וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי התפעל ממכשירי הסמסונג החדשים?

רונית מטיאס

23.2.2020 / 11:30

וגם: השמוליקים חוגגים 21, איל וולדמן מעורר השראה, הנהלת H&M מתרשמת מישראל ותחרוכה לרו"ח מירה נחמן בגלריית ברוורמן החדשה

נקראו לדגל

מיה סגל,גיא היבש, גסטין צו, רונן סלם. יח"צ,
מיה סגל,גיא היבש, גסטין צו, רונן סלם/יח"צ

הרבה קריאות ואו נשמעו השבוע במתחם POP&POPE במרומי הקומה ה-14 במגדלי חג'ג' בתל-אביב. הסיבה להתלהבות הייתה חשיפה ראשונה שערכה הנהלת סמסונג ישראל להשקת סדרת מכשירי הדגל GALAXY S20 והמכשיר המתקפל Z FLIP.

עושים זום. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
עושים זום/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

גיא היבש, דירקטור חטיבת המובייל בסמסונג ישראל הציג את החידושים העיקריים בסדרת ה-S20 הכוללים את מערך הצילום המתקדם ביותר שנוצר אי פעם עבור סמארטפונים ואת החדשנות העיצובית של מכשיר ה-Z FLIP המתקפל המדמה צורת צדפה. רונן סלם, סמנכ"ל השיווק של סמסונג ישראל, חשף את הקמפיינים הקריאטיביים שילוו את השקות המכשירים בישראל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דפנה בסטר ומיה סגל. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
דפנה בסטר ומיה סגל/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

המוזמנים התרגשו ונהנו גם מארוחת-בוקר מלכותית. התנסו במכשירים שהוצבו על סטנדים בצמוד לחלונות היו והתרגשו: מיה סגל, דוברת סמסונג ישראל; ג'סטין ג'ו, מנכ"ל סמסונג ישראל; דפנה בסטר, נשיאת סופרפוש, החברה שהפיקה את האירוע המושקע.

seperator

חוגגים לשמולקים

ליאורה ורמי יהושוע. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
ליאורה ורמי יהושוע/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

שמוליק גולדברנר ומאור פאר, הידועים בכינויים השמוליקים, שהיא חברה בינלאומית לרקדנים, חגגו יום הולדת 21 ב"מועדון התיאטרון ביפו". אלון חסון עיצב את המתחם בגוני אדום-צבע לוגו החברה וכסף בשביל הגלאם. המוזמנים נהנו מארוחת-ערב של קייטרינג אימברוסיה ואת הקלוריות שרפו על הרחבה עם די ג'י רביד יהושוע ולהקת פופ-אפ.

אסתר אלדן ורוני רוס. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
אסתר אלדן ורוני רוס/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

כדי לתת לאורחים אופציה להסדיר את הנשימה לאחר הריקודים, במהלך האירוע הוקרן קליפ שתיעד את הצלחת השמוליקים לאורך השנים שמזמן חצו יבשות וימים. ירדן קליינמן ושירי מימון נתנו מופע אלקטרוני עוצר נשימה, והערב המשיך במסיבת ריקודים מטורפת.

אלון חסון גילי גריייפמן. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
אלון חסון וגילי גריייפמן/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

בחוגגים: אסתר אלדן, מנכ"לית אגד תעבורה; עו"ד אורית מור-סיניבר ובעלה פרופ' ארז סיניבר; איריס ודני מור, מנכ"ל חברת בסט יזום מקבוצת בסט; יזמית ההיי-טק רוני רוס, מנכ"לית "פנורמה"; רותי וזאביק רוטשטיין, מנכ"ל הדסה; ליאורה ורמי יהושוע, יו"ר ומנהל עסקים ראשי משרד הפרסום יהושוע/TBWE.

דני מור, ארז סיניבר, שמוליק גולדברנר ואורית מור סיניבר. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
דני מור, ארז סיניבר, שמוליק גולדברנר ואורית מור סיניבר/מערכת וואלה!, רונית מטיאס
seperator

מעורר השראה

עופר נמרודי , ד״ ר דפנה אבניאלי , ענבל אריאלי, סיגלית בן חיון אייל ולדמן. יעל צור,
עופר נמרודי , ד״ ר דפנה אבניאלי , ענבל אריאלי, סיגלית בן חיון איל וולדמן/יעל צור

על רקע פרסום עליית מניית מלאנוקס מחד, והעיכוב בעסקת המכירה לאינבידיה בגלל הקורונה מאידך, הופיע איל וולדמן נשיא ומנכ"ל החברה, במפגש בוגרים מעוררי השראה של ארגון בוגרות ובוגרי אוניברסיטת תל אביב. בפאנל שעסק בטכנולוגיה, התייחס וולדמן חבר חבר הנאמנים של האוניברסיטה לכמה נושאים, ביניהם אמר על כסף כי ככל שנתקדם מבחינה טכנולוגית העולם יהיה יותר הוגן ועם פחות כסף שחור, על הגנת הפרטיות ברשת אמר שלאנשים שמודאגים מסוגיית הפרטיות יש מה להסתיר, ולו אין מה להסתיר, ויוצא מנקודת מוצא שכל מה שעל הסלולרי שלו גלוי.

מסורת מפגשי בוגרים מעוררי השראה בראשות סיגלית בן-חיון עסק הפעם בדגש על טכנולוגיה והשפעתה על החברה, הארגון חבר למכון לאמנויות המשפט בפקולטה למשפטים על שם בוכמן, בראשות ד"ר דפנה אבניאלי.

דוברים נוספים: ד"ר גל ארליך, בעלים ומנכ"ל קבוצת ארליך המתמחה בתחום היצירה, האכיפה, והמכירה של קניין רוחני בכל העולם, ובכלל זה פטנטים בכל תחומי המדע והטכנולוגיה, סימני מסחר, ועיצובים; ענבל אריאלי, מייסדת וראש תכנית היזמות של עמותת בוגרי 8200, מייסדת ומנכ"לית משותפת של Synthesis, מחברת הספר "חוצפה" ילדות ישראלית ויזמות גלובלית; עו"ד דודי בלסר, יזם ואיש עסקים, מנהל החדשנות במקורות.

במאזינים: עופר נמרודי, מנכ"ל קבוצת הכשרת הישוב; עו"ד עמית בכר, ראש מחוז תל-אביב בלשכת עו"ד; עו"ד עודד סלע, שותף במשרד זילברשץ- סלע-ברנדס; דורון סוסליק, דובר התעשייה האווירית; עדנה בר-און, יו"ר העמותה הישראלית לאחווה מקצועית בינלאומית; איציק ניסני, מנהל שיווק קבוצת כלמוביל; מאיה פידלמן, יועצת מדינית ודירקטור קשרי חוץ הקונסוליה הישראלית ארה"ב-משרד החוץ.

seperator

ביקור אופנתי

כריסטופר ג'והנסן, שרלוטה לינדל, גבריאלה שפיגלמן, דן נורדסטרום, עמיחי קילשטיים, מאיסה קרונהן, רונית ניסני ואביגיל אורבך. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
כריסטופר ג'והנסן, שרלוטה לינדל, גבריאלה שפיגלמן, דן נורדסטרום, עמיחי קילשטיין, מאיסה קרונהן, רונית ניסני ואביגיל אורבך/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

עמיחי קילשטיין, מנכ"ל מאץ' ריטייל זכיינית H&M בישראל; רונית ניסני סמנכ"לית השיווק; גבריאלה שפיגלמן, מנהלת התקשורת ודוברת החברה; ואביגיל אורבך סמנכ"לית הסחר, התייצבו בשעת בוקר מוקדמת בחנות הדגל של הרשת ב-TLV MALL, שם ארחו את צוות הניהול האחראי מטעם H&M העולמית, שהגיע במיוחד לישראל לסיור מיוחד בחנויות הרשת, ולהשקת קולקציית הסטודיו העונתית. כריסטופר ג'והנסן, שרלוטה לינדל, דן נורדסטרום, ומאיסה קרונהן, סיירו בחנות ושמחו לפגוש את הפאשיוניסטות הישראליות שהגיעו לרכוש את פריטי הקולקציה המיוחדת.

seperator

רואה ומצלמת

נדב פלד ועדי הימלבלוי. יח"צ,
נדב פלד ועדי הימלבלוי/יח"צ

רו"ח מירה נחמן פתחה ביום שישי בבוקר בגלריה ברוורמן בתל-אביב, תערוכת יחיד ראשונה בישראל. נחמן הציגה במסגרת תערוכת "עדות מקומית" במוזיאון ארץ ישראל, בארט באזל במיאמי שם זכתה כאמנית הבינלאומית הטובה ביותר.

מירה רפי סויד  מירה נחמן, אלכס לנדסברג. יח"צ,
מירה רפי סויד מירה נחמן, אלכס לנדסברג/יח"צ

נהנו משמפניה ותותים: רפי סוויד, מבעלי מוקד אמון; אלכס לנדסברג, מבעלי סנו, האמנית מרים כבסה, עדי הימלבלוי ובעלה נדב פלד.

seperator

שוויצריה הקטנה

פדריקו סומרוגה, זאן דניאל רוך, שירי גורדון עופר קיש, ניקולה קומרלה, אפרת דורון. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
פדריקו סומרוגה, זאן דניאל רוך, שירי גורדון עופר קיש, ניקולה קומרלה, אפרת דורון/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

הקורונה לא עצרה ממשלחת לשכת תיירות שוויצרית להגיע לישראל לסדרת ימי עיון. בתום יום העבודה הראשון, התייצבו כולם בגן ביתו של ז'אן דניאל רוך, שגריר שוויץ בישראל, שערך להם ביחד עם פדריקו סומורוגה, המנהל האזורי של לשכת התיירות השוויצרית, ועופר קיש, מנכ"ל קבוצת לופטהנזה בישראל (הכוללת את חברת התעופה SWISS) ארוע בביתו.

המוזמנים נהנו מקוקטייל מתאבנים ויינות שוויצריים, ברכות וארוחת-ערב עם מטעמים טיפוסיים. קיש ציין כי וירוס הקורונה משפיע לרעה על ענף התעופה בעולם וקבוצת לופטהנזה שוקלת להציע פתרון מיוחד לשוק הישראלי בו תאפשר גמישות בהזמנות וביטולים.

היו ונהנו: נציגי לשכות התיירות של קנטונים שונים משוויץ, ניקולה קומרלה, מנהל תחנת קבוצת לופטהנזה בישראל; אפרת דורון, מנהלת שיווק קבוצת לופטהנזה ישראל; שירי גורדון, מנכ"לית קבוצת גורדון טורס.

seperator

בחירות או לא להיות

ציון בהלול ליאורה עופר גדעון שטאט. איציק בירן,
ציון בהלול, ליאורה עופר, גדעון שטאט/איציק בירן

רגע לפני סבב שלישי לבחירות, הזמינו פרופ' אריאל פורת, נשיא אוניברסיטת תל-אביב, אמנון דיק נשיא אגודת הידידים, ועדי אולמרט המנכ"לית, את חברי המועדון האקדמי עסקי של האגודה, למפגש אקטואליה טרום בחירות. על הבמה אילת שקד, ניצן הורוביץ, גבי אשכנזי, אביגדור ליברמן וגדעון סער שהתמודדו כל אחד לחוד עם שאלות שהעלו בן כספית ואריה אלדד.

עדי אולמרט אריאל פורת סמי סגול. איציק בירן,
עדי אולמרט אריאל פורת סמי סגול/איציק בירן

בשורות גדולות לא יצאו אך אנקדוטות נחמדות כן. אביגדור ליברמן סיפר שכתב לעצמו ביומן ב-3 למרץ חרופ, ואמר כי הוא מתכוון לישון הרבה שעות. גבי אשכנזי הגיע עם אשתו רונית והציג גזרה מינוס 7 ק"ג. גדעון סער לא אכל כלום וסיפר כי הזמין את רעייתו גאולה לארוחת-ערב וסירב לגלות אם כשרה או לא. נאוה דיק, רעייתו של אמנון דיק וגבי אשכנזי, נזכרו שלמדו ביחד באותה הכיתה, הוא כפנימיון והיא כתל אביבית.

בתום האירוע סמי סגול העניק לאמנון דיק באופן ספונטני סיכת דש בהוקרה על פעילותו הציבורית.

אילן גרינבוים גבי רוטר. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
אילן גרינבוים גבי רוטר/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

במאזינים: ליאורה עופר, אתי וגבי רוטר, אילן גרינבוים, דוד פורר, אלי גלמן, אהרון מינקובסקי, רותי וגבי לסט, מריוס נכט, פרופ' יעקב פרנקל, שאול קוברינסקי, נתן חץ, דיוויד אסיא.

seperator

סיבה למסיבה

איתי בן זאב ודודו זבידה. סיון פרג,
איתי בן זאב ודודו זבידה/סיון פרג

לאיתי בן-זאב, מנכ"ל הבורסה לני"ע בתל-אביב אין רגע דל, ביחד עם דודו זבידה מנכ"ל קבוצת מבנה (מבני תעשיה), הוא פתח את המסחר בבורסה לני"ע, לרגל כניסתה למדד ת"א-35. החברה שעשתה בשנים האחרונות דרך יוצאת דופן כשרגע לפני פשיטת רגל לאחר קריסת פישמן, ונגד כל הסיכויים, הובילה מהלכים אמיצים להבראתה והבאתה לרווחים.

היום, כ-4 שנים אחרי, שווי שוק החברה עומד על כ-8 מיליארד שקל (לעומת 700 מיליון שקל (עם כ-73% אחזקות ציבור ועליה של 350% במחיר המנייה, הגדולה ביותר בישראל בשטח המושכר שהיא מחזיקה. בנוסף מבנה היא השישית בגודלה הנסחרת בבורסה.

ובזה לא הסתכם השבוע של בן-זאב, הנהלת קרן הריט אזורים LIVING, פתחה את המסחר בבורסה לרגל רישום קרן הריט בבורסה. ריט אזורים LIVING הינה החברה החדשה הראשונה שביצעה הנפקת מניות ב2020. החברה הוקמה במטרה להקים קרן להשקעה במקרקעין-קרן ריט, ופעילותה מתמקדת בתחום הנדל"ן המניב למגורים בישראל, ונכסי נדל"ן נלווים, שווי שוק החברה עומד היום על כ- 723 מיליון שקל.

הרשי פרידמן יו"ר אזורים אמר כי אזורים הייתה עבורו חלום של 20 שנה, ולבסוף התגשם ואמר כי כשוינסט ון גוך נשאל כיצד הוא מצליח כל פעם מחדש לייצר יצירות אומנות כל כך יפות, הוא ענה שהוא חולם את הציורים שלי ואז מצייר את החלומות, וכך באזורים חלמו על ציורים והיום יש להם את הכבוד לצייר את החלום. ערן ענבים מנכ"ל אזורים ליבינג אמר כי השותפות בין אזורים-יזם גדול המתמחה במגורים, ושוק ההון הישראלי, בהובלת גופים פיננסיים משמעותיים וחזקים, מייצרת לקרן יתרון יחסי אדיר ביכולת להרחיב את הפורטפוליו שלה על בסיס רכישה וייזום של נכסים חדשים.

רון אבידן, מנכ"ל אזורים אמר כי הם שמחים וגאים על הצלחת ההנפקה וגיוס 400 מיליון שקלים ועל האמון המלא שהביעו המשקיעים המוסדיים הגדולים בישראל בהנפקה. חני שטרית-בך, סמנכ"לית בכירה ומנהלת המחלקה הכלכלית בבורסה הביעה שמחה לפתוח את יום המסחר לרגל הצטרפות ריט אזורים לבורסה המצטרפת לענף נדל"ן מניב בישראל, הכולל 32 חברות, בשווי כולל של כ- 126 מיליארד שקל, שמהן 5 קרנות ריט בישראל בשווי כולל של כ- 8.7 מיליארד שקל.

seperator

חלום מסיאטל

גונן אוסישקין ורפיק חלבי. ערן לם,
גונן אוסישקין ורפיק חלבי/ערן לם

חוץ ממטוס הקורונה, נחת ביום שישי בבוקר בישראל מטוס הבואינג 787 החדש שסימונו 4X-ERC. המטוס נחת בטיסה ישירה מסיאטל ארה"ב, ועם נחיתתו עלו עליו גונן אוסישקין, מנכ"ל אל-על, רפיק חלבי, ראש מועצת דליית אל כרמל וחברי מועצה נוספים שהרימו כוסית, שעה אחר-כך המריא המטוס לטיסה מסחרית ראשונה לפריז. אוסישקין אמר כי בכל נחיתה של מטוס חדש ישנה התרגשות מחודשת, והם שמחים לתת כבוד לחברי העדה הדרוזית ולקרוא למטוס הדרימליינר החדש על-שם דליית אל כרמל. חלבי אמר כי מדובר באירוע יפה ומרגש, והמיתוג של דליית אל כרמל על המטוס, מחזק את הקשר בין הקהילה הדרוזית למדינת ישראל ונותן כבוד והערכה.

seperator

בוקר מתוק

סמדר מונק, אור שפיץ וטל שגיא. נועם שגיא,
סמדר מונק, אור שפיץ וטל שגיא/נועם שגיא

טל שגיא, סמנכ"ל שיווק ומכירות של 'מיה' תעשיות מזון, וסמדר מונק מנהלת המותג, הקדימו את פורים, וחגגו ב'מבשלים חוויה' סדנת אפייה בהובלת הקונדיטורית ומובילת הרשת אור שפיץ. במהלך הסדנא, הציג שגיא פרויקט אותו מקיימים כבר שנה שלישית ברציפות, מסע התרמה ומכירת משלוחי מנות של עמותת 'חיים לאלון' לסיוע לאלון שי לוי ומשפחתו, ועזרה במימון פיתוח תרופה לילדים החולים במחלת הדושן. שגיא ביקש מהמוזמנים לעזור להם לקדם את הבשורה החשובה, ולעזור לאלון שי לוי ומשפחתו, כשהיעד השנה הוא להגיע למכירת 250,000 משלוחי מנות.

seperator

חגיגה בביגה

ניר אדרי אדיר לוי גלעד אלמוג נאור לוי וגלעד לאמוג. אסף לב,
ניר אדרי אדיר לוי גלעד אלמוג נאור לוי וגלעד לאמוג/אסף לב

יאיר מלכה, גלעד אלמוג, ניר אדרי, ורן בן-דוד, בעלי רשת קפה ביגה פתחו סניף דגל של ביגה בקניון עזריאלי מודיעין, בהשקעה של 2.5 מיליון שקל. איתי שפיגל, השף הראשי של הרשת פינק עם מנות מהתפריט החדש שיושק בסוף פברואר ברחבי הארץ. יאיר מלכה איחל בהצלחה ליוסי, נאור ואדיר לוי, זכייני הסניף החדש, ואמר כי השקיעו רבות בנראות הסניף ובימים אלה מחפשים מיקומים אסטרטגים נוספים לפתיחת סניפי ביגה נוספים, הצפויים להיפתח במהלך 2020.

מלכה עדכן כי בעוד כ-3 חודשים המותג ביגה יפתח מפעלים לייצור פסטות, רטבים ותיבול לרשת ולקהל הרחב. צביקה רוזנטל, מנכ"ל הקניון אמר כי מדובר באחד מבתי הקפה היפים בישראל, המעוצב כבולנז'רי- פטיסרי וכניסת רשת BIGA לתמהיל החנויות מחזק את מעמד הקניון המציע גיוון בתחום הקולינריה.

בחוגגים: ארנון תורן, מנכ"ל קניוני עזריאלי; יעד טאוב, משנה לראש עיריית מודיעין; סם ניזרי, מנכ"ל אלדו; מנכלי קנייוני עזריאל ביניהם: רינה טל-איילון, יורם פיק-עזריאלי ירושלים, עדי קרום-ראשונים, יגאל אורן-רמלה, נועם מלניק-הוד השרון.

seperator

שנת יופי

חן שוחמי, ורד בראון פסי להב. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
חן שוחמי, ורד בראון פסי להב/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

בחנות הדגל של אסתי לאודר בקניון אילון הושק סרום חדש. חן שוחמי, מנהלת ההדרכה של אסתי לאודר, סיפרה כי חברת אסתי לאודר ידועה כמומחית בנושא טיפוח לילי, והמוצר החדש מצטרף לסדרה האייקונית אדבנס נייט ריפייר, ומדובר בסרום הנחשב לשיקום לילי עוצמתי של עור הפנים המכיל חומצה היאלרונית בכמות הגדולה פי 15 מתכשירים אחרים בסדרה.

המוזמנות שמחו לשמוע על הסרום המיועד להרגעת עור לחוץ, כי מי מאיתנו לא לחוצה והעור שלה לא נמצא במצוקה נראית לעין, אפילו מריחת הסרום דומה ללחיצה על כפתור reset של העור. שוחמי סיפרה כי שגרת טיפוח לילי היא דבר הכרחי שעשוי לשפר את מראה העור שלנו.

seperator

מודלים חדשניים

אהרון אהרון, נוגה קפ, ערן וגנר,. ליאור רוטשטיין,
אהרון אהרון, נוגה קפ, ערן וגנר,/ליאור רוטשטיין

קרן ההון סיכון הישראלית i3 אקוויטי פרטנרס, ערכה ב"חדר פרטי" את האירוע השנתי עם פירמות ארנסט יאנג ושיבולת. ערן וגנר, שותף מנהל בקרן, אמר כי זו השנה השנייה בה הם עורכים את המפגש והיות והשנה הכפילו את מספר חברות הפורטפוליו, הכפילו גם את מספר המוזמנים. האירוע הוקדש למודלים חדשניים של שיתופי פעולה עם תאגידים רב-לאומיים. נוגה קפ, מנהלת שותפה בקרן אמרה כי הם עובדים במודל ייחודי וקרוב עם המשקיעים-השותפים שלהם, נפגשים פעם בחודש ועוברים יחד על כל הסטארטאפים, וציינה כי הקשר הקרוב עם המשקיעים-שותפים מזמן הזדמנויות נהדרות לסטארטאפים בפורטפוליו.

seperator

בקטנה

אייל יקר מנכ"ל חברת "קירוסקאי פלבם" המתמחה בשיווק ציוד ומכשור לענף המזון המקצועי, השיק לראשונה בישראל שירות יעוץ חדש למסעדות המעניק להם פתרון כולל לניהול הטכני והתפעולי של המסעדה על-מנת לאפשר להם להתרכז במסעדה, השרות החדש כולל תכנון טבחים, ליסינג תפעולי למטבח, יעוץ קולינרי, ליווי שף מקצועי, רכישת ציוד בטרייד אין, פתרונות הדחה מושלמים הכוללים השכרת מדיחים ושירות 7\24 בכל הארץ ו-24 חודשי אחריות לחלפים מקוריים, התוכנית פועלת כיום בלמעלה מ- 10,000 מסעדות ובתי קפה.

+ רשת הצעצועים עידן 2000 יזמה הפנינג לקראת פורים בביה"ח רות לילדים ברמב"ם שבחיפה. ציון חזן, מבעלי הרשת אמר כי מדובר בפעילות מרגשת עבורו כי בנו טופל ברמב"ם לאחר שנפצע באורח קשה במלחמת לבנון השנייה. התרגשו: שי סבג מבעלי רשת עידן 2000 וכפר השעשועים, נועה בן אבו סמנכ"לית השיווק, מנחם דורי מנהל הרכש, דר' אבי וייסמן סגן מנהל ביה"ח רמב"ם, תמר שוחט, אמרכלית ביה"ח "רות" לילדים ברמב"ם.


+נשיא דרום אפריקה סיריל רמפוזה והרב הראשי של דרום אפריקה, ד"ר זאב וורן גולדשטיין, נפגשו עם חברי קבינט בממשלת אפריקה ואנשי דת נוצרים, מוסלמים ויהודים כדי לדון על סוגיית העוני שהולכת ומחריפה ביבשת אפריקה. הרב וורן ולמעלה מ-70 אנשי דת נוספים, מנסים לדון במציאת דרכים קונקרטיות להילחם ולמגר את תופעת העוני במדינה ולתמוך באוכלוסייה המקומית בהקדם האפשרי.

+ במרכז לבריאות הנפש אברבנאל, נחנך מתחם חינוכי חדשני ראשון מסוגו המאפשר לילדים ונוער המאושפזים במרכז, להתנסות בטכנולוגיות מתקדמות, המיזם החינוכי נבנה בתמיכת משרד החינוך וארגון סאסא סטון המפעיל תכנית חינוכית ייחודית לילדים ב-40 בתי חולים כלליים, שיקומיים ופסיכיאטריים ברחבי הארץ. סוניה גומס דה מסקיטה, נציגת התורם בישראל של ארגון סאסא סטון; פרופ' יובל מלמד, מנהל המרכז לבריאות הנפש אברבנאל; רוברט זינגר, יו"ר סאסא סטון; סטון דב לקס, מנכ"ל ארגון סאסא.

+מאות מנהלי מערכות מידע ומנכ"לים מכלל מגזרי המשק, נפגשו בטקס הכתרת הפרויקטים הזוכים מצטייני המחשוב IT Awards 2020 של אנשים ומחשבים. נתי כהן, מנכ''ל משרד התקשורת אמר כי בשנה ה-17 של התחרות, הוגשו מספר שיא של 482 פרויקטים מועמדות לזכייה ועמדו לבחירת וועדה מקצועית המונה 40 שופטים מומחי חדשנות וטכנולוגיה, בראשותו פרופ' גדי אריאב, מאוניברסיטת ת"א.

+ לרגל ועידת השלטון המקומי לחדשנות MUNI-EXPO 2020 הוכרזו הזוכים במיזם המשותף של המרכז לשלטון מקומי, מפעל הפיס ומרכז המועצות האזוריות וזכו בפרס יחידות הצעירים המצטיינות ל-2019. במסגרת זו נהנו מפרס כספי בהיקף כולל של 150,000 ₪ על פעילותם בתחום המעורבות החברתית. מועמדויות לזכייה נבחנו על-ידי ועדת שיפוט בראשות כלת פרס ישראל מרים פרץ, שפועלת למען החברה הישראלית בישראל בתפקידיה הרשמיים ובעשייה התנדבותית כאחת, בהתאם לקריטריונים שנקבעו ובהם יצירתיות, חדשנות ומידת ההשפעה של היוזמה על הקהילה.

+"מגדילים"-אתר התוכן בתחום הנדל"ן וההתחדשות העירונית מייסודו של בן מסינג, ערך במלון רויאל ביץ' בתל-אביב אירוע לקראת יום האישה הבינלאומי לנשים מובילות תחום הנדל"ן וההתחדשות העירונית בישראל. הבכירות קיבלו שי ותעודת הוקרה על פועלן בתחום, ונהנו מהרצאה של היזמית פורצת הדרך, צמרת פירסט. במשתתפות: ראש עירית יהוד מונוסון יעלה מקליס; עינת גנון, סמנכ"לית הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית; רחל מלכה, בעלי מעוז דניאל; חני הורוביץ, מבעלי קבוצת הורביץ; מלי ביצור פרנס, מנכ"לית קבוצת Tefen; ננה חן, מנכ"לית ראדקו; השמאית דליה עסיס; עו"ד אפרת רשף; עו"ד נטלי עברון, עו"ד מיטל טויסטר רוזנטל ואחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    8
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully