וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש גם מתנה בשווי 450 שקלים: הדרך המושלמת לנקות את הבית

בשיתוף וואלה! שופס, בשיתוף וואלה! שופס

15.3.2020 / 14:21

לקראת הניקיונות לחג אתם יכולים לפנק את עצמכם בשואב אבק אלחוטי סופר-מתקדם ועוצמתי של דייסון וברכישה דרך אתר וואלה! שופס תקבלו תחנת עגינה ואחסנה ניידת במתנה. כל הפרטים בפנים

שואבי אבק אלחוטיים של דייסון מדגם Dyson v11. ShutterStock
אחד האביזרים היעילים, הנוחים והיסודיים לניקוי. דגמי שואב האבק האלחוטי Dyson v11/ShutterStock

חג פסח מתקרב וזה אומר שהאביב כאן, המשפחה מתכנסת לחגוג את ליל הסדר, מזג האוויר מושלם לטיולים וזה הזמן לחדש ולהתחדש בכל מה שקשור לבית. פסח הוא גם חג הניקיונות. כן, שבוע-שבועיים לפני אתם זורקים מה שישן ואין בו שימוש, מנקים כל פינה ומבריקים את הבית לקראת החג.

אחד האביזרים היעילים, הנוחים והיסודיים לניקוי הוא שואב האבק האלחוטי דייסון. מה לא נאמר על המותג העולמי הזה, שהפך כבר לשם נרדף לשואב אבק איכותי. החברה הבריטית שהוקמה ב-1991 נחשבת לפורצת דרך בתחום שואבי האבק ולאחרונה השיקה מוצר חדש לניקיון יסודי ושמירה על בית נקי ובריא בפסח ובכל השנה: שואב האבק האלחוטי Dyson v11 שלו שני דגמים - דגם אבסולוט ABSOLUTE V11 המאובזר והיוקרתי ביותר ודגם טורק Torque V11 שמגיע עם מברשת Torque מתכווננת אוטומטית לניקוי עוצמתי.

שואב אלחוטי זה מסיר חלקיקים, כולל אבק ואלרגנים עד גודל של 0.3 מיקרון מרהיטים ומשטחים, והוא כולל מסנן אוויר המזהה אלרגנים, חיידקים ומזהמים הנישאים באוויר. השואב לוכד עד 99.95 אחוז מהחלקיקים העלולים להזיק לגודל של עד 0.1 מיקרון; כך ניתן לנשום אוויר נקי יותר בבתים, במשרדים ובכיתות הלימוד ובחללים סגורים נוספים בהם אנו חיים ונושמים. השואב מהווה את עתיד הטכנולוגיה לטיפוח הבית כאשר הם מספקים פתרון כולל לבעיית "זיהום האוויר התוך מבני".

Dyson v11 פותח במשך למעלה מעשר שנים כש-315 מהנדסים היו מעורבים בנושא. התוצאה: שואב סופר-מתקדם שיכול לפעול עד 60 דקות של עבודה רציפה בשימוש עם אביזר בלתי ממונע. בשונה מהדגמים הקודמים, המכשיר בעל צג LED ושלושה מצבי עבודה אופטימליים למגוון משימות שונות: מצב אוטומטי AUTO שמזהה ומתאים את עצמו באופן אוטומטי לסוג המשטח ועובר בקלות בין שטיחים לרצפות; מצב מרבי - BOOST לניקוי אינטנסיבי ומצב חיסכון ECO לניקיונות ארוכים יותר.

שני הדגמים, אבסולוט ABSOLUTE V11 ודגם טורק Torque V11 מגיעים עם מברשת Torque מתכווננת אוטומטית לניקוי עוצמתי לכל סוגי המשטחים, מברשת מיני ממונעת לספות ומזרנים, אביזר לפינות ומסילות, אביזר דו מצבי לניקוי כללי, מברשת בוץ ומברשת רכה למשטחים עדינים.

דגם האבסולוט מגיע עם מברשת נוספת רולר רך ממונעת לשאיבה ואיסוף של לכלוך גדול מרצפות ופרקטים.

המבצע שיבריק לכם את פסח

בדרך כלל בפסח נהוג להביא מתנה, אבל לפסח הזה אינכם צריכים להביא דבר - ההפך, אתם אלה שתקבלו את המתנות. לרגל חג הניקיונות והמתנות יוצאת ב.נ.ז.כ סחר, היבואנית הרשמית של דייסון בישראל במבצע חג חדש ואטרקטיבי, במסגרתו תקנו שואב אלחוטי שבמבצע ותקבלו תחנת עגינה ואחסנה ניידת במתנה. שווי ההטבה 450 שקלים על דגמי דייסון המשתתפים במבצע V11 ו-V10, ברכישה באתר וואלה! שופס. המבצע באתר וואלה! שופס יחל בימים אלו ויימשך עד 30/4.

תחנת העגינה הניידת, שגם היא פיתוח טכנולוגי בלעדי של דייסון, מציעה שילוב של פונקציונליות, נוחות שימוש ואמירה עיצובית, ההופכת את שואב האבק האלחוטי של דייסון לפריט עיצובי ונוכח בחלל הביתי.

*על המכשירים ניתנת שנתיים אחריות VIP בבית הלקוח ע"י ב.נ.ז.כ סחר.

לרכישת שואב אבק אלחוטי של דייסון באתר וואלה! שופס

בשיתוף וואלה! שופס, בשיתוף וואלה! שופס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully