וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: איפה הגן מנכ"ל האוצר על הגירעון?

רונית מטיאס

19.2.2020 / 9:20

וגם: מעמיקים את הקשר בין הנשים לבורסה, מסעדת התרנגול הכחול נכבשה על ידי נינג'ות, נעליים וקמפיין חדש לריבוק ושיאומי מתחילה להביא טלוויזיות

אנשים ממש אוצר

ראובן קפלן, אילנית לנדסמן, שי באבד ודורון כהן. ניב קנטור,
ראובן קפלן, אילנית לנדסמן, שי באב"ד ודורון כהן/ניב קנטור

דורון כהן, יו"ר ומנכ"ל דן אנד ברדסטריט, אירח בבורסה בתל-אביב את שי באב"ד, מנכ"ל משרד האוצר ואת בכירי ענף שוק ההון במסגרת הפורום השנתי של דן אנד ברדסטריט. באב"ד התייחס לאפשרות של סבב בחירות רביעי ולדבריו אם יהיה כזה, תקום ממשלה ואז 2020 תהיה בתקציב המשכי, וזה יהיה נורא. בנוגע לגירעון אמר כי התקשורת הגזימה, בכל שנה נעשו תהליכי התכנסות, ובסוף היום שר האוצר יצטרך לקחת את כל הדרישות ולכנס את התקציב. "זו לא קטסטרופה, אלא הסטטוס הרגיל שקורה כל שנה".

בין הבכירים: אילנית לנדסמן יוגב, שותפה מנהלת תחום שוק הון וניירות ערך במשרד הרצוג פוקס נאמן; אילן גולדן, כלכלן ראשי הרשות לניירות ערך; גל אביב, מנכ"ל בלנדר ישראל; ראובן קפלן, מנכ"ל פסגות; טל קדם, מנכ"ל הראל פיננסים; רמי דרור, מנכ"ל הלמן-אלדובי; ירון דייגי, מנכ"ל הראל קרנות נאמנות; נמרוד ספיר, מנכ"ל איגוד בתי השקעות.

seperator

שיק ושוק

מיכל קיסוס הרצוג, אלה אלקלעי, חני שטרית-בך, טלי הובר וענת בוגנר. דניאל בר און,
מיכל קיסוס הרצוג, אלה אלקלעי, חני שטרית-בך, טלי הובר וענת בוגנר/דניאל בר און

הבורסה לני"ע בתל-אביב ובית ההשקעות IBI ממשיכים להעמיק את הקשר בין הקהל הנשי לנושאי כלכלה במסגרת "השיק של השוק"-מפגשי כלכלה בגובה העיניים. השבוע נפגשו במרכז הכנסים של הבורסה לני"ע כ-400 נשים כדי לשמוע על שילוב הטכנולוגיה בחיי היום יום.

חני שטרית-בך, סמנכ"לית בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית הבורסה לני"ע, דיברה על השינויים שהבורסה עושה לטובת שיפור השירותים בעידן הטכנולוגי שדורש קצב התפתחות מהיר, והשוותה בין המסחר בעבר, כשברוקרים קנו ומכרו מניות בצעקות בזירות המסחר, וב-1996 היו בשוק המניות 315,000 עסקאות, בעוד שב-2019 נעשו 16 מיליון עסקאות. אלה אלקלעי, שותפה וסמנכ"לית פיתוח עסקי IBI בית השקעות, התבדחה כי צריך לציין נקודה מעניינת בכנס שעברה שעה ועוד לא אמרו פעם אחת על קורונה.מיכל קיסוס הרצוג, מנכ"לית Pepper אמרה כי לצבור ידע הקשור לשוק ההון זה לא מסובך כמו שחושבים, וגילתה שנשים ובעיקר נשים צעירות מפחדות להתקרב לתחום. קיסוס הרצוג עשתה סקר זריז בקרב הנשים בקהל בכדי לבדוק כמה מהן מנהלות את חשבונות הבנק והשקעות המשפחה, הופתעה לטובה, והדגישה כי עדיין יש לנשים עוד דרך לעשות כדי להמשיך ולבנות את הביטחון שלהן בעולמות הללו.

בנשיות: ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל; טלי הובר, סמנכ"לית כספים שופרסל; ד"ר יעל רייכנברג, מנהלת מחוז דן-פ"ת, שירותי בריאות כללית; סיוון סיבוני-שרף, סמנכ"לית משאבי אנוש בקבוצת פורסייט.

seperator

נינג'ה בתרנגול

שאול בן אדרת ואושיק שריג.. יוני רייף,
שאול בן אדרת ואושיק שריג./יוני רייף

עשרות נינג'ות השתלטו על מסעדת "התרנגול הכחול". אפשר להירגע, מדובר בהשקה שערכה שריג אלקטריק- יבואנית מותג Ninja בישראל, לדור הבא ופורץ הדרך של מכשירי החשמל למטבח. המכשירים החדשים הושקו על ידי אושיק שריג, מנכ"ל ומבעלי החברה, שהציג את סדרת מכשירי הבישול של המותג NINJA.

אורית, רומי ושאול בן אדרת. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
אורית, רומי ושאול בן אדרת/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

על הקולינריה היה השף שאול בן-אדרת, שדילג בין התחנות השונות שבכל אחת היה מכשיר נינג'ה אחר, ויצר מנות ייחודיות ומגוון מאכלים באמצעות מכשירי הנינג'ה בלבד, כדוגמת מרק פפה אלה פומודורו בבלנדר המבשל, נתחי בשר צרובים על הגריל הביתי, מוקפץ עשיר בצבעים של ירקות שורש מסולסלים במכשיר הספירולוזייר, צ'יפס ירקות בטיגון אוויר חם בסיר הפודי וקינוח תות וחלב קוקוס במרקם גרניטה.

בטועמים: ג'ני צ'ראווני, אלין כהן ואימא שלה מירי, פיינליסטית מאסטר שף גל קספרס ועוד.

seperator

הולכים בזיג

קונור מקגרגור. יחצ חול,
קונור מקגרגור/יחצ חול

השף אבי ביטון, מבעלי "קפה פופולר", נצפה אתמול בבוקר רץ ברחוב דיזינגוף בתל-אביב. ברור קצר העלה כי הוא ניסה את נעלי הספורט החדשות של מותג Reebok- ZIG KINETICA שהשיקה חברת ריבוק ישראל.

אבי ביטון  גיא קוזו, עדי בוהם. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
אבי ביטון, גיא קוזו, עדי בוהם/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

ההשקה נערכה על בראנץ' עשיר במסעדת קפה פופולר, במהלכה גיא קוזו, סמנכ"ל השיווק, ועדי בוהם, מנהלת השיווק, שהציגו את יתרונות הנעליים, את הקמפיין העולמי, והכריזו על בחירתם במנחה והמגיש אסי עזר, להוביל את הקמפיין הפרסומי של המותג בשלטי חוצות בתל-אביב, שיעלו בשבוע הקרוב אם התגעגעתם לעזר.

seperator

חכמות בקומה השנייה

אייל אהרוני, אילן אהרוני, רוני אהרוני ואלי אהרוני. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
אייל אהרוני, אילן אהרוני, רוני אהרוני ואלי אהרוני/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

אילן ואלי אהרוני, מבעלי קבוצת המילטון, יבואנית מותג שיאומי בישראל, חגגו במסעדת Reviva Second Floor בתל-אביב, את כניסת קבוצת המילטון לשוק הטלוויזיות בישראל באמצעות ייבוא ושיווק הטלוויזיות החכמות מבית המותג הפופולרי שיאומי, מסדרת Mi LED TV 4. המוזמנים נהנו מארוחת-בוקר וזכו להצצה ראשונה לטלוויזיות החכמות של שיאומי, הנוחתות בישראל לראשונה בייבוא רשמי בגדלים 32, 43 ו-55 אינץ' במחיר תחרותי במיוחד.

אבי קורנפלד, מנהל המותג בישראל, אמר שהם שמחים ומתרגשים להיכנס לתחום הטלוויזיות בישראל, ואין לו ספק שכפי ששיאומי הסתערה על שוק הסמארטפונים וביצעה בו מהפכה צרכנית של ממש, היא תחולל מהפכה גם בשוק הטלוויזיות בישראל. הוא הציג את הטלוויזיות החכמות וציין כי החומרה מצוינת והתמורה מעולה למחיר והוא בטוח שהצרכן הישראלי, הידוע כמי שמאמץ במהירות מוצרים איכותיים במחירים תחרותיים, יבין במהרה שיש כאן בשורה צרכנית של ממש.

seperator

ויהי אור

עירית אורן גונדרס, אוריאל רייכמן,הדסה פתאל,משה אדרי. מקור רלי פרץ,
עירית אורן גונדרס, אוריאל רייכמן, הדסה פתאל, משה אדרי/מקור רלי פרץ

עמותת אור למשפחות בראשות עירית אורן גונדרס קיימה במלון דן פנורמה בתל אביב מפגש מעצים ומחזק לאבות ואחים שכולים "בכבוד אחי הכי". בפאנל שנערך, ישבו אחים שכולים, שסיפרו את סיפורם ודיברו על אהבתם הגדולה להוריהם כל השנים שלאחר האובדן. כ-450 אבות ואחים שכולים נהנו מעיסויים, טיפולים וסדנת יין ובסיום רקדו ושרו.

היו והתרגשו: משה אדרי מבעלי סינמה סיטי; הדסה פתאל, בעלת אלפא נדל"ן; איזי שרצקי, נשיא ומבעלי איתוראן; איש העסקים אלעד שטוקמן; פרופ' אוריאל רייכמן, נשיא ומייסד המרכז הבינתחומי בהרצליה ואח שכול; הפרסומאי חנן גליקמן.

seperator

זה רק ספורט

ישראלה שטיר  ויניב יהודה. דניאלה מי..,
ישראלה שטיר ויניב יהודה/דניאלה מי..

זה רק ספורט

ישראלה שטיר, נשיאת קבוצת שטיר וגיל שטיר, מנכ"ל הקבוצה, פתחו ב"אקספו" תל-אביב, את 2020 Gym & Pools התערוכה המקצועית ה-8 לספורט, כושר, בריכות, ספא ואורח חיים בריא הנערכת אחת לשנתיים. בתערוכה משתתפות החברות המובילות בתחום מהארץ ומהעולם ומוצגות בה הטכנולוגיות החדישות ביותר בתחום חדרי הכושר, אימון גופני ובריכות שחייה.

במקביל לתערוכה התקיים הכנס ה-8 למנהלים בענף הכושר והספורט 2020, בהשתתפות מנכ"לים ובעלי מועדוני כושר והחברות הגדולות והמובילות בישראל: הולמס פלייס, אייקון, סטודיו סי, פרופיט, פרינדס ועוד. הכנס עסק בין השאר בחדשנות וטכנולוגיה, מכירות, שיווק ומועדוני ה- LOW COST אל מול מועדוני ה- Premium.

seperator

ויוה ויוי

שרון רוזנברג ולימור ויזל. אביב חופי
שרון רוזנברג ולימור ויזל/אביב חופי

שרון רוזנברג, מנכ"לית ה. שטרן ישראל, ומעצב האופנה ויוי בלאיש, חשפו בגלריית "נור" ביפו את קולקציית העשור של בלאיש שנוצרה בשיתוף פעולה עם מותג תכשיטי היוקרה ה.שטרן, והקולקציות האייקוניות שלו. השניים חברו לערב קונספטואלי בהשראת אירועי החברה הבוהמיינים של שנות ה-20, במסגרתו נחשפה קולקציית העשור של בלאיש שעוצבה בהשראת עולם בעלי הכנף, כשבכל דגם שולב תכשיט אייקוני של ה.שטרן.

סימור לוזון ומוטי רייפ. אביב חופי
סימור לוזון ומוטי רייפ/אביב חופי

התצוגה הייתה מחווה לתעשיית ההוט קוטור הצרפתית עם דוגמניות עבר ביניהן: יעל רייך, מיקי ממון, אסתר רדא, שרון גניש. בתום התצוגה נהנו המוזמנים מאפטר פארטי כשעל עמדת הדי ג'י חן יאני. באופנתיים: דורין אריסון, עו"ד לימור ויזל, דפנה קריב-הורוביץ, אלינור קופלר, יעל אבקסיס, שני כהן, לוסי איוב, יובל דיין, נעמי לבוב, שירלי בוגנים, אסתר רדא, נלי תגר, לירז צרכי, מוטי רייף ובן זוגו סימור לוזון, סיון קליין, עירית בנדק, אורית ושאול בן-אדרת, ליאת אשורי, איגי וקסמן ועתי שולברג.

אלינור קופלר ושרון רוזנברג. אביב חופי
אלינור קופלר ושרון רוזנברג/אביב חופי
אודי בר ושירלי בוגנים. אביב חופי
אודי בר ושירלי בוגנים/אביב חופי
seperator

הכל טוב

איל וולדמן וחמי פרס. רועי בר,
איל וולדמן וחמי פרס/רועי בר

קרן הון סיכון פיטנגו ערכה ב"לילי מטבח שף" ארוחת-ערב ליזמים, ואירחה את איל וולדמן, מייסד ומנכ"ל מלאנוקס טכנולוגיות, ששוחח עם חמי פרס, שותף מייסד בפיטנגו, שיתף את הנוכחים בתובנות שלו מבניית מלאנוקס, וענה על שאלות היזמים. בתשובה לשאלה מה לדעתו מאפיין מנכ"ל טוב, ענה וולדמן כי מנכ"ל טוב חייב להכיר כל פרט בחברה שלו, להכיר את העובדים, את הלקוחות, ואפילו לדעת באיזה חומרי ניקוי מנקים את המשרדים.

במאזינים: חזי ישורון, ממייסדי חברת פורסקאוט שנמכרה בשבוע שעבר ב-1.9 מיליון דולר, ורשף מאן, ממיסדיי אפספלייר שהפכה יוניקורן לפני שבועיים, לצד יזמים בתחילת דרכם.

seperator

סטודיו בבראון

טטיאנה פולקנפולק. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
טטיאנה פולקנפולק/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

אתמול נחשפה במלון בראון ביץ' בתל-אביב קולקציית הסטודיו העונתית לאביב-קיץ 2020 של H&M, ששואבת השראתה מנוף הירח ומתרבות הגלישה באי השבדי גוטלנד. גבריאלה שפיגלמן, מנהלת התקשורת ודוברת החברה, הציגה את פריטי הקולקציה שתושק מחר בבוקר ב-105 חנויות בעולם, כולל חנות הדגל ב-TLV MALL . טטיאנה פולקנפולק, מנהלת קשרי המדיה החדשה שהצטרפה למחלקת התקשורת בניהולה של שפיגלמן; ג'יל, מנהלת שיווק TLV MALL; ושחף סגל, מדוברות רשת מלונות בראון, היו בין הראשונות להיחשף לפריטים.

ג'יל יהב וגבריאלה שפיגלמן. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
ג'יל יהב וגבריאלה שפיגלמן/מערכת וואלה!, רונית מטיאס
seperator

ברטוב עושה טוב

שירי מימון, שמעון גרשון מלי חוי טלי אורן. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
שירי מימון, שמעון גרשון מלי חוי טלי אורן/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

בכירי הוט בידור ישראלי, השיקו את תוכנית הראיונות החדשה שלהם "סקין טוק" - תוכנית ראיונות בה הקוסמטיקאית קרן ברטוב מראיינת את מטופליה המפורסמים תוך כדי טיפול פנים. הלוקיישן הנבחר היה מסעדת "קוקו במבינו" של השף טום אביב, אחד המרואיינים בתוכנית. המוזמנים נהנו משפע מנות שף, כשאביב עצמו הכין מנות יצירתיות אותן אילתר במקום.

חיים סלוצקי, קרן ברטוב, טל גרנות, דרי שי. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
חיים סלוצקי, קרן ברטוב, טל גרנות, דרי שי/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

במשיקים: טל גרנות, מנכ"לית הוט; רינת קליין, מנהלת ערוץ 8; דרי שי וחיים סלוצקי, בעלי חברת אפיקי תקשורת; אורית קאופמן, סמנכ"לית אלפאמדיקס, אנסטסיה פרץ, מדריכה קלינית; בן פרמוט, מנהל מכירות בינלאומי פולוג'ן; השפית שי לי ליפא; וסלברטאים ביניהם: שירי מימון, מירי מסיקה, טל וליאור סושרד, אנה ארונוב, טלי אורן, רונית יודקביץ, אגם בוחבוט, מלי לוי ושמעון גרשון, טיילור מלכוב ובן זיני, רונה לי, קרן זילברמן מנהלת שיווק ונוס קונספט ואביב קרן מנהל המכירות, שנתנו חסות לתוכנית ולאירוע.

אנסטסיה פרץ, אורית קאופמן, בן פרמוט. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
אנסטסיה פרץ, אורית קאופמן, בן פרמוט/מערכת וואלה!, רונית מטיאס
seperator

כל הנוצץ זהב

אלעד לוי , סנדרה רינגלר ,דניאל רחום. אסף לב,
אלעד לוי , סנדרה רינגלר ,דניאל רחום/אסף לב

ורגע לפני יום האישה הבינלאומי, הסטייליסטית סנדרה רינגלר תככב בקמפיין חדש לקולקציית תכשיטי זהב ויהלומים בעיצובה עבור רשת תכשיטי אימפרס. שווי הקמפיין כ-2 מיליון שקל. הצילומים נערכו בסוויטה במלון הילטון תל- אביב, כשרינגלר נחשפה לראשונה לליין החדש עליו עמלה בשנה האחרונה, וכולל כ-60 פריטים שונים, במחיר של החל מ-790 שקל בלבד.

אלעד לוי, משנה למנכ"ל קבוצת רולטיים, הכוללת את רשת אימפרס, וסמנכ"לית השיווק דניאל רחום עדכנו את סנדרה שהקמפיין בכיכובה יעלה בתחילת מרץ בכל המדיות המובילות, ויכלול סרטוני טלוויזיה, אינטרנט, מודעות במגזינים ועיתונים, שלטי חוצות, ופעילות רחבה ברשתות החברתיות ובנקודות המכירה. בסוף מרץ תטוס רינגלר עם בכירי רשת אימפרס לתערוכת היהלומים בלאס וגאס, כדי לבחור את הסקיצות לקולקציה הבאה.

seperator

פרוטקשן מכניס

סיימון גידינגס   דוד פארטוק  תומר פרי   ביפול סינהה   ציון עזרא. יח"צ,
סיימון גידינגס, דוד פארטוק, תומר פרי, ביפול סינהה, ציון עזרא/יח"צ

ביפול שינה מנכ"ל-מייסד חברת רובריק, ביקר בישראל ונפגש עם בכירי ענף הבנקאות, מנמ"רים, בכירים במשק הישראלי ובכירי חברת אינוקום מקבוצת אמן, המייצגת בבלעדיות את פתרונות החברה בישראל. רובריק נחשבת לאחת החברות הצומחות ביותר בסיליקון ואלי ותוך 5 שנים מיום הקמתה, החברה, העוסקת בתחום הדאטה פרוטקשן, מכניסה למעלה מחצי מיליארד דולר, השווי שלה מעל למיליארד דולר, היא מעסיקה כ-1500 עובדים עם מאות לקוחות מהגדולים בעולם.

שינה אמר כי הוא רואה בשוק הישראלי כאסטרטגי לפעילות רובריק והוא מתכוון להמשיך ולהרחיב את השקעותיו בשוק הישראלי במהלך השנים הקרובות.

סידורים לחיילים

זאב גרשינסקי טוני גלברט  גל שרעבי דמאיו, יהושע פס. שחר עזרן,
זאב גרשינסקי טוני גלברט גל שרעבי דמאיו, יהושע פס/שחר עזרן

בבית החייל בתל-אביב, נערך אירוע 'יום הסידורים לחיילים הבודדים 2020', בהשתתפות למעלה מ-2000 חיילים בודדים מ- 70 מדינות, בשיתוף עיריית ת"א-יפו, ארגון "נפש בנפש", ידידי צה"ל בארה"ב ופנמה (FIDF) וצה"ל. לחיילים מוענקים שירותי משרדי ממשלה להם הם נזקקים במהלך השירות הצבאי, הנחות בארנונה בת"א יפו, סיוע בהנפקת תעודת זהות, הקלות בשכר דירה ואפילו עמדת תפירה לשיפצור המדים.

seperator

גבר גבר

ארנון שפירא ודני אבדיה. מקור יפה אפרתי,
ארנון שפירא ודני אבדיה/מקור יפה אפרתי

ארנון שפירא, סמנכ"ל שיווק יוניליוור שבבעלותו מותג AXE קפץ לבקר את דני אבדיה, הכוכב העולה של מכבי תל אביב, שנבחר לפרזנטור של המותג. אבדיה נבחר להוביל את הקמפיינים הקרובים של מותג הדאודורנטים לגברים, כשהראשון קמפיין לסדרת מוצרי שיער חדשה של המותג אליה נכנס לאחרונה.

מדובר בקמפיין הראשון לאבדיה כשלצידו הצטלמה ספיר אלחימיסטר, אחותה הצעירה של נטע.

אמנות עכשווית

ישי זימאק, ירון הרמתי, קובי אסף, ענת בר נוי, טל גולני. דוריאן קרידו,
ישי זימאק, ירון הרמתי, קובי אסף, ענת בר נוי, טל גולני/דוריאן קרידו

בגלריה זימאק נפתחו שתי תערוכות חדשות של הציירים הצעירים קובי אסף וטל גולני. התערוכה של אסף נמכרה כמעט במלואה בערב הפתיחה כשחלק ניכר מהעבודות נרכשו על-ידי שני אספנים ישראלים.

seperator

בקטנה

+ חיים שקדי, מנכ"ל מלון "המלך דוד" ירושלים ביקש לסיים את עבודתו לאחר 25 שנים במלון ו-43 שנים בחברת מלונות דן, רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות דן כי נדיר למצוא מנהל בעל ותק כה רב, אבחנה ולב ענק כשלו. בתפקידו אירח את גדולי העולם שהגיעו לישראל ושמר על רמת מלון המלך דוד, כמלון מהטובים והחשובים בעולם טעל כך משפחת פדרמן והוא מודים לו מקרב לב. שקדי אמר כי לאחר 43 שנים בחברת מלונות דן, מתוכם 25 שנה כמנכ"ל מלון המלך דוד ירושלים החליט שהגיע הזמן לצאת לנוח והוא שמח על כל רגע שהשקיע במלון הדגל של החברה ושל ישראל-המלך דוד ירושלים והודה למשפחת פדרמן.

+ב"סוהו" בראשלצ, נערכה מסיבת יום הולדת 60 למשה קראדי, יו"ר דלק ישראל. קראדי סיפר לחבריו על תובנות שצבר במהלך 60 שנותיו. בחוגגים: חיה ויצחק תשובה, גבי לסט, עידן וולס, בעז צ'צ'יק, ראש עירית תל אביב רון חולדאי, הילה ורני רהב, יו"ר סונול דודי וויסמן, יונה פוגל, אסי ברטפלד, יובל גביש, עו"ד ששי גז, דוד גרנות, זאב וורמברנד.

+בוועידת המשקיעים העולמית של OurCrowd-פלטפורמת ההשקעות הגלובאלית המובילה בעולם, והמשקיעה הפעילה ביותר בישראל בהון סיכון, הוענק פרס מפעל חיים לפרופ' רות ארנון-חוקרת האימונולוגיה מהמובילות בעולם, הממשיכה לפתח חיסון אוניברסלי נגד שפעת על רקע מגיפות השפעת והקורונה בעולם. הזכייה הוענקה על הישגים מדעיים, מנהיגות ואנושיות.

+ חברת הנדל"ן נצבא, המקימה את פארק העסקים נצבא סיטי (איירפורט סיטי 2) בראש העין, הזמינה לאירוע השנתי שלה את בעלי משרדי התיווך וייעוץ הנדל"ן המובילים בישראל, שנהנו מארוחת-בוקר והרצאה של אוהד חמו, כתב השטחים של חדשות 12. בנוכחים: שרון תוסייה-כהן, מנכ"ל משותף בנצבא איירפורט סיטי; תמיר בן-שחר, מייסד ומנכ"ל צ'מנסקי בן שחר; ג'קי מוקמל, יו"ר CBRE ישראל וחיים אגי מנכ"ל החברה; אדריאן ויורם בלומנטל, מבעלי אינטר ישראל; מרלה אודס, שותפה בקבוצת נת"מ. פארק העסקים נצבא סיטי מוקם בימים אלה בסמוך למחלף קסם בהיקף של 1.8 מיליארד שקל. הפארק ששטחו כ-500 דונם, יכלול כ-330 אלף מ"ר בנוי של שטחי מסחר.

+דודי דאבוש מנכ"ל מתחם שרונים, בהוד השרון, ארח את ירון אילן לראשונה מתוך קניון את תוכניתו המשודרת בערוץ 24. זהבה בן וזאב נחמה שרו, זאב נחמה, ירון אילן וזהבה בן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully