וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ: כדאי ללמוד קונדיטוריה בגיל 62?

אלון גל

14.2.2020 / 0:00

המאמן העסקי מגיע לוואלה! עסקים: מדי שבוע מייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים את כולנו. הפעם: מאזינה שפוטרה בגיל 62 ותוהה האם זה הזמן להגשים את חלומה

בופה מאפים. ShutterStock
קונדיטוריה/ShutterStock

לעתים, מזמנים לנו החיים הזדמנויות לא צפויות; לעתים הם מאלצים אותנו לבחור מחדש, להחליט שוב מה חשוב לנו ועל מה כדאי לוותר - ובעיקר גורמים לנו ללכת אחרי הלב שלנו כשאנו מבינים שאסור לנו לשכוח את עצמנו לאורך הדרך. כך גם המאזינה שעלתה לשידור בתוכניתו של המאמן העסקי אלון גל ברדיו 103FM, שפוטרה מעבודתה רבת השנים לאחר צמצומים מצערים במקום העבודה. הפיטורים הללו, בגיל 62, שנייה לפני היציאה לגמלאות, הזכירו לה את חלומה משכבר השנים, חלום אותו לא הספיקה להגשים בגלל אילוצי הקריירה - לימודי קונדיטוריה.

לנוכח האירוע המטלטל, שאלה המאזינה את אלון האם לא מאוחר מדי; האם היא עדיין יכולה ללכת אחרי לבה לאחר השנים הרבות בהן עסקה בתחום אחר: "החשש שלי זה הגיל, שהם לא יקבלו אותי בגלל הגיל".

אלון הסביר לה כי הגיל לא הולך להיות מכשול בדרכה אל החלום הנכסף. "האם המאפה מלשין על גיל האופה? בוס או בעל קונדיטוריה רוצה עובד שיודע לאפות, ושהוא אדם רציני שיבוא כל יום. אם היית שואלת אותי על קונדיטוריה, אישה בת 62 שכבר לא טורחת עם ילדים קטנים ויודעת לאפות כמו שצריך - מה הבעיה?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully