וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מה הקשר בין וודקה וקיימות

רונית מטיאס

8.3.2020 / 15:25

וגם: מותג ellesse מגיע לישראל, טעמים חדשים בפלדמן, שגריר אוסטרליה מארח וניסאן ג'וק החדשה הגיעה לישראל

ארוחת קיימות

בן לנדאו, גיא גמזו, עמרי רגב, רוני הררי. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
בן לנדאו, גיא גמזו, עמרי רגב, רוני הררי/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

מותג הוודקה ההולנדי Ketel One ישיק בתאריכים 22-24 במרץ מסעדת פופ-אפ קונספטואלית בשם Ketel One Kitchen Pop Up Eco Restaurant, המבוססת על טהרת המטבח הבר קיימא, ותציע תפריט מיוחד שיצר השף גיא גמזו, לצד קוקטיילים מותאמים על בסיס וודקה שיצר שגריר Ketel One בישראל.

עמרי רגב, מנהל השיווק של חברת IBBLS-יבואנית אלכוהול ומותג Ketel One; רוני הררי, מנהלת מותג Ketel One; השף גיא גמזו, מבעלי מסעדת האריא ובן לנדאו, שגריר Ketel One בישראל, הכריזו על הפרויקט על ארוחת צוהריים במסעדת ARIA, במהלכה חשפו את התפריט הייחודי המבוסס על ערכים אקולוגיים כמו Zero Waste ו- Farm To Table.

seperator

אופנה בסדנה

ניל בן דרור,אילן בן דרור, איריס בן דרור ונווה בן דרור. אור גפן,
ניל בן דרור,אילן בן דרור, איריס בן דרור ונווה בן דרור/אור גפן

אילן, איריס וניל בן-דרור, מבעלי קבוצת "בן דרור" היבואנים הרשמיים של המותג האיטלקי ellesse בישראל, השיקו אתר מקוון רשמי לחברה בישראל, לצד קולקציה חדשה לאביב קיץ 2020 של מותג האופנה האיטלקי ellesse שנחת בישראל, ופתח אתר מכירתי זהה לאתר הבינלאומי. המוזמנים נהנו מסדנת יצירה במהלכה עיצבו לעצמו נעליים וחולצות.

ניל בן-דרור, מנהל מחלקת האופנה בקבוצה אמר כי הוא שמח להביא את המותג הבינלאומי ellesse לחובבי האופנה בישראל ולהציע חווית קנייה זהה לבירות האופנה בעולם. אילן בן-דרור מנכ"ל הקבוצה אמר כי השינויים הרבים בעולם האופנה הנובעים ממגמות בינלאומיות, מחייבים אותם כקבוצה להתאים את עצמם לעידן המשתנה ולהיות קשובים יותר לצרכנים, לזהות מגמות ולחשוב מספר צעדים קדימה. הבחירה במותג ellesse שמוביל את זירות האופנה בעולם מאפשרת לנו להמשיך להעניק לקהל בישראל חווית קנייה בינלאומית ולהמשיך לקחת חלק משמעותי בתחום הספורט והאופנה בישראל".

seperator

יום מתוק

רונן זהר ודני בן רעי. אברהם בר,
רונן זהר ודני בן רעי/אברהם בר

ריצ'י האנטר, בעלים ויו"ר קרן גרין לנטרן; דני בן-רעי, יו"ר ומבעלי חברת "הגלידות של פלדמן", רונן זהר המנכ"ל, ואיל ארד, סמנכ"ל המכירות וההפצה, אירחו ב"לאגו", את עובדי החברה ומפיציה ברחבי הארץ לאירוע השקת המוצרים החדשים לעונת 2020. זהר הציג את האסטרטגיה לשנה הקרובה ואמר כי אחרי הגידולים היפים במכירות ב-2019 ובהמשך לאסטרטגיית הצמיחה שהחברה הגדירה, הוא גאה להשיק את שיתופי הפעולה והמוצרים החדשים ל-2020, ומטרתם לחזק את פלדמן כחברה חדשנית, עדכנית ויצירתית, עם מוצרים חדשים העונים על מגוון הצרכים הרחב לערוצים השונים בעולם הגלידה.

כחלק מהאסטרטגיה ארוכת הטווח, שמו להם בפלדמן למטרה לבנות שיתופי פעולה אסטרטגיים עם חברות ומותגים שישלימו את הצעות הערך שהם מציעים ויחזקו את החברה בסגמנטים בהם אין להם היום מענה היום, ובכוונתם להאיץ את התפתחות החברה גם תוך כניסה לעבודה עם לקוחות חדשים ובערוצים חדשים. שי שלו, מנהל השיווק, הציג את תכנית השיווק ואת המוצרים החדשים לקיץ 2020. המוזמנים נהנו מקבלת-פנים, ארוחת-ערב, וטעימות של מגוון הגלידות.

seperator

על הגריל

שי חביב, רז רהב וכריס קאנן.. שוקה כהן
שי חביב, רז רהב וכריס קאנן./שוקה כהן

כריס קאנן, שגריר אוסטרליה בישראל, ארח בגינת ביתו בהרצליה פיתוח את אירוע השקת מותג היוקרה האוסטרלי everdure בישראל, המציע גרילים ומעשנות פרימיום מבית השף הנודע הסטון בלומנטל בעל 3 כוכבי מישלן. קאנן בירך על חיזוק קשרי המסחר בין המדינות, והשף רז רהב וצוות מסעדת OCD, יצרו מבחר מנות ייחודיות על הגריל, המשלבות טעמים חזקים על אש עוצמתית וחיבור למטבח טכני מודרני גבוה.

היו וטעמו: שי חביב, מנכ"ל ומבעלי ניין יבואנית everdure בישראל; אורית והשף שאול בן-אדרת; איש העסקים ג'ורג' שבירו; יוני וקסמן, מבעלי רשת ריקושט ושותפו העסקי של שי חביב; השף יהודה עמר.

seperator

חגיגה לג'וק

איציק וייץ אבי קנת יואל קרסו, הדר אביטל, עברי לידר, שרית רדין, גיא אטיאס אורית בן עמי. מקור דנה כחלון,
איציק וייץ, אבי קנת, יואל קרסו, הדר אביטל, עברי לידר, שרית רדין, גיא אטיאס אורית בן עמי/מקור דנה כחלון

קבוצת קרסו מוטורס, יבואנית ניסאן ישראל, השיקה במתחם תרין בראשל"צ, את רכב ה- NISSAN JUKE החדש, עם הופעה של עברי לידר.

במשיקים: יואל קרסו, יו"ר קבוצת קרסו מוטורס איציק ויץ המנכ"ל, שרית רדין סמנכ"לית השיווק; אורית בן-עמי, מנהלת חטיבת ניסאן ישראל; הדר אביטל, סמנכ"ל קשרי יצרן וחברי ההנהלה.

seperator

הכוח הנשי

מירי מיכאלי, מיכל צפיר, אלינה לוי, מעיין אשכנזי, שירלי בוגנים.. אסף לב,
מירי מיכאלי, מיכל צפיר, אלינה לוי, מעיין אשכנזי, שירלי בוגנים./אסף לב

סיוון שר אל, מנהלת שיווק לנד רובר, הזמינה 13 נשים לחגוג את יום האישה הבינלאומי, בנהיגת שטח מאתגרת עם רכבי היוקרה של לנד רובר. המוזמנות התייצבו באולם התצוגה של לנדרובר, בהרצליה פיתוח, נהנו מארוחת-בוקר, ותדרוך מקצועי לנהיגת שטח והסבר על המסלול. הר חורשן באזור זיכרון יעקב, נהיגת שטח כולל עלייה מאתגרת בהדרכה צמודה של צוות 4X4, אחרי קפה בשטח, המשיכו למלון דן קיסריה ריזורט, שם נהנו מארוחת צהריים וטיפולי ספא. שראל אמרה כי הם מאמינים שהחיבור של עצמת הרכבים והעוצמה הנשית, הביאו לפעילות שאולי תהפוך למסורת.

seperator

רכבת גדולה מהחיים

עינת פורטוגלי וליאור שמואלי. יח"צ,
עינת פורטוגלי וליאור שמואלי/יח"צ

עמותת גדולים מהחיים המקיימת מידי שנה את הפנינג 'רכבת החיוכים' בשיתוף עם רכבת ישראל - הפנינג פורמי שמח וצבעוני לילדי העמותה, ערכה אירוע במהלכו הילדים יצאו מתחנת רכבת סבידור בתל-אביב לחיפה ברכבת מיוחדת שקושטה עבורם, משם המשיכו להופעה של הזמר יונתן מרגי ומופע של כוכב הילדים רוי בוי. עינת פורטוגלי, מנכ"לית מיניסו ישראל, מנותני החסות לאירוע וליאור שמואלי, מנכ"ל גדולים מהחיים התרגשו.

seperator

על אופנה ויין

רועי הראל, שרון טל מוטי רייפ  מאיה זאנה , אלינור אנג'ל , לי מנחם ושני פדר ממרוד. אור גפן,
רועי הראל, שרון טל מוטי רייפ מאיה זאנה , אלינור אנג'ל , לי מנחם ושני פדר ממרוד/אור גפן

בית האופנה משכית בעיצוב שרון טל, פתח חנות ראשונה בכיכר המדינה בתל אביב, וחגג שיתוף פעולה בינו לבין יקב טפרברג, שת"פ שיושק בשבוע האופנה תל-אביב, שיתקיים בעוד כשבוע. השת"פ נולד בעקבות הקולקציה ששואבת השראתה מעולמות היין, ומתחקה אחר מראה הכרמים הפורחים, העשירים של הגפן והענבים.

במשיקים: רועי הראל, סמנכ"ל יקב טפרברג; המפיק מוטי רייפ; דליה ממרוד, מבעלי תדיראן; ציפי פינס, מנכ"לית תיאטרון בית לסין.

seperator

דיוק ותעוזה

רונן אהרון, מר ז'אן דניאל רוך, רנה קוטינג, קורט קלטנגר, דב מורן, קארין גטניו, ורד פרקש. יח"צ,
רונן אהרון, מר ז'אן דניאל רוך, רנה קוטינג, קורט קלטנגר, דב מורן, קארין גטניו, ורד פרקש/יח"צ

באירוע משותף של חברת ABB, ענקית הטכנולוגיה התעשייתית משוויץ, קרן Grove, וארגון Start-Up Nation Central (SNC), התארחו בכירי הטק הישראלי בבית השגריר השוויצרי בישראל לערב קוקטיילים. ז'אן דניאל רוך, שגריר שוויץ בישראל, דיבר על שיתוף הפעולה בין "הסופר טאנקר"-מטוס הכיבוי השוויצרי, וספינת המרוץ הישראלית.

רונן אהרון, מנכ"ל ABB ישראל, הציג את פעילות החברה בארץ כבר למעלה מ- 80 שנה, מהקמת המוביל הארצי, תחנות הכוח ועד השתתפות בפרויקטים המובילים היום בישראל בחדשנות טכנולוגית בנמלי ישראל, הקמת תחנות טעינת רכב חשמלי, רובוטים לתעשייה ועוד.

עד כה השקיעה ABB ב- 2 סטרטאפים מקומיים ובכוונתה להרחיב את השקעותיה בארץ. רונן אהרון, מנכ"ל ABB ישראל; רנה קוטינג, מנהל חדשנות ABB העולמית; קורט קלטנגר, יו"ר ABB Technology Ventures; דב מורן, שותף מייסד ב-Grove Ventures; קארין גטניו, סגנית נשיא ב Start-Up Nation Central (SNC).

seperator

ארוחה ספורטיבית

עופר אהרוני, אלי פישר ודניאל שליבו. שוקה כהן
עופר אהרוני, אלי פישר ודניאל שליבו/שוקה כהן

אלי פישר, מנהל מסעדת ק-פה האנוי הוייטנאמית הצרפתית בכיכר רבין בתל-אביב, ועופר אהרוני, מנהל פיתוח DNA Food Concept , השיקו בשת"פ עם דניאל שליבו מבעלי Shalibo Wellness, תפריט מיועד לשוחרי בריאות, חובבי ספורט, וכושר, לפני או אחרי אימון, הכולל סימון הערך הקלורי של כל מנה ומנה ואת מרכיבי החלבון והפחמימות שבו.

היו וטעמו: השף טום אביב שלא הסכים לנדב מידע על המסעדה החדשה שלו שתפתח בקרוב; אורי לזרוביץ שעובד על דמות חדשה בארץ נהדרת; דנה זרמון; גל פופלר; מור סילבר ובעלה ואדים; מאור בוזגלו, ענת הראל; גיל מרנץ הנינג'ה הישראלי; ליבר בלילתי, המדליסט אורי ששון.

seperator

השף השגריר

טום אביב וקרין קיש. אסף לב,
טום אביב וקרין קיש/אסף לב

קבוצת רולטיים, יבואנית מותג שעוני היוקרה אומגה בישראל, בחרה בשף טום אביב, כשגריר המותג, במסגרת שיתוף הפעולה יערוך המותג אומגה בישראל הקרנת טרום בכורה לסרט לא זמן למות-ג'יימס בונד, אירועי השקה בנוכחות אביב, ופעילות רחבה ברשתות החברתיות ובחנויות רשת אימפרס. קרין קיש, מנהלת תחום מותגי היוקרה בקבוצת רולטיים אמרה כי אביב מתאים לערכי המותג, מסגנון הלבוש, דרך התחכום והמצוינות הבלתי מתפשרת שלו. אביב ידוע כחובב שעוני יוקרה ומחזיק במספר שעוני אספנות של המותג אומגה.

seperator

על נשים ואמנות

ציפי איסר-איציק דנית רימון שירלי יפרח- אזור גל הרמט. רוני גרוס,
ציפי איסר-איציק דנית רימון שירלי יפרח- אזור גל הרמט/רוני גרוס

כ-40 עורכות דין ממשרד ליפא מאיר ושות' יצאו לרגל יום האישה הבינלאומי, סיור במוזיאון תל-אביב לאומנות ונהנו מהאירוע "היא-סטוריה ועולם משתנה דרך אמנות". ד"ר גל הרמט, חוקרת ומנהלת מיזם "הממגדרת" שמתמקד בתהליכי הטמעה מגדרית בדרכים חדשניות ובסיורי אומנות, אמרה כי למרות שיש עבודה רבה בכל הקשור להבטחת שיווין זכויות חברתיות ואזרחיות, במאה השנים האחרונות העולם השתנה מבחינה מגדרית וניתן לראות את זה באופן בו נשים, גברים ויחסים ביניהם משתקפים ביצירות אומנות.

בתשובה לשאלה 'מדוע יום האישה מצוין ב-8 במרץ, השיבה ד"ר הרמט כי ישנו "מיתוס היא-סטורי" שמספר שנשים שהיו נעולות במפעל טקסטיל נשרפו במפעל הנעול בו לא היתה יציאת חירום ופועלות ופעילות זכויות נשים וסופרג'יסטיות שקידמו זכות בחירה לנשים קיימו הפגנות עצומות ב-8 במרץ 1857 בניו יורק ובערים אחרות בארצות הברית. הרצאות על השינויים שחלו בחוקי ההטרדה המינית ואישומי האונס במאה השנים האחרונות ועל התפתחות זכויות הנשים בעולם, דימוי האישה בעיני עצמה ובעיני גבר וכיצד יוצרות ישראליות מביעות את מחאתן ביצירה.

seperator

יופי נשי

לירז אסייג לאה שנירר גליה תורן חן מיכל אלבז אשלי וקסמן. רפי דלויה
לירז אסייג לאה שנירר גליה תורן חן מיכל אלבז אשלי וקסמן/רפי דלויה

מיכל אלבז בעלים ומנכ"ל אתר הביוטי GUILTY , ערכה אמש בשיתוף הוועדה לקידום מעמד האישה ועיריית נתיבות, את האירוע המרכזי של יום האישה 2020-אירוע מנטורינג להעלאת המודעות והשיח בנושא עוצמה נשית בקרב נשות נתיבות והסביבה.

גליה תורן חן הנחתה פאנלים בהשתתפות דסי נגר, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה ושוויון מגדרי בנתיבות; לאה שנירר, מבעלי פיאטיס פיתוח; ד"ר מוניקה אלמן; גלית דובין, מנהלת מועדון הכרטיסים של בנק הפועלים; קארין טרזה, מנהלת הדיגיטל העולמית של OFRA COSMETICS ; שרה סידס יזמית לייב א מארק.

seperator

סופשבוע קפה

מאיה אשכנזי, יעקב סודרי, אדם אחמד, אלעד קומיסר וגנית בוכמן. יחצ רמי לוי,
מאיה אשכנזי, יעקב סודרי, אדם אחמד, אלעד קומיסר וגנית בוכמן/יחצ רמי לוי

חברי מועדון פתאל וחברים, נהנו מסוף שבוע קפה שנערך במלון הרודס תל-אביב בשיתוף קפה עלית עסקים, שכולו על טהרת הקפה, ואף זכו לשפוט בתחרות גמר הבריסטה השנתית של הרשת, במהלכה נבחר אדם אחמד ממלון 'לאונרדו ארט' בתל אביב, לבריסטה המצטיין של רשת פתאל לשנת 2020. הוא זכה במגן, תעודה וחופשה בחו"ל שאותה כנראה יצטרך לדחות.

בנרגשים: יעקב סודרי, מנהל אזור ופיתוח עסקי פתאל; אלעד קומיסר, מנכ"ל שטראוס קפה ישראל; אילן בן חקון, מנכ"ל מלון הרודס תל אביב; מאיה אשכנזי, מנהלת מועדון 'פתאל וחברים'; שירי גולדשטיין, מנהלת שיווק קפה עלית לעסקים; שי בניאל, מנהל הדרכה שטראוס קפה; גנית בוכמן, מנהלת הדרכה רשתית רשת מלונות פתאל.

seperator

בקטנה

אבי בן-אסאייג, מנכ"ל אסם-נסטלה ועובדי החברה, הכינו 550 משלוחי מנות כתרומה ל"בית הגלגלים"-ארגון ארצי לצעירים ובוגרים עם מוגבלות פיזית, המספק מסגרת חברתית וחינוכית שבה הם מתנסים במגוון כישורי חיים, ובאינטראקציות בינאישיות. במסגרת מחויבות אסם-נסטלה לשמירה על איכות הסביבה, משלוחי המנות שהכילו חטיפים, עוגות וחטיפי אנרגיה מתוצרת החברה, נארזו במארזים ידידותיים לסביבה. הכנת משלוחי המנות היא חלק מפעילות רחבה במסגרתה קבוצת אסם-נסטלה תורמת באופן שוטף מוצרים לבית הגלגלים ולעמותות נוספות. בנוסף לתרומות מזון, העשייה החברתית של הקבוצה מתמקדת במוביליות חברתית דרך קידום תעסוקתי, ופעילויות התומכות בשמירה על הסביבה.
+ פאיז אבו סהיבאן, ראש עיריית רהט קיבל בוועדת השלטון המקומי MUNI EXPO 2020 , פרס בנושא חדשנות על יישום מערכת ניטור של איתוראן ברכבי הטיאוט של העירייה המאפשרת לציבור הרחב שקיפות מלאה ומעקב אחר המכוניות המנקות את הכבישים בעיר, ולדעת בזמן אמת מתי מנקים ומטאטאים את הכבישים והמדרכות ליד ביתו, או מתי יתבצעו עבודות הניקיון. עיריית רהט הינה העירייה הראשונה בארץ שהטמיעה את המערכת החכמה של איתוראן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully