וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים במושב הקדמי: כך מנסים להתחמק מקארפול בנת"צים המהירים בארה"ב

רועי ברק

27.1.2020 / 6:25

הפתרון היצירתי מדי של גבר שרק רצה לנסוע בנתיב המהיר לעבודה מבלי להזדקק לנוסעים נוספים

הפתרון היצירתי מדי של גבר שרק רצה לנסוע בנתיב המהיר לעבודה מבלי להזדקק לנוסעים נוספים. גבר כבן 62 נעצר בשבוע שעבר באריזונה לאחר שנתפס נוסע עם שלד מזויף בכיסא הקדמי. השלד "הוסב" לנוסע עם בגדים וכובע שמוט על הגולגולת ונקשר למושב הקדמי כדי שלא יתפרק או ייפול בזמן הנסיעה. כל זאת במטרה להערים על המצלמות והשוטרים בכביש כדי שיוכל לנסוע בנתיב המהיר.

Think you can use the HOV lane with Skeletor riding shotgun? You’re dead wrong! ☠︎ One of our motor troopers cited the 62-year-old male driver for HOV & window tint violations on SR-101 near Apache Blvd this morning. #NiceTry #YoureNotHeMan #AZTroopers pic.twitter.com/wQYY831mNY
- Dept. Public Safety (@Arizona_DPS) January 23, 2020



ממשרד הבטיחות הציבור באריזונה נמסר שוטר רכוב על אופנוע, שחשד כי לא מדובר באדם אמיתי, עצר את הנהג בצדי הדרך וגילה את השלד שעבר "האנשה".

לדברי דובר המשרד, מדי שנה שוטרי המדינה עוצרים כ-7,000 איש שנוסעים על שלא כחוק בנתיב המהיר מבלי לעמוד בחוקים המקומיים, בהם בין היתר, חוק שקובע כי נדרשים לפחות שני אנשים כדי לנסוע בנתיב המהיר המיוחד. הדובר מסר עוד כי באפריל האחרון נתפס גבר אחר שנסע בנתיב הציבורי כאשר במושב לידו "ישבה" בובה עם גופיה, סווטשירט, כובע בייסבול ומשקפי שמש.

נתיב פלוס מקבל ציון נכשל מינוס. יח"צ,
נתיב פלוס מקבל ציון נכשל מינוס/יח"צ

בארצות-הברית, העונש על נסיעה בנתיבים הציבוריים המהירים משתנה ממדינה למדינה. בחלק מהמדינות, שוטרים רק יפנו את המפרים לנתיבים הרגילים, בעוד שבמדינות אחרות הנהגים יכולים לקבל קנסות שנעים בין 50 דולר ליותר מ-300 (בקליפורניה לדוגמה).

בשנה שעברה מדינת וושינגטון העבירה חקיקה שהעלתה בחדות את הקנסות של הפרות בנתיבים אלה ל־186 דולר בעבירה הראשונה ו- 336 דולר בגין הפרה נוספת תוך שנתיים. החוק שם גם קובע קנס מיוחד נוסף למי משתמש בבובת-דמה שנועדה לדמות בני אדם ולרמות את השוטרים - 200 דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully