וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: בבורסת היהלומים מעלים מודעות לסרטן

רונית מטיאס

5.2.2020 / 11:01

וגם: פרויקט נגד אלימות נגד נשים בגלריית ארנה בתל אביב, ערב מיוחד בתערוכת עדות מקומית, הכוכבים מדברים על מדיטציה טרנסנדנטלית ומי חגג יום הולדת לדליה מזור

בורסת הבריאות

חזי בלום רון רוזנבלום תמיר גילת בועז מולדבסקי וערן זיני. שלושה צלמים,
חזי בלום, רון רוזנבלום, תמיר גילת, בועז מולדבסקי וערן זיני/שלושה צלמים

לרגל יום המודעות הבינלאומי לסרטן ערכה בורסת היהלומים הישראלית אירוע בשיתוף עמותת 'אחת מתשע' והקרן לחקר הסרטן בישראל ICRF. היום הוקדש לכוח הנשי ובמהלכו התקיימו סדנאות בריאות השד של עמותת אחת מתשע לעובדות הבורסה ליהלומים, הדרכות וסיורים ברחבי הבורסה לנשים המתמודדות עם סרטן השד ונשות הבורסה, והרצאה של אורח הכבוד עו"ד תמיר גילת יו"ר הקרן לחקר הסרטן בישראל "לחיות את החיים במלואם".

חזי בלום, מ"מ נשיא הבורסה, אמר כי כאחד הגופים הגדולים בישראל המונה מעל 3,000 חברים, הם רואים חשיבות עליונה בלעורר מודעות בנושא הסרטן, לפנות את הנושאים השגרתיים משולחן העבודה כדי לזכור שבריאותינו ושימת תשומת לב לבדיקות מקדימות היא מעל הכל. עו"ד תמיר גילת אמר כי הוא מקדיש את חייו ליווי חולים סופניים ובני משפחותיהם, לגיוס כספים ולתמיכה בחקר הסרטן בישראל, והוא מקווה שגופים נוספים יעודדו מודעות ואת העלאת הנושא לסדר היום.

סיגל רצין, מנכ"לית עמותת 'אחת מתשע' אמרה כי העמותה פועלת להעלאת המודעות לגילוי מוקדם ומציל חיים, ומעניקה תמיכה וסיוע לנשים המתמודדות עם סרטן השד ולבני משפחותיהן, ומודעות היא צעד ראשון למען הנשים עצמן ולטובת הגילוי המוקדם.

בנוכחים: יורם דבש, נשיא הבורסה ליהלומים, ערן זיני המנכ"ל, בועז מולדבסקי, יו"ר מכון היהלומים.

seperator

מעצבים מציאות

שלומי לוין, יעל גולד, סלע שרלין צילום. אור גפן,
שלומי לוין, יעל גולד, סלע שרלין צילום/אור גפן

אמש הושק בגלריית העיצוב "ארנה" בתל-אביב פרויקט "לא לאלימות" שכולו תרומה לעמותת "לא לאלימות נגד נשים". המוזמנים נהנו מאוכל רחוב שהוגש ממשאית שהוצבה ברחוב ומסיבה עם DJ ישראל אהרוני. פרויקט "מעצבים מציאות-לא לאלימות" הוא מיזם חברתי במסגרתו מעצבים ואדריכלים עיצבו כורסאות בשילוב אמן הגרפיטי הבינלאומי אליאור יוסף, בהשראת ובשיתוף נשים מפורסמות במסרים של תקווה, ויזמו אותו גלריית העיצוב "ארנה" ודירה נאה. הכנסות ממכירת הכורסאות יתרמו לעמותת "לא לאלימות" ובניית מקלטים לנשים מוכות.

צביה קזיוף, אורלי דקטר, ליאורה פרומצנקו, שירלי דן. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
צביה קזיוף, אורלי דקטר, ליאורה פרומצנקו, שירלי דן/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

במשיקים: אהרון כהן מבעלי גלריית העיצוב ארנה ויעל גולד מנכ"לית עמותת לא לאלימות אילן פיבקו, גלית פרבר שרצקי , ורד רוזן, דניאל חסון, ישראל אהרוני, עודד חלף , שלומי לוין ואשתו מירי , יוסי חיון, שירז טל, שירלי בוגנים, גלית שרבט ועוד אנשי עסקים נוספים הגיעו.

דניאל חסון, אילן פיבקו, עופרה שמעוני וישראל אהרוני. אור גפן,
דניאל חסון, אילן פיבקו, עופרה שמעוני וישראל אהרוני/אור גפן

אדריכלים ומעצבים ביניהם: שלומי לוין, דניאל חסון, אילן פיבקו, ליאורה פרומצנקו, שירלי דן, צביה קזיוף, אורלי דה ליאו, אורלי בקשי.

seperator

מעשה בעדות מקומית

אורלי אשכנזי, אורית בנבשתי, קותי לוריא, יוסי מלכה, נועם לאוטמן. רונית מטיאס,
אורלי אשכנזי, אורית בנבשתי, קותי לוריא, יוסי מלכה, נועם לאוטמן/רונית מטיאס

השבוע נערך בתערוכת "עדות מקומית" המוצגת במוזיאון ארץ ישראל, ערב לידידי עמותת מרכז מעשה של קרן רש"י, העוסקת בפיתוח הנהגה צעירה וקידום התנדבות דרך מכינות קד"צ, שנת שירות ושירות לאומי, בקרב מאות צעירים מהפריפריה הגיאוגרפית והחברתית. המוזמנים נהנו מקבלת-פנים, דברי ברכה וסיור מודרך בתערוכה.

היו והתרגשו: פרופ' צביה ורפי ולדן, סגן מנהל ביה"ח שיבא ופעיל חברתי וביתם הסופרת והעיתונאית מיקה אלמוג; נעם לאוטמן, יו"ר חברת דלתא גליל ועמותת מרכז מעשה; אורלי אשכנזי, חברת הנהגת חוג ידידי מרכז מעשה; שלי ועידו ברגמן, בעלי בר הפצה; אורית בנבנישתי מבעלי חברת תגבור; לימור אללוף מאללוף ספנות; דנה אדרי; יעל נבו היועצת המשפטית של חברת חשמל ועוד.

seperator

העוצמה שבשקט

בת חן סבג ומיקי ליאון. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
בת חן סבג ומיקי ליאון/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

השחקנית מיטל דוהן, זוגתו של אל פאצ'ינו, שנחתה אתמול לביקור קצר בישראל מלוס אנג'לס, הגיעה הישר משדה התעופה למלון הילטון, שם נערך אירוע השקת הספר "העוצמה שבשקט - כוחה של המדיטציה הטרנסנדנטלית" של בוב רוט, המורה שלה למדיטציה טרנסנדנטלית, כמו גם של מפורסמים אחרים ביניהם דיוויד לינץ', אלן דג'נרס, אופרה וינפרי וג'רי סיינפלד. דוהן סיפרה על השינוי שרוט הביא לחייה.

בוב רוט ומיטל דוהן.. איציק בירן,
בוב רוט ומיטל דוהן/איציק בירן

בנוסף לדוהן הגיעו להשקה שחקנים נוספים המתרגלים מ"ט שסיפרו על התמורות שחלו בחייהם בעקבות התרגול כמו בת חן סבג שסיפרה שהמ"ט גרמה לה להתייעל ולהוציא מעצמה את המקסימום בכל תחום, ענת וקסמן שגילתה כי תרגול המדיטציה הטרנסנדנטלית עוזר לה להיות מדויקת יותר, ולפני עלייה לבמה עוזר לה להתפקס ולהוציא מעצמה את המיטב, מיקי לאון, ששיתף על היותו פוסט טראומטי, סיפר שאת השקט שחיפש שנים רבות הוא מצא דרך תרגול המ"ט, ומיקי גבע שיתף כי המדיטציה עזרה לו להתחבר בתוך מירוץ החיים והקריירה לרצונות ולאני האמיתי.

הספר יצא לחנויות הספרים בימים הקרובים בהוצאת אמנות החיים.

seperator

אין חגיגה בלי עוגה

דליה מזור מיקה בשן ואורנה דץ. איציק  בירן,
דליה מזור מיקה בשן ואורנה דץ/איציק בירן

אשת העסקים רונית רפאל ערכה ארוחה במסעדת דון קילו שבמלון ג'פה במהלכה הודיעה כי תעניק חסות לשבוע האופנה שיתקיים בחודש מרץ, וממש כמו בחו"ל, צוותי הקוסמטיקה שלה יעניקו טיפולי יופי וזוהר לדוגמניות מאחורי הקלעים לאורך כל התצוגות. בתצוגת האופנה של המעצבת אפרת קליג, תצעדנה על המסלול הלקוחות והפרזנטוריות של הרשת. לשלל הסיבות למסיבה נוספה יום הולדת הפתעה לפרזנטורית של הרשת דליה מזור שחגגה 70 . לארגון החגיגה הצטרף המפיק מוטי רייפ, שביחד עם רפאל העניקו למזור פרס על היותה אישה פורצת דרך ומעוררת השראה. אורנה דץ הקדישה לה את השיר איפה איפה איפה העוגה והעניקה לה עוגת יומולדת שהורכבה מהמספר 70 .

גלית גוטמן, רונית רפאל, דליה מזור, מוטי רייפ. איציק  בירן,
גלית גוטמן, רונית רפאל, דליה מזור, מוטי רייפ/איציק בירן

מזור הנרגשת נזכרה ביום הולדתה ה-60 ואמרה שהפעם היה לה ממש קשה עם ה-70 אבל היא מודה על הקיים ועל מה שהשיגה בחיים.

בחוגגים: האחות יפית רפאל, גלית גוטמן, רובי פורת שובל, לימור גולדשטיין, מיכל צפיר, טוביה צפיר, נועה בני, מירב מילר, רונית יודקביץ, בל אגם, לירז אסייג, סימור לוזון, מירי אלוני, מעצבי האופנה: מיקה בשן, ענבל דרור, אפרת קליג, שחר אבנט, ענבל דרור, שי שלום ודרור קונטנטו. .

seperator

קסם הפרי

מאיה מטולה אילן בן ורוני איילבויים. גדי סיירה,
מאיה מטולה, אילן בן ורוני איילבויים/גדי סיירה

בן אילן , מנהל השיווק ומערך הריטייל של מותג הטיפוח הניו יורקי Kiehl's, רוני איילבאום, מנהלת תקשורת מותגית ומאיה מוטולה, מנהלת המותג, השיקו בחנות הדגל בקניון רמת-אביב, את סדרת מוצרי הטיפוח המבוססים על פרי האבוקדו.

אילן אמר כי המותג קיל'ס רשם בשנים האחרונות גידולים דו ספרתיים מרשימים, בארץ ובעולם, מגמה שתמשיך גם בשנת 2020 עם מספר השקות משמעותיות שהסנונית הראשונה היא השקת סדרת האבוקדו החדשה, לדבריו מסכות פנים ימשיך להיות אחד החיפושים הפופולריים, ומייצר מעורבות גבוהה בקרב הגולשים, ומסכת הפנים החדשה של קיל'ס מצטרפת לקרם עיניים על בסיס אבוקדו, מוצר אייקוני מוביל ואהוב על נשים רבות. איילבאום סיפרה כי קיל'ס נחשב בעולם למותג הסלבריטאים המגויסים למטרות פילנתרופיות שהמותג בוחר בכל מדינה.

בישראל בחר Kiehl's להתחבר לתחום הילדים ולאמץ את עמותת "ילדים בסיכוי -המספקת תמיכה ותכנים לילדים. במסגרת זו המותג תורם 1 ₪ על כל עסקה לטובת העמותה.

seperator

אף מילה

צביקה שוימר עתמאן לאקליפי  ומיקי ביטון. מיכה בונני,
צביקה שוימר עתמאן לאקליפי ומיקי ביטון/מיכה בונני

חברת אלקטרה מוצרי צריכה השיקה במתחם RAY, את סדרת מכשירי החשמל המתקדמים, של Miele עתמאן לאקליפי, מנהל חטיבת הייצוא העולמית של Miele העולמית, הגיע במיוחד לישראל והציג במצגת עם פעלולים, את נפלאות התנור בעל מצלמה פנימית המאפשר לנהל את תהליך הבישול באמצעות הטלפון הנייד גם כשנמצאים בסלון, בעבודה או אפילו באמבטיה. על הקולינריה השף יונתן רושפלד שדילג בין התנור, הכיריים, והגז באמצעות טאבלט מבלי לזוז מהמקום.

בחוגגים: צביקה שווימר, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה; מיקי ביטון, מנהל אלקטרה סחר; ערן רולס, יו"ר מרכז הבניה הישראלי; אביבית חיון, מנהלת מפקחי בניה מרכז הבניה הישראלי ; דרור גלזר, מנכל האקר מטבחים; זאב בכר, מנכ"ל מטבחי רגבה; שלמה לוסטינג, מנכ"ל מודי קרמיקה; אדריכלים ומעצבים ביניהם - מרק טופילסקי, סרג' בן דוד, מיקי כתר, מיקי טרבס, שרון וייזר , הילה ישראלביץ, מושיק חדידה, מיקלה סמיונה, רונה פיסטול, יובל נדל , סטפן מטי, סנדרה חליבה , אורלי דקטר, טל תמיר , שירה מוסקל והדר רוט , תהילה שלף.

seperator

פגישה בהפתעה

מרק זק, חן ביתן, אבי יעקובוביץ, אודי מוקדי ורועי צוובנר. רועי איתן,
מרק זק, חן ביתן, אבי יעקובוביץ, אודי מוקדי ורועי צוובנר/רועי איתן

הנהלת החברות סייבארק וגב-ים נפגשו במהלך כנס הסייבר הגדול שנערך בתל אביב- סייברטק גלובל, בין 20 אלף המשתתפים מ כ-100 מדינות, שימח במיוחד, מאחר ולפני כשבוע הודיעה ענקית הסייבר, סייברארק כי תפתח מרכז פיתוח בפארק היי טק גב-ים נגב ותגייס כ-100 עובדים במשך 3 שנים.

אודי מוקדי מנכ"ל סייברארק אמר כי כמעט 100% מהפיתוח של סייברארק יושב בארץ, לכן היה ברור שאת הסניף הנוסף נפתח בישראל, בנגב בפרט, אבי יעקובוביץ, מנכ"ל גב-ים אמר כי הם גאים ומברכים על הצטרפות חברת סייברארק לפארק גב-ים נגב והבטיח כי עובדי סייברארק ייהנו מסביבת עבודה קהילתית מהמתקדמות בעולם. מארק זסמנכ"ל הכספים של חברת גב-ים, מארק זק, מנהל סייברארק ישראל- חן ביתן, מנכ"ל גב ים, אבי יעקובוביץ, מנכ"ל סייבארק, אודי מוקדי ומנכ"ל פארק גב-ים נגב, רועי צוובנר.

seperator

בעיני ילדים

אלרועי תורגמן. דוד בן משה. מאיר רסין. שוקה כהן
אלרועי תורגמן. דוד בן משה. מאיר רסין/שוקה כהן

רשת אופטיקנה השיקה זו השנה השלישית את פרויקט הילדים השנתי שלה, במהלכו היא מחלקת עשרת אלפים זוגות משקפיים ובדיקות ראייה חינם לילדים עד גיל 11. הפרויקט הושק "במסיבת משקפיים" בסניף הרשת בקניון אביב. בבסיס הפרויקט שהיקף השקעתו כמיליון וחצי שקלים, עומדת מטרה חשובה להעלאת המודעות לביצוע בדיקות ראיה לילדים בגילאי בית הספר ובעידודם ליהנות ולהתגאות במשקפי הראייה שלהם.

ליהי גרינר סנדרה רינגלר  אירה דולפין. רונית ט,
ליהי גרינר, סנדרה רינגלר, אירה דולפין/רונית ט

היו וראו: מאיר רסין, מבעלי רשת אופטיקנה, אלרועי תורג'מן מנכ"ל הרשת, דוד בן-משה מנכ"ל הקניון, סנדרה רינגלר, מאיה בוסקילה.

seperator

משחקי המוח

גיא קרני, ליאור סושרד, אוסיליס איליאופוליס. רפי דלויה
גיא קרני, ליאור סושרד, אוסיליס איליאופוליס/רפי דלויה

אתמול הושקה ב-& High& בתל-אביב, הסדרה "משחקי מוח" Brain Games של ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק בהשתתפות ליאור סושרד, שיצטרף לעונה החדשה למנחה קיגן מייקל קי ויפעיל לאורך העונה את קסמיו על הכוכבים הגדולים של הוליווד. גיא קרני, מנהל ערוצים ומדיה של חברת וולט דיסני ישראל אירח את בכירי התעשייה ביניהם: וסיליס איליאופוליס, מנכ"ל חברת וולט דיסני ביוון ובישראל שהגיע במיוחד מחו"ל אשר ביטון, יו"ר מועצת הכבלים והלוויין; נדב חנין, סמנכ"ל תוכן ושיווק HOT; לירן דן פרטנר; דב שכטר, סמנכ"ל אלביט לשעבר ואביה של טל אשתו של סושרד. . השחקנית מלי לוי ובעלה שמעון גרשון; איתי הרמן ה"צ'ייסר".

seperator

מרגלית מבטיח

בסוהו בניו-יורק הושק מרכז הסייבר הבינלאומי של העיר ניו יורק שהקימו אראל מרגלית מייסד קרן JVP ועיריית ניו יורק. בין האורחים הייתה השחקנית והיזמית גווינית' פאלטרו שקיימה ראיון מיוחד על חדשנות ויזמות עם מרגלית, השניים דיברו על יזמות, תפקיד הנשים בתעשייה, פודטק, הגנה על פרטיות ופיתוחי ההייטק הישראלים שכבשו את העולם וגם על תנועת ה me too.

מרגלית דיבר על המציאות המשתנה של נשים בתעשיית החדשנות ואמר כי כיזם צריך להיות אמיץ, אבל כאב לשלוש בנות, וכמי שמוביל חברה שיש בה 50% נשים שותפות, אמר לה שמה שעשתה בתנועת ה me too היה אמיץ מאוד והשפיע על אנשים רבים. פאלטרו ניצלה את הבמה והעבירה מסר חשוב לנשים שיתקדמו וידברו על מה שעבר עליהן ויצרו גבולות במקום העבודה. מרגלית הוציא מגווינת' הבטחה להגיע לירושלים והיא הבטיחה בעברית בשנה הבאה בירושלים.

seperator

באה מאהבה

גלעד יםת, טלי, סיון ובכור צבאן. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
גלעד יםת, טלי, סיון ובכור צבאן/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

בכור צבאן, מבעלי ומנכ"ל רשת תכשיטי צבאן וביתו סיוון צבאן, סמנכ"לית השיווק, השיקו את קוקלציית וולנטיין 2020 בסניף הדגל של הרשת בקניון האופנה tlv fashion mall בין המוזמנים היו אורי אבל, מנכ"ל הקניון, טל המנהלת וג'ייל יהב, מנהלת השיווק קפצו לברך ונהנו מארוחת בוקר מפנקת וסקירה על הקוקלציה ועל המותג. סיון הציגה את הקולקציה לוולנטיין הכוללת תכשיטים בפחות מ-1000 ש"ח ואמר כי היא מתחברת ישירות למחווה הידועה בוולנטיין, הענקת מתנות כשהמסר הוא פרחים זה יפה אבל תכשיט זה לנצח .

seperator

גלידה בסטורי

מיכל תמרי וחנוך לופו. אביב חופי
מיכל תמרי וחנוך לופו/אביב חופי

ישי מנדיל סמנכ"ל שיווק יוניליוור ישראל, עדי רגב סמנכ"ל המכירות ומיכל תמרי מנהלת השיווק, חגגו בג'ונה בנתניה, את פתיחת עונת הגלידות של העשור בקונספט story . ג'ם טריק יוקסל, מנכ"ל יוניליוור הנכנס שיגיע בקרוב לישראל, שלח ברכה מצולמת עם איחולי הצלחה לעונה החדשה. המוזמנים טעמו מהגלידות החדשות והופעה של דודו אהרון.

seperator

מדרימים ומפריחים

אורן מאור, רפאל פנחסוב, ארנון תורן, שחר טביב, עופר קורן. הרצל נתנאל,
אורן מאור, רפאל פנחסוב, ארנון תורן, שחר טביב, עופר קורן/הרצל נתנאל

בהשקעה של כ-3 מיליון שקלים, נפתח בקניון עזריאלי הנגב, סניף כשר ראשון של בית הקפה "עלמה" מקבוצת לנדוור. ניר כספי, אורן מאור ומשה אליה-בעלים משותפים קבוצת "לנדוור" וקפה "עלמה", עופר קורן, בעלים ומנכ"ל הקבוצות שאמר כי בחרו לפתוח את הסניף הכשר הראשון של הרשת בקניון הנגב מקבוצת עזריאלי מתוך אמונה שעלמה נותנת מענה ייחודי שיתאים לקהל המקומי במסגרת שיתוף הפעולה עם קניוני עזריאלי; אילנה ורפאל פנחסוב זכייני קפה "עלמה" וקובי אלון, מנהל הרשת; ארנון תורן, מנכ"ל קניוני עזריאלי; שחר טביב, מנכ"ל קניון עזריאלי הנגב; אסי אביב, מנהל שיווק עזריאלי הנגב.

seperator

שמרו נפשם

ליאור לוי, יעקב זדה דניאל, תמיר פלג.. יוני תורג'מן,
ליאור לוי, יעקב זדה דניאל, תמיר פלג/יוני תורג'מן

במשרדי חברת אורקל בפתח תקווה נערך ערב ההשקה של "שמרו נפשם"-עמותה לסיוע ללוחמים נפגעי פוסט טראומה. תמיר פלג המייסד, שנפצע במהלך פעילות צבאית, וליאור לוי, מבעלי חברת פרולוג'יק ויו"ר העמותה, חשפו תמונת מצב קשה של חיילים שנפגעו כתוצאה מפעילות צבאית ואת סיפורם האישי. האירוע התקיים בהפקת דיירקט הפקות ונכחו בו: קרן אופק, יו"רית ועד עובדי פרטנר; דובר צה"ל רונן מנליס; אילן שפיגלמן, סמנכ"ל אורקל; יובל לנדסברג, מנכ"ל סנו; אלירן מלכי, מנכ"ל בילונג; קצינת נפגעים בצה"ל לשעבר ורדה פומרנץ; יעקב זדה דניאל כוכב פאודה.

seperator

פשוט פנטסטי

תומר רייזברג ובר זומר. רועי איתן, רפי דלויה
תומר רייזברג ובר זומר/רפי דלויה, רועי איתן

הדוגמנית בר זומר, הפרזנטורית החדשה של רשת התכשיטים הבינלאומית מגנוליה, הגיעה לסט הצילומים בבר "פנטסטיק", שנבחר כךוקיישן לצילומי קמפיין התכשיטים החדש לאביב 2020. תומר רייזברג, מנכ"ל "מגנוליה" אמר כי הוא שמח על הצטרפותה של זומר למשפחת מגנוליה, ואמר כי היא דוגמנית מובילה, אישה עצמאית, מובילת דעת קהל ומהווה בחירה טבעית לערכי המותג של מגנוליה. זומר אמרה שהיא שמחה על שנבחרה להיות הפרזנטורית החדשה של מגנוליה, ומאז ומתמיד הייתה לה חיבה לתכשיטים והיא גאה להיות הפנים של המותג, וזהו כבוד עבורה להצטרף למשפחת מגנוליה.

seperator

פעם שלישית משקפיים

רמי גרשון, נטע אלחמיסטר ,לי אפיק. דורון גולן,
רמי גרשון, נטע אלחמיסטר ,לי אפיק/דורון גולן

הדוגמנית, אשת העסקים ואושיית האינסטגרם נטע אלחמיסטר נבחרה זו השנה השלישית לפרזנטורית של ERROCA משווקת מותגי משקפי שמש וראייה אלחימסטר תככב בקמפיינים ותציג קולקציות של משקפי שמש וראיה של מותגים בינלאומיים מובילים ביניהם: טום פורד , סלין, גוצ'י, פראדה, דולצ'ה גבאנה, רייבאן, רוברטו קוואלי ועוד. צילומיה הקמפיין נערכו במילאנו, ואלחמיסטר הוזמנה לאירוע השקת מותג המשקפיים שעיצב דיויד בקהאם ונושא את שמו - DBeyewear , שישווק החל מהחודש בלעדית ברשת אירוקה בישראל. לי אפיק, מנכ"לית הרשת אמרה כי החיבור עם אלחמיסטר יצר באז סביב הרשת ומותגיה. הטוב ביותר."

seperator

בקטנה

+ במגדל נצבא בתל-אביב, נערך אירוע השקת מתחם חללי העבודה של רשת SOK, בבעלות המיליארדר הרוסי איגור ריבקוב. המתחם החדש המתפרש על פני 3 קומות (3,060 מ"ר), הוא המתחם הראשון של החברה בישראל שמתכננת בהמשך לפתוח 5 מתחמים נוספים. SOK היא חברת חללי העבודה השנייה בגודלה ברוסיה וזהו המתחם הראשון שהיא פותחת מחוץ לגבולות רוסיה. ריבקוב עומד בראש קרן ריבקוב- ארגון פילנתרופי שנוסד במטרה להשפיע על סביבות חברתיות ולימודיות, אמר שהוא מאמין ביכולת של אנשים לשנות ולקדם את החברה ויש את האנרגיה הזו בתל אביב, בה הוא מרגיש בבית לכן בחר להגיע קודם כל לישראל. במשיקים: יאיר סרוסי; פנינה איתן, מנכ"לית Prytek סינגפור; אלכסיי ברפנוב, מנכ"ל SOK תל-אביב; אלינער אוליאל, סמנכ"לית תפעול BlackSwan.

+ יוסי יצחק, מנכ"ל ומבעלי חברת פורטוגליס מהמובילות בהוצאת אזרחות פורטוגלית- אירופאית לצאצאי מגורשי ספרד ופורטוגל, ערך ב"מטרופוליטן" אירוע לעובדי החברה ושותפיה העסקיים, במהלכו הודה לעובדים על תרומתם, וחשף את האסטרטגיה העסקית ל-2020, כולל הקמת סניף נוסף מחוץ לגבולות ישראל בפנמה שבמרכז אמריקה. המוזמנים נהנו מארוחת-ערב והופעה של הסטנדאפיסט יעקב כהן, צאצא למגורשי ספרד הנמצא אף הוא בתהליך לקבל אזרחות פורטוגלית יחד עם ילדיו.

+ אורי לופליאנסקי ומשה כהן מנכ"ל יד שרה-ארגון המתנדבים הגדול בישראל, ארחו את אירוע ההוקרה למתנדבי שירות "הנכוניות"-שירותי הסעה לנכים ומוגבלים בתנועה של הארגון הפועל על-ידי מתנדבים. כ-20 נכוניות הוצבו בהר הרצל ויצרו את הספרה 45 לציון שנות פעילות הארגון: יד שרה מסייעת לכ-1 מיליוןאיש בכל שנה בעשרות אגפי סיוע בכל תחום אפשרי במשך ארבעה עשורים.

+ עמותת יוניטי ארט, בראשות מרייה פרייגר, פתחה באולם עינב במודיעין את התערוכה 50 גוונים של נשים, שבה עבודות של 20 אמנים ישראליים בהשראת הנשים. באירוע הושק ספרה החדש של אלנה אולנובסקאיה, "דקל על אספלט" שהגיעה במיוחד מבוסטון וספרה שהספר יתורגם בקרוב לעברית. פרייגר אמרה כי האישה היא חלק ניכר בכל תרבות, עליה נכתבו שירים, אגדות, מיתוסים.

+נשיא המדינה אירח את פתיחת שנת העבודה של עמותת איל"ן (איגוד ישראלי לילדים נפגעים). באירוע השתתפו מנכ"ל עמותת איל"ן בועז הרמן, יו"ר איל"ן אהוד רצאבי, חברי הנהלת איל"ן, אביגדור קפלן מנכל משרד הרווחה, מתנדבים בעמותה, עובדים ומטופלים.

+פרס טראמפ להוראה איכותית לשנת 2019 הוענק בטקס במוזיאון המדע בירושלים למג'דולין חיזראן, מורה למתמטיקה מחטיבת הביניים בירכא. הפרס שמעניקה מדי שנה קרן טראמפ לחינוך, עומד על 100,000 ₪ והוא הפרס הגדול ביותר בישראל, שמוענק למורי מתמטיקה ומדעים שמדגימים הוראה איכותית. במשתתפים: אלי הורביץ, מנכ"ל קרן טראמפ לחינוך; פרופ' אלכס לובוצקי, נשיא האיגוד הישראלי למתמטיקה; קובי שוורצבורד, יו"ר ועדת פרס טראמפ להוראה איכותית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully