וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמדוקס: אחד מעובדי החברה נדבק בקורונה בטיול באיטליה

עמרי זרחוביץ'

29.2.2020 / 21:49

בחברת אמדוקס שלחו הודעה לעובדים, אך הדגישו כי אותו עובד שנדבק לא הגיע למשרדי החברה מאז שחזר מהחופשה, אלא נמצא בבידוד

חברת אמדוקס הודיעה לעובדים כי אחד מעובדיה חזר מחופשה באיטליה שם נדבק בקורונה. באמדוקס הדגישו כי אותו עובד לא הגיע למשרדי החברה.

במשרד הבריאות הודיעו עד כה על שבעה חולי קורונה, חלקם חזרו גם כן מאיטליה. לפי הנחיות משרד הבריאות, כל מי שחזר מאיטליה, מאוסטרליה, סין, יפן, דרום קוריאה, תאילנד, הונג קונג, תאילנד וסינגפור נמצא בבידוד של שבועיים, תקופת הדגירה של הווירוס.

מאמדוקס נמסר: "אנו שמים את בריאותם וביטחונם של עובדינו, לקוחותינו והשותפים העסקיים שלנו מעל לכל ופועלים על פי ההוראות הרשמיות בכל מדינה בה אנו פועלים, תוך שמירת ערוץ תקשורת ועדכונים פתוח עם העובדים. מאז פרצה מגפת הקורונה, נהגנו משנה זהירות על מנת להבטיח סביבת עבודה בריאה ובטוחה עבור עובדנו בכל העולם. בתוך כך, היינו בין החברות הראשונות לבטל את השתתפותן בקונגרס המובייל העולמי בברצלונה.

"בהמשך למדיניות זו, עובדים שחזרו לאחרונה מאיטליה ומכל יעד אחר שלגביו ניתנו הנחיות רשמיות בנושא הקורונה, התבקשו ונשארו בבית למעקב בהתאם להוראות משרד הבריאות. אנו מאחלים החלמה מהירה לעובד ששב מאיטליה ופיתח את תסמיני המחלה, אשר גם הוא, על פי הנחייתנו, נמנע מלהגיע למשרדי החברה מאז חזרתו לארץ ועמד בקשר עם שירותי הבריאות. אנו נמצאים בקשר הדוק אתו ועם משפחתו בכדי לסייע במקרה הצורך. אנו נמשיך לעקוב אחר ההתפתחויות ונעדכן ככל שנידרש לכך".

אמדוקס אכן הייתה מהחברות הראשונות שהודיעו על ביטול השתתפותן בתערוכת הסלולר בברצלונה, שבשלב מאוחר יותר בוטלה כליל. בחברה סיפרו ל"גלובס" לאחר ההודעה על הביטול כי ההשתתפות בתערוכה חשובה לחברה מאוד. "היו מתוכננות לנו מאות פגישות קריטיות. אמר יהודית ימפולסקי, סמנכ"לית משאבי אנוש של החברה. "אנחנו ממפים את הפגישות החשובות ומנסים לשחזר אותן באתרים אחרים בעולם, במתקנים של הלקוחות או של אמדוקס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully