וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: מי מדד תכשיטים בבית האדום בתל אביב?

רונית מטיאס

15.3.2020 / 12:06

וגם: מגלים את הגוון האידיאלי לפנים בקניון TLV, מאמן מכבי ת"א מתחדש ברכב טרי, מה עשו אייל גולן ודניאל גרינברג עם המנות בחתונה ואיך מעביר אסף גרניט את הזמן בבידוד?

אביב בבית האדום

שירן וינטר, גיל מרקמן, מיכל מייבלט. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
שירן וינטר, גיל מרקמן, מיכל מייבלט/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

גיל מרקמן, סמנכ"לית שיווק קבוצת סיטי טיים; מיכל מייבלט מנהלת מותג פנדורה; ושירן וינטר מנהלת יח"צ סיטי טיים, השיקו באווירה אינטימית ואביבית, את קולקציית תכשיטי האביב של תכשיטי PANDORA. האירוע נערך בבית האדום - מבנה היסטורי בשכונת שפירא בתל-אביב, על ארוחת-בוקר של השפיות קרן אלה ויעל סלע בעלות קייטרינג "הבנות אוהבות לאכול", שעורכות במקום ארוחות מיוחדות. מרקמן אמרה כי הקולקציה החדשה פרחונית ומלאה באופטימיות ואהבה מלבלבת, ותכשיטי האביב מביאים איתם חגיגה של אינדיבידואליות ואנרגיה פוזיטיבית לעונה שמסמלת התחדשות ורעננות והוסיפה כי פרח החרצית סימל תמיד עבור PANDORA את עונת האביב, השנה צוות העיצוב בחר לרענן את הסימבול האייקוני הזה ולתת לו פרשנות מודרנית הן ברמת העיצוב והן ברמת הצבעוניות השולטת.

יעל סלע קרן אלה. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
יעל סלע, קרן אלה/מערכת וואלה!, רונית מטיאס
שירן וינטר גיל מרקמן, מיכל מייבלט. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
שירן וינטר, גיל מרקמן, מיכל מייבלט/מערכת וואלה!, רונית מטיאס
seperator

מדע בשרות היופי

ערן קראוס ועידן דה שליט. רונית מטיאס, מערכת וואלה!
ערן קראוס ועידן דה שליט/מערכת וואלה!, רונית מטיאס

ערן קראוס, מנכ"ל קליניק ישראל ועידן בר-שליט, מאפר בכיר בקבוצת אסתי לאודר, השיקו בחנות הדגל של קליניק בקניון TLV, שיטה מדעית מוכחת חדשה שפותחה במעבדות מותג האיפור והטיפוח קליניק, לזיהוי הגוונים המושלמים המתאימים לפנים ולשפתיים. קראוס הסביר כי מדובר בטכנולוגיית Shade-Match Science המבוססת על שילוב אופטימלי בין גוון מייק-אפ לגוני שפתונים, ולהעניק ללקוחה את צירוף הגוונים המחמיאים והמתאימים לה ביותר, בזכות נוסחה שפיתחו מדעני קליניק, ומבוססת על עקרון "יחס הזהב"-פרופורציות הרמוניות הקיימות ביצירות אמנות וטבע, אלגוריתם שפותח על סמך אותו יחס, ומתרגם את היחסים לעולם הצבע. בר-שליט הדגים את השיטה.

seperator

חתונה בתרומה

אייל גולן דניאל גרינברג. יח"צ,
אייל גולן דניאל גרינברג/יח"צ

בצל מגפת הקורונה, נישאו בסוף השבוע אייל גולן ודניאל גרינברג. אירית רחמים שהפיקה את האירוע וקייטרינג פלפל, תרמו את מאות מנות האוכל שהכינו לחתונה, לעמותה לחיילים בודדים ללא עורף משפחתי לזכרו של מייקל לוין. האוכל חולק למועדוני העמותה ולבתי החיילים הבודדים. העמותה מטפלת ב כ-1000 חיילים בודדים ללא עורף משפחי לפני הגיוס לצבא, במהלך שרותם ועד חמש שנים לאחר השחרור. דרורית ניצני, מנהלת קשרי קהילה של העמותה מסרה הודתה בשם החיילים המטופלים על-ידי העמותה.

seperator

נסיעה טובה

שרית רדין ויואניס.. יח"צ,
שרית רדין ויואניס./יח"צ

מאמן קבוצת מכבי ת"א בכדורסל, יאניס ספרופולוס, אסף בסוף השבוע את רכבו החדש, רנו קוליאוס של חברת ליס פור יו. שרית רדין, סמנכ"לית השיווק של קרסו מוטורס, יבואנית רנו בישראל, העניקה ליאניס את מפתחות הרכב.

seperator

ממחזרים משכנתאות

מיכאל לוי,  עמיר הירשברג  דנה הירשבג, דידי הררי. מורג ביטן,
מיכאל לוי, עמיר הירשברג דנה הירשבג, דידי הררי/מורג ביטן

עמיר הירשברג, דנה הירשברג ומיכאל לוי, מבעלי קבוצת "פיננסיים לישראל", יזמו בשיתוף שדרן הרדיו דידי הררי קמפיין בתוכניתו ברדיו 103 FM בנושא מיחזור משכנתאות במטרה לחסוך למקבלי המשכנתאות עלויות של עשרות אלפי שקלים בהחזרי המשכנתאות לבנקים. הירשברג אמר כי בשנה האחרונה קבוצת פיננסיים לישראל חסכה לזוגות צעירים שלקחו משכנתאות למעלה מ 76 - מיליוני שקלים.

seperator

בישול מהבידוד

אסף גרניט. אסף גרניט,
אסף גרניט/אסף גרניט

באווירת מגפת הקורונה, צילם השף אסף גרניט קמפיין מהבידוד. גרניט שנבחר להוביל את קמפיין החג של מותג הבישול והאפייה Sauter, נדרש להיכנס לבידוד לאחר שחזר מפריז נאלץ לדחות את הצילומים .עד אז, הוא ניצל את העובדה שגם כך הוא מעביר את רוב זמנו בבישול ובניסוי מתכונים חדשים והתחיל לצלם בעצמו סדרת סרטונים שיהוו את הספתח לקמפיין עבור המותג ויספקו הצצה נדירה לחייו הפרטיים.

seperator

כשבריאות פוגשת יופי

אלכס ואלינה. יח"צ,
אלכס ואלינה/יח"צ

אלכסנדר ואלינה קלנדרב פתחו ברמת החייל סניף נוסף לרשת מרכזי בריאות השיער והקרקפת NHH, המצטרף לסניף המרכזי ברחובות. השניים החליטו לרתום את השכלתם הרפואית וניסיונם המקצועי ולהתמקצע בתחום מתן פתרונות לבריאות השיער והקרקפת, הן מבחינה אסטטית והן מבחינה רפואית.

באירוע ההשקה הציגו טיפולים ופתרונות המבוססים על טכנולוגיות חדשניות מהמתקדמות בארץ ובעולם וחשפו קליניקות בטורקיה ובאוזבקיסטן איתן עובדים בכל הקשור בהשתלות שיער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully