וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ: שלטי חוצות באמת יעזרו לעסק החדש?

אלון גל

24.1.2020 / 11:00

המאמן העסקי מגיע לוואלה! עסקים: מדי שבוע מייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים את כולנו. הפעם: מאזין שפתח עסק לאטרקציות באירועים ומתלבט כיצד לפרסם את עצמו

אילוסטרציה. ShutterStock
שלטי חוצות/ShutterStock

"פתחתי עסק חדש לאטרקציות לאירועים", סיפר מאזין למאמן העסקי אלון גל בתוכניתו ברדיו 103FM, "איך אוכל לקדם אותו כשאין לי הרבה כסף לפרסום ולשלטי חוצות בעיר בה אני מתגורר?". אלון הסביר לו את חוקי עולם הפרסום הנוקשים: "זה עולם אכזרי ברמות שאינן ניתנות לשיעור. אתה חייב לדעת ששלטי חוצות לא באמת מייצרים לך מכירה, הם רק מחזקים את המודעות המיתוגית של העסק שלך".

בהמשך טען אלון גל שהעסק שלו גנרי מידי, "עסקים גנרים סופם למות. אתה חייב לחשוב על מיתוג אחר שיעזור לך להתקדם יותר, ולהגיע לקהל יעד מתאים. תהיה ממוקד, תביא זוויות חדשות, ותהפוך את העשייה שלך למרתקת יותר.

"בשלב הבא חשוב שתבין שאם אין לך תקציב זה לא באמת משנה כמה כסף תשקיע בשילוט או ברשתות חברתיות. אני באופן אישי הייתי הולך על שיטה אחרת, פונה לכל מי שאתה מכיר, וממש חוזר למקורות. מבקש מהם מספרי טלפון של 3 אנשים, ומתחיל לייצר רשימת לקוחות. בשלב הבא תשלח לכולם דף נחיתה עם הפרטים שלך, תבקש שיזינו תאריכים של ימי הולדת, ותתקשר להציע להם שירות".

אלון גל נתן כדוגמה את עניין בתו הצעירה שעתידה לחגוג בעוד חצי שנה בת מצווה. "כדי לתת לי שירות סביב האירוע תהיה חייב להתקשר אליי כמה חודשים מראש כדי לזכור ולארגן מראש דברים שאני צריך לקראת הפקת האירוע.

"במידה ותרצה לעבוד עם אולמות אירועים, תהיה חייב לחשוב על משהו שמייחד אותך לעומת אחרים. משהו שיגרום לך לבלוט מעל לנותני השירות האחרים. הרי כולם משלמים בערך אותו סכום לבעל המקום, אז זה לא מה שייחד אותך. אתה חייב למצוא משהו אחר מתוך הבנה שאנשים מתחברים לאנשים. לכן תגיע לפגישות עם בעלי האולמות באותנטיות. תן להם להכיר אותך, ומשם תבנה דרך פעולה מתאימה".

  • עוד באותו נושא:
  • פרסום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully