וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ: מה יותר ריווחי נדל"ן או אופנה?

אלון גל

31.1.2020 / 0:00

המאמן העסקי מגיע לוואלה! עסקים: מדי שבוע מייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים את כולנו. הפעם: מאזינה שמתלבטת אם להיכנס לתחום הנדל"ן או לתחום האופנה לחרדיות

בניינים נדל"ן גוש דן. ראובן קסטרו
נדל"ן/ראובן קסטרו

"אני חושבת לפתוח עסק", סיפרה מאזינה למאמן העיסקי אלון גל בתוכניתור ברדיו 103FM. "אני מתבלטת אם לבחור בתחום הנדל"ן ולמכור דירות או לפנות לתחום האופנה ולייבא בגדים מטורקיה למגזר החרדי-דתי. מה אתה ממליץ?"

גל ענה לה: "נשמע שאת מתעניינת בשיווק. ברוב חברות השיווק העובדים הם שכירים. אם נדל"ן מדבר אלייך את יכולה להיות שכירה בתחום המכירות בנדל"ן. אם תרצי תוכלי גם להיות עצמאית, החסרונות ברורים אך אם את טובה תוכלי להרוויח סכומים גבוהים ולהתפתח להיות יזמית נדל"ן. לתחום הביגוד אני לא אכנס איתך כי מכל האפשרויות שהצגת לי - זו האופציה הכי מסוכנת. מדובר בשוק רווי בתחרות עם פערי רווח קטנים מאוד".

"חשבתי לפנות תחום הזה מתוך ידיעה שהחרדיות לא קונות באינטרנט וחשבתי שזו נישה שיכולה לעבוד. יכול להיות שנדל"ן פותח יותר הזדמנויות. איך אתה חושב שאני יכולה למנף את עצמי בזה?"

אלון: "אני שותף באחד מבתי שיווק הנדל"ן הגדולים בישראל. אם תרצי- אדאג שידאגו לך. זה לדעתי נשמע כמו מסלול הרבה יותר בטוח. אפשר להרוויח סכומי עתק אבל הרוב לא זוכה בכך. הכל רשום והרשות נתונה. ההשתדלות היא מה שקובעת. אם אדם רציני ישקיע ובנוי לזה אפשר להרוויח סכומי עתק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully