאורה בירנהק-מרקוס. משה מעוז,
רביב ברוקמאייר וליאורה בירנהק-מרקוס/משה מעוז

אתמול נערכה בחוצות המפרץ חגיגה גדולה לרגל פתיחת חנות הקונספט של golf&co,
רביב ברוקמאייר, מנכ"ל קבוצת גולף ציין כי עד סוף שנת 2021 מתעתדת החברה לפתוח עוד כ-5 חנויות קונספט גדולות.

אבי פישר ואבי וזנה. משה מעוז,
אבי פישר ואבי וזנה/משה מעוז

חנות הקונספט נפתחה בהשקעה של כ-4 מיליון שקלים, מתפרסת על שטח ענק של 1,500 מ"ר ולראשונה כוללת בתוכה בית קפה קטן.

בפותחים: גונן ביבר ממלא מקום יו"ר גולף; נופר מלובני דירקטורית גולף; אבי וזנה, סמנכל חטיבת הבית; אבי פישר, יו"ר ומנכ"ל כלל תעשיות; רביב ברוקמאייר מנכ"ל קבוצת גולף & קו; ירון רוקמן, מנכ"ל אשטרום נכסים; אופיר שריד, מנכ"ל מליסרון; חיים חורש, מנכ"ל חוצות המפרץ;, רביב ברוקמאייר, ליאורה בירנהק מרקוס בעלים ומנכ"לית חברת מנעמים.

seperator

חוגגים יובל

רוני פוזיילוב אסי ברטפלד. טל קירשנבאום,
רוני פוזיילוב אסי ברטפלד/טל קירשנבאום

HIT מכון טכנולוגי חולון חגג אירוע יובל במהלכו הושקה תערוכת היובל - תערוכה מקיפה הסוקרת את הישגי המכון בזירה הלאומית והבינלאומית ומציגה הישגים נבחרים ופורצי דרך של כל פקולטה, לצד תיאור הפעילות הנעשית בה לאורך השנים. פרופ' יפה זילברשץ, יו"ר הוועדה לתכנון ותיקצוב המועצה להשכלה גבוהה, שיבחה את הישגי המכון. נשיא המכון, פרופ' אדוארד יעקובוב, סקר את פועלו של המכון בדגש על חדשנות, מולטידיסיפלינריות, בינלאומיות והובלת פרויקטים חברתיים והודה לזילברשץ על תמיכת הות"ת במרכז החדשנות של המכון שנחנך לפני מספר חודשים, ולעירייה על פרויקט ההכשרה המשותף של בני נוער לקראת שירות צבאי טכנולוגי.

מימין: פנינית כהן, פיני כהן, אדוארד יעקובוב, שמיל גולדברג. טל קירשנבאום,
מימין: פנינית כהן, פיני כהן, אדוארד יעקובוב ושמיל גולדברג/טל קירשנבאום

ראש העיר חולון מוטי ששון התבדח ואמר לנשיא שאולי לא שם לב אבל בזכות תרומתו לעיר הוא בכלל עובד עירייה ולא HIT. פיני כהן, יו"ר חבר הנאמנים של HIT ובוגר המכון אמר כי ממכון קטן להכשרת מהנדסים הפכו למוסד טכנולוגי בעל מוניטין ומעמד, הפועל מתוך מגמת חדשנות, יצירתיות ומצוינות. חנן בן-ארי שהופיע, סגר מעגל וסיפר כי לפני 9 שנים, הופיע בבר מצווה של בנו של אחד המרצים.

אוצר: פרופ' חנן קמינסקי. בחוגגים: יגאל וציפי לנדאו, אסי ברטפלד ורוני פז-פוזיילוב, תלמה בירו, הדסה פתאל ומאיר אוזן.

seperator

יוזמים ומאזינים

תמיר פליצ'נסקי, אוהד פלוטניק, דנה גביש פרידמן ורוני צארום.. לירן אוזן,
תמיר פליצ'נסקי, אוהד פלוטניק, דנה גביש פרידמן ורוני צארום./לירן אוזן

עמותת יוניסטרים המקדמת יזמות עסקית וחברתית בקרב בני נוער בפריפריה באמצעות 21 סניפים בארץ, ערכה באוניברסיטת בן גוריון בנגב מפגש "חדשנות בעולם המרוצים". תמיר פליצ'נסקי, מייסד ומנכ"ל חברת המרוצים GRIIIP, ובוגר אוני' בן גוריון, הרצה אודות הסטארט-אפ שהקים, מכונית מרוץ ישראלית שפיתח- 1G, והחלום לכבוש את עולם מרוצי הפורמולה. פליצ'נסקי הפתיע את חניכי יוניסטרים והגיע להרצאה עם מכונית מרוץ. באירוע חשפה Griiip את תכוניתה לפתח רכב מרוץ חשמלי שמעבר להשתתפות במרוצים ישמש גם כמדגים טכנולוגי עבור חברות מהתעשייה המקומית.

במאזינים: איש העסקים אוהד פלוטניק יזם אאורטו המתנדב עם חניכי העמותה; רוני צארום, יו"ר ומייסד עמותת יוניסטרים; דנה גביש, מנהלת יזמות באוני' בן גוריון.

seperator

החגיגה של פתאל

ענת אהרון, קרן עמיר ואביה מזרחי מגן. שוקה כהן
ענת אהרון, קרן עמיר ואביה מזרחי מגן/שוקה כהן

אביה מזרחי-מגן, מנכ"לית רשת המלונות 'פתאל' בישראל וקרן עמיר מנהלת חטיבת Executive & Business של הרשת, ארחו אמש במתחם הסינמה סיטי בגלילות את הלקוחות העסקיים של רשת פתאל לאירוע סוף שנה. מתחם הסינמה סיטי מותג כולו פתאל, מהכניסה ועד קבלת הפנים, המוזמנים נהנו מארוחת ערב שכללה אנטי פסטי, פסטות, פיצות ומגוון גבינות של משק יעקבס, בתום הארוחה נערך מופע בידור של הסטנדאפיסטית עדי אשכנזי.

יעקב סודרי ואביה מגן מזרחי. שוקה כהן
יעקב סודרי ואביה מגן מזרחי/שוקה כהן

בחוגגים: הדסה פתאל, מבעלי אלפא נדל"ן ובן זוגה איש העסקים מאיר אוזן; יעקב סודרי, מנהל פיתוח עסקי ברשת פתאל; דוד שיקלי, מנהל סמינרים של חברת ישקר; אייל לוי, מנהל רכש אל-על; דורון אמסלם, מנהל רכש של אלביט; רוית אוקסנהורן, מנהלת משאבי אנוש טוקיו אלקטרון; מריו ארלובסקי, מבעלי חברת טאלנט ומי שהביא את ג'ניפר לופז לישראל; שני שיפרמן, מנכ"לית פתאל טרמינל; שרית שנער, מנכ"לית איגוד ההתעמלות בישראל; רוית רביב, מנכ"לית מלונות ה-"לייף סטייל" של תל אביב מרשת פתאל ונציגי חברות המובילות במשק - גוגל, waze, שגרירות ארה"ב, פלייטיקה, אלביט, אל על, מוביליי, נייק, טורקיש ארליינס, דלק מוטורוס ועוד.

הדסה פתאל ומאיר אוזן קרדיט. שוקה כהן
הדסה פתאל ומאיר אוזן קרדיט/שוקה כהן
seperator

חדשנות טכנולוגית

זו טובה  ג'קי כהן אלי כהן וצחי כהן. צורי פטל,
ג'קי כהן אלי כהן וצחי כהן/צורי פטל

צחי כהן, משנה למנכ"ל והממונה על החטיבה העסקית בבנק הפועלים, וג'קי כהן מנהל האגף העסקי, אירחו במועדון הבנק בתל-אביב את אלי כהן, מנכ"ל מקורות, לכנס מקצועי משותף. המוזמנים נהנו מארוחת-בוקר והרצאות מקצועיות על נקודות הממשק בין בנק הפועלים ומקורות, סביב חדשנות בבנק ובעולם המים בישראל ובכלל. הכנס שהתמקד גם בנושא הערבויות הדיגיטליות לעסקים מהווה צעד משמעותי בדרך לשיתוף פעולה מוצלח בין בנק הפועלים למקורות, ומסייע לייעל את הממשק ביניהם מבחינה לוגיסטית וטכנולוגית.

צחי כהן אמר שהם שמחים לארח את מנהלי ועובדי חברת מקורות ורואים כלכלה צומחת במדינת ישראל שחלק משמעותי מהצמיחה שלה הוא גם סביב התשתיות ביניהן תחום המים והבטיח כי הבנק ימשיך לארגן מימון ולממן פרויקטים בתחום המים, האנרגיה, והתחבורה, כפי שעשה בשנים האחרונות בהיקפים משמעותיים, ובתחום החדשנות הפיננסית הבנק מציע כלים דיגיטליים ללקוחות העסקיים, השיקו מוצר ערבויות דיגיטליות וישמחו לקדם את השימוש בו בשיתוף מקורות.

במאזינים: חיים פינטו, מנהל טכנולוגיות ראשי בבנק; רונית זלמן-מלאך סמנכ"לית כספים במקורות.

seperator

תורמים חיים

אליה כרמי, גבי רביבו, ד''ר אלי פישר, סיגל בר און, ד''ר נורית הראל. ענת מוסברג,
אליה כרמי, גבי רביבו, ד''ר אלי פישר, סיגל בר און, ד''ר נורית הראל/ענת מוסברג

בגלריה ZOA ע"ש דבורה פישר ז"ל, נפתחה תערוכת רופאים אמנים למען עמותת "תורמים חיים" המסייעת לנזקקים להשתלת כליה ומעניקה ליווי לתורמים. בנוכחים: אליה כרמי, עובד ותיק בתחום המכירות בד"ר פישר שהחליט לפני שנתיים לתרום כליה לאדם זר, כשמנהליו שמעו על המעשה המרגש ויוצא הדופן שעשה, החליטו לסייע ולתמוך בעמותה, כשהרעיון העומד מאחורי התערוכה הוא לשתף רופאים שהם גם אמנים פלסטיים מקצועיים, שיציגו את עבודותיהם ויתרמו חלק מהכנסות מכירת יצירותיהם.

סיגל בר-און, יו"ר משותף תשלובת ד"ר פישר, אמרה כי לפני שנתיים כרמי פנה אליהם וסיפר שהחליט לתרום כליה. הם נדהמו מהמעשה, חיבקו ונתנו לו גיבוי מלא. כעת שנתיים אחרי הניתוח, התערוכה היא סוג של סגירת מעגל עבורם ועבורו ובזכות אליה, זכו לפגוש את "ארץ ישראל היפה".

גבי רביבו, יו"ר עמותת "תורמים חיים" אמר כי יש בקהל תורמי כליה רבים שנראים רגילים ונורמטיביים לחלוטין, ואחד היעדים כעמותה הוא להבהיר לאנשים שכדי לתרום כליה צריך בסך הכול לב גדול והבנה שבלי זה אנשים ימותו.

התרגשו: ד"ר אלי פישר, נשיא ומייסד תשלובת ד"ר פישר; ד"ר נורית הראל, יו"ר משותף תשלובת ד"ר פישר; רופאים אמנים ביניהם פרופ' מירה שלוש, פרופ' יורם אורון, ד"ר יחיאל שקד, פרופ' יהודה רוט, וד"ר רויטל ארבל.

seperator

חותמים ומנגישים

דני ישראל, איתי בן זאב, יהודה בן אסאייג, רועי שוולב אבנר סטפק, ראובן קפלן, ניס אגמון, אריק פינטו,  עודד ערן קרוליין קייסי, יובל וגנר מיכל רימון, ארי שמיס. איציק יסנוביץ,
דני ישראל, איתי בן זאב, יהודה בן אסאייג, רועי שוולב, אבנר סטפק, ראובן קפלן, ניס אגמון, אריק פינטו, עודד ערן קרוליין קייסי, יובל וגנר מיכל רימון, ארי שמיס/איציק יסנוביץ

עמותת נגישות ישראל, ערכה במרכז הכנסים שבבורסה לניירות ערך, מפגש השקה של פורום The Valubable 500 Israel , במסגרת מיזם שייסדה קרולין קייסי, במטרה לקדם שילוב והעסקת עובדים עם מוגבלויות וקידום נגישות עסקים ללקוחות עם מוגבלות. במפגש נחשף כי ישראל הינה המדינה עם מקבץ החברות הגדול ביותר בפורום, ובהנגשה ושילוב מהמתקדמים בעולם, בזכות חקיקה מתקדמת, ופעילות עמותת נגישות ישראל להטמעת הנגישות במודל עסקי כי עסק נגיש שווה עסק מרוויח בזכות אחריות תאגידית.

קייסי שהגיעה במיוחד מחו"ל, ציינה שמודל הטמעת "ארגון נגיש" של עמותת נגישות ישראל יופץ בקרב יותר מ-220 חברות בינלאומית שהצטרפו למיזם, וחתימתם תוצג בוועידה הכלכלית הבינלאומית בדאבוס בשבוע הבא.

בחותמים על התחייבות: יהודה בן-אסייג, מנכ"ל מנורה מבטחים; אבנר סטפק, סגן יו"ר מיטב דש; ראובן קפלן, מנכ"ל פסגות; ניס אגמון, משנה למנכ"ל כלל ביטוח; פרופ' ארי שמיס, מנכ"ל אסותא; שלי אוחובסקי, מנכ"ל פרי; ניר דגן, מנכ"ל ארקיע; יפעת רייטר, מנכ"לית AIG; אבי אדרי, מנכ"ל סינמה סיטי; עודד ערן, יו"ר בנק הפועלים; דני ישראל, מנכ"ל ארומה ישראל; אריק פינטו יו"ר בבילון; יובל וגנר, נשיא נגישות ישראל, מיכל רימון המנכ"לית, ואבי ישראל יו"ר הדירקטוריון; רועי שוולב, נציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות; איתי בן-זאב מנכ"ל הבורסה לניירות ערך.

seperator

קהילת החדשנות

נעמה קאופמן פס, חדווה בר, אלי כהן, ענת גואטה, עמי אפלבאום, משה ברקת. יח"צ,
נעמה קאופמן פס, חדווה בר, אלי כהן, ענת גואטה, עמי אפלבאום, משה ברקת/יח"צ

אמש הושקה במתחם LABS במגדלי עזריאלי שרונה, קהילת FINnovation -קהילת ה-FinTech & InsurTech הרשמית של ישראל שהקמתה היא חלק ממהלך אסטרטגי של משרד הכלכלה והתעשייה לעידוד הצמיחה הכלכלית של ישראל, הכולל הקמת מערך קהילות חדשנות במגוון תחומים-תחבורה חכמה, בריאות דיגיטלית, בנייה חכמה, חינוך ולמידה, ועוד.

הקהילה תופעל על-ידי CREATORS, תתמקד בעולמות ה-FinTech & InsurTech ותהווה מוקד לשיח בין כלל השחקנים בארץ השותפים לזירה הפיננסית ביניהם: סטארטאפים, קרנות הון סיכון, מוסדות פיננסיים, ורגולטורים. הקהילה שמה לה למטרה להתמודד עם האתגרים הנדרשים לעידוד חדשנות בחברות פיננסיות וביטוחיות בארץ, ומטרתה לאפשר לסטארטאפים כשלב ראשוני לצמוח ולהתבסס בישראל ובהמשך בעולם.

במשיקים: דני נוה, יו"ר כלל ביטוח; יובל טל, מייסד ונשיא Payoneer; יואב שחם, מנכ"ל ומייסד Sproutt Insurance; מייקל אייזנברג, שותף Aleph Ventures; יפעת אורון, מנכ"לית LeumiTech; אייל בן-סימון, מנכ"ל הפניקס; ניר גלעד, יו"ר חברת הביטוח מגדל; נעמה קאופמן פס, המשנה למנכ"ל משרד הכלכלה והתעשייה; ד"ר משה ברקת, יו"ר רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון; ד"ר חדווה בר, המפקחת על הבנקים; ענת גואטה, יו"ר הרשות לניירות ערך; ד"ר עמי אפלבום, יו"ר רשות החדשנות; מוניקה רוזלסקה לילו, מנכ"לית Creator`;דורון גדליהו, מנהל קהילת FINnovation.

seperator

סערה בעולם השערה

סיגל בר און, קרן פלס, אבי פדידה. מקור גיתם,
סיגל בר און, קרן פלס, אבי פדידה/מקור גיתם

בהפוגה שבין הסערות במזג האוויר והסערה על משקלה של קרן פלס הפרזנטורית של ד"ר פישר, היא התייצבה להשקה שערכו נורית הראל וסיגל בר-און, יו"ר משותף תשלובת ד"ר פישר, לסדרת PROFEESIONAL - הסדרה המקצועית לטיפוח שיער בהיר-בלונדיני ולשיער כסוף שנערכה במספרה של אבי פדידה בתל-אביב. חוץ מפלס שנראית במיטבה, השתתפו בהשקה מובילות דעה בתחום האופנה, לייף סטייל וטיפוח, ששמעו על סדרת תכשירים BLOND לשיער בהיר-בלונדי המסייעת בהעמקת הגוון הבהיר של השיער המצטרפת סדרת SILVER המיועדת לשיער כסוף שזכו לעיצוב חדש ויוקרתי.

פדידה הסביר על הצורך בתכשירים ייעודיים ועל יתרונות הסדרה ותועלותיה. ד"ר הראל סיפרה על תהליך הפיתוח והשקת הסדרה שתוצע לצרכן על המדפים ברשתות הפארם והשיווק השונות.

seperator

ערב נוצץ

חזי בלום, יורם דבש, ניר ברקת וןבועז מולדבסקי. רן מימון,
חזי בלום, יורם דבש, ניר ברקת וןבועז מולדבסקי/רן מימון

אתמול התקיימה האסיפה הכללית של בורסת היהלומים הישראלית. יורם דבש, נשיא הבורסה סקר את הפעילות הענפה של הנהלת הבורסה במהלך השנה האחרונה, והעלה על נס את הנושאים המרכזיים והמאמצים שעושה הנהלת הבורסה כדי למנף את מעמדה של תעשיית היהלומים הישראלית בארץ ובעולם והוסיף כי בורסת היהלומים הישראלית היא אחת מ-4 מרכזי הסחר המובילים בעולם ליהלומים ומונה מעל ל-3,000 חברים. ותיקי הבורסה, ולא רק הם, יכולים לספר איך לא פעם נלחמו כדי לשרוד בתחרות העולמית ובסופו של דבר ידעו לזקוף את ההצלחה לא רק לעצמם וליכולותיהם, אלא גם ובעיקר לאמונה שלהם בעצמם ובמקצועיות וביכולות שלהם.

בכנס צוין כי השנה תערוך הבורסה את האירוע השנתי "שבוע היהלומים הבינלאומי 2020' עם מעל ל-200 מציגים ישראליים שיציגו יהלומים מלוטשים ומאות קניינים ומשלחות בינלאומיות מעשרות מדינות.

בנוכחים: ערן זיני, מנכ"ל הבורסה ליהלומים, חזי בלום, מ"מ הנשיא; בועז מולדבסקי, יו"ר מכון היהלומים.

seperator

העגלה עולה

ג'יימס אדמסון ,סטפני ג'ונס , ורד אורבך , יפעת רוזנברג. אור גפן,
ג'יימס אדמסון ,סטפני ג'ונס , ורד אורבך , יפעת רוזנברג/אור גפן

השף עומר מילר ואשתו הסטייליסטית שירנקה יצאו להופעת בכורה לאחר לידת התאומים ריף ומון, והגיעו לאירוע השקת מותג העגלות האמריקני UPPABABY שעשה עלייה לישראל, וישווק בלעדית ברשת שילב. למסיבת ההשקה שנערכה בסניף שילב בדיזינגוף סנטר, הגיעו גם עדן פינס ודור רפאלי שהפך אתמול לדוד גאה לאחר שאחותו בר רפאלי ילדה בן.

עומר מילר ושירן כדר. אור גפן,
עומר מילר ושירן כדר/אור גפן

עוד התייצבו יאנה יוסף; יפעת רוזנברג, מנהלת שיווק שילב; ורד אורבך, יבואנית POUP ON; וג'יימס אדמסון, סמנכ"ל חברת אפפא בייבי האמריקאית וסטפני ג'ונס, מנהלת השיווק הבינלאומי, שהגיעו במיוחד מחו"ל.

seperator

מתפתחים ומפתחים

יחיאל גוטפריד ודנה ליליין. יחצ אפרתגו,
יחיאל גוטפריד ודנה ליליין/יחצ אפרתגו

ישראל ממשיכה לרשום הצלחות בעולם. ד"ר יחיאל גוטפריד אורטופד מנתח חזר מפגישות עם משקיעים בהרווארד קלאב בניו-יורק בארה"ב, שם הציג בפניהם את DD PAD -פיתוח מהפכני שלו ושל בתו דנה ליליין שנרשם כפטנט. DD PAD פותח במהלך 4 שנות מחקר בהשקעה כמיליון דולר והינו מוצר היגיינה לנשים.

seperator

ערים חכמות

פלי הנמר נילי ארד. ניב קנטור,
פלי הנמר נילי ארד/ניב קנטור

השופטת (בדימוס) נילי ארד, יו"ר עמותת שבי"ל-שקיפות בינלאומית ישראל, פתחה ב"אווניו", את כנס Smart Cities Expo2020 ה-11 בשיתוף פורום המנמ"רים בשלטון המקומי בראשות ליאורה שכטר, יו"ר הפורום ומנמ"רית עיריית תל-אביב- יפו. ארד נפגשה עם פלי הנמר, יזם ומנהיג קבוצת אנשים ומחשבים, שהפיקה את הכנס, וסיפרה לו על מדד השקיפות של הרשויות המקומיות בשנה החולפת שהעמותה פרסמה העמותה לאחרונה.

seperator

קפה עם חברים

יוסי שטרית, דביר מנחם. עזרא לוי,
יוסי שטרית, דביר מנחם/עזרא לוי

אין כמו קפה עם חברים. גם במלון הרודס חושבים כך, וערכו במלון שבהרצליה את אירוע חופשת "קפה וחברים" לחברי מועדון רשת "פתאל וחברים". החופשה הייתה על טהרת הקפה עם מגוון פעילויות ופינוקים סביב עולם הקפה כמו מפגש עם השף יוסי שיטרית שחשף סיפורים אישיים מחייו, דרך ההתפתחות הקולינרית והאופן בו הוא שואב את ההשראות שלו, והרצאה של הג'ודוקא לשעבר אריק זאבי, על ההתמודדות עם לחץ, משברים ועל מצבים איתם הוא התמודד בעבר כספורטאי אולימפי תחרותי.

seperator

בקטנה

+ משלחת איטלקית של 7 סטארט-אפים, נחתה בישראל להשקת תכנית האצה ראשונה מסוגה של סטארט-אפים איטלקים בישראל שמובילים שגרירות איטליה, קבוצת הבנקאות האיטלקיתIntesa Sanpaolo ואילת טק סנטר, שמבעליה קבוצת האחזקות וההשקעות אריאלי קפיטל. התכנית נוסדה כחלק מהסכם לשיתוף פעולה בין איטליה לישראל בתחומי התעשייה, המדע והטכנולוגיה, במטרה לפתח סטארט אפים איטלקים בישראל. התכנית תפעל מינואר עד מרץ2020 והיא כוללת שהיה באילת, תוך כיסוי הוצאות המגורים ומרחב העבודה המשותף של הסטארט אפים. כחלק מהליך המכרז, שגרירות איטליה בישראל הקצתה100,000 אירו שחולקו לסטארט אפים הנבחרים.

+ באולמות התצוגה של רנו ברחבי הארץ, נחשפה לראשונה הקליאו החדשה, דור 5 לסופר-מיני הנמכרת ביותר באירופה. באולם התל אביבי נצפו: שרית רדין, סמנכ"לית שיווק קרסו מוטורס וקרן אשכנזי מנהלת שיווק רנו בישראל.

+ מנהלי חברת מוניטין טסו למדינת לסוטו שבאפריקה להשקת פעילות החברה במדינה, כחלק ממיזם קנאביס שהוכרז כפרויקט לאומי בלסוטו. שיתוף הפעולה מתבצע עם ממשלת לסוטו באמצעות חברת הפיתוח הלאומי של המדינה, ויאפשר כושר ייצור גדול של קנאביס רפואי בעלויות נמוכות ובסטנדרט גלובלי.

בהסכם שיתוף פעולה והקמת פעילות גידול וייצור של קנאביס/המפ בלסוטו, הכולל זכות לשימוש במבנים בהיקף של עד 10,000 מ"ר בעלות שכירות מזערית וכן הסכמי שכירות ביחס לקרקעות בשטח של 22 דונם. ויצמן שירי בעל השליטה במוניטין, מסר כי ההסכם הנחתם עם החברה הממשלתית של לסוטו, לצד הרגולציה הנוחה, האקלים המעולה וחוקי המיסוי המיטביים במדינה יאפשרו להפחית משמעותית את עלויות גידול הקנאביס.

+ בבית הספר למשפטים במכללה האקדמית נתניה התקיים כנס "אמון הציבור במערכת המשפט" במהלכו נערך פאנל בהנחיית פרופ' סיני דויטש, המשנה לנשיא המכללה האקדמית נתניה, ובהשתתפות: עו"ד משה לדור, פרקליט המדינה לשעבר; בן דרור ימיני; ד"ר שוקי שגב מבית הספר למשפטים במכללה האקדמית נתניה. במאזינים: פרופ' יעקב הרט, נשיא המכללה האקדמית נתניה, פרופ' הדרה בר-מור, ראשת התכנית לתואר שני בלימודי משפט בית הספר למשפטים במכללה, עו"ד צחי רדיאנו מנכ"ל המכללה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully