וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוחות נטפליקס: עקפה את תחזיות הרווח, פספסה בגידול במנויים בארה"ב

אושרית גן-אל

21.1.2020 / 23:05

הרווח הנקי ברבעון הרביעי זינק פי ארבעה ל-587 מיליון דולר וההכנסות צמחו ב-30% ל-5.47 מיליארד דולר הגידול במספר המנויים בארה"ב עומד על 550 אלף, מתחת לציפיות ל-589 אלף מנויים נוספים נטפליקס הצליחה לעקוף את הציפיות לעלייה במספר המנויים הגלובליים

ענקית הסטרימינג נטפליקס פרסמה הערב את דוחותיה לרבעון הרביעי, שמציגים זינוק ברווחים לצד גיוס מאכזב של מנויים חדשים בארה"ב.

הרווח הנקי הכולל עומד על 587 מיליון דולר, לעומת 134 מיליון דולר ברבעון המקביל. בסיכום שנתי הרווח הנקי זינק ב-54% ל-1.87 מיליארד דולר. הרווח למניה ברבעון הרביעי עמד על 1.3 דולר, לעומת ציפיות האנליטסים שהיו לרווח של 53 סנט למניה. ההכנסות זינקו ב-30% ל-5.47 מיליארד דולר, לעומת ציפיות להכנסות של 5.45 מיליארד דולר. עם זאת, הגידול במספר המנויים בארה"ב עומד על 550 אלף, מתחת לציפיות ל-589 אלף מנויים נוספים. לעומת זאת, מספר המנויים בתשלום הגלובליים שהתווספו לשירות גדול מהציפיות - 8.3 מיליון לעומת 7.2 מיליון.

החברה דיווחה על תזרים מזומנים חופשי שלילי של 1.7 מיליארד דולר בסוף הרבעון הרביעי. בכל 2019, תזרים המזומנים החופשי השלילי הסתכם ב-3.3 מיליארד דולר. מניית נטפליקס עברה מירידות של כ-2% במסחר המאוחר לעליות קלות.

נטפליקס צופה כי ההכנסות ברבעון הראשון של 2020 יעמדו על 5.73 מיליארד דולר - צמיחה שנתית של 29%. ציפיות האנליסטים היו להכנסות של 5.76 מיליארד דולר. הרווח הצפוי למניה ברבעון הראשון - 1.66 דולר, הוא דווקא מעל ציפיות האנליסטים לרווח של 1.2 דולר.

מדובר ברבעון הראשון של נטפליקס מאז שהושקו שירותי הסטרימינג המתחרים דיסני פלוס ואפל TV פלוס. בקרוב "מלחמות הסטרימינג" צפויות להפוך לקשות יותר כאשר במאי גם וורנר מדיה של AT&T תשיק את שירות HBO מקס, ו-NBCUniversal תשיק את שירות Peacock ביולי. במכתב למשקיעים נטפליקס השוותה בין מספר החיפושים בגוגל של תכנים שלה ושל המתחרות כדי להראות שהגולשים מראים בה עניין רב יותר.

החברה התייחסה לגידול המאכזב במספר המנויים בארה"ב וקנדה, ואמרה כי הנתון אכן נוגע למלחמות הסטרימינג, וגם לשינויי מחירים שנעשו לאחרונה בשירות. "אנחנו עובדים קשה כמו תמיד כדי לשפר את השירות שלנו על מנת להילחם בגורמים האלה ולהביא לגידול גבוה יותר במספר המנויים עם הזמן", נכתב במכתב למשקיעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully