וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון גל מייעץ: כך תתגבר המאזינה על הפחד

28.2.2020 / 0:00

המאמן העסקי מגיע לוואלה! עסקים: מדי שבוע מייעץ גל בתחומי חיים שמעסיקים את כולנו. הפעם: מאזיה שרוצה לפתוח משרד פרסום בוטיק אבל חוששת

בחורה כותבת יומן. ShutterStock
כותבת/ShutterStock

"אני כותבת, עורכת תוכן וקופירייטרית עם ניסיון של שנים. כתבתי ב'הארץ', 'ווינט', 'מאקו', זה הדבר שאני יודעת לעשות", סיפרה מאזינה שעלתה לתוכניתו של המאמן העסקי אלון גל ברדיו 103FM. המאזינה, שעובדת כעת במשרד פרסום, הוסיפה: "אני נמצאת בצומת, בעתיד אני רוצה לפתוח משרד פרסום בוטיקי, אבל אין לי אומץ. אני רוצה לעבוד עם עמותות וארגונים חברתיים ולא סתם להרוויח כסף מפרסום אלא באמת להשקיע באג'נדות, שהעיקר יהיה לתווך לאנשים אידאולוגיות", אמרה והוסיפה כי "אני חוששת בעיקר מכישלון, לא יודעת אם יש לי את מה שצריך כדי להצליח."

אלון השיב: "הפחד שלך נעול בך היטב. את צריכה ללא ספק לחשוב איך את עושה את המעבר הזה". לדבריו היא יכולה לנסות להגשים את חלומה בתור הארגון שבו היא עובדת כרגע. להגיד למנהלים: 'זה החלום שלי, אני רוצה לעשות אותו במסגרת שלכם'. "אני מכיר הרבה אנשים שעשו דברים כאלה", הסביר אלון.

בהמשך פירט על עוד דרכים שיכולים להקל עליה לבצע את הצעד. "יכול להיות שאת צריכה לחשוב גם על שותף או שותפה מאוד טובים ששונים ממך, שיכולים להביא קצת כסף ואנרגיה אחרת", אמר, והוסיף: "אנחנו לא תמיד צריכים לנצח את עצמנו אלא לעבוד עם עצמנו, שזה אומר למצוא את המבנה שיקל עליך".

בסיום השיחה, הציע אלון למאזינה לנסות למצוא אדם מתוך המערכת שיוביל את מה שלה לא נוח. "הרבה פעמים אנחנו צריכים להבחין במה אנחנו טובים, במה לא, ומה הפתרונות. איך אנחנו עושים את זה אחרת, לא בקרב", אמר אלון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully