וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: אל על מביאה את הסטארטאפ ניישן לפריפריה

רונית מטיאס

2.2.2020 / 11:27

וגם: באסם נגמלים מכלים חד פעמיים, אילן גרינבוים חוגג 60, שחקן מכבי חיפה מתחדש בדירה, אולם תצוגה חדש לקליל

משתפים וממריאים

גונן אוסישקין ואסף וייס. לירן אוזן,
גונן אוסישקין ואסף וייס/לירן אוזן

במרכז ההדרכה של אל על בנתב"ג נערך טקס להשקת שותפות חדשה בין אל-על ועמותת יוניסטרים במסגרתה בכירי חטיבת המחשוב והדיגיטל באל-על, יתנדבו עם חניכי מרכז היזמות של יוניסטרים באור-יהודה, וביחד יחשבו על מיזמים טכנולוגיים חדשניים הקשורים לעולם התעופה. המתנדבים יעבירו תכנים מקצועיים לבני הנוער, ילוו אותם באופן אישי בדרכם המקצועית ויאמצו קבוצות יזמות צעירות באופן שוטף, לאורך דרכם העסקית.

במהלך האירוע ביקרו החניכים בבית המלאכה של החברה ובמטוס חונה ונהנו מארוחת-צוהריים. גונן אוסישקין מנכ"ל אל-על אמר שהם שמחים לארח את ילדי עמותת יוניסטרים מסניף אור יהודה ומברכים על השותפות החדשה עם העמותה, במסגרתה יחשפו את בני הנוער והצעירים לעולם התעופה המרתק והדינמי.

אסף וייס מנכ"ל עמותת יוניסטרים אמר כי יוניסטרים הוקמה במטרה להביא את הסטרטאפ ניישן לפריפריה והם מאמינים שלכל ילד יש את הזכות לחלום ותפקידם הוא לתת להם את הכלים וההזדמנות לממש את חלומם והוסיף כי השותפות החדשה עם אל-על היא בשורה אמתית, והם מצפים לראות בעתיד מיזמים ייחודיים של חניכי העמותה הקשורים לעולם התעופה.

seperator

למען עתיד העולם

קרן זופניק, אבי בן אסאייג, זהבה מרטונוביץ, אורית קינן. אביב חופי
קרן זופניק, אבי בן אסאייג, זהבה מרטונוביץ, אורית קינן/אביב חופי

בכנס הנהלת קבוצת נסטלה אסם, קיבלו מנהלי ועובדי המטה בקבוקי מים רב פעמיים וספלים אישיים עם שמותיהם מוטבעים עליהם, במסגרת החלטת הקבוצה להפסיק את השימוש בכלים חד פעמיים בכל אתריה עד סוף 2020 ותספק לעובדיה בקבוקי מים רב פעמיים אישיים. במשרדי החברה יעברו לשימוש בכוסות רב פעמיות אישיות, ובמפעלים יכניסו למטבחונים ולפינות הקפה כוסות וספלים רב פעמיים לשימוש העובדים.

מפעל מטרנה מקבוצת אסם הוציא לפני זמן מה את הכלים החד פעמיים משימוש ועכשיו המהלך מתרחב לשאר הקבוצה המונה 4230 עובדים. צעד זה מתווסף לשורת צעדים משמעותיים נוספים שנוקטת אסם לצמצום ההשפעה הסביבתית, ביניהם מעבר לאפס הטמנה במהלך 2020, שימוש רק באריזות הניתנות למחזור עד 2025, מעבר לגז טבעי, חיסכון במים, וצמצום הפליטות מצי הרכב ומפעלי החברה.

אבי בן-אסאייג, מנכ"ל קבוצת אסם אמר כי זהו צעד תודעתי, שנועד להתחיל את השינוי מבפנים ולייצר מודעות לחשיבות צמצום השימוש בכלי פלסטיק ואמר כי בקבוצה מייחסים חשיבות רבה למיזעור ההשפעה הסביבתית ורואים בכך משימה מערכתית לאסם ומשימה אישית ראשונה במעלה לכל אחד.

seperator

שישים מלאו לנער

מירי צולר, אילן גרינבוים, רביב צולר ורד גרינבוים. רפי דלויה
מירי צולר, אילן גרינבוים, רביב צולר ורד גרינבוים/רפי דלויה

ורד גרינבוים, מנכ"לית אגודת ידידי המרכז הרפואי שיבא, ערכה במועדון הזאפה בתל-אביב, מסיבת יום הולדת 60 לבעלה אילן גרינבוים. החברים הטובים הנמנים על קבוצת הריצה, הכינו סרט בו סיפרו כיצד הכירו והוסיפו סיפורים משעשעים על גרינבוים.

הדסה פתאל מאיר אוזן. רפי דלויה
הדסה פתאל ומאיר אוזן/רפי דלויה

משה אדרי, יובל גביש וצפריר גינסבורג ברכו בשם החברים, שלושת הילדים וורד לביום נשאו ברכה מרגשת. החוגגים נהנו מארוחת-ערב ומופע של עילי בוטנר וילדי החוץ. בתום המופע המשיכו לחגוג במסיבת ריקודים.

גבי ואתי רוטר. רפי דלויה
גבי ואתי רוטר/רפי דלויה

בחוגגים: עורכי הדין אילנית לנדסמן ואודי סול; תמי וחן למדן, בעל השליטה באוריין; ענבל ופרופסור יצחק קרייס, מנהל המרכז הרפואי שיבא; מירי ורביב צולר, מנכ"ל כיל; דויד פתאל, בעל השליטה ברשת מלונות פתאל; פנינה ומשה אדרי בעלי סינימה סיטי; אתי וגבי רוטר מנכ"לים משותפים קבוצת קסטרו; הדסה פתאל, בעלת אלפא נדל"ן ובן זוגה איש העסקים מאיר אוזן; ניצה ויובל גביש, סמנכ"ל בכיר וראש החטיבה העסקית בבנק דיסקונט; צחי ארבוב, בעלים ושותף בכיר בקבוצת אקרו נדל"ן; רונה וצביקה גיור, בעלי ניופאן; ענת ושמואל פרנקל מנכ"ל ושותף באפסילון השקעות; הילה ורני רהב; רותי ופרופסור זאב רוטשטיין מנהל המרכז הרפואי הדסה; פנינה ומשה קפלינסקי, לשעבר מנכ"ל נשר; אלונה ואלי ברקת; רג'ין ומושיק גנזי, ענת טמיר, יורם טיץ, יואב וקלודין גלנט; יעל ויורם אלטמן, מבעלי גרויטי; אסנת ויעקב פרי; אורית ועו"ד דויד אפרתי.

אילן וורד גרינבוים, יצחק וענבל קרייס. רפי דלויה
אילן וורד גרינבוים, יצחק וענבל קרייס/רפי דלויה
אודי סול, אילנית לנדסמן, תמיר גילת ויקי. יח"צ,
אודי סול, אילנית לנדסמן, תמיר גילת ויקי/יח"צ
seperator

בונים עתיד

שון פלדמן, עודד ארד, עפרי ארד, ניר שמול, מורן ארד.. אסף לוי,
שון פלדמן, עודד ארד, עפרי ארד, ניר שמול, מורן ארד/אסף לוי

שחקן הכדורגל עופרי ארד, קפטן הנבחרת הצעירה של ישראל בכדורגל ובלם מכבי חיפה, הגיע עם אביו עודד ואחיו מורן למשרדי חברת שניר לרכוש שתי דירות בשרבט נוף לים, הפרויקט היוקרתי של האחים שרבט בניהולו של גיורא שרבט בטירת הכרמל. השלושה נפגשו עם ניר שמול מנכ"ל חברת שניר ושון פלדמן סמנכ"ל בכיר. שמול סיפר לשלושה כי הדירות אותן רכשו הינן חלק מ-2 מגדלי יוקרה, בני 25 קומות כל אחד, והבטיח כי ייהנו מחוויית מגורים ירוקה לצד הטבע, עם נוף לכיוון הים ושטחים ציבוריים מפותחים. לכם דירה עם נוף לים תעלה 1.8 מיליון שקל.

עופרי ואחיו הגדול מורן, קצין כושר קרבי בצבא קבע, אמרו כי הם מקווים שעד לקבלת המפתחות לדירות בעוד כשנתיים וחצי, הם יהיו בעלי משפחות ויוכלו ליהנות גם מהשטחים הציבוריים הרבים כגינות, מגרשי משחקים, גני ילדים ועוד.

seperator

שותים ומסיירים

זאביק דרור ומשה נור. רפי דלויה
זאביק דרור ומשה נור/רפי דלויה

לקוחות משרד יחסי הציבור והתקשורת זאביק דרור, נטשו ביום שישי בבוקר את העבודה, והתייצבו להרמת כוסית ב"יקב קסטל"- עוד לקוח מרוצה של המשרד כבר למעלה מ-6 שנים. היינן אלי בן זקן ובנו אריאל מבעלי ומקימי היקב ואלעד כץ המנכ"ל, ארחו לסיור חווייתי וטעימה ראשונה מהחבית מבציר חדש של יין הדגל Grand Vin 2018 שיושק בשנה הבאה. שתו ונהנו; יוחנן פלסנר, יו"ר המכון לדמוקרטיה; משה נור, מבעלי קבוצת נור; ריצ'י האנטר, יו"ר קבוצת "הולמס פלייס" ובעלים מחלבות "גד"; דניס ואבי בר אהרון יו"ר של עמותת)"Mak a Wish; עידית הלפרין בעלת המכון הטכנולוגי "הלפרין קוסמסטיקס"; אילן ג'רבי מנכ"ל עזריאלי שרונה; חיים מילר מבעלי רשת תכשיטי "מילר"; ערן לוין מבעלי "קרייזי לין"; איגור קפריסי , מנכ"ל הנקל ישראל; משה זילברשטיין , מבעלים "KEDS" ישראל; אמנון בכר, מבעלי "טטרה פארם".

seperator

פותחים דלת

שוקי בוסידן, צורי דבוש ופרדי אבוקרט. מורג ביטן,
שוקי בוסידן, צורי דבוש ופרדי אבוקרט/מורג ביטן

צורי דבוש יו"ר "קליל" ופרדי אבוקרט המנכ"ל, השיקו במתחם העיצוב סוהו בנתניה את אולם התצוגה החדש, סניף הדגל לחלונות הבאוהאוס של חברת "קליל". בעיצוב והקמת המתחם השקיע חברת "קליל" כמיליון שקל.

בחוגגים: שחקני קבוצת מכבי תל-אביב בכדורסל, שחברת "קליל" הינה מנותני החסות שלה ביניהם: ג'ון דיברתולומיאן, יובל זוסמן, דני אבדיה, ג'קסון ארון, אנג'לו קלויארו.

seperator

יגואר באולם

דני עיני ליאן כהן ורמי וקסמן. אסף לב,
דני עיני, ליאן כהן ורמי וקסמן/אסף לב

חברי מועדון יגואר השיקו על ארוחת-בוקר באולם התצוגה של יגואר בהרצלייה את הדגם החדש יגואר E-PACE הכולל חבילת אבזור המיועדת לקהל הישראלי. בכירי חברת המזרח, יבואני מותג היוקרה יגואר, ביניהם דני עייני, יו"ר החברה, רמי וקסמן סמנכ"ל השיווק וליאן כהן מנהלת המותג, הציגו את הדגם המיוחד, ווקסמן אמר כי יגואר מסיימת שנת שיא במכירות המותג בישראל עם למעלה מ-160 רכבים שנמכרו ב-2019 שאותם מובילים ה-I-PACE החשמלית והE-PACE.

ה- E-PACE, בולט מאד בסגמנט שלו בזכות מנוע חזק, ביצועים ויכולות דינמיות, וזו הסיבה שהחליטו לתרגם את האלמנטים החווייתיים והספורטיביים לחבילה עיצובית ספורטיבית המשדרת את היסודות היגואריים ברכב, והוסיף כי חווים את הכניסה של יגואר וההתקדמות של המותג בשוק בכל ההיבטים, במכירות, בפעילויות המועדון החדש ובתחום מחירי היד השנייה, ומצפים ומאמינים שב-2020 יגואר תחצה את רף 200 הרכבים.

seperator

שאקל של ספר

תמי רווה גילה לפידות. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
תמי רווה וגילה לפידות/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

הסופרת והמשוררת גילה לפידות, מבעלי קבוצת לפידות, הוציאה לאור את ספרה "שאקל שאקלוביץ יוצא להפלגה" - ספר שביעי בסדרת הספרים "שאקל שאקלוביץ" שיצא לאחרונה לאור בהוצאת סטימצקי. לפידות שהתארחה בביתה של עו"ד תמי רווה, יו"ר דירקטוריון חברת החדשות, העניקה לה ספר עם הקדשה חמה לנכדה.

seperator

יופי עולמי

דור יקותי קסניה טרנטול, רותם רבי, שובל עמר. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
דור יקותי, קסניה טרנטול, רותם רבי, שובל עמר/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

אנשי העסקים דור יקותי ושובל עמר, בעלי המותג הבינלאומי נומייר, השיקו במלון נורמה בתל-אביב את קולקציית המכשירים החדשה עם הפרזנטוריות של הקמפיין קסניה טרנטול ורותם רבי. באירוע הושק המושג "ביוטיניסטה" שמתחבר למותג ומעביר את המסר שכל אישה שאוהבת לטפח עצמה ושומרת על שגרת טיפוח יומיומית חייבת להכיר את נומייר.

בין המוצרים שהושקו היו נומייר לופר ונומייר פלאס. יקותי ועמר שזה להם צילום קמפיין ראשון, סיפרו על ההתפתחויות העסקיות שלהם ורמזו על בואו של מכשיר שלישי עליו הם עומלים בימים אלו, ואמור להגיע לקראת אפריל 2020 לישראל.

seperator

שומעים שזה טוב

איריס אבנרי, דביר רונן ברקוביץ, ליאת רהב, ארז חייט. סיון מויאל,
איריס אבנרי, דביר רונן ברקוביץ, ליאת רהב, ארז חייט/סיון מויאל

רונן ברקוביץ, מנכ"ל חברת ביקונקט, יבואנית מוצרי B&O Bang & Olufsen - מותג האיכות הדני למוצרי סאונד, השיק בחנות הדגל בקניון TLV, את הפיתוחים והעיצובים ל-2020, שהושקו במקביל להשקה העולמית. באירוע נחשפו מוצרי BeoVision Harmony-חווית קולנוע ביתית, חכמה ומתקדמת, טלוויזיה חדשנית שהופכת מרהיט אלגנטי דקורטיבי למרכז בידור, וקולקציית CONTRAST בגוני אפור מתכתי, שנוצרה בשיתוף פעולה עם סטודיו האדריכלות Norm Architects ו- Kvadrat.

האדריכלים והמעצבים שנהנו מארוחת- בוקר, התרשמו מכ-8 מוצרים בעטיפה מחודשת שעושה שימוש בפלטת צבעים ניטרלית מתוחכמת הבוחנת את צבעי האפור הבהירים והפחם היוצרים ניגודיות דרמטית.

seperator

נישאנו כך

נישאנו כך עודד קאשי ובנו תום. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
עודד קאשי ובנו תום/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

עודד קאשי, בעלים ומעצב תכשיטי "קאשי", השיק על ארוחת-בוקר סטייליסטית בחנות בכיכר המדינה את קולקציית טבעות אירוסין ל-2020 ואמר כי כבן למשפחה העוסקת בתכשיטנות ובאמנות עיצוב תכשיטים עוד משנות ה-20, רכישת טבעות אירוסין תופסת תאוצה רבה. אם בשנות ה-80 לא יוחסה חשיבות לערך ולנראות של טבעת האירוסין, הרי שכיום החתן משקיע מאמץ ומחשבה יתרה בלקנות את היהלום הנכון ובשיבוצו בטבעת הכי יפה. לחתן של היום חשוב להראות את ההשקעה והמחשבה שהוא השקיע ברכישת הטבעת, ושכולם ידעו שזה הכי טוב שהוא יכול ושיש הרבה כוונה בלב.

קאשי הסביר למוזמנים כי טבעת האירוסין היא הטבעת החשובה ביותר ומהווה הצהרת כוונות של החתן לאהובתו וכאן טמונה ההשקעה הגדולה ביותר ותשומת הלב המרבית.

seperator

יש כיסוי

ליאת מוליוב ונטלי דדון. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
ליאת מוליוב ונטלי דדון/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

נטלי דדון השיקה אמש בביתה שבהרצליה פיתוח את cover me -מיזם אינטרנטי חדש. דדון הנחשבת לאושיית רשת, אמרה כי להחלטה הגיעה לאחר תקופה ארוכה בה בחנה הצעות עסקיות שונות בעולם הדיגיטל. דדון תשקיע במותג ותביא אליו את ניסיונה הרב בעולמות השיווק והקידום. המותג מתמחה בפיתוח ומכירת מוצרים בעולמות האקססוריז ומוצרים הנלווים לסלולר, ואמרה כי השאיפה שלה היא להרחיב את מנעד המוצרים הנמכרים באתר, תוך שימת דגש על חווית קניה משלימה לצרכן.

לונה מנסור ואירה דולפין. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
לונה מנסור ואירה דולפין/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

האתר החדש יושק היום, וימכרו בו גם מוצרים הנושאים את האג'נדה אותה מקדמה נטלי "אישה לאישה מלכה". ההשקה תכלול מוצר חדש שפיתחה דדון שעלה כצורך אישי שלה כשנתקלה בתופעה שלפעמים צריכים ידיים פנויות ואי אפשר להחזיק את הנייד.

ויקה יוסל שרון הרמתי, נטלי דדון, טליה צורף. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
ויקה יוסל, שרון הרמתי, נטלי דדון, טליה צורף/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

דדון אמרה שהיא מתרגשת לקראת הפרויקט החדש בחייה, והאסטרטגיה שלה לשנים הבאות היא התמקדות בעולם העסקי והיא בודקת מה המגמות הצפויות ומה מתחדש בעולם. היא הוסיפה כי היא מאמינה שעולם הסלולר והאביזרים ימשיך ללוות אותנו בשנים הבאות יחד עם הקידמה, וסימנה לה למטרה לפתח ולקדם את המותג לתחומי צרכנות שונים והיא צופה כי אנשים משנים את הרגלי הקנייה שלהם ועוברים לקנות באון ליין, בתוך כ-5 שנים מרבית הקניות יעברו להתבצע בצורה מקוונת והיא מתכוונת להיות שם כשחקן מרכזי. המוזמנים נהנו מקייטרינג איכותי, קרפים וופל לקינוח, עמדת קוקטיילים.

במשיקים: שרון הרמתי, מנהלת שיווק ורדינון ונעמן וויקה-יוסל מנהלת החדשנות בנעמן גרופ; המאיירת טליה צורף שאיירה את המוזמנים; השחקנית לונה מנסור, כוכבת פאודה; ליאת מוליוב, מבעלי אדידס ישראל; שר סנדה, בעלת רשת שר פיטנס; החברות הטובות שרון דורני וסיגל שחמון.

seperator

פרחים ונשים

ירדן הראל ושני אגמי. יח"צ,
ירדן הראל ושני אגמי/יח"צ

שני אגמי, סמנכ"לית שיווק ברשת ZER4U, קפצה לבקר את ירדן הראל, הפרזנטורית החדשה של הרשת וסיפרה כי מדובר בקמפיין חדש, עוצמתי ורומנטי במיוחד באווירת ה- Valentine's Day ולרגל יום האישה הבינלאומי, אגמי הוסיפה כי הם שמחים לצרף את הראל למשפחת ZER4U , כי היא בעלת ערכים התואמים את ערכי ZER4U ומביאה עמה מקצועיות וכישרון גדול והחיבור נכון לשני הצדדים.

הראל אמרה ששמחה להיבחר על-ידי רשת ZER4U לשיתוף הפעולה ולהפוך לחלק מהמשפחה, ופרחים זה אחד הדברים הכי אהובים עליה ולהיות פרזנטורית של הרשת זה מדהים.

seperator

חלוקה בריאה

אנפה קורדובר טפירו  ויעל פודולסקי. מקור יפה אפרתי,
אנפה קורדובר טפירו ויעל פודולסקי/מקור יפה אפרתי

יעל פודולסקי מנהלת שיווק סוגת, ואנפה קורדובר-טפירו, מנהלת שיתופי פעולה שיווקיים בקבוצת הולמס פלייס, השיקו פעילות משותפת במסגרתה יחולקו למאמנים ולחברי המועדון ב-7 מועדוני הרשת כ-15 אלף יחידות מסדרת הגרנולה קראנץ' המכילה דגנים מלאים המהווים מקור לסיבים תזונתיים.

seperator

הי דרומה

אלדר נוימן, לורן הורגון, ג'ין קלקט, ושרית רדין. רונן טופלברג,
אלדר נוימן, לורן הורגון, ג'ין קלקט, ושרית רדין/רונן טופלברג

חטיבת הספורט של מותג הרכב רנו, השיקה את רכב הספורט מגאן R.S, בנסיעת מבחן חווייתית עם נהג המרוצים עטור הפרסים לורן הורגון, הדרימו למסלול המרוצים בשדה תימן: שרית רדין, סמנכ"לית שיווק קרסו מוטורס; אלדר נוימן, מנהל חטיבת הספורט ועוד.

seperator

בקטנה

בהיכל התרבות נפתח פסטיבל החורף ה-3 במהלכו הושקה תערוכת צילומים בשחור לבן של הצלם משה שי, המתעדת רגעי תרבות קסומים לפני עידן הפפראצי. היו ונהנו: אורית בנבנישתי, מנכ"לית ומבעלי קבוצת תגבור; גיל שרון, מנכ"ל טלקום; עו"ד אורית מור סיניבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully