וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ: איך יממן המאזין לימודי מוזיקה בלונדון?

אלון גל

21.2.2020 / 0:00

המאמן העסקי מגיע לוואלה! עסקים: מדי שבוע מייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים את כולנו. הפעם: מאזין שרוצה ללמוד מוזיקה בלונדון אך לא יודע מאיפה להשיג את הכסף

בחור צעיר מנגן בגיטרה. ShutterStock
מוזיקה/ShutterStock

"רציתי להיכנס לסאגה של לימודים גבוהים בלונדון שקשורים להלחנה לסרטים או משחקים או פרסומות", סיפר מאזין למאמן העסקי אלון גל בתוכניתו ברדיו 103FM. הוא הוסיף: "עשיתי חישוב שכולל מחייה, שכר לימוד והכול, וראיתי שבמשך השנתיים של הלימודים, אצטרך לגייס באזור ה-350 אלף שקל. אין לי מושג מאיפה להתחיל".

אלון גל השיב: "אתה צריך קודם להבין, כמה מלצר מרוויח במשמרת בלונדון. אתה צריך להבין מה הסכום הראשוני שאתה צריך לגייס, ולהוריד ממנו את ההערכה ההגיונית לכמה כסף אתה תרוויח בשנתיים האלה. תברר עם כמה כסף נהוג לצאת ממשמרת, זו לא בעיה לברר את זה, אנחנו חיים בעולם גלובאלי".

בהמשך דנו באפשרות שההורים יוכלו לעזור לו לממן את שכר הלימוד, וחשבו על משכנתה הפוכה: "יום אחד, עוד 60 שנה, כל אחד מהאחים ירוויח 800 אלף שקל מהבית", הסביר גל והוסיף: "ההורים יכולים להקדים לך היום את הסכום שתקבל עוד 60 שנה, ועל ידי כך לאפשר לך להגשים את החלום הנפלא הזה. זה לא מסכן אותם כי במשכנתה הפוכה אתה לא צריך להחזיר את הקרן, אלא רק היורשים החוקיים, אחרי פטירתם של הממשכנים. צריך להחזיר רק את הריביות על הלוואת הבלון, שיהיו כמה מאות שקלים לחודש, ועם זה אתה יכול להתמודד ולשלם. ככה הורה יכול לעזור לילדיו בעודו בחייו, בלי מחיר".

  • עוד באותו נושא:
  • לימודים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully