וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכילות עסקית: איזה שדרן התנדב לעזור לקשישים?

רונית מטיאס

18.3.2020 / 10:12

וגם: מפקים את המבודדים בחריש, מסייעים לצוותים הרפואיים, מסייעים לעובדי המלונות למצוא תעסוקה וצופית גרנט מתארחת

יחס חם

אילנה וניר ברנד. יח"צ,
אילנה וניר ברנד/יח"צ

שדר גלי צה"ל מאסטרו ניר ברנד ורעייתו אשת העסקים אילנה ברנד, יצאו למבצע "עזור לקשיש", במהלכו הם מחלקים בשבועות אלה, מאות שמיכות, תנורי חימום, מפזרי חום ומצעים לרבבות קשישים בודדים ברחבי הארץ בשדרות, מגדל העמק, נתיבות, אשקלון ועוד.

כל הציוד נאסף בתרומות וחולק לקשישים הנזקקים.

seperator

מפנקים את המבודדים

נדיה פורמן מרדכי. יח"צ,
נדיה פורמן מרדכי/יח"צ

קבוצת הנדל"ן MORE הפתיעה חלק מתושבי העיר חריש שנמצאים בבידוד ביתי עם סל קניות מפנק. נדיה פורמן מרדכי, מנהלת שיווק נכסים מניבים בקבוצה התנדבה לחלק את החבילות.

seperator

תורמים והולכים

דר מיכאל הלברטל , ירון בוגנים  וגילה היימס. מורג ביטן,
דר מיכאל הלברטל , ירון בוגנים וגילה היימס/מורג ביטן

חברת "טבע נאות" נרתמה לסייע לצוותים הרפואיים המטפלים בחולי הקורונה, ותרמה לצוות הרפואי במרכז רפואי רמב"ם , 60 זוגות קפקפי "קומפי". בנוסף הוענקו שוברי מתנה ברשת טבע נאות לכל 5,000 עובדי המרכז הרפואי .

היו והתרגשו: ד"ר מיכאל הלברטל מנהל המרכז הרפואי רמב"ם, ירון בוגנים, מנכ"ל טבע נאות לשוק המקומי בישראל, וגילה היימס מנהלת הסיעוד ומרכזת תחום טראומה.

seperator

מנהיגות נשית בימי קורונה

גילי שלזינגר, עוזי נבון, צופית גרנט ואלה מרום. ליאור לב,
גילי שלזינגר, עוזי נבון, צופית גרנט ואלה מרום/ליאור לב

צופית גרנט הייתה אורחת פורום המנהיגות הנשי של אורקל ישראל, (רגע לפני שהמפגשים הוגבלו ל-10 אנשים), הודתה לאמיצות ולאמיצים שהגיעו ואמרה שהיא בדיכאון, כי ביטלו את כל ההופעות וזו ההופעה הפומבית האחרונה שלה.

במארחים: עוזי נבון, מנכ"ל אורקל ישראל; אלה מרום, סמנכ"לית משאבי אנוש שהנחתה פאנל נשים מעוררות השראה; אילן שפיגלמן, סמנכ"ל השיווק; ילי שלזינגר-מורן, מנהלת חטיבת אנטרפרייז, אגף SaaS, בחברה, שמובילה את פורום המנהיגות הנשי באורקל (OWL).

seperator

שיווק בצל קורונה

מאשה דאשקוב. ליאת מנדל,
מאשה דאשקוב/ליאת מנדל

מאשה דשקוב, מייסדת ומנכ"לית Digitalent, בית הספר למקצועות השיווק והדיגיטל. מציעה לבוגריה שעובדים בתחום התיירות ונשארו בלי עבודה בגלל הקורונה-שכירים או עצמאיים, עזרה במציאת הכנסה, והציעה לחלקם לבוא להדריך אצלם. בנוסף מוצעת סדרת 14 הרצאות מקצועיות חינמיות בנושאים שונים הקשורים לעולם השיווק והדיגיטל לכל מי שמעוניין, וייעוץ קריירה מיוחד ואישי לכלל תלמידי בית הספר, ללא תשלום, אלה שכבר נקלעו לקשיים תעסוקתיים ואלה שחוששים מהם.

seperator

ביקור כחול לבן

זיו שורק ,אודי אדם ,טל לאופר. אודי,
זיו שורק ,אודי אדם ,טל לאופר/אודי

טל לאופר, מנכ"ל מרכז המו"פ והיצור של ספקטרוניקס אמרסון בשדרות, ארח את אודי אדם, מנכ"ל משרד הביטחון, לסיור שכלל הצגת החברה וסיור בקווי הפיתוח והיצור של גלאי האש והעשן מהמתקדמים בעולם. אדם אמר כי הוא זוכר היטב את מוצרי החברה מעברו הצבאי בחיל השריון. לאופר אמר כי משרד הביטחון שם דגש גדול על תעשייה כחול לבן בכלל ועל תעשייה מאזור שדרות בפרט.

seperator

כספות או לא להיות

דביר אינדיג. יח"צ,
דביר אינדיג/יח"צ

משבר הקורונה שהביא לנפילת הבורסות בישראל ובעולם הוביל ישראלים רבים למכירת המניות ופדיון חלק משווי המניות בכסף מזומן. עו"ד דביר אינדיג, מנכ"ל "בריקסטון" אמר כי בשבועיים האחרונים יש גידול של כ-20% בהשכרת כספות כשרוב השוכרים הינם ישראלים שפדו כסף מזומן ממכירת המניות ומבקשים לאחסן את הכסף עד לתקופה טובה יותר, או מתוך הנחה שעדיף לשמור חלק מהחסכונות במזומן, מחוץ למערכת הבנקאית, והבטיח לפתוח עוד 10 מתחמי כספות פרטיים בכל רחבי הארץ בהשקעה של כ-60 מיליון שקל.

seperator

כושרונה

אירה דולפין. יח"צ,
אירה דולפין/יח"צ

בקניון הדר ירושלים דואגים לאנשים השוהים בבידוד ויוצאים במיזם חדשני בשיתוף אירה דולפין גורו הבריאות והספורט: מדי יום בשעה 17:00 תעלה דולפין לבמות הדיגיטליות של הקניון: אינסטגרם, פייסבוק וערוץ יוטיוב, ותגיש 20 דקות של שיעור ספורט בו תדגים תרגילים פשוטים שניתן לבצע בבית, ולא מצריכים שימוש במכשירים, היא תסיים במתן טיפים ותענה על שאלות הצופים.

seperator

יד שוטפת יד

יד שוטפת יד. מקור נאווה  ענבר,
יד שוטפת יד/מקור נאווה ענבר

כחלק מהמאבק בנגיף הקורונה, יצאו רופאי האיגוד לכירורגיה פלסטית בהסתדרות הרפואית בקמפיין הסברה ציבורי לשטיפת ידיים. מומחי האיגוד צילמו בעצמם סרטוני הדגמה המבוססים על המלצות משרד הבריאות וארגון הבריאות העולמי, וקוראים לציבור לצפות בסרטונים, להראות לילדים ולשטוף ידיים מספר פעמים ביום, במטרה להפחית באופן משמעותי את הסיכון להדבקה בקורונה. ד"ר מאיר כהן, יו"ר האיגוד אמר כי רופאי האיגוד מחזקים את ידי משרד הבריאות במאבק בנגיף.

seperator

אופנה בצל קורונה

אשלי וילדיה ליה, ארייה, עמנואל, וסופיה. מיקי סנדרוסי,
אשלי וילדיה ליה, ארייה, עמנואל, וסופיה/מיקי סנדרוסי

בעקבות הודעה רשת קסטרו בתחילת השבוע כי תסגור את כל החנויות שלה, צילמה החברה קמפיין לאתר האון ליין המציע את קולקציית מיני מי mini me להורים ולילדים ב-20% הנחה על כל האתר במטרה להתגייס לטובת הכלכלה וענף האופנה. אושיית הביוטי והלייף סטייל וכוכבת הרשת אשלי וקסמן בקשי גייסה את ילדיה ליה (5), ארייה (4), עמנואל (שנה וחצי), וסופיה (חצי שנה)

seperator

קטנה וטובה

+ קבוצת יינות ביתן המונה את שוק מהדרין ומגה בעיר, תחלק מסכות הגנה מיוחדות לעובדי הסניפים לאחר שרכשה אלפי מסכות מדגם N95 ברמת סינון מירבית של עד % 94 מהחלקיקים באוויר, המומלצות על-ידי משרד הבריאות, ונחשבת למסכה הטובה ביותר שקיימות בעולם.

+ בנק הפועלים משיק ללקוחותיו בני הגיל השלישי קורס מקוון בנושא בנקאות דיגיטלית המותאם ללמידה מהבית וסניף נייד שיגיע לבתי דיור ומרכזי יום ברחבי הארץ. במסגרת הקורס המיוחד הופקו 15 סרטוני הדרכה המדגימים שלב אחרי שלב, בפשטות ובשפה ברורה, כיצד לבצע מגוון פעולות בחשבון הבנק שלהם בדיגיטל. בנוסף הבנק החל להפעיל עבור בני גיל הזהב סניף נייד המגיע לבתי דיור ומרכזי יום ברחבי הארץ, ויאפשר לבצע פעולות בנקאיות בחשבון, כולל בנקט המשרת את כל לקוחות הבנקים ונציגים אשר יסבירו לאנשים כיצד לבצע פעולות בנקאיות מהבית באתר פועלים.

+עמותת ידידי המרכז הרפואי מאיר קוראת להצטרף לסייע בתרומה לרכישת מכשירי הנשמה וציוד מיגון לצוות הרפואי.

 + רשת אפריל שסגרה את סניפיה בעקבות הודעה של הוראות משרד הבריאות והממשלה מעמידה לרשות הלקוחות קניות באתר אפריל אונליין, ומשלוח חינם עד הבית בקנייה ב99 שקל, בנוסף למבצעים הקיימים.

+ביוזמת שמוליק יפרח, מנכ"ל תיאטרון באר-שבע, יועלו לעמוד הפייסבוק של התיאטרון הצגות מלאות מהרפרטואר העשיר של התיאטרון, בין ההצגות "מהומה רבה על לא דבר", "פרח השכונות", "בוא תכיר את אבא", "אם נדע לאהוב", "גן הדובדבנים", "שחק אותה סם", "קומדיה סקסית בליל קיץ" , "סליחות" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully