וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: אנשי העסקים שואפים לעולם טוב יותר

רונית מטיאס

16.2.2020 / 10:15

וגם: ניקול ראידמן בחגיגות ולנטיין, השף האיטלקי מבקר בארץ, חנות מותג חדשה לפרמייר ובהרצוג פוקס נאמן מדברים על זכויות עובדים

לעתיד העולם

גרי ליבנת. דנה עזריאלי. לוטן וייסמן. רועי יצחקי. גרגורי מור. רונן מחלב,
גרי ליבנת. דנה עזריאלי. לוטן וייסמן. רועי יצחקי. גרגורי מור/רונן מחלב

גרי ליבנת, המשנה למנכ"ל UBS Wealth Management ישראל, ארח בבית הספר לסביבה על-שם פורטר' באוניברסיטת תל-אביב, את אירוע Partnerships Worth Building במהלכו שמעו המוזמנים על שיתופי פעולה מוצלחים לתמיכה במטרות שתורמות לעולם טוב יותר. את האירוע הנחתה גרגורי מור, יועצת בכירה לפילנתרופיה בUBS , שסיפרה על המרתון הראשון אותו צלחה רק בזכות העובדה שהיא רצה אותו עם שותף שלימים הפך לבעלה.

שוקי שוורץ ואסף וייס. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
שוקי שוורץ ואסף וייס/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

בין הדוברים היו דנה עזריאלי, יו"ר קבוצת עזריאלי ויו"ר קרן עזריאלי ישראל שדיברה על נושא המיחזור; לוטן וייסמן, מנהלת שיווק יקב טוליפ ורועי יצחקי מנכ"ל ומייסד היקב שסיפרו על הדרך והרעיון שהובילו להקמת היקב המצליח בכפר תקווה, המעסיק עשרות אנשים בעלי צרכים מיוחדים ואמרו כי כשאנשים עושים משהו שהוא מעבר לעסק ולכסף-זה עובד טוב יותר; ושרה סלע שאמרה שהתנאי שלה לפעילות פילנתרופית הוא שתהיה השפעה חברתית, וכשרוצים שתהיה השפעה חייבים חזון, תכנית ולדעת מה הציפיות. בתום השיח המרתק ומעורר ההשראה, נערכה ארוחת-ערב במאזינים: שוקי שוורץ, מבעלי טולמנס; אסף וייס, מנכ"ל יוניסטרים; אשת העסקים ציפה כרמון; כרמית אורון מנכלית act; תחיה בורוביץ; מאיה נתן, מנכ"לית JFN ישראל; מיה לפיד עדות, מנהלת יוזמת "יכולים נותנים".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
seperator

בדרך לקיסריה עוצרים ברוקח

ניקול ראידמן, שרה נתניהו  וסאקיס רובה. ענת מוסברג,
ניקול ראידמן, שרה נתניהו וסאקיס רובה/ענת מוסברג

אשת העסקים ניקול ראידמן ערכה במתחם "רוקח" מסיבת ולנטיינס במהלכה השיקה מופע חדש עם הזמר היווני סאקיס מהאמנים החזקים והבולטים מזה שני עשורים ביוון. סאקיס השתתף פעמיים באירוויזיון ושפט באקס פקטור יוון.

ניקול ראידמן וסאקיס רובה. ענת מוסברג,
ניקול ראידמן וסאקיס רובה/ענת מוסברג

המתחם עוצב בגוני שחור ואדום, עם שלל פרחים, המוזמנים נהנו מארוחת-ערב של השף אביב משה, ואירוע מושקע כמו שראידמן יודעת לעשות הכי טוב. גולת הכותרת היה טעימה מהמופע הגרנדיוזי בכל קנה מידה עם רקדנים ופעלולים, מופע שעתיד לעלות בקרוב בארץ ובחו"ל ויפתח עם מופע ענק בקיסריה. במהלך האירוע הוקרן הקליפ החדש בהקרנת בכורה והושק הבושם החדש VENI VIDI VICI שישווק ברשת סופר-פארם. למחרת בבוקר טסו ראידמן וסאקיס לאתונה, ואמש העלו שם מופע זהה. לחוגגים הוגשו קוקטיילים של BELUGA.

נוי בר, אבנר ושרה נתניהו. ענת מוסברג,
נוי בר, אבנר ושרה נתניהו/ענת מוסברג

היו ונהנו: שרה נתניהו, בנה אבנר וחברתו נוי בר; ליאת מוליוב, מבעלי אדידס ישראל וחברתה פולה בליק; לינדה ואיש העסקים יצחק סגול; בת שבע בובליל, מבעלי קלאב הוטל; העיתונאי בני ציפר; לאה שנירר, מבעלי פילאטיס פיתוח; ליזיקה ועמי שגיא, מירה ודוד בן בסט, בעלי רדיו רדיוס.

יצחק ולינדה סגול. ראובן כהן,
יצחק ולינדה סגול/ראובן כהן
דוד ומירה בן בסט. ראובן כהן,
דוד ומירה בן בסט/ראובן כהן
אירה דולפין, דנה לפידות, נטלי דדון. ראובן כהן,
אירה דולפין, דנה לפידות, נטלי דדון/ראובן כהן
seperator

הקצב מטוסקנה

חיים כהן, דאריו צ'קיני ומשה בובליל. אור גפן,
חיים כהן, דאריו צ'קיני ומשה בובליל/אור גפן

דאריו צ'קיני, מי שמכונה הקצב מטוסקנה, כוכב סדרת נטפליקס, שולחן השף, הגיע לביקור שני בישראל, לרגל סוף שבוע שיערך בסוף החודש במלון קלאב הוטל. אירוע ההכרזה נערך במסעדת דיקסי של השף חיים כהן בתל-אביב.

חיים כהן ואלון לוי. אור גפן,
חיים כהן ואלון לוי/אור גפן

המוזמנים נהנו מארוחת-ערב של צ'קיני וכהן, שתו את יינות יקרב מדבר, ושמעו על סוף שבוע תרבות וקולינריה שיערך בסוף החודש בקלאב הוטל אילת. צ'קיני והשף חיים כהן, יתוו את הקו הקולינרי במהלך סוף השבוע ביחד עם שף המלון אלון לוי, אורחי האירוע ייהנו מהופעת הפרויקט של עידן רייכל, ורשף לוי.

seperator

צרפתי ישראלי

עמאר מסלמני אריק דנון וז'זף ויולה. רפי דלויה
עמאר מסלמני, אריק דנון וז'זף ויולה/רפי דלויה

קבוצת מסלמני יבואנית מותגי הבישול הצרפתיים TEFAL, PYREX, LUMINARC, STAUB השתתפה גם השנה באירועי הגסטרונומיה הצרפתית SO FRENCH SO FOOD ביוזמת שגרירות צרפת בישראל בסימן אזור אוברן-רון-אלפ, במהלכו הגיע לישראל שף ג'וזף ויולה בעל רשת המסעדות והמעדניות Daniel et Denise, נושא עיטור אגודת המצנפות הלבנות של העיר ליון ועיטור "מסעדות בושון המסורתיות של ליון", המייצגות את הקולינריה המסורתית של העיר השלישית בגודלה בצרפת.

אחד המפגשים נערך בסניף "לגעת באוכל' ראשל"צ, סדנת-אומן במלכה הכין שתי מנות. השגריר הצרפתי אריק דנון תיעד בסמארטפון את עבודת השף, וגילה עניין במנת כרישה בוינגרט ועשבי תיבול-מנה מסורתית של המטבח הצרפתי.

השגריר ברך את קבוצת מסלמני על פעילות ארוכת שנים לקידום מותגי הפרמיום הצרפתיים בתחום המטבח והבישול וציין כי מסלמני הוא השגריר של הגסטרונומיה הצרפתית בישראל. עמאר מסלמני, מנכ"ל קבוצת מסלמני, אמר כי החיבור שלהם לאירועי שבוע הגסטרונומיה הצרפתית הוא טבעי והפך למסורת לה שותפים מספר שנים, חיבור עסקי שהפך עם השנים לחיבור של ידידים ומוכיח עצמו כבחירה הנכונה, והוא שמח על יוזמת שגרירות צרפת שבחרה לקדם את עולם הבישול הצרפתי בצורה מהנה.

seperator

גאווה ישראלית

שי כהן אלי בן הרוש. שי-לי עוזיאל,
שי כהן אלי בן הרוש/שי-לי עוזיאל

אלי בן-הרוש, סגן נשיא קבוצת פרמייר מעבדות ים המלח בע"מ, ושי כהן, מבעלי מותג הטיפוח גרטייה ישראל, השיקו את חנות הדגל בתל-אביב, ראשונה למותג הבינלאומי המבוסס על חומרים אורגנים, בשילוב רכיבים פעילים, מותג GARTIAE ORGANICS הוקם ב-2012 ונמכר במעל ל-40 מדינות בעולם, בכ- 200 נקודות מכירה בקנדה, גרמניה, בלגיה, טאיוואן, דרום אפריקה, אמריקה הלטינית, אוסטרליה, תאילנד, הונג קונג ובארץ בקניון ים המלח וכ-2 נקודות מכירה נוספות באזור הצפון.

כהן הציג 6 סדרות מוצרים המותאמים לטווח גילאים רחב, לצד מוצרים משלימים לניקוי עור הפנים, טיפוח הגוף וסדרה לטיפוח לגבר, בטווח מחירים גמיש, וסיפר כי המוצרים מבוססים על חומרים אורגנים בשילוב רכיבים פעילים, וזכו להצלחה בינלאומית. המוצרים מיוצרים במעבדות פיתוח בישראל, כשתהליך הייצור משלב רכיבים אורגנים עם שורת רכיבים פעילים להשגת יעילות מקסימאלית.

המותג רשום, משווק ומנוהל בהולנד בחברת GRATIAE EUROPE BV שמהווה גם כ responsible person EU .

seperator

מסכמים עשור

ליאת שקד-כץ - אורלי ג'רבי - אריה רבינוביץ. ביזפוטו,
ליאת שקד-כץ - אורלי ג'רבי - אריה רבינוביץ/ביזפוטו

האם מותר לקיים איכון אלקטרוני אחר עובדים או לבצע מעקב באמצעות מצלמות, ואילו שינויים התרחשו בשוק העבודה ובזכויות העובדים בעשור האחרון? משרד הרצוג פוקס נאמן קיים כנס דיני העבודה שנתי בהשתתפות כ-300 מנהלי ומנהלות משאבי אנוש ויועצים משפטיים מהחברות המובילות במשק, שעסק בסיכום עשור של בהתפתחויות בדיני העבודה, בסוגיות של מעקב ופרטיות עובדים, זכויות הוריות וסקירת המגמות והאתגרים שיהיו בעשור הקרוב.

עו"ד אורלי ג'רבי, מנהלת מחלקת דיני עבודה בהרצוג פוקס נאמן, סקרה את הפסיקות הבולטות שיצרו שינוי בעשור האחרון. הראל טייב, יזם סידרתי, מנכ"ל kryon systems, הסביר על השפעת ה-AI, הבינה המלאכותית על שוק התעסוקה, היזמת החברתית, חנה רדו הציגה את מיזם ההעסקה שהיא מקדמת בפריפריה.

בנוכחים: עו"ד ליאת שקד-כ"ץ, שותפה בהרצוג פוקס נאמן, אריה רבינוביץ, סמנכ"ל משאבי אנוש, טבע.

seperator

יפן זה כאן

יגן משה ומסהירו סהוודה. יח"צ,
יגן משה ומסהירו סהוודה/יח"צ

שמיר אופטיקה הישראלית, מהמובילות בייצור עדשות בטכנולוגיות מתקדמות הכוללות בינה מלאכותית, נכנסה באופן רשמי לשוק היפני כשותפה עסקית של -PARIS MIKI רשת האופטיקה הגדולה ביפן עם מחזור מכירות של כחצי מיליארד דולר. שמיר תעניק ל"פריס מיקי", שירות טכנולוגי פורץ דרך לייצור עדשות אופטיות איכותיות ומותאמות אישית, תוך 24 שעות.

המהלך לא אופייני ליפנים שמעדיפים בדרך כלל לעבוד עם חברות יפניות, אך הטכנולוגיה המתקדמת של שמיר ניצחה את המתחרות. הטכנולוגיה תתבצע במעבדתInotime , שפותחה בישראל ושהוקמה בבלעדיות בטוקיו ומאפשרת ללקוחות ליהנות מזוג משקפיים אופטיים בהתאמה אישית תוך יממה במקום שבוע.

שמיר הקימה עד כה 8 מעבדות Inotime בעולם, יגן משה, מנכ"ל שמיר אופטיקה אמר כי מדובר ברגע היסטורי ומרגש והבטיח להמשיך להוביל עם טכנולוגיה ישראלית שפותחה בישראל ברחבי העולם. שמיר אופטיקה מדורגת בין חמש החברות המובילות בעולם בתחום האופטיקה, הודות למרכז מחקר ופיתוח חדשני במטה החברה בקיבוץ שמיר בגליל העליון, ומעסיקה למעלה מ-2500 עובדים בארץ ובעולם ב-23 חברות בנות, מתוכם 19 אתרי ייצור.

seperator

אוטובוס בינלאומי

יוגב גברי וסרג'יו מוטה. מורג ביטן,
יוגב גברי וסרג'יו מוטה/מורג ביטן

סרגיו מוטה, מנכ"ל IRAMOS MOTA מפורטוגל, מהמובילות בשוק הבינלאומי לבניית אוטובוסים בתחום התיירות, הגיע לישראל כאורח חברת "מכשירי תנועה משאיות"-יבואנית "MAN " בישראל, לחתימת הסכם בלעדיות בישראל לשיווק אוטובוסים תיירותיים בשוק המקומי, מחיר האוטובוס בישראל הינו 220,000 יורו.

יוגב גברי, מנכ"ל "מכשירי תנועה משאיות" ומוטה, שהשיק את אוטובוס התיירות הראשון שישווק בישראל אמר כי בעקבות כניסת האוטובוסים התיירותיים של IRAMOS MOTA החברה צופה להגדיל את נתח השוק בתחום האוטובוסים התיירותיים. לאחרונה השיקה חברת "מכשירי תנועה משאיות" מתחם חדש בראשל"צ בשטח של 21 דונם בהשקעה של 90 מיליון שקל.

seperator

חדרים מתרחבים

קרן מעוז, נדב פתאל, ארז בוסו.. מור דינר,
קרן מעוז, נדב פתאל, ארז בוסו./מור דינר

נדב פתאל חנך את מתחם ROOMS החדש ברעננה כשאחת הדיירות הראשונות היא חברת הטכנולוגיה התיירותית SmartAir שנרכשה לאחרונה על-ידי ענקית התיירות "תלמה", ושכרה כ-50 עמדות עבודה. המתחם החדש, שההשקעה בו נאמדת בכ-18 מיליון שקל, ממוקם במגדל A Tower בפארק העסקים של רעננה, והוא מכיל כ-500 עמדות עבודה המתפרשות על-פני 3 קומות ו 4000 מ"ר.

seperator

מבשלים הצלחה

טל שפרן זלטאווי אבי שטייניץ ענת פרידמן קולס. לקט ישראל,
טל שפרן זלטאווי אבי שטייניץ ענת פרידמן קולס/לקט ישראל

"לקט ישראל", ארגון הצלת המזון מהגדולים בישראל, ו"דן גורמה" השיקו את פרויקט "מבשלים הצלחה", במטרה למנוע אובדן מיותר של מזון ותחת החזון להכשיר אנשים שידעו לבשל ולהתנהל בעולם הקולינריה מתוך הבנה של חשיבות תחום הצלת המזון והערכים שהוא מייצג. טל שפרן זלטאווי, מנהלת פרויקטים בלקט ישראל, ענת פרידמן קולס, סמנכ"לית שיווק וגיוס משאבים בלקט ישראל, ואבי שטייניץ, מנהל התחום הקולינרי של דן גורמה, הגיעו לסיום קורס שנערך במסגרת הפרויקט, במהלכו זכו המשתתפים לעבור הכשרה מקצועית על-ידי טובי השפים, ויצאו למעגל התעסוקה עם כלים מגוונים שכוללים גם ידע אודות צמצום ומניעת אבדן מזון, ניהול עודפים והצלת מזון.

"לקט ישראל" מציל כ-15.7 אלף טון תוצרת חקלאית וכ-2.2 מיליון ארוחות מבושלות מדי שנה, ומאכיל באמצעותם כ-175,000 איש.

seperator

טכנולוגיה ישראלית

יהודה רוה לואיז לוזון סטנלי גומז. יעל פרידמן,
יהודה רוה לואיז לוזון סטנלי גומז/יעל פרידמן

עו"ד יהודה רוה, יו"ר לשכת המסחר והתעשייה ישראל קנדה, ארח בלשכתו משלחת בכירי לשכת המסחר ממונטריאול, שהגיעה לישראל במטרה לבחון השקעות בחברות טכנולוגיה ישראליות העוסקות בתחום מדעי החיים. רוה ציין כי הביקור הנוכחי מסמן את העניין הגובר של חברות קנדיות בחברות טכנולוגיות ישראליות, והוסיף כי גם ראשי הבורסה הקנדית הביעו באחרונה עניין בחברות טכנולוגיה ישראליות וערכו מספר מפגשים בישראל, במטרה לשכנע את אותן חברות להירשם למסחר בקנדה.

בנוכחים: לואיז לוזון, מנכ"לית לשכת המסחר של מונטריאול; סטנלי גומז, הנספח המסחרי של קנדה בישראל; גיא יחזקאל, מנהל פעילות מדעי החיים בקרן פיטנגו;זאב לביא, מנהל הפעילות הבינלאומית בלשכות המסחר בתל אביב ; ובן קליים, מנהל בארגון תעשיות ההייטק IVC.

seperator

באו באהבה

דפנה טריאקס דורית סלינגר. חן שנהב,
דפנה טריאקס דורית סלינגר/חן שנהב

במרכז פרס לשלום וחדשנות, נערכה הרצאה של פרופ' יורם יובל על מוח, רגש ואהבה, הרצאה שפתחה סדרת מפגשי "שישי עדכני" ע"ש משה טריואקס ז"ל, מחלוצי ומייסדי ענף יחסי הציבור בישראל, ומשקפת את השראתו על מקצועות הייעוץ התקשורתי והמו"לות.

דב מורן אפרת דובדבני יורם יובל. חן שנהב,
דב מורן, אפרת דובדבני, יורם יובל/חן שנהב

ההרצאה נערכה במסגרת סדרת הרצאות שקמה ביוזמת רעייתו אורה טריואקס, ובנותיו דפנה טריואקס-וולקוביץ, ותמר-טריואקס-מילר, במהלכה למדו האורחים כי טריואקס הגיש בצעירותו תוכניות מוסיקה בגלי צה"ל, והיה העורך הראשון של מצעד הפזמונים הלועזי, שהגיש עם רבקה מיכאלי.

המשפחה העניקה ליובל ספר המורכב מ- 12 סיפורים שכתב טריואקס אודות תחנות חייו, חלקם לא הושלמו. יובל אמר כי אהבה זה כואב נקודה, כי הכאב הוא המחיר שאנחנו משלמים על הפריבליגיה והיכולת שלנו לאהוב, הצורך באהבה מולד ולא נלמד והסביר כי לחלב אם יש תחליף, אבל לאהבתה אין, כי אנחנו נולדנו לאהוב.

במשכילים: גיורא בר דעה, דורית סלינגר, ערן תור, ענת בירן, צבי ימיני, צביה וולדן, שי ליבנת ועוד רבים אחרים.

seperator

ידידות מופלאה

רועי גלדסטון, עופר ירום, שמעון מזרחי, סער ביטון, מייק אזולאי. יח"צ,
רועי גלדסטון, עופר ירום, שמעון מזרחי, סער ביטון, מייק אזולאי/יח"צ

אתר הסחר AZRIELI.COM חתם על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם קבוצת מכבי FOX תל-אביב, במסגרתו יעניק חסות במשחקי מכבי תל-אביב ויציע למכירת אונליין את מוצרי המרצנדייז שלהם. בכוונת החברות לקיים במסגרת השת"פ השקות בלעדיות של קולקציית פריומיום וכחלק מהחסות תתקיים פעילות קריאטיבית משותפת ויופק סרטון ויראלי בשיתוף שחקני הקבוצה. מדובר בהתחלה של ידידות מופלאה אשר תחצה גבולות חדשים.

התרגשו: שמעון מזרחי, יו"ר מכבי תל-אביב; עופר ירום מנכ"ל אתר AZRIELI.COM,; סער ביטון סמנכ"ל סחר והדסה וולפרט סמנכ"לית השיווק; מייק אזולאי, סמנכ"ל מכירות מכבי FOX תל-אביב, רועי גלדסטון סמנכ"ל תקשורת ודיגיטל.

seperator

שרים ואוהבים

אברהם טל מתן לרנר אביתר בנאי ורונן ניסנבאום. אריאלה אלטשולר,
אברהם טל, מתן לרנר, אביתר בנאי ורונן ניסנבאום/אריאלה אלטשולר

רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות דן ומתן לרנר, מנכ"ל דן קיסריה ריזורט אירחו את אביתר בנאי ואברהם טל במסגרת סוף שבוע מיוחד לרגל הוולנטיין דיי לחברי מועדון e-Dan של הרשת, בשיתוף אמריקן אקספרס. מופע הומור על זוגיות ואהבה של דנה ספקטור ורן שריג, פינוקים קולינריים, טעימות יין ושוקולד, שיעור פילאטיס וטיולים. ניסנבאום בירך את האורחים וסיפר כי המלון עבר שיפוץ מסיבי כ-9 חודשים ומדובר בהריון מוצלח ביותר, ונבנה קונספט אירוח חדשני ומיוחד. לרנר אמר כי הוא במלון 4 חודשים ומאוד מתרגש לפתוח את חבילת המועדון הראשונה.

seperator

אורבניים

און רפאלי + גיא פאוזנר + מאי תגר + אסנת לאון. רפי דלויה
און רפאלי, גיא פאוזנר, מאי תגר, אסנת לאון/רפי דלויה

רשת האופנה Urbanica מחזקת את החיבור לקהל הצעיר ובחרה בשחקן ובדוגמן און רפאלי ובדוגמנית הבינלאומית מאי תגר, כפנים חדשות להוביל את קמפיין אביב-קיץ 2020. על הסט זכו השניים לביקור של בכירי הרשת ביניהם: אורן בר-גיל סמנכ"ל שיווק קבוצת HOODIES ובעלים; גיא פאוזנר, מנכ"ל רשת URBANICA, אלי גבי קניין ראשי ומבעלי הרשת, אסנת לאון סמנכ"לית קולקציה ושקד אלוני מנהלת השיווק של הרשת.

seperator

בקטנה

+ הישג נוסף נרשם לחברת Gpage הישראלית, המפעילה את האפליקציה החברתית "ספץ"-אפליקציה לאיתור אנשי מקצוע תוך 30 שניות. בשנה האחרונה גייסה החברה באמצעות גיוס המונים הון המסתכם במיליון דולר.

מעל ל-1,000 משקיעים מהציבור הכללי לקחו חלק בפרויקט, השקיעו ורכשו מניות, פעילות אפליקציית ספץ זוכה להצלחה משמעותית בישראל, ובימים אלה משיקה את פעילות האפליקציה בבריטניה והודיעה על כניסה קרובה לארצות הברית וליעדים נוספים עם פוטנציאל עסקי ברחבי העולם.

גאים ושמחים: יוסי נבו, מנכ"ל חברת Gpage, מפעילת אפליקציית ספץ, חברי הדירקטוריון און פרוינד, ממקימי "הנדי" שגייסה לפי שווי של 500 מיליון דולר, איתן כבל, ירון קגן ועוד.

+ במכון לרפואה גרעינית חנכו את מכשיר ה-VEREOS של פיליפס, PET-CT דיגיטלי ראשון מסוגו בעולם המפותח ומיוצר במרכז המו"פ והייצור המתקדם של פיליפס בחיפה, המאפשר בין היתר איתור מוקדם של גידולים סרטניים ואפיון נגעים זעירים, כשהמערכת מאפשרת סריקה מהירה של כל הגוף בפחות מחמש דקות, תוך חשיפה מופחתת לקרינה ללא התפשרות על איכות התמונה. בנוסף, נחנכו במרכז הרפואי שמיר אסף הרופא שני חדרי צנתורים מתקדמים וחדשנים של פיליפס. בחונכים: אבירם סושרד מנכ"ל פיליפס אלקטרוניקס ישראל; ד"ר אסנת לבציון קורח; פרופ' מוטי לורברבוים, מנהל המכון לרפואה גרעינית; אילן יפתח, המנהל האדמיניסטרטיבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully