וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מה קרה בפרויקט אמות קמפוס בחולון?

רונית מטיאס

9.2.2020 / 11:26

וגם: מנכ"ל חברת איטרניטי מקבל כבוד, קולקציית קפסולה חדשה באדידס, מותג טיפוח חדש של פרוקטר אנד גמבל,ובאורקל מחדשים

מנהטן בחולון

אסף גרניט, נתן חץ, אבי מוסלר ופרופסור משה צור. דרור סיתהכל,
אסף גרניט, נתן חץ, אבי מוסלר ופרופסור משה צור/דרור סיתהכל

אתר ההקמה של פרויקט "אמות קמפוס" בחולון הפך לכמה שעות למתחם שחופה במרבדים ירוקים עם עמדת DJ. הסיבה להסבה, הצגת פרויקט המשרדים היוקרתי שעלות הקמתו מוערכת בלמעלה מחצי מיליארד שקל.

נתן חץ, מנכ"ל אלוני חץ, ואבי מוסלר מנכ"ל אמות ובכירי החברות ארחו את בכירי קהילת הנדל"ן והשותפים העסקיים של אמות. מוסלר אמר כי אמות קמפוס מייצג באופן מיטבי ומובהק את סביבת העבודה העתידית והחדשנית, ששמה את העובד וצרכיו במרכז, ונבנה בראייה בינלאומית המבוססת על מרכזי העסקים המובילים בעולם, תוך הקפדה על סטנדרטים הגבוהים ביותר. מוסלר התחייב להביא את מנהטן לחולון באמצעות פרויקט זה. השף אסף גרניט הרצה על הדרך שלו להצלחה חובקת עולם.

היו ונהנו: רפי ביסקר, יו"ר ענקית הבניה בסט, ואליאס טנוס מנכ"ל החברה; ג'קי מוקמל יו"ר CBRE ישראל; יעל אנדורן, עו"ד אמיר עמר; אייל גבאי לשעבר מנכל משרד ראש הממשלה וכיום יו"ר קרנות המורים והגננות; יורם בלומנטל מנכ"ל משותף אינטר ישראל; האדריכלים פרופ' משה צור ומיכי סתר; ראש עיריית חולון מוטי ששון.

seperator

מגן להזילו

טליה הראל בז'רנו ואסף בר. מקור דדי בן מנחם,
טליה הראל בז'רנו ואסף בר/מקור דדי בן מנחם

באירוע השקת מועדון 'אימפקט פלוס' של הפורום הישראלי למנהיגות, נבחר אסף בר, מנכ"ל חברת איטרניטי ל'חבר החודש', וקיבל מגן הוקרה על הקמת אפליקציית Hazilu.com בה שותף גם מפכ"ל המשטרה לשעבר משה קראדי. האפליקציה נועדה להגן על ילדים קטנים, חולי דמנציה, אנשים עם מוגבלויות, ונערים בסיכון, במקרה וילכו לאיבוד במרחב הציבורי, באמצעות שיתוף הקהילה. את הפרס העניקה טליה הראל-בז'רנו, מנכ"לית תנועת 'כנפיים של קרמבו', חברת הפורום. עשרות אלפי משפחות פתחו חשבון חינמי עבור יקיריהם ב Hazilu.com, והאפליקציה הצליחה לחבר בהצלחה עד כה בין עשרות אנשים שהלכו לאיבוד לבין בני משפחתם.

הפורום הישראלי למנהיגות מונה כ-500 משפיענים ומורכב מיזמים ומנהלים בכירים בעלי יכולות להוביל שינוי והשפעה, שרואים את קידום החברה הישראלית כיעוד אישי, החזון של הפורום להפוך את ישראל למקום שטוב יותר לחיות בו, והערכים עליהם הוא דוגל הם מנהיגות, אחריות ודוגמא אישית, סולידריות חברתית, חדשנות, יזמות, פיתוח ושיתוף הידע, אמונה ונחישות.

seperator

זה רק ספורט

אילן פרץ נטע ריבקין וצחי כהן. אביב גוטליב,
אילן פרץ, נטע ריבקין וצחי כהן/אביב גוטליב

צחי כהן, משנה למנכ"ל והממונה על החטיבה העסקית בבנק הפועלים ואילן פרץ מנהל האגף המסחרי בבנק ערכו במרכז הספורט הלאומי בתל-אביב כנס ללקוחות מרכז העסקים ברמת גן בסימן החוויה האולימפית. כחלק מתמיכת בנק הפועלים בקידום המשחקים האולימפיים. ארוחת-בוקר, סיור אינטראקטיבי והרצאות מקצועיות על היערכות הספורטאים לקראת המשחקים האולימפיים, ביניהן של המתעמלת האולימפית לשעבר נטע ריבקין תחת הנושא "לנצח את עצמך".

במאזינים: בועז דן הממונה על מערך המרכזים בצמיחה באגף המסחרי, ינון מרוז מנהל מרכז העסקים ברמת גן ולקוחות האגף.

seperator

מעורר השראה

מירי מסיקה גילי פריאנטה. יחצ856,
מירי מסיקה גילי פריאנטה/יחצ856

כלמוביל מרצדס ערכה באולם התצוגה בהרצליה מפגש בסדרת MERCEDES INSPIRE הבלעדי של המותג, במסגרתו לקוחות נבחרים מוזמנים לערב שכולו השראה. המוזמנים זכו להכרות ראשונה עם גילי פריאנטה, המנכ"ל החדש של מרצדס ישראל, נהנו מארוחת ערב והופעה אינטימית של מירי מסיקה, ששרה להיטים מהרפרטואר שלה ושוחחה עם הקהל שישב בסמוך אליה. פריאנטה, אמר כי המותג חווה שנה טובה עם גידול משמעותי במספר הלקוחות ואימוץ מדיניות של שקיפות ואחידות והביע תקווה להמשיך ולהצדיק את הסלוגן שלהם 'the best or nothing' .

seperator

הסטייל של סטלה

מירי טוכמאייר, ליאת מוליוב, לאה שנירר. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
מירי טוכמאייר, ליאת מוליוב, לאה שנירר/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

ליאת מוליוב, בעלת אדידס ישראל, ערכה בחנות הדגל של אדידס בקניון אביב, אירוע לרגל השקת קולקציית קפסולה של סטלה מקרטני לאדידס. המוזמנים נהנו מארוחת-בוקר על טוהרת הבריאות כפי שמובילה האג'נדה של מקרטני.

הילי לוי, ליאת מוליוב, טלי מרגלית בראל. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
הילי לוי, ליאת מוליוב, טלי מרגלית בראל/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

באופנתיים: דוד בן-משה, מנכ"ל הקניון וטלי מרגלית בראל, מנהלת השיווק; עו"ד הילי לוי; לאה שנירר, בעלת פילאטיס פיתוח; חגית לניאדו-כרמלי.

דוד בן משה וליאת מוליוב. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
דוד בן משה וליאת מוליוב/מערכת וואלה!, רונית מטיאס
seperator

אולה אוליי

נעמה גלעדי ורוני ויינדמן. יח"צ,
נעמה גלעדי ורוני ויינדמן/יח"צ

נעמה גלעדי, סמנכ"לית קשרי חוץ בפרוקטר אנד גמבל, ורוני וינדמן מנהלת פיתוח עסקי, ערכו ב REVIVA SECOND FLOOR, ארוחת בוקר במהלכה הכריזו על הגעתו לישראל של OLAY-מותג הטיפוח והקוסמטיקה הנמכר ביותר בארה"ב. בהשקה הציגו נתונים על פיהם כ-85 מיליון נשים ברחבי העולם משתמשות מדי שנה בסדרת מוצרי OLAY הנחשבים לקרמים ברי-השגה, עם תוצאות של מותגי יוקרה. עובדה שזכתה למשנה תוקף ולתהודה עולמית, אחרי שמחקרים אשר השוו בין קרמים שונים בשימוש של 12 שבועות, מצאו כי מוצרי OLAY נמצאו יעילים יותר מקרמים קוריאנים, צרפתים וקרמי יוקרה ב $400.

OLAY מפותח ומיוצר במעבדות בהן מיוצרים מוצרי מותג היוקרה היפני SKII (גם הוא מבית פרוקטר אנד גמבל), תחת ידם של כ-1000 מדענים הפועלים ב-10 מרכזי מחקר ופיתוח בעולם. גלעדי ווינדמן, אמרו כי המעבדות הנ"ל מייצרות עבור OLAY את הנוסחאות המתקדמות ביותר של אנטי-אייג'ינג הקיימות היום בשוק ובפרט בקטגוריית מוצרי הצריכה (MASS MARKET).

seperator

החיים בענן

מריה קולגן, אורן נקדימון, הדר פייס, אילן שפיגלמן וסנדש ראו -. סלי פרג',
מריה קולגן, אורן נקדימון, הדר פייס, אילן שפיגלמן וסנדש ראו/סלי פרג'

מנהלי אורקל ישראל אירחו במשרדי החברה בישראל, מאות משתתפים מהעולם, למפגש השנתי של ilOUG-ארגון משתמשי אורקל בארץ, כדי לדון עם המשתמשים הישראלים בטכנולוגיות המחשוב החדשניות ביותר. בדוברים עשרות אייסים ((Oracle Aces, מומחי אורקל בעלי שם עולמי, ביניהם גם ישראלים. הכנס התקיים על רקע הקמת הענן הישראלי של אורקל, שצפויה להתרחש במהלך 2020.

היו ונהנו: סנדש ראו , סגן נשיא באורקל העולמית שהדהים במחקר שעשה על ישראל לפני הגיעו לכאן, על-מנת שיוכל לכתוב פוסטים לחבריו מעבר לים; עוזי נבון, מנכ"ל אורקל ישראל; אילן שפיגלמן, סמנכ"ל שיווק; הדר פייס, נשיא ארגון ilOUG; מריה קולגן, מנהלת מוצר בכירה באורקל; אורן נקדימון דירקטור ניהול דאטה ב-Moovit ומומחה עולמי בדרגת Oracle ACE Director.

seperator

הכל נשאר במשפחה

אלין גולן יעקב גולברי אילנית לוי. יניב אדרי,
אלין גולן יעקב גולברי אילנית לוי/יניב אדרי

אילנית לוי, הפרזנטורית החדשה של בית האופנה GOLBARY ובתה אלין גולן, הגיעו לסוויטה הלבנה במלון הילטון תל-אביב, לצילומי קמפיין אביב-קיץ 2020 משותף לשתיהן, שיעלה במרץ בטלוויזיה, שלטי חוצות ואתרי אינטרנט, בהשקעה של 10 מיליון ש"ח. לוי אמרה כי אחרי מחשבה, הבינה שטבילת האש הנכונה לאלין להיכנס לעולם האופנה תהיה בקמפיין משותף איתה.

משה גולברי, מבעלי גולברי הזמין את רוני פורטיס, מנכ"ל מלון הילטון ת"א לתצוגה שתיערך ב 8 למרץ לרגל יום האישה הבינלאומי, אותה תנחה אילנית לוי.

seperator

שת"פ צבעוני

שמואל פרנקל ועומרי לוטן. יח"צ,
שמואל פרנקל ועומרי לוטן/יח"צ

עמרי לוטן, מנכ"ל נירלט ושמואל פרנקל יו"ר ליגת ווינר סל נירלט, יזמו שיתוף פעולה במסגרתו יצאו בקמפיין משותף שיכלול חסויות בערוץ הספורט, פעילויות בסושיאל וברשתות חברתיות עם צבעי קבוצות הליגה, פעילויות במגרשים ופעילויות של תרומה לקהילה בהשתתפות שחקנים מהליגה שייקחו חלק בשיפוץ וחידוש פרויקטים למען הקהילה עם צבעי נירלט.

seperator

שפע ספורט

נועה בר יעקב אבי זיו ודנה הירשברג. מורג ביטון,
נועה בר יעקב אבי זיו ודנה הירשברג/מורג ביטון

נועה בר יעקב, מנכ"לית מועדון הצרכנות "מכבי שפע" ועו"ד דנה הירשברג, היועצת האסטרטגית של המועדון, חתמו על הסכם עם אבי זיו מנכ"ל חברת freefit שיאפשר ל-140 אלף חברי מועדון "מכבי שפע" להיות מנויים בכ-800 חדרי כושר ומועדוני ספורט בכל רחבי הארץ במחירים מסובסדים. בתום חתימת ההסכם השיקו את שיתוף הפעולה באימון קל של הרמת משקולות במועדון כושר בתל אביב.

seperator

יוגה בקפסולה

גדעון אוברדון, ג'ני צרוואני, קארין אוברזון , גילי רביד. דפנה ריינהרט,
גדעון אוברדון, ג'ני צרוואני, קארין אוברזון , גילי רביד/דפנה ריינהרט

מעצבת האופנה קארן אוברזון, השיקה את קולקציית הקפסולה הראשונה שלה כמותג עצמאי OK בשיתוף מותג בגדי היוגה ANJALY בבית אוברזון המיתולוגי ברחוב גורדון בתל-אביב, שם עיצב אביה במשך 25 שנים ולפני פחות משנה הפך לחדר כושר ומכון יוגה ופילטאיס. האדריכלות הפנימית בחלל המרכזי נשארה זהה לחלל שהיה בית העיצוב ואת בגדי הקוטור החליפו בגדי היוגה האורגנים של השתיים.

במשיקים הנרגשים: האב הגאה גדעון אוברזון, ג'ני צרוואני הפרנזטורית של קולקציית הקפסולה, ענת לבנטון סמנכ"לית לשעבר אדלר חומסקי והיום מנכ"לית סוזן דלל.

seperator

ראשונים בהשקה

גיל צוויק, קרן חוגי קורן. נינה שירה.,
גיל צוויק, קרן חוגי קורן/נינה שירה.

מותג HOUSE OF MARLEY חגג בחנות הקונספט של המותג בדיזינגוף סנטר, יום הולדת 75 לבוב מארלי עם השקת קולקציית אוזניות 2020. השקת האוזניות בישראל נערכה לפני ההשקה הרשמית של המותג בארה"ב, עובדה שגרמה נחת רוח לנציגים הישראלים של המותג ביניהם גיל צוויק, סמנכ"ל סחר ובקרה קבוצת קאופמן, וקרן חוגי-קורן, סמנכ"לית השיווק החדשה.

seperator

עונה

אנה אהרונוב, גילה שמע בעלים של עונות ומאי יפת סמנכלית ניו מדיה. יח"צ,
אנה אהרונוב, גילה שמע בעלים של עונות ומאי יפת סמנכלית ניו מדיה/יח"צ

גילה שמע, מבעלי רשת jump&onot ומאי יפת, סמנכ"לית הניו מדיה, קפצו לבקר את אנה ארונוב שהצטלמה לקמפיין אביב/קיץ 2020 של הרשת. זו לארונוב העונה השביעית שהיא מובילה את מותגjump&onot ועל כך תעשיר את חשבון הבנק שלה בכמה עשרות אלפי שקלים.

seperator

יופי של ביקור

עדי שילון ומאיה גרינברג. לנס הפקות,
עדי שילון ומאיה גרינברג/לנס הפקות

קבוצת MORAZ הבינלאומית המתמחה בפיתוח וייצור מוצרי פרא-רפואיים, מוצרי לייף סטייל ומוצרים קוסמטיים לטיפול וטיפוח העור, חברה לעדי שילון להובלת קמפיין צילום לקידום מוצרי החברה. לצורך הצילומים שילון הגיעה לישראל בה ממוקמת החברה. זהו קמפיין ראשון לשילון לאחר לידת בתה הבכורה מישל. מאיה גרינברג, מנהלת השיווק של מורז קפצה לביקור בסט הצילומים.

seperator

נפרדנו כך

מישל מיכייב, מריאנו קרפ, אביטל לנגר. רפי דלויה
מישל מיכייב, מריאנו קרפ, אביטל לנגר/רפי דלויה

רשת אביזרי האופנה TOPTEN מרעננת את השורות ובוחרת פנים חדשות להוביל את קמפיין אביב-קיץ 2020 עם הדוגמנית מישל מיכייב ואביטל לנגר כשהקונספט הואNature vs Colors . השתיים זכו לביקור של אורן בר-גיל, סמנכ"ל שיווק קבוצת HOODIES ומבעליה; עמית שוק, מנהל רכש TOPTEN ומבעליה, מריאנו קרפ, מנכ''ל הרשת ומבעליה, חגית נחום כהן מנהלת ןמעצבת קולקציית ומירי אמקיאס מנהלת השיווק שאמרה כי העונה נפרדו מקים אור אזולאי וסופי מצ'טנר הפרזנטוריות שליוו אותם בעונות האחרונות ועשו דרך ארוכה, והם מתרגשים לקראת שיתוף הפעולה החדש.

seperator

בקטנה

עמותת 'מחשבה טובה' שהוקמה ע"י אנשי חינוך והיי-טק במטרה לחבר אוכלוסיות מוחלשות לאפשרויות הטמונות בעולם הטכנולוגי, הקימה חבר נאמנים, המפגש הראשון נערך במשרד עוה"ד עמית פולק מטלון.

בנוכחים: ד"ר אסטורה מודנה, ממייסדי עמותת מחשבה טובה וקרן טרה יו"ר הוועד המנהל של העמותה; עו"ד אילת טורם, שותפה בעמית פולק מטלון, ראש השווקים הגלובליים וחברה בוועד המנהל של העמותה; ניל קורני, מנכ"ל סיטי בנק ישראל וחבר בוועד המנהל; אורנית בן ישר, מנכ"לית עמותת מחשבה טובה; יניב גרטי, מנכ"ל אינטל ישראל; לוי הלוי, מנכ"ל כאל; אמיר שדה, ממייסדי נאנולוק סקיוריטי; יואש טרוקמן, יו"ר אלעד מערכות; אורה סופר, מייסדת קרן סיטרין; אלופת משנה טליה גזית, מפקדת ממר"ם היוצאת; אריק זאבי, מייסד הקרן למצוינות אולימפית בישראל; ירון פיטארו, מנכ"ל ומנהל השקעות ראשי בוולת'סטון החזקות בע"מ; יזם ההייטק משה פרבר, חבר בוועד המנהל של העמותה.

בימים אלה השיקה העמותה ניידת טכנולוגית חדשנית בירושלים בשיתוף, הקרן לירושלים בתרומת דלה וורמס, שהחלה את פעילותה בעיר, לטובת חיבור אוכלוסיות שונות לעולם הטכנולוגי, על מנת ליצור חדשנות ויצרנות קהילתית ולפתוח עבורם חלון הזדמנויות רחב.

+קבוצת אמן חגגה במלון ליאונרדו 50 שנה לפעילות החברה. שמואל אלפסי, מנכ"ל הקבוצה הציג את יעדי המכירות והפעילות הצפויים להגיע ל100-מיליון ש"ח ב0-2020, כ-10% יותר מבשנה החולפת. אלפסי הציג תחומי פעילות חדשים ומתפתחים בקבוצה ביניהם מתן שירותי אבטחת סייבר, אספקת תכניות אב לערים חכמות, ליווי וניהול פרויקטים בתחום האנרגיה, וכן שיתופי פעולה עם חברות בינלאומיות מאנגליה וארה"ב בתחום מנופים חכמים וביצוע פינוי, הובלה ופירוק פצצות.

+ לרשימת בולי מדינת ישראל, הצטרף בול חדש לציון 100 שנה להקמת ההסתדרות, הבול הושק בישיבת הנהגה מיוחדת בבית נבחרי ההסתדרות, במהלכה הוסר הלוט ונחשף הבול שעיצבה המעצבת מירי ניסטור, ומופיעים בו איורים של עובדים המייצגים עבודות ומגזרים שונים בחברה הישראלית. ערכו הנקוב של הבול החדש 2.5 ₪, מחיר משלוח מכתב רגיל בארץ, והוא יופץ בסניפי הדואר ברחבי המדינה.

במשיקים: ארנון בר-דוד, יו"ר ההסתדרות; דני גולדשטיין, מנכ"ל דואר; אלחנן שפירא, מנהל השירות הבולאי; עו"ד אופיר אלקלעי, מנכ"ל ההסתדרות; אריאל יעקובי, יו"ר הסתדרות עובדי המדינה; שמעון פרג'ון, יו"ר ארגון העובדים הארצי בדואר, ונציגי ועדי העובדים מכל הארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully